Dutch Fan thread 11-03-2014

Daryll748

Proud Member
Science Freak;3973311 said:
Haha ik ben inmiddels behoorlijk afgevallen in mijn gezicht, zo zeggen anderen. De FB foto is al van zomer 2013 namelijk hahaha.
Maar ik denk wel dat je me kan herkennen, heb nog altijd een blij gezicht als ik lach en ik lach wel wat af, dus dat moet goed te herkennen zijn!

Een blij gezicht ontmoeten is altijd mooi meegenomen :D Hoop ook van je daar te ontmoeten!

ARGHHH, inderdaad nog een maand! Wat vliegt de tijd hé! :wild:

Science Freak

Proud Member
In a place with soul and love, it's called: Home.
Treasure;3973315 said:
Altijd een blij gezicht?? Nou dan wil ik je zeker ontmoeten!! hahah
Ik hoop er ook wat af te lachen ...word vast een feest!! :)

je bent nog laat op ...ik dacht dat wij ( Daz en Ik de enige waren )

welterusten voor straks

Ik ben helaas de laatste tijd heel veel online, meer omdat ik tot diep in de nacht aan mijn studie aan het leren ben. Ja in het weekend helaas...
Maar ik zal mijn glimlach delen die dag haha en natuurlijk gaan we dansen daar he!
Want als er iets is waarin ik me niet kan inhouden, is het muziek, dan gaan mijn benen al te keer zonder dat ik het besef wooohoooooo.

Daryll748;3973389 said:
Een blij gezicht ontmoeten is altijd mooi meegenomen :D Hoop ook van je daar te ontmoeten!

ARGHHH, inderdaad nog een maand! Wat vliegt de tijd hé! :wild:

Komt helemaal goed, we gaan elkaar ontmoeten!
En de tijd vliegt idd!

Treasure

Proud Member
Ik ben helaas de laatste tijd heel veel online, meer omdat ik tot diep in de nacht aan mijn studie aan het leren ben. Ja in het weekend helaas...
Maar ik zal mijn glimlach delen die dag haha en natuurlijk gaan we dansen daar he!
Want als er iets is waarin ik me niet kan inhouden, is het muziek, dan gaan mijn benen al te keer zonder dat ik het besef wooohoooooo.

En de tijd vliegt idd!

Jeetje wat een spontaan bericht, ik word er helemaal BLIJ van !!
Ik zie het al, geen gebrek aan LOL als het aan jou ligt :)

Succes met je studie...laatste jaar?

Daryll748

Proud Member
Science Freak;3973527 said:

En de tijd vliegt idd!

Inderdaad, SUCCESS met je studies! :clap:MJJC is 'nodige' energie ervoor hé!
Dansen? Natuurlijk, is veel te lang geleden voor mij maar ik kijk er naar uit!

Is nog.... 27 dagen :wild:

Science Freak

Proud Member
Treasure;3973538 said:
Jeetje wat een spontaan bericht, ik word er helemaal BLIJ van !!
Ik zie het al, geen gebrek aan LOL als het aan jou ligt :)

Succes met je studie...laatste jaar?

1e jaar pas, voorheen andere opleiding gedaan, nu Maatschappelijk Werk.
Heel leuk ook en wat zijn er toch veel dames bij mij op school.
Echt heaven on earth:jump1::shifty:^_^
Voorheen was school zo: ah nee niet weer.
En nu is school zo: yes ik mag weer! Yihaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :woohoo:

Oh ja veel lol hier idd, heel vaak, because always look on the bright side of life!

Daryll748;3973722 said:
Inderdaad, SUCCESS met je studies! :clap:MJJC is 'nodige' energie ervoor hé!
Dansen? Natuurlijk, is veel te lang geleden voor mij maar ik kijk er naar uit!

Is nog.... 27 dagen :wild:

Dankjewel :)
Dance your ass off!

