Finnish MJ Fans

Reeta

Proud Member
The One.;3037402 said:
Mä pääsin vihdoinkin muuttamaan omaan kämppään, ihan luksusta! :party:

Mistä päin löysit kämpän? Vuokrallako oot? Nauti niin kauan kun se on luksusta.. se luksus meinaa kyllä vähenee ajan mittaan :D Karua, mutta totta.

The One.

Proud Member
oceanborn;3037638 said:
^ Oi, onnea uuteen kotiin! :cheers:

Omaan kämppään muutto on kyllä ihanaa - saa mennä ja tulla miten haluaa! :yes:
Sanos muuta! Oon ihan fiiliksissä jo siitä että saan katsoa mitä telkkarikanavaa haluan (ei ollu omaa tv:tä kotona) :lol:

Reeta;3038129 said:
Mistä päin löysit kämpän? Vuokrallako oot? Nauti niin kauan kun se on luksusta.. se luksus meinaa kyllä vähenee ajan mittaan :D Karua, mutta totta.
Ihan tästä mun porukoitten läheltä - Metsäkankaalta. Mun iskä vuokraa tätä mulle :D Ei tarvi kyllä kahdesti kehottaa nauttimaan, sen nimittäin teen!

Clara

Proud Member
Onnea uuteen kämppään! :)

Huoh... olispa mullekin mahdollista saada ihan ihkaoma kämppä... mutta se ei näillä Helsingin hinnoilla oo opiskelijan tuloilla mahdollista :no:

Mieki haluaisin muuttaa, mutta se on sit solu/kimppakämppä (edelleen)...

The One.

Proud Member
Evilman;3064273 said:
Jaahas, toiset löytävät kämpän, toiset heivataan ulos... :(
Kenet on heivattu :bugeyed

Spin FM:llä muuten soitettiin Breaking News tänään. Eilen YleX:lläkin soitettiin pieni snippet ja sitten ne kyseli mitä ihmiset ajattelee sen aitoudesta. Suurin osa tais olla sitä mieltä ettei laulaja ole Michael itse..

HennaL

Proud Member
Heips, on jäänyt postaukset itseni esittelyn jälkeen.. Mutta nyt vois ryhdistäytyä ja käydä täällä useammin.

The One.

Proud Member
HennaL;3068520 said:
Heips, on jäänyt postaukset itseni esittelyn jälkeen.. Mutta nyt vois ryhdistäytyä ja käydä täällä useammin.
:hiya:

Mä olen Hanna, nähtiin silloin Reetalla :) (kai oot se sama Henna? :lol:)

The One.

Proud Member
Elisabetin reaktio BB-talossa kun soitettiin MJ:tä oli jotakuinkin sama kun mulla aina kun baarissa kuulee Michaelia :lol:

The One.

Proud Member
Evilman;3079561 said:
Meidän perheelle tuli häätö. Oli vähän erimielisyyksiä isännöitsijän kanssa. :(
:( No toivottavasti asiat selviytyy teille pian.

Onko teistä kukaan kuunnellut Spin Fm:ää? Se on niin erikoinen kanava! :lol: MJ:tä siellä kyllä soitetaan, tänään tuli Skywriter ja TWYMMF (!!!) ja tosiaan viime viikolla soi Breaking News. Tänään töissä kuunneltiin sitä koko päivä ja odotettiin Hold My Handia mutta ei ne sitä soittanut :( Tai sit vaan missattiin se.

The One.

Proud Member
Jos haluatte Janetin ens vuonna Suomeen käykää äänestämässä Helsinkiä! :) http://www.janetjackson.com/

Varmaan aika epärealistista ajatella että Janet ton listan perusteella tänne tulisi mutta ei kai siinä mitään häviäkään :)

Strange Blues

Proud Member
Hold My Hand oli näköjään päässyt YleX:n nosteessa-listalle eli suunta on tästä toiovttavasti ylöspäin A-listan suuntaan. :)

The One.

Proud Member
Hold My Hand, eka listaviikko ja YleX:n Himotuimmat -listan sija 11. Jee!

