whats your weird breakfast cravings

xo_lola_xo

Proud Member
Joined
Nov 12, 2007
Messages
12,806
Points
0
Oh dear Jesus...

:lol:

Well it was chicken just for today!

...

I'm GAGA in the mornings.
 

xo_lola_xo

Proud Member
Joined
Nov 12, 2007
Messages
12,806
Points
0
we know :lmao:

this girl eats chocolate cake at 6am some mornings shush tho cuz if you got any no matter what time it is she'll eat it

its called a luxury breakfast treat :toofunny:


LMFAO.

This makes me sound really fat. :bugeyed

Incase any of ya'll is wondering...I'm not fat all :lol: I sometimes end up not eating lunch or dinner because of my GAGA breakfasts! :doh::doh:
 

Angela_MJJ

Proud Member
Joined
Jul 3, 2009
Messages
3,376
Points
0
Location
ZH, The Netherlands
I used to take some chips (I mean like lay's not fries) for breakfast once in a while but I have to watch my weight