Treasure

Proud Member
1e jaar pas, voorheen andere opleiding gedaan, nu Maatschappelijk Werk.
Heel leuk ook en wat zijn er toch veel dames bij mij op school.
Echt heaven on earth:jump1::shifty:^_^
Voorheen was school zo: ah nee niet weer.
En nu is school zo: yes ik mag weer! Yihaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :woohoo:

Oh ja veel lol hier idd, heel vaak, because always look on the bright side of life!

Dankjewel :)
Dance your ass off!

Haha je maakt me aan het lachen ....had ik mijn zoon nou ook maar die richting (Maatschappelijk werk) opgestuurd ..hij doet nu Grafische vormgeving en man...wat moet ik achter zijn broek aan zitten :angry:...pffff hij had zeker interesse in Maatschappelijk werk ...had graag iets willen gaan doen met moeilijke juigd in de toekomst ...maar goed het is dus wat anders geworden.
Fijn dat je er zon'n plezier in hebt, Houden zo!!
Maar met zo'n postitieve instelling als jij hebt gaat dat vast en zeker lukken.

haha Dance your ass off
carlton-dance.gif

Science Freak

Proud Member
Haha mooi zo, flink veel lachen, want naast alle troubles is het leven eigenlijk een groot feestje!

Grafische vormgeving is ook mooi! Maar goed, veel minder dames :(
En achter zijn broek zitten? Nou zo was ik vroeger ook, maar goed eenmaal neem je prioriteiten omdat het echt anders de hele toekomst verkl**t.
En we worden zo ontzettend verwend... Na hoorcollege Filosofie heb ik even goed lopen nadenken...We hoeven alleen maar te reproduceren, we leren stof die al ontwikkeld is, deze ontwikkelen eigenlijk niet verder en gebruiken we in de maatschappij om mensen te helpen, omdat anderen hulpverleners weg zijn gegaan. Kortom, we kunnen ontzettend hoge punten halen als we maar doen wat er in het boek staat.
Krom eigenlijk, maar zo ga ik wel voor die 10 bij Psychologie tentamen die ik volgende week heb wuhahahahahaha.
Dus zeg het maar tegen hem, school is leuk en simpel, gewoon doen wat er gevraagd wordt en verder veel lol beleven!

Ja echt zo leuk op school, leuke dames (dus echt meiden met hart op goede plaats) die de opleiding volgen, ze zijn lief (ik verwacht toch wel dat er een match tussen zit voor mij:wild:) en uiteraard zijn de vakken zeer interessant. *actieve leerhouding vereist* :D

Hahahahahha ja zoiets als Carlton!
Als ik wakker word dan dans ik vrolijk de douche of kleren in en als ik op me kamer met muziek ben, dan voel ik me echt als een vis in het water.
Nummers als deze word ik echt vrolijk van:

Al is het in de ochtend niet donker, nou ik dans wel!

Treasure

Proud Member
^^ Klinkt allemaal goed en veel belovend Lars, ik hoop dan ook dat je er straks een leuke baan aan overhoud!
gaat vast lukken met zo'n instelling ;)
Mijn zoon wilde altijd al bij de Korps Mariniers ...en is daar ook gekomen ...maar het was toch niet wat ie wilde / ervan verwacht had :( dat vond ik best jammer want god wat was ik trots op hem! een bikkel!!
Maar goed ik ben al blij dat hij zijn draai nu gevonden heeft hoor ..nieuwe ronde, nieuwe kansen!
Hij is inmiddels ook al bijna 20 dus ja dan gaat de tijd ook een rol spelen he?

Steen goed! die plaat van Bruce ...vind ik ook lekker
Maar het liefst word ik toch wakker met een plaat van Michael of George Michael :)

Thijzzz

Proud Member
Even een vraagje tussendoor: Wie gaat er allemaal naar het European Jackson Event op 20 April ??

Treasure

Proud Member
Even een vraagje tussendoor: Wie gaat er allemaal naar het European Jackson Event op 20 April ??

