Dutch Fan thread 11-03-2014

Hey iedereen,

Ik ben Nick, een Nederlandse MJJ Fan! Jammer dat ik niet bij de EJE 2014 kon zijn om jullie allemaal te ontmoeten :( Ik hoop hier wat vrienden te maken en mijn kennis en passie over MJ met jullie allemaal te delen :D

https://www.youtube.com/watch?v=NP62X-K-pXc GEWELDIG NUMMER :)

- Nick
 
Groot zwart gat nu ;) haha
Was leuk jullie eindelijk te ontmoeten Daryll and Science
I enjoyed dancing :)
 
MJJNick;3987003 said:
Hey iedereen,

Ik ben Nick, een Nederlandse MJJ Fan! Jammer dat ik niet bij de EJE 2014 kon zijn om jullie allemaal te ontmoeten :( Ik hoop hier wat vrienden te maken en mijn kennis en passie over MJ met jullie allemaal te delen :D

https://www.youtube.com/watch?v=NP62X-K-pXc GEWELDIG NUMMER :)

- Nick

Hello Nick :ciao:Welkom op MJJC Holland :cheeky: Yep, hier kan je je passie zonder schroom delen.

Je hebt idd heel wat gemist, joh! Ik hoop toch dat er nog zo'n zalige dagen zullen volgen. :blush:

Kijk uit naar de vele foto's, reports and cool video's om je een blik te geven van het event!

Awww, Treas :blush:
Waar is mijn schop? Ik help je omdat zwart gat te begraven, okay!

Ik wil jou, Wendy and Lars (science freak) echt bedanken voor de fijne ontmoeting. :clapping:

We doen dat nog es over hé :agree:

P.S: It had been too long since I enjoyed dancing like this!
 
Hey iedereen,

Ik ben Nick, een Nederlandse MJJ Fan! Jammer dat ik niet bij de EJE 2014 kon zijn om jullie allemaal te ontmoeten :( Ik hoop hier wat vrienden te maken en mijn kennis en passie over MJ met jullie allemaal te delen :D

https://www.youtube.com/watch?v=NP62X-K-pXc GEWELDIG NUMMER :)

- Nick

Hallo Nick, dat is zeker jammer dat je er niet bij kon zijn...misschien een volgende keer?
Om vrienden te maken en je passie over Michael Jackson te delen, ben je hier op het juiste adres :)
Ook zijn we iedere vrijdag avond op een life chat...dit gebeurt dan wel in het engels (zo goed mogelijk dan ;))


Ja heerlijk nummer ; We've had enough.
 
Ben zeer benieuwd welke Nederlandse fans nog hier aan board zijn ...hopenlijk vele!!
Het lijkt erop dat de bestaande draden al wat verouderd zijn, sommige gaan zelfs door merg en been als je naar de datum kijkt :( ach ...konden we de tijd maar terugdraaien naar voor Juni 25.


Even iets anders nu...
Ken jij dat ook? dat je na ik weet niet hoe vaak dezelfde foto te hebben gezien, je gewoon weer verliefd word?
Dat had ik vandaag ...wat een heerlijk gevoel! :wub:

1922507_509165222526473_669966061_n.jpg



He! Zie dit nu pas leuk.....:) je weet meis ik ben altijd een beetje laat met dingen ontdekken lol.

Kunnen we double dutchen ha ha ha

Je hebt zoooo gelijk elke foto van Michael is... nou ja moeilijk uit te leggen... hij is zo'n hartedief!
 
Hello Billy Gene :ciao:

Je hebt een toffe banner in je 'signature' :clapping:
 
Dus hoe gaat het met iedereen?

is hier weer stil hé?

Wie is er nog aan het nagenieten van het EJE event?

Wie heeft er nog MJ plannen of andere 'boeiende' plannen waar je naar uit kijkt?

Ik beantwoordt ze alvast hé :cheeky:

Met mij alles prima. Ik ben in de wolken met "Love never felt so good". Zo'n prachtige show seg! Zo eer je Michael hé :wub: en Xscape is echt zijn naam waardig :agree:

Nagenieten van het eje event doe ik nog altijd... Misschien wel tot het volgend event! :unsure:

Ik heb helaas geen andere MJ plannen meer. Nu, ik plots een nieuwe PC moest aanschaven omdat de vorige de geest gaf, is mijn budget voor dit jaar al ferm 'opgeslokt' voor dit jaar! :blink:

Maar toch zal ik nog mijn boek uitgeven deze maand, hoop ik en aan een nieuwe beginnen en verder mijn Michaeling stuff hé. :wub:

Heb mooie plannen voor MJJC Blog :wub: die ik graag zou in vervulling zien dus... Geen tijd voor dat zwart gat hé!

Hoop dat iedereen een fijne dag heeft vandaag :wub:

Daz.
 
Vanavond komt bij RTL Late Night DJ Gerard Ekdom langs. Ze gaan het hebben over het album. En als het goed is hebben ze het vanavond ook in DWDD over Xscape.
 
