Anna
Reaction score
135

Profile posts Latest activity Postings About

  • haha, then I know you well Anna/Nova! See, that's why I asked, so I wouldn't be confused forever, hehe!! Hope you're doing well! :D
    Hey Anna -- I see you've changed your name recently.... but could you remind me what your previous name was? :D hehe, just trying to keep track!
    You are such a trooper! I'm so tired of it all I've sort of cowardly backed out of the discussion. I'm proud of you. Love! Xxxx
    Don't be sad. Reason and above all love will prevail. Listen to Michael to cheer you up :)
    I agree, Vision is amazing :)
    For my top 3 I have removed Scream and replaced it with One More Chance :D
    Nice :)
    So what do you think of Vision now then? I also seem to have that green glitch during In The Closet.
    It is alot, but I can't blame you, all his videos were beautiful :D
    My favourites would have to include Bad, TWYMMF, Smooth Criminal, Leave Me Alone, Black or White, Scream, You Are Not Alone, TDCAU (both), HIStory, Ghosts, YRMW and I'm sure One More Chance will make it on here :)
    My favourite 3 MJ songs would have to be TDCAU, Threatened & Scream. What are yours?
    Same here :D Another Day will be brilliant, like Hold My Hand is at the moment. I don't know what to make of the collaboration with 50 Cent though. Yeah, I agree. It has to be a success. I've pre-ordered it with the t-shirt :)

    I have also pre-ordered Vision, it should arrive by Monday... *impatiently looks at clock*
    I'm looking forward to having TDCAU (Prison) & One More Chance for the first time, which are your favourite videos?

    My step-sister has a Wii, so I think I will get that version and sometimes play it on her console. Or I could get the DS version. I have to decide. I'm in the same boat with you on the tour, I don't think I will go but it should be brilliant :)
    Added :)
    What do you think about the new album, Vision, The Experience and the Cirque Du Soleil tour?
    I'm good as well thanks, and no problem :)
    You don't mind if I add you as a friend, do you?
    No problem :)
    How are you anyway?
    I like the posts you write, I kinda agree with all of them lol
    BABES ..OOPS..CAPITALZ LOCK ON :DOH;
    Sorry...yup..um sorry... for being dopey ..but erm.. where did you get the mjj cat. from plz?:reading:
    its art.the whole thread....its realy beautiful.
    .hes beautiful in it :wub::wub::wub::wub::wub::wub::wub::wub::wub::wub::wub::wub::wub::wub::wub::wub::wub::wub::wub::wub::wub::wub:yeah and ...seeing those pics right, they just ..give my heart some pure comfort.im so sure they do too for you .and omg thanx you babe .yeah seeing the fact it "was all false"
    i was lke...um woah .nah :unsure:naaaah nah no:(.realy realy realy?....noooo..not dreams/s.h pics, come again ?
    had me woah-in out lol

    so, thanxs for confirmination ,,,i can sleep knwing that the dream shoot is all real.:huggy: :angel::wub: Oh and the front man is 33 ? k, i see ...
    nova ..anne how r you today.:huggy:.ty for the rep....you spoil me :doh::huggy: thanks ...i was spaced out on the silver hand pic ..so couldnt text talk at the time .thats why your profile gota lil' pic of it ..bit random i know but wanted to share hmmm......ah so a book ,they got their cooo0000oolarosooo:wild: name from an IW book .?..hmm..ooh. thought sounded famuiler.....cleveer lil sprites arnt they ...hmm so how old is that lead bloke?.:mello:intresting ...i love talkin about all artists work.:punk::punk:.yeah mike posner song is catchy:yes: i think, number 8/9 in the charts um...not sure ..:doh: .and also i caught the end of the mcr video the other day called na na na.(?).intresting vids babes ,x ooh im too curious !:unsure: ha ...:heart:
    you like, KO-ed me on music :wild::huggy:hahaha ...i like mike posner's(?) song at the min ..always playin it.:music: xxxxx it was great to talk that night . have to do it again babbe.:heart:
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…
Top