Ik :)

er is een lijst toch van mensen die gaan? Of ben je daar niet zeker van? Ik ken een aantal mensen uit Engeland die wel op de lijst staan dat ze aanwezig zullen zijn, maar uiteindelijk dus niet komen :(

Science Freak

Proud Member
^^ Klinkt allemaal goed en veel belovend Lars, ik hoop dan ook dat je er straks een leuke baan aan overhoud!
gaat vast lukken met zo'n instelling ;)
Mijn zoon wilde altijd al bij de Korps Mariniers ...en is daar ook gekomen ...maar het was toch niet wat ie wilde / ervan verwacht had :( dat vond ik best jammer want god wat was ik trots op hem! een bikkel!!
Maar goed ik ben al blij dat hij zijn draai nu gevonden heeft hoor ..nieuwe ronde, nieuwe kansen!
Hij is inmiddels ook al bijna 20 dus ja dan gaat de tijd ook een rol spelen he?

Steen goed! die plaat van Bruce ...vind ik ook lekker
Maar het liefst word ik toch wakker met een plaat van Michael of George Michael :)

Gaaf, Koninklijke/Korps Marine! Knap van je zoon dat hij daar voor geslaagd was. Is toch een hele taak op zich om daar doorheen te komen.
Ik wilde dat ook toen ik stopte met mijn vorige opleiding, maar besloot toch te kiezen voor Maatschappelijk Werk. Het was ook niet mijn ding om er zelfs voor te trainen. Kennissen van me zitten er ook bij, maar relaties zijn niet aan te gaan, vriendschappen zijn moeilijk. Het idee ook om iemand te moeten doden (want dat zal altijd op de loer liggen) lijkt me slopend voor de ziel. Misschien is Grafische Vormgeving dan toch maar het beste voor hem. Haha ik ben 23 en zit pas 1e jaar Hbo. Tot de 30e is studeren wenselijk. Dus hij heeft nog 10 jaar haha.

Ja MJ is natuurlijk helemaal geweldig in de ochtend, als het maar heerlijke vrolijke muziek is. :)

Het is Pasen hoor, je mag heus wel een keer ietsje langer op-blijven ;)

Hahahah ja helemaal waar! FEESTUUUUUHHH en uuuuuhhh ZUIPPEEEEENNNNNN... WATERRRRRR :D :D

Daryll748

Proud Member
Thijzzz;3974443 said:

Ehhh, Ik niet :cheeky: Grapje!
Natuurlijk ga ik ook en is nog 22 dagen :woohoo:

@ Lars: Natuurlijk mag je ff blijven en uit de bol gaan... Is een 'verlengd' weekend hé!

Treasure

Proud Member
Gaaf, Koninklijke/Korps Marine! Knap van je zoon dat hij daar voor geslaagd was. Is toch een hele taak op zich om daar doorheen te komen.
Ik wilde dat ook toen ik stopte met mijn vorige opleiding, maar besloot toch te kiezen voor Maatschappelijk Werk. Het was ook niet mijn ding om er zelfs voor te trainen. Kennissen van me zitten er ook bij, maar relaties zijn niet aan te gaan, vriendschappen zijn moeilijk. Het idee ook om iemand te moeten doden (want dat zal altijd op de loer liggen) lijkt me slopend voor de ziel. Misschien is Grafische Vormgeving dan toch maar het beste voor hem. Haha ik ben 23 en zit pas 1e jaar Hbo. Tot de 30e is studeren wenselijk. Dus hij heeft nog 10 jaar haha.

Ja MJ is natuurlijk helemaal geweldig in de ochtend, als het maar heerlijke vrolijke muziek is. :)

Hahahah ja helemaal waar! FEESTUUUUUHHH en uuuuuhhh ZUIPPEEEEENNNNNN... WATERRRRRR :D :D

Was hij maar geslaagd .....:( 5 weken voor het einde heeft hij zelf opgegeven ..gewoon omdat hij dingen zag gebeuren waar hij het absoluut niet mee eens was en ook niet rechtvaardig vond ...Ik ben ervan overtuigd dat hij het gered zou hebben ...ik heb er erg veel moeite mee gehad dat hij zijn droom opgaf ..Mijn oudste zoon zit bij De Koninklijke Marechaussee, hun Vader is ook beroeps soldaat geweest, heeft destijds in Libanon gelegerd ...zou zoiets in de "gene" kunnen zitten? haha
Ook mijn oudste zoon is inmiddels aan een studie begonnen om ooit nog eens iets op HBO niveau te kunnen gaan doen ...maar goed eerst zien dan geloven is mijn Motto :D
Gelukkig is de jongste een meisje ..heb daar weinig zorgen over, ze doet het prima, ook op school ..ik hoef haar nooit achter d'r broek aan te zitten