Hoi hoi

Zeker still hier ...als ik terug kijk op de post van voor het event, voel ik toch wel iets van een soort heimwee :(
Gos wat was het gezellig he?
In ieder geval hebben we iets moois om teru te kijken en dat vind ik ook fijn!

In Juni de 28e als ik het goed heb is er in Almere een groot dansfeest MJ related ..met de band (let op Science Freak) Dimi t rist !! yeahhhhh
Vond ik geloof ik nog het mooist ..heerlijke dansnummers hebben ze gespeeld :)

Zou best wel naar Almere willen maar weet niet of ik kan /mag en weet niet of er nog andere gaan ?? alleen ga ik zoiets zeker niet ondernemen

En in Augustus is er in Frankfurt Germany een groot event ...zou heel graag willen maar kan nu alvast melden dat ik er NIET heen ga .maar voor wie er zin heeft ?? Ik heb nog de nodige gegevens ..laat me maar weten als je er meer van wilt weten ok?

Ik mis het om dagelijks even op deze draad te komen

Hugss voor allemaal !! xxx
 
Bedankt voor je antwoord, Treas :blush:

Idd, is iedereen in Chicago of zo? :cheeky:

Tja, zal voor mij de rest van het jaar mooi 'thuisblijven' zijn want het 'MJ Budget' is op :blink:

Maar, Maandag ligt Xscape in de winkel en die ga ik natuurlijk nog halen hé! :blush:

Ik heb wel fjne herinneringen aan het EJE event en nu is het sparen voor het volgend event hé.
 
Sorry mensen, maar heb wat minder tijd dan voorheen, laatste periode nu van school. Veel projecten etc!

Frankfurt klinkt mooi, is voor mij wel dik 4 uur rijden, maar goed!
Misschien als er echt een hoop mensen gaan en me Duits is opzich niet verkeerd, ga ik daar FEESTUUUUUHHHHH
 
Science Freak;4001350 said:
Sorry mensen, maar heb wat minder tijd dan voorheen, laatste periode nu van school. Veel projecten etc!

Frankfurt klinkt mooi, is voor mij wel dik 4 uur rijden, maar goed!
Misschien als er echt een hoop mensen gaan en me Duits is opzich niet verkeerd, ga ik daar FEESTUUUUUHHHHH

Hey Lars :ciao:

Duh, inderdaad... Examens en deadlines voor projecten hé! :doh:

Veel moed en succes!

Bedankt voor je antwoordje!
 
Who's ready for Michael Friday?

Pop into the radio at 9 PM CET or just in 45 minutes ;D

Uploading some HOT piccies on my photobucket :blush: in a minute!

See you there! :punk:

WHY is everyone so QUIET in here????? :blink:

Except for the students cause they have to study :agree:
 
Event in Almere? :blush:

Nope, niet voor mij. Ik zal er ook maar van dromen dan :smilerolleyes:

Vanavond is er een chat avond gepland! :clap:

Dus allen er heen om 9 PM CET

Waar? http://www.mjjcommunity.com/radio :wub:

Fijne dag aan iedereen. :angel:
 
Ik gooi nog maar weer een keer deze draad omhoog ...
Hoop dat alle nederlanders onder ons even de moeite nemen om te lezen hier.

Graag zou ik willen weten of er eigenlijk nog wat events plaats zullen vinden dit aankomend weekend ?
zondag 31 augustus in Best met daarna een dance party ??

dus voor wie wat weet, aub post het hier ..wellicht heeft een ander er wat aan :)

Doeiiiiii
 



Snoepie Snoepie Snoepie Snoepie Snoepie!

Hey Marjon!!
Goed je weer te zien hief op onze Nederlandse draad
Ja het blijft een snoepje he???
Hey Marjon weet je nog dat jij me ooit een huh liet zien van dat interview zoals je snoepie ^^ plaatje?
Weet je wel waar hij uhh, ugh je weet wel toch... Waar hij jeuk had ofzo iets ?
Heb je hem nog?
Ik zou zeggen als je hem nog hebt; posten maar op de manhood draad , yeahhh

Xxx
 
Ha ha Hallo Karin :) je maakt me well aan het lachen hoor!!
Ik heb nu een laptop en we kunnen de oude comp.niet meer aan de gang krijgen ben een hoop goeie kwijt!:ermm:
Maar ik zal eens gaan snuffelen!En:upside_down:haal alles ondersteboven voor je!

xxx
 
Ha ha Hallo Karin :) je maakt me well aan het lachen hoor!!
Ik heb nu een laptop en we kunnen de oude comp.niet meer aan de gang krijgen ben een hoop goeie kwijt!:ermm:
Maar ik zal eens gaan snuffelen!En:upside_down:haal alles ondersteboven voor je!

xxx
Weet je wel welke ik bedoel dan ? Hahah die heb jij me voor het eerst en laatst laten zien ;)

Doei doei, i love you, xx
 
Hey, leuk. Nederlanders! Hier ook een fervent liefhebber van Michael. Als ik het goed gelezen heb moet ik wel wat meer posten om overal toegang tot te hebben? Dat gaan we dan maar doen! :)
 
Back
Top