Sieppaa3.png

Eiköhän se tosiaan kohta sinne soittolistallekin nouse! :)

oceanborn

Proud Member
Minä kävin oman Michael-levyni hakemassa kaupasta viime viikolla, ja odotin että olisi ollut isot markkinointikampanjat levyn tiimoilta käynnissä kaupoissa... Mutta ei niin mitään :( Ei ollut pahviständejä (tai mitä ne nyt on) tai muuta. Kumma juttu! Ootteko huomanneet saman?

Hold My Hand -videota on kuitenkin soitettu telkussa Subilla aina iltaisin :)

The One.

Proud Member
^ NRJ on myös aika hyvin tuonut esille Michaelia viime aikoina!

Täälläkään päin ei kyllä kaupoissa oo näkynyt minkäänlaista promoamista. :(

oceanborn

Proud Member
The One.;3147108 said:
^ NRJ on myös aika hyvin tuonut esille Michaelia viime aikoina!

Niinkö? Sehän mukavaa! En oo ite oikein radiota syksyn aikana tullut kuunnelleeksi, kun oon ollut Hesassa opiskelemassa eikä ole ollut mukana kuin ihan kökkö matkaradio, josta ei kuulu edes mitään... Pitääpä nyt joululomalla kääntää välillä NRJ:n puolelle, kun oon taas oikean radion ääressä :)

The One.

Proud Member
^ :yes: HMH oli vähän aikaa sitten Hitti vai Huti -äänestyksessä ja pääs siinä jatkoon aika monta kertaa, lisäks viime viikonlopun tähtiartistina oli MJ :)

oceanborn

Proud Member
^ Ihanko totta?? :) Wow, hienoa!! :clap:
Toivottavasti levy saisi vielä enemmän näkyvyyttä mediassa... Kohta alkaa varmaan ainakin näkyä levyarvosteluja lehdissä. Toivottavasti positiivisia!

The One.

Proud Member
oceanborn;3149222 said:
^ Ihanko totta?? :) Wow, hienoa!! :clap:
Toivottavasti levy saisi vielä enemmän näkyvyyttä mediassa... Kohta alkaa varmaan ainakin näkyä levyarvosteluja lehdissä. Toivottavasti positiivisia!
Yllätyin positiivisesti kun Ilta-Sanomissa (vai Iltalehti, en muista) oli ihan järkevä arvostelu, eikä mikään sensaatiohakuinen juttu. Sen sijaan Etelä-Suomen Sanomissa oli niin ala-arvoinen arvostelu (mm. biisejä sanottiin väsyneiksi henkäyksiksi) että pisti oikeen vihaksi!

Strange Blues

Proud Member
Tämän viikon Nyt-viikkoliitteessä oli niin positiivinen arvostelu, etten ollut uskoa silmiäni. Michael sai kolme tähteä ja arvostelu oli oikein asiallinen :D :

Maailmalla on pohdittu kovasti, onko Michael Jacksonin kuoleman jälkeen julkaistu albumi oikeasti tekijänsä käsialaa.
Michaelin aitoutta on epäilty ainakin lauluosuuksien osalta. Todennäköisesti siksi, että Jacksonin lauluraitoja on käsitelty äänen korkeutta muokkaavilla ohjelmilla muodin mukaiseksi.
Jackson-vainaata on levyllä autotunetettu aika maltillisesti. Toisaalta juuri Michael Jackson oli luomassa ainutlaatuisen tarkalla äänenkäytöllään mielikuvaa yliluonnollisesta laulutavasta, jota varten äänenkorjailuohjelmat luotiin.
Ehtaa Jacksonia Michaelilla ovat sävellykset, joissa kuuluvat tutut melodialinjat ja dramaattiset sointukulut. Hienossa Hollywood Tonightissa on ripaus 1980-luvun hittien maagista sointia, ja lempeästi soiva (I Like) The Way You Love Me tuo mieleen Jacksonin nuoruusvuosien hitit.
Levyn avausraidaksi ja potentiaaliseksi hitiksi on sijoitettu Jacksonin ja Akonin yhteisnumero Hold My Hand. Siinä ollaan enemmän Akonin vahvuusalueella: Bob Marleyn No Woman No Cryn ja autotunen varassa musiikillisia oivalluksia välttelemässä

Tähdet:
culture_info_star.gif
culture_info_star.gif
culture_info_star.gif

http://www.hs.fi/kulttuuri/levyt/artikkeli/Michael+Jackson+Michael/1135262588339