Arklove
Reaction score
345

Profile posts Latest activity Postings About

  • Oh, thank you :)
    I don't know what we should talk about but if you have a topic - no problem! Actually, it would be great ;)
    [img][img][img][img][img][img]
    Happy New Year :cheers: Have fun tonight my dear! :huggy:
    :party: :dance: :dancin:
    Dizzy dizzy dizzy night! :lol:

    See you in 2011 :wild: :cheers:

    [img]
    Wishing you a Merry Christmas! May your world be filled with warmth and good cheer this Holy season, and throughout the year! Love, Peace and Joy.

    tehehehehe

    [IMG]
    now now little nympho, all good things cum to those who wait! :shifty:


    :naughty:

    :praying
    Hello My Wee Canadian Sister! tehehehehehehe
    *...Happy Christmas...*

    From Alyssa
    xox
    Longest (3:59) version of Slave to the Rhythm

    pls i need the link!
    Hey,
    what's going on with you and HornyForMike? When will the marriage take place? ;)
    But really, I would like to know if this marriage proposal was actually for real :)
    Best regards
    Hi how are you ? :)

    Just saw your comment about my siggy lol, i wanted to give you some rep for it but the website won't let me do it as i must spread some rep first.
    Ah and I forgot to say that it didn't worked (of course). You know I'm from Germany so I couldn't understand what Mike was singing. While I danced for her I also sang the lyrics of the song but it was just a mix of "Wa La Ma Fe...Wa La Ma Fe..." and the girl was like WTF :D
    After that she never wanted to talk with me again :D Actually it's embarrassing what I did and that I tell that to you now but I've just remembered this funny thing as I tried to dance again :D
    Yeah, Behind The Mask is a great song! It even maked me wanna do the moonwalk (but it was an epic failure)!

    BTW as I was little I always wanted to immitate Michael in his dancing! I also did that on school. As I was 10 years old, I fell in love with a girl and I tried to dance "TWYMMF" for her. I imagined that she was Tatiana Thumbtzen and I was Michael! But it actually worked because she ran away and didn't want to talk with me so I ran after her and did the dance moves Michael did in the video as he wanted to attract her :D
    LOL definitely you and HornyForMike are two crazy people ;)
    can i wish you good luck for your marriage? ;)
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…
Top