Reaction score
71

Profile posts Latest activity Postings About

  • hey sarah. how ya doin? did you quit smoking? i saw ur thread last night. my friend used chanitx and it worked perfectly. she hasn't smoked for over a year.
    what dates do you see MJ, i forget.
    Hi I just read your reply out my rant on tabloids. I agree with you. God it was just getting on my nerves. Sometimes I wish Mike would just tell off a tabloid and shut them all up. Or knock one of them out, man that would be great. lol
    i,m great trina it,s nice to hear from you.come on you still got time,come to enland for a holiday and see michael while your there,anyway i beleive he will do concerts in the usa.i,ll see if i can get any photos when i go,and you,ll be the first to see them if i do.
    lol sarah
    hey sarah! i was just thinking about you. how have you been? oh good i'm glad to hear you got better seats. you are so lucky to be seeing him in london!!! i'm jealous...but happy for you.:wub:
    that actually would be the ultimate london vacation, seeing MJ live. but i really think there will be some US shows so i guess i'll wait and see...if he doesn't perform here i'll kill myself!! lol...
    so it'll be really scary walking up the stairs to the top tier?:( well maybe you can visit some high places over the next few months to overcome the fear over time.
    sarah!:D i'm good. so you get to go see michael?!? i'm soooo jealous, but way happy for you!:clapping:i hope i get see him. i've never seen him in concert.:no:
    how are you and the family doin'?
    hey good morning sarah! i'm supposed to be getting ready for work, lol. i'm fine how r u and the family and the dogs?:):)
    Hi Sarah
    I have our Christmas Quilt video finished. I uploaded it on post 425 in the Gift for Michael thread. I hope you like it.
    heya sarah ! . :heart: nice to see you . im doing well ~thanx you sweet ! have a great week xxxxxxx*runs about on this pinkaliscous profile :wild: *
    you're very welcome, it's nice to meet you too. hope you're well Sarah (may I call you Sarah?) take care M.
    i was preparing to go down to london 5 hours before i saw the news aout the settlement.

    Im sure here @ mjjcommunity we'll all meet up prior 2 the concert.

    I cant wait for the concert XD
    Yes its been settled out of court,
    How excited we all got when we thought we'd see Michael there :) and suppot him,
    Just imagine how nuts we're gonna be when he comes over to d a concert OMG!!!
    Dont worry every michael fan will be there in spirit,
    Im setting off in a few hours as i only want to spend the day there and not the week.
    Ill let you know how it went
    hey Sarah, haha i get that all the time but i'm actually originally from Iraq. so it's close :p i guess our fellow Turks use Erkan or Terkan mostly. ^.^
    hey sarah! so is jackie in devon or vegas? someone posted an article of jackie and latoya in vegas. where's michael? in vegas or devon? i can't keep up, lol! i go to vegas every few months but havn't seen mike yet.
  • Loading…
  • Loading…
  • Loading…
Top