Ja die vrolijke ochtenden met MJ muziek ..iedere vrijdag een goed begin :) (vrijdag is altijd mijn vrije dag, heeeeerlijk!)

Feesten, zuipen maar vooral dansen

Daryll748

Proud Member
It's so quiet here... HELLLLLLOOOOOO :blink:

Is hier so still hé. HHHHAAAALLLLLOOOOO :scratch:

Het komt dichterbij hé :woohoo: Het EJE event!

Wie heeft er al een 'outfit' voor het event?

Naar wat kijk je het meeste uit?
Naar de optredens, de muziek, de merchandise, nieuwe fans ontmoeten?

Voor mij is het de sfeer van 'thuis komen' en bij 'gelijk gestemde' zielen te zijn. :blush:

*Just bumping this thread* :cheeky:

Science Freak

Proud Member
Treasure;3974769 said:
Was hij maar geslaagd .....:( 5 weken voor het einde heeft hij zelf opgegeven ..gewoon omdat hij dingen zag gebeuren waar hij het absoluut niet mee eens was en ook niet rechtvaardig vond ...Ik ben ervan overtuigd dat hij het gered zou hebben ...ik heb er erg veel moeite mee gehad dat hij zijn droom opgaf ..Mijn oudste zoon zit bij De Koninklijke Marechaussee, hun Vader is ook beroeps soldaat geweest, heeft destijds in Libanon gelegerd ...zou zoiets in de "gene" kunnen zitten? haha
Ook mijn oudste zoon is inmiddels aan een studie begonnen om ooit nog eens iets op HBO niveau te kunnen gaan doen ...maar goed eerst zien dan geloven is mijn Motto :D
Gelukkig is de jongste een meisje ..heb daar weinig zorgen over, ze doet het prima, ook op school ..ik hoef haar nooit achter d'r broek aan te zitten

Ja die vrolijke ochtenden met MJ muziek ..iedere vrijdag een goed begin :) (vrijdag is altijd mijn vrije dag, heeeeerlijk!)

Feesten, zuipen maar vooral dansen

Was het zijn droom of jouw droom?
Ik denk dat hij wijs gekozen heeft, moreel gezien gaan er sommige dingen ook niet goed bij de Marine, ik denk dat hij dan ook veel beter af is bij de opleiding die hij nu volgt dan als hij tegen de rede in ging.

Heeft de vader toevallig in Libanon als blauwhelm zijn tijd gedaan?

Hahahah meisjes zijn tot wat ik nu toe gezien heb ook vaak serieuzer betreft school.
En dat zegt een jongen haha.

Daryll748;3978576 said:
It's so quiet here... HELLLLLLOOOOOO :blink:

Is hier so still hé. HHHHAAAALLLLLOOOOO :scratch:

Het komt dichterbij hé :woohoo: Het EJE event!

Wie heeft er al een 'outfit' voor het event?

Naar wat kijk je het meeste uit?
Naar de optredens, de muziek, de merchandise, nieuwe fans ontmoeten?

Voor mij is het de sfeer van 'thuis komen' en bij 'gelijk gestemde' zielen te zijn. :blush:

*Just bumping this thread* :cheeky:

Jaaaa haha ik had drukkkk, dus geen reactie van mij.

Je kijkt er wel echt heel erg naar uit he, haha!
Vanavond eerst gezellig naar concert met een vriendin en dan langzaam genieten van het weekend, school, en dan ergens komt EJE haha.

