Who's going from Norway?

jeg skal også! tror jeg enten reiser 28 eller 29 juli.... trenger jeg å nevne at jeg gleder meg..?
 
Skal du på konsert 28 juli altså?

nei jeg skal på 30, 1 august 3 august. også har jeg en billet til 17 august, men den må jeg få gjort no med. kan ikke være i london fra 3 til 17 uten å gjøre en dritt. Så jeg håper på å få byttet den med noen til enten 28 juli eller 10/12august.
 
ja det jeg mente var at det blir lenge fra 3 august til 17 + blir veldig dyrt å bo på hotell i tillegg.
 
300 kr natta ganger 21 dager =6300 det er ikke billig. Og det er liksom det billigste du får tak i.
 
^
Ja, ser den. Det kan bli litt dyrt.
Tror vi har funnet noe som er billigere. Men det er hostel. Om du vil bo på hotell blir det fort dyrere ja.
 
^
Ja, ser den. Det kan bli litt dyrt.
Tror vi har funnet noe som er billigere. Men det er hostel. Om du vil bo på hotell blir det fort dyrere ja.
 
for min del bor jeg gjerne på hostel, gjorde det da jeg var der under pressekonferanse greia, men er med kjæresten den første uka så hun nekter og bo på hostel... hehe
 
Jeg skal 3 august. Am in heaven. Det er en fan som klarte å fikse VIP billetter for 3000 kr. Slipper å stå i køen og vi er ved scenen. Hun heter Evonne. Fikk nettopp bekreftelse:)
 
Oi! Det var jo billig!! Hvordan fikk hun tak i det?
Og gratulerer. Det er jo drit kult! :D:D Du får hilse Mike fra oss andre normenn om du blir tatt opp på scena. ;) hehe
 
Me! me! me!

*edit post*

ååja. Norsken hadde allerede startet! :)
Jeg skal hvertfall også:) 14.Juli!
 
Jeg skal også dra 3. august. Dette blir dritgøy! Kjekt at det er andre nordmenn også som skal.
 
rettelse på meg selv, blir ikke 14.juli, men 16 isteden.. hehe :)
 
Back
Top