Ticket question! (The Outside?)

MJsJelly

Proud Member
Joined
Jul 25, 2011
Messages
654
Points
0
Location
The Netherlands
Please can anyone help me. There's a seller named Reyna claiming to have VIP tickets for only € 200,- per ticket.

She claims to work for The Outside (the concertpromotor) and that their tickets have already dispatched to customers who bought tickets of them.

The conditions were:

The payment will go to the manager of the organisation, you should send a screenshot after payment. Can you send me your name and address so that I can send you the orderconfirmation and the tickets. We will send you the confirmation with our stamp on it after we received the payment. After that the cards will get registered and validated. You will receive the cards within 3 weeks. We have had many happy customers for other concerts. There was never any case in which it didn't go well and this is the only way we work.


Original Dutch version:

De betaling word gedaan naar de manager van de organisatie, kun je na de betaling een screenshot maken van de betaling, en die naar mij toe mailen?
Kunt u wel uw naam en adres naar mij toe mailen zodat ik de bevestiging en kaarten kan opsturen?
Wij sturen de bevestiging+garantie met stempel op, nadat wij de betaling hebben ontvangen.
Kunt u wel uw naam en adres naar mij toe mailen zodat ik de bevestiging en kaarten kan opsturen?
Wij sturen de bevestiging+garantie met stempel op, nadat wij de betaling hebben ontvangen.
Daarna worden de kaarten geregistreerd en gevalideert, U heeft de kaarten BINNEN 3 weken in huis.
ze worden aangetekend opgestuurd vanuit Londen, dus het kan niet misgaan.
Wij hebben meerdere tevreden klanten gehad, die hun kaarten al in huis hebben.
Wij verkopen ook kaarten voor andere concerten en het is dankzij deze procedure,nog nooit misgegaan.

Dit is het enige procedure die wij handhaven binnen de organisatie.
Met vriendelijke groet,
Reyna

Does anyone know about this organisation and is this even possible??
 
Last edited:
Please can anyone help me. There's a seller named Reyna claiming to have VIP tickets for only € 200,- per ticket.

She claims to work for The Outside (the concertpromotor) and that their tickets have already dispatched to customers who bought tickets of them.

The conditions were:

The payment will go to the manager of the organisation, you should send a screenshot after payment. Can you send me your name and address so that I can send you the orderconfirmation and the tickets. We will send you the confirmation with our stamp on it after we received the payment. After that the cards will get registered and validated. You will receive the cards within 3 days. We have had many happy customers for other concerts. There was never any case in which it didn't go well and this is the only way we work.


Original Dutch version:

De betaling word gedaan naar de manager van de organisatie, kun je na de betaling een screenshot maken van de betaling, en die naar mij toe mailen?
Kunt u wel uw naam en adres naar mij toe mailen zodat ik de bevestiging en kaarten kan opsturen?
Wij sturen de bevestiging+garantie met stempel op, nadat wij de betaling hebben ontvangen.
Kunt u wel uw naam en adres naar mij toe mailen zodat ik de bevestiging en kaarten kan opsturen?
Wij sturen de bevestiging+garantie met stempel op, nadat wij de betaling hebben ontvangen.
Daarna worden de kaarten geregistreerd en gevalideert, U heeft de kaarten BINNEN 3 weken in huis.
ze worden aangetekend opgestuurd vanuit Londen, dus het kan niet misgaan.
Wij hebben meerdere tevreden klanten gehad, die hun kaarten al in huis hebben.
Wij verkopen ook kaarten voor andere concerten en het is dankzij deze procedure,nog nooit misgegaan.

Dit is het enige procedure die wij handhaven binnen de organisatie.
Met vriendelijke groet,
Reyna

Does anyone know about this organisation and is this even possible??

Aangezien het een Nederlandstalige is, kan je het beste haar emailadres eens opzoeken in combinatie met het trefwoord oplichting (google even) ;)
Nederland heeft een paar websites waarop fraudeurs gemeld worden, ken ze niet uit het hoofd, maar het zou misschien wel aan te raden zijn haar eens te controleren, want dit lijkt wel oplichting.
Op Marktplaats was er een week geleden ook een gelijkaardig verhaal zoals hierboven...
 
^^^ja deze advertentie kwam van Marktplaats inderdaad. Thanks ik zal het even checken! Denk eigenlijk wel dat dit oplichterij is hoor.

Found this ad at marktplaats indeed. Thanks I'll go check google although I'm almost sure this is scam
 
^^^ja deze advertentie kwam van Marktplaats inderdaad. Thanks ik zal het even checken! Denk eigenlijk wel dat dit oplichterij is hoor.

Found this ad at marktplaats indeed. Thanks I'll go check google although I'm almost sure this is scam

Hij/zij is, voor zover ik weet, al verschillende keren van Marktplaats verwijderd, en hij/zij komt steeds terug onder een andere naam en emailadres!

Dus ik denk dat je dan genoeg weet...
 
Ik zou het niet vertrouwen, aangezien je de kaartjes binnen 3 weken thuis zou moeten hebben. Als je dus nu zou moeten betalen, dan zul je binnenkort de kaartjes moeten ontvangen, maar niemand heeft zeg maar de ''echte'' kaarten op pappier gedrukt, behalve de mensen die voor de O2 arena in de rij hebben gestaan.
 
200 euros for VIP tickets thats about 130 quid a ticket that is way too cheap i would be very careful if i was you
 
I've decided to call The Outside and they know nothing about MJ tickets being sold though their name. They said that they would report this. So I guess this question issue is resolved. Also what a coincidence that she removed the add today after me calling her a liar lol. I'll report is to the trading website anyway.

Thanks everyone for responding!
 
Ik zou het niet vertrouwen, aangezien je de kaartjes binnen 3 weken thuis zou moeten hebben. Als je dus nu zou moeten betalen, dan zul je binnenkort de kaartjes moeten ontvangen, maar niemand heeft zeg maar de ''echte'' kaarten op pappier gedrukt, behalve de mensen die voor de O2 arena in de rij hebben gestaan.

Ja inderdaad, ik dacht laat ik het voor de zekerheid maar even checken voor hetzelfde geld is het wel echt ! De mensen die bij de O2 in de rij hebben gestaan die hebben nog niet eens een echte ticket hoor. Ik heb het op tv gezien. Er stond bij 'this is not a real ticket'. Ik ben echt zoveel neppers tegengekomen op Marktplaats vreselijk.
 
Back
Top