Maar ik kom als mezelf, geen outfits hier.
Ben niet zo van de MJ spullen.
Gewoon jeans en t-shirt en lekker luchtje op.
:)

Treasure

Proud Member
Was het zijn droom of jouw droom?
Ik denk dat hij wijs gekozen heeft, moreel gezien gaan er sommige dingen ook niet goed bij de Marine, ik denk dat hij dan ook veel beter af is bij de opleiding die hij nu volgt dan als hij tegen de rede in ging.

Heeft de vader toevallig in Libanon als blauwhelm zijn tijd gedaan?

Hahahah meisjes zijn tot wat ik nu toe gezien heb ook vaak serieuzer betreft school.
En dat zegt een jongen haha.

Vanavond eerst gezellig naar concert met een vriendin en dan langzaam genieten van het weekend, school, en dan ergens komt EJE haha.

Hi Lars

Nee het was zijn wens en het werd de mijne ook ...moet ook he? anders hadden we hem hier niet in kunnen steunen ..wat erg belangrijk is ...het gaat hier Om Korps Mariners, niet de Marine ...dat is kippiekak vergeleken mer de KM ...nouja time to move on hey? nou maar hopen dat dat studeren wat word want ik heb hem nog niet vaak in de boeken gezien eigenlijk :(

Ja klopt van de blauwhelmen :)ergens in 1983 ....

Ook ik kom als mezelf ...heb er reuze veel zin in..yes!!!
Lekker luchtje ...hahah heel belangrijk :)

Sorry lees dit bericht pas net...hoop dat je een leuke avond , weekend hebt gehad

doei doei

Daryll748

Proud Member
Science Freak;3978702 said:

Inderdaad, ben niet echt de 'party girl' :smilerolleyes:
Nooit geweest maar ik heb wel altijd naar MJ events geweest als het werk en de portemonee het toe liet ;)

Tja, die outfit hé :blush: Ik kom ook es als 'mezelf' maar met een 'Michaelized' hoodie aan en verder gewoon zwarte Jeans and my favoriete "All stars" :cheeky:

oh, idd... een lekker luchtje is HEEL belangrijk :D

Science Freak

Proud Member
Treasure;3979396 said:
Hi Lars

Nee het was zijn wens en het werd de mijne ook ...moet ook he? anders hadden we hem hier niet in kunnen steunen ..wat erg belangrijk is ...het gaat hier Om Korps Mariners, niet de Marine ...dat is kippiekak vergeleken mer de KM ...nouja time to move on hey? nou maar hopen dat dat studeren wat word want ik heb hem nog niet vaak in de boeken gezien eigenlijk :(

Ja klopt van de blauwhelmen :)ergens in 1983 ....

Ook ik kom als mezelf ...heb er reuze veel zin in..yes!!!
Lekker luchtje ...hahah heel belangrijk :)

Sorry lees dit bericht pas net...hoop dat je een leuke avond , weekend hebt gehad

doei doei

Ja ik vroeg het even omdat ouders soms zo erg gefixeerd zijn van een bepaald doel van hun kinderen, dat er dan geen evenwicht meer is. Daar is hier dus geen sprake van :)
Korps Mariniers is toch onderdeel van Marine?
Boeken komt goed! Hij zal even een draai er in moeten vinden, maar iedereen kan leren. :)

Toevallig, een vriend van me en daar de vader van heeft ook als blauwhelm gezeten, ook in Srebrenica, vandaar mijn vraag. Wel heftig hoor, hij zal er flink wat meegemaakt hebben, daar is een sterke ziel voor nodig lijkt mij!

Lekker luchtje... In 2010 droeg ik Ball a Versailles, lekker luchtje dat Michael wel eens op deed maar wel echt vrouwen lucht wuhahahaha

Jaaaaaaa het was echt super leuk!
Ik was wel echt mega brak erna, maar goed heb nog wat MJ moves te voor schijn gehaald tijdens het stappen. Altijd leuk hehehe :D

Daryll748;3979445 said:
Nooit geweest maar ik heb wel altijd naar MJ events geweest als het werk en de portemonee het toe liet ;)

Tja, die outfit hé :blush: Ik kom ook es als 'mezelf' maar met een 'Michaelized' hoodie aan en verder gewoon zwarte Jeans and my favoriete "All stars" :cheeky:

Dan ben je 20 april dus juist een Party Girl oh yeah oh yeah oh yeah oh yeah!

