Dutch Fan thread 11-03-2014

Treasure

Proud Member
Joined
Jul 21, 2013
Messages
2,062
Points
48
Ben zeer benieuwd welke Nederlandse fans nog hier aan board zijn ...hopenlijk vele!!
Het lijkt erop dat de bestaande draden al wat verouderd zijn, sommige gaan zelfs door merg en been als je naar de datum kijkt :( ach ...konden we de tijd maar terugdraaien naar voor Juni 25.


Even iets anders nu...
Ken jij dat ook? dat je na ik weet niet hoe vaak dezelfde foto te hebben gezien, je gewoon weer verliefd word?
Dat had ik vandaag ...wat een heerlijk gevoel! :wub:

1922507_509165222526473_669966061_n.jpg
 
Inderdaad, het is een gevoel van 'thuis komen' ... een gevoel van 'veiligheid'... Het kalmeert mijn brein :blush:

Uitleggen hoe je voelt over Michael in het ND :blink: als je denkt in het Engels :blush:

Hoop dat ik 'zinvol' over kom hier!

Bedankt voor de 'thread' Treasure :ciao:


Een 'Belgische' fan :cheeky:

Daryll
 
Inderdaad, het is een gevoel van 'thuis komen' ... een gevoel van 'veiligheid'... Het kalmeert mijn brein :blush:

Uitleggen hoe je voelt over Michael in het ND :blink: als je denkt in het Engels :blush:

Hoop dat ik 'zinvol' over kom hier!

Bedankt voor de 'thread' Treasure :ciao:


Een 'Belgische' fan :cheeky:

Daryll

Ben zo blij met jou!! Dan wel geen Nederlandse fan maar inieder geval een die Nederlands spreekt!
Ja heel lastig jezelf te expressen?? in het nederlands ..vooral als het om Michael gaat :wub:
 
Treasure;3970111 said:
Ben zo blij met jou!! Dan wel geen Nederlandse fan maar inieder geval een die Nederlands spreekt!
Ja heel lastig jezelf te expressen?? in het nederlands ..vooral als het om Michael gaat :wub:

Inderdaad, ik spreek Nederlands of ist West vlaams :D

Enfin, België was voor 1830 'de Zuidelijke Nederlanden' :cheeky:
 
Daryll748;3970134 said:
Inderdaad, ik spreek Nederlands of ist West vlaams :D

Enfin, België was voor 1830 'de Zuidelijke Nederlanden' :cheeky:

Een Nederlandse Belg dus ? ;) hahah
Mijn Vader komt uit Brabant, is dat dan een noordelijke Vlaam ?
 
:rofl: Brabant is België hé! Aardrijkskunde is niet mijn sterkste punt :scratch:

Nederlandse Belg? Is het nie een Vlaamse Belg? :blush:

oh, wat een 'topic' hé :smilerolleyes:
 
daryll748;3970142 said:
:rofl: Brabant is belgië hé! Aardrijkskunde is niet mijn sterkste punt :scratch:

Nederlandse belg? Is het nie een vlaamse belg? :blush:

Oh, wat een 'topic' hé :smilerolleyes:

lol :)
 
lol jongens^^ ;D

Wauw een heel NL subforum? :eek: Ik ben benieuwd of er hier wat activiteit zal zijn... want het voelt inderdaad heel raar om NL te praten over Michael. Als het op hem aankomt denk ik gewoon in het Engels.

En ja Treasure, het maakt niet uit hoe vaak ik dezelfde foto zie..:wub: Maar soms 'vergeet' ik er eentje en als ie dan weer voorbij komt... :heart:
 
hahahaha D en Treasure

Brabant is in Nederland D
Anders had t beeld in Nederland moeten zijn

besides ik heb probleem
ik wil pf veranderen maar lukt niet

heb maar 4 vrienden hier :( lol
maar ben/was er niet vaak
puur omdat ik niet zo goed in forums ben

ik haat t eigelijk om Needurlants te tiepen :p

hoop meer vriende te krijge

Groetjessssssssssssssssssssss
Melissa
 
hahahaha D en Treasure

Brabant is in Nederland D
Anders had t beeld in Nederland moeten zijn

besides ik heb probleem
ik wil pf veranderen maar lukt niet

heb maar 4 vrienden hier :( lol
maar ben/was er niet vaak
puur omdat ik niet zo goed in forums ben

ik haat t eigelijk om Needurlants te tiepen :p

hoop meer vriende te krijge

Groetjessssssssssssssssssssss
Melissa


Betekend dit dat we je vaker zullen zien van nu af aan ?
Dat zou geweldig zijn ...want hoe meer zielen hoe meer vreugd!
Tot gauw,

Treasure xx

voeg me maar toe als vriend als je wilt? ( kind of awkward line in dutch isn't it?) LOL
 
lol jongens^^ ;D

Wauw een heel NL subforum? :eek: Ik ben benieuwd of er hier wat activiteit zal zijn... want het voelt inderdaad heel raar om NL te praten over Michael. Als het op hem aankomt denk ik gewoon in het Engels.

En ja Treasure, het maakt niet uit hoe vaak ik dezelfde foto zie..:wub: Maar soms 'vergeet' ik er eentje en als ie dan weer voorbij komt... :heart:

Hi Lil :)

Stel je eens een bijvoorbeeld 'Manhood' draad voor in het Nederlands .....:doh:
Ohh die foto's gaan nooit vervelen he?
 
Lil;3970181 said:
lol jongens^^ ;D

Wauw een heel NL subforum? :eek: Ik ben benieuwd of er hier wat activiteit zal zijn... want het voelt inderdaad heel raar om NL te praten over Michael. Als het op hem aankomt denk ik gewoon in het Engels.

En ja Treasure, het maakt niet uit hoe vaak ik dezelfde foto zie..:wub: Maar soms 'vergeet' ik er eentje en als ie dan weer voorbij komt... :heart:

Hallo Lil :ciao:

Inderdaad, het voelt raar om hier in het ND te typen maar is heel goed om je ND te onderhouden hé :blush:

Bedankt om binnen te springen hier. Dat klinkt nie in het ND hé (Thanks for popping in, LOL) :cheeky:
 
melissaMJlove;3970215 said:
hahahaha D en Treasure

Brabant is in Nederland D
Anders had t beeld in Nederland moeten zijn

besides ik heb probleem
ik wil pf veranderen maar lukt niet

heb maar 4 vrienden hier :( lol
maar ben/was er niet vaak
puur omdat ik niet zo goed in forums ben

ik haat t eigelijk om Needurlants te tiepen :p

hoop meer vriende te krijge

Groetjessssssssssssssssssssss
Melissa

Hey Mel :ciao:

hoe fijn om hier te zien. :clapping:

maar eh... Brabant ligt wel degelijk in België hoor... Ik heb het 'gegoogled' :cheeky: Oke ligt tegen de ND grens 'geplakt' maar is nog altijd België LOL kwestie van 'juiste info' hé:cheeky:

Hoe bedoel je pf?

Oh, voeg mij maar toe ook aan je 'vrienden' hier. Hoe meer vrienden hoe liever hé!

Als je iets niet begrijpt kan je het altijd vragen hé! We helpen graag! :agree:

Idd, dat ND is ff wennen dus als er 'kemels' (fouten) in staan, I'm sowwy :smilerolleyes:
 
Ik weet niet hoe het met Belgie zit ...maar zoals op deze kaart hen ik het geleerd op school ;)

provincies.jpg
 
HUH :blink:

Dit zijn de provincies van België :cheeky:

Belgische_provincies_zpse8daeb06.png


Totally 'off topic' I know :blush: maar we hebben inderdaad wel een Brabant bij ons :D

België is ook GROOT hoor... Allee, 300KM van Brugge naar Luik ;D
 
Daryll748;3971366 said:
HUH :blink:

Dit zijn de provincies van België :cheeky:

Belgische_provincies_zpse8daeb06.png


Totally 'off topic' I know :blush: maar we hebben inderdaad wel een Brabant bij ons :D

België is ook GROOT hoor... Allee, 300KM van Brugge naar Luik ;D


Dan hebben die Nederlandse Belgen waarschijnkijk de naam meegenomen toen zij naar Belgie verhuisden ...en dat waren/ zijn er vele ...al is het alleen al om geen belasting te hoeven afdragen ;) hahaha

Ben altijd al slecht in topo geweest
 
Daryll748;3971366 said:
HUH :blink:

Dit zijn de provincies van België :cheeky:

Belgische_provincies_zpse8daeb06.png


Totally 'off topic' I know :blush: maar we hebben inderdaad wel een Brabant bij ons :D

België is ook GROOT hoor... Allee, 300KM van Brugge naar Luik ;D


Dan hebben die Nederlandse Belgen waarschijnkijk de naam meegenomen toen zij naar Belgie verhuisden ...en dat waren/ zijn er vele ...al is het alleen al om geen belasting te hoeven afdragen ;) hahaha

Ben altijd al slecht in topo geweest
 
Hey hallo Nederlandse fans!
Dat andere legendarische topic van Nederlandse en Belgische fans was zo goed als uitgestorven.
Misschien dat er hier wat meer leven in blijft!

Gaan jullie ook naar Reusel?

Inderdaad hopen dat we het hier nog even volhouden met elkaar
Er zijn toch genoeg fans uit Belgie en Nederland denk ik he?

En ja wij gaan ook naar Reusel Science Freak :)
Heb er zin in !!
 
Ik ben zelf niet zo actief meer maar wat fans van Nederlandse/Belgische bodem is altijd fijn om te spreken, dus hopelijk komen er nog wat bij :)

Ah leuk! Noem me maar Lars haha
Ik had gelezen dat er nog maar 80 kaarten waren ( zullen er nu wel minder zijn al) dus dat belooft een flink feestje te worden!
 
Ik ben zelf niet zo actief meer maar wat fans van Nederlandse/Belgische bodem is altijd fijn om te spreken, dus hopelijk komen er nog wat bij :)

Ah leuk! Noem me maar Lars haha
Ik had gelezen dat er nog maar 80 kaarten waren ( zullen er nu wel minder zijn al) dus dat belooft een flink feestje te worden!

Leuk Lars dat je ook komt ...ik lees net op FB wel dat er een teleurstellend bericht is wat betreft de Nederlandse fans ....om 18:00 uur vanavond zullen ze vertellen wat dat is ??? een beetje vreemd als je het mij vraagt... Hopen maar wel dat het door zal gaan ??
Kijk wel uit naar een echt Michael Jackson feest :D

Karin
 
Hmm dat is gek Karin! En alleen ook voor Nederlandse fans, dus fans vanuit het buitenland hebben er geen last van vraag ik mij af?
Dan zullen we om 18:00 wel zien wat het is.

Nou er is inmiddels 19:55 uur geen antwoord maar wel las ik dit bericht op de site:

Lieve vrienden en fans,

This Is It!!!!

Na lang nagedacht te hebben ben ik tot een moeilijke beslissing gekomen.
Na 25 jaar in binnen en buitenland opgetreden te hebben gooi ik de glitterhandschoen in de ring.
Uiteraard heb ik dit altijd vol overgave en liefde gedaan maar de tijd is nu aangebroken om de nieuwe generatie Michael Jackson imitators een kans te geven.

Mijn laatste optreden zal een mini-concert worden op zondag 20 april 2014 op het European Jackson Event te Reusel.
Op dit moment zijn wij druk bezig van dit afscheidsoptreden een waar spektakel te maken. Alle hoogtepunten van 25 jaar Milly Magic zullen voorbij komen.

Graag wil ik jullie uitnodigen bij dit voor mij zeer speciale moment.
kaartjes zijn te koop op: www.jacksonevent.com. De gehele opbrengst gaat naar het Ronald Mc Donald huis in Veldhoven.

With L.O.V.E.
Milly Magic


Ik denk dus dat dit de teleurstelling is ...is natuulrlijk ook wel jammer ...maar ben wel blij dat het event gewoon door zal gaan.

Ik ben ooit in Leiden met deze impersonator op de foto gegaan ...had geen idee wie het was? tot onlangs ik het er met een andere fan over had.

Ja afscheid nemen is nooit leuk :(
 
Science Freak;3971626 said:
Hey hallo Nederlandse fans!
Dat andere legendarische topic van Nederlandse en Belgische fans was zo goed als uitgestorven.
Misschien dat er hier wat meer leven in blijft!

Gaan jullie ook naar Reusel?

Hi Lars,
Yep, Ik ben daar ook en kijk er echt naar uit om weer een 'echte' MJ party LIVE mee te maken :dancin:

Het leven maakt soms rare sprongen hé maar we dragen allemaal Michael 'diep' in ons hart :blush:

Daz
 
Ah ha dat was het dus!
Ik denk dat het na 25 jaar ook eens tijd wordt om te stoppen, de beste man is toch al ergens in de 40 en het wordt ook steeds belastender voor het lichaam.
Prima optredens van hem altijd.
Maar verder ben ik niet zo van de impersonators, ik houd er meer van als mensen in hun eigen kleding op de muziek van Michael dansen.
 
Inderdaad, je kan het aanzien als slecht nieuws maar tijden veranderen hé. Ik was ooit een grote bewonderaar van look a likes, geef ik eerlijk toe maar dat is volledig omgeslagen nu. :blush:

Hij is inderdaad een fijne jongeman, Milly maar soms neemt het leven een andere wending hé. Niks mis mee!

Ik bewonder nu meer in mensen wat je 'geleerd' hebt van Michael :wub:
 
Ik heb me er nooit echt in verdiept ..of ik impersonators wel leuk vind of niet ...was in London June 25th 2010 en zag er een bij de 02 ..Jullie weten waarschijnlijk zijn naam maar mij zei het niets ...ik denk dat ik met open mond heb staan kijken over het fijt dat iedereen met hem op de foto wilde ??? Parapluutje erbij ...daar moest ik eigenlijk om lachen ...man I am BAD!
nee ik geloof niet dat ik ooit onder de indruk ben geweest van ook maar een impersonator...maar vind het wel te gek dat ze zo goed kunnen dansen ...ik blijf oefenen ;) hahaha

Ben wel erg blij dat het event gewoon door gaat :D Yeahhhhhhhhhhhhh
 
Ah well, impersonators :blink:
Ja, inderdaad. NU gebruik ik dit :blink: ipv dit :blush: Waarom?
Look a likes waren meer 'bereikbaar' dan Michael die altijd zo 'beschermd' werd door bodyguards :sigh:

Het COOL er aan was dat je kon praten met hen, op de foto er mee en ze zelf een HUG kon geven :sigh:
Ik weet dat het nu allemaal een 'illusie' is maar vroeger 'vertegenwoordigden' ze Michael. Ik zeg wel 'vroeger', duh!

Want NU is het voor mij wat 'pijnlijk' om één te zien want dan realiseer ik dat we Michael gewoon 'kwijt' zijn en dat ie eigenlijk niet zo 'beschermd' was of dat we dachten :cry:

Zie je dat ik er nog niet 'over' ben. Soms vraag ik me af of dat wel te genezen valt dus GEEN look a likes meer, please...

Treas, Ik denk dat het Navi was aan de O2 :blink: wat ik eigenlijk niet echt 'respectvol' vond maar enfin, emoties hé :sigh:

Enfin om niet in een :sigh: te eindigen hier! Ik kijk er echt naar uit hoor naar het Jackson event :clap:

Was het maar om de 'sfeer' van de 'gouden tijd' te herbeleven en mijn vreugde met anderen te delen. :agree:

We are the MJ family hey :wub:
 
Kan iemand me vertellen wat er allemaal op The European Jackson Event gaat gebeuren precies? :p
 
Back
Top