dutch fans

mjtributepage

Proud Member
Joined
Jul 25, 2011
Messages
2,662
Points
0
Location
kidzvillage holland
i m just wondering how many dutch fans ar egoing to the thrill n chill weekend for mj fans in septembre
or to the paradiso mj night from 0 (m idnight)till 5 hours in amsterdam on the 15 of august
 
Last edited:
I really like you avatar! :D
jammer dat ik er nie bij kon zijn:( maarja volgende keerbeter:)
 
Nee ich ben engel en ich ben ein expat in Den Haag, maar nu ich ben in engels voor mijn vakanties en ik kann niet. Ik denk dat ik moet ann ein Nederlands MJ party gaan. En ik hoop dat mijn Nederlands is goed ja, maar ik ben niet so goed ik vinde. U bent zeer aardig en mooi.
 
Nee ich ben engel en ich ben ein expat in Den Haag, maar nu ich ben in engels voor mijn vakanties en ik kann niet. Ik denk dat ik moet ann ein Nederlands MJ party gaan. En ik hoop dat mijn Nederlands is goed ja, maar ik ben niet so goed ik vinde. U bent zeer aardig en mooi.

Wat zeg je nou allemaal?:p

Probably the worst post i've ever read:p

*joke*
 
@emwill02 and Science freak:) Volgens mij was de boodschap dat ze in engeland zit op vakantie en dat ze daarom niet kan komen als ik het een beetje goed begrijp ;)
 
@emwill02 and Science freak:) Volgens mij was de boodschap dat ze in engeland zit op vakantie en dat ze daarom niet kan komen als ik het een beetje goed begrijp ;)

Ja dat is de realiteit, ik denke dat jij wil een goed tijd hebben en dat is goed.
 
vergeet het grote mj verjaardags feest vrijdag niet in almere alle informatie staat bij de mj 50 in de niewssectie hier
met groete verjaardagsstaart en drie artiesten mj triburte artists en een loterij waar je een sony goodie bag kunt winnen
wie van jullie gaat erheen???
 
Oh man I wish we could turn back time ...look at the dates of this thread :(


was het nog maar 20 September 2008 :cry:
 
Het is hier inderdaad nogal stil :busted:

Ja, Treasure :ciao: konden we de klok maar terug draaien hé :cry:
 
Daryll748;3970108 said:
Het is hier inderdaad nogal stil :busted:

Ja, Treasure :ciao: konden we de klok maar terug draaien hé :cry:

:depressed:

Inderdaad ...komen we er ooit overheen ?
 
Ik denk helaas van niet :no:

Ik voel nog steeds dezelfde woede als ik geconfronteerd wordt met het waarom en zelfs in andere scenes in het nieuws of in een serie. :sigh:

Iemand zo 'gewelddadig' verliezen verwerk je niet zomaar hoor! Je kan het goed toedekken maar soms scheurt de 'pleister' opnieuw open en dan bloedt de wonde opnieuw :cry:

Excuseer voor de 'spellingsfouten' maar ik ben het niet meer gewoon om in het ND te schrijven :scratch:
 
Back
Top