Ook gaaf zo'n vest! Met een hele print of voor en achterkant dan?
All stars zijn gaaf!
Fijne schoentjes :)

Zonder luchtje geen goede avond he :wild:

Daryll748

Proud Member
Science Freak;3979504 said:
Lekker luchtje... In 2010 droeg ik Ball a Versailles, lekker luchtje dat Michael wel eens op deed maar wel echt vrouwen lucht wuhahahaha

Ik was wel echt mega brak erna, maar goed heb nog wat MJ moves te voor schijn gehaald tijdens het stappen. Altijd leuk hehehe :D

All stars zijn gaaf!

ARGHHH!!!! Ik zoek al 'eeuwen' naar dit parfum "Bal a Versailles' :wild: maar het schijnt dat geen één 'parfum winkel' hier dat verkoopt en dat zelfs NIET kent als je er naar vraagt. :doh:

Ik ben enkel een 'party girl' op MJ events LOL :scratch:

Idd, zal een coole hoodie zijn als ie klaar is en nee niet met een Michael print maar is meer BAD :cheeky:
Just wait and see!

Tja, is mijn 1ste paar hoor want het zijn nogal dure schoenen voor mijn budget maar zijn echt de MAX!

idd, een 'zweet' luchtje is niet echt aangenaam hé :smilerolleyes:

Nog 14 dagen :woohoo:

Treasure

Proud Member
Daryll748;3979445 said:

Oh oh ...die kleren hebben al wat voeten in aarde gezet he? echt een vrouwen ding denk ik ...ohhh wat moet ik aan?? hahaha
schoenen vind ik well belangrijk ..ik wil er op kunnen dansen en de hele dag op lopen maar ik ben niet echt een gympjes type ..:( en voor laarzen is het al te warm vrees ik ?? teenslippertjes? kan dat ook ? haha

Science Freak;3979504 said:
Ja ik vroeg het even omdat ouders soms zo erg gefixeerd zijn van een bepaald doel van hun kinderen, dat er dan geen evenwicht meer is. Daar is hier dus geen sprake van :)
Korps Mariniers is toch onderdeel van Marine?
Boeken komt goed! Hij zal even een draai er in moeten vinden, maar iedereen kan leren. :)

Toevallig, een vriend van me en daar de vader van heeft ook als blauwhelm gezeten, ook in Srebrenica, vandaar mijn vraag. Wel heftig hoor, hij zal er flink wat meegemaakt hebben, daar is een sterke ziel voor nodig lijkt mij!

All stars zijn gaaf!

Nee hoor Lars het is niet zo dat het "onze" wil was ...wij zijn best vrij met de kids..ze mogen doen wat ze kiezen ...maar vinden het natuurlijk wel fijn als ze het dan ook proberen af te maken ...als het niet kan is het niet anders natuurlijk.
Ik hoop het ...I keep my fingers crossed.

Ja wel heftig volgens mijn man, maar hij heeft er geen trauma aan over gehouden ofzo ..ik hoor hem er nooit over.

Ball a Versailles ...ja dat luchtje ken ik ..ik heb hem ook gehad en toen ik hem voor het eerst rook dacht ik: Oh was een penetrant luchtje zeg ( beetje te sterk) maar zoals alles wat met Michael te maken heeft ben ik het toch zeer gaan waarderen :wub: :D
Heb ook het luchtje; Black Orchid van Tom Ford gehad ...persoonlijk vond ik deze lekkerder....maar is opperdepop (hebben mijn jongens opgemaakt! Grrr)
Heb ooit gelezen dat Michael ook wel het luchtje Obsession gebruikte, deze koop ik wel eens voor mes=zelf maar ook voor mijn man ( die natuurlijk niet weet dat dit Michael related is) ;) haha

Fijn dat je een gezellige avond gehad hebt ..Wow Michael moves ...ik ben benieuwd ;)

nog 13 nachtjes ......aftellen maar

Lil

Proud Member
Treasure;3970323 said:
Hi Lil :)

Stel je eens een bijvoorbeeld 'Manhood' draad voor in het Nederlands .....:doh:
Ohh die foto's gaan nooit vervelen he?

Daryll748;3970340 said:
Hallo Lil :ciao:

Inderdaad, het voelt raar om hier in het ND te typen maar is heel goed om je ND te onderhouden hé :blush:

Bedankt om binnen te springen hier. Dat klinkt nie in het ND hé (Thanks for popping in, LOL) :cheeky:

Hi :ciao:
Haha MH in het Nederlands, uhm... nee xD Dat zou heel raar zijn :laugh:
En nee, het verveelt nooit om naar hem te kijken, bizar eigenlijk he?! Soms zou ik wel eens willen dat ik
20 jaar eerder was geboren en alles 'echt' had kunnen meemaken, en ECHT naar hem had kunnen kijken :girl_sigh:.. Hoewel een Bad tour concert waarschijnlijk mijn dood was geworden haha (klinkt ook zo stom in NL maar ugh, he kills me!;))
In ieder geval, ik zie dat jullie allemaal excited zijn voor het MJ event! Klinkt heel leuk, ik ga er zelf niet heen maar veel plezier! En het lijkt me leuk om te hier te lezen hoe het was :D Zijn er nog mensen hier die naar Brad Sundbergs 'In the studio with MJ' event gaan in Amsterdam?

Treasure

Proud Member
Hi :ciao:
Haha MH in het Nederlands, uhm... nee xD Dat zou heel raar zijn :laugh:
En nee, het verveelt nooit om naar hem te kijken, bizar eigenlijk he?! Soms zou ik wel eens willen dat ik
20 jaar eerder was geboren en alles 'echt' had kunnen meemaken, en ECHT naar hem had kunnen kijken :girl_sigh:.. Hoewel een Bad tour concert waarschijnlijk mijn dood was geworden haha (klinkt ook zo stom in NL maar ugh, he kills me!;))
In ieder geval, ik zie dat jullie allemaal excited zijn voor het MJ event! Klinkt heel leuk, ik ga er zelf niet heen maar veel plezier! En het lijkt me leuk om te hier te lezen hoe het was :D Zijn er nog mensen hier die naar Brad Sundbergs 'In the studio with MJ' event gaan in Amsterdam?

Jammer jammer dat je niet gaat Lil :(
Ik ga zelf niet naar Brad Sundberg maar ken er verschillende die wel gaan ...volgens mij zijn geen van die mensen member hier op MJJC
Mocht jij er wel heen gaan, dan wens ik je een hele plezierige dag toe...het beloofd wat te worden daar he?
Ik had er graag heen gegaan maar vind dan dat ik te veel weg ben dat weekend ...kan ik mijn man en kindjes niet aandoen he ? ;)

Lil

Proud Member
Jammer jammer dat je niet gaat Lil :(
Ik ga zelf niet naar Brad Sundberg maar ken er verschillende die wel gaan ...volgens mij zijn geen van die mensen member hier op MJJC
Mocht jij er wel heen gaan, dan wens ik je een hele plezierige dag toe...het beloofd wat te worden daar he?
Ik had er graag heen gegaan maar vind dan dat ik te veel weg ben dat weekend ...kan ik mijn man en kindjes niet aandoen he ? ;)

Ja best wel, was wel heel leuk geweest eindelijk eens wat fans IRL te ontmoeten en niet alleen online!
Die seminars beloven inderdaad geweldig te zijn, ik ga er inderdaad wel heel maar dan in L.A. :woohoo: Maar bedankt Treasure, ik geloof dat dat wel gaat lukken :D
Lastig soms om een goeie balans te houden tussen je familie en Michael, niet? :laugh: Ik probeer zelf ook m'n vriend er zo min mogelijk mee 'lastig te vallen' maar dat lukt niet altijd haha! Michael krijgt toch behoorlijk veel van mijn aandacht, I guess the force has too much power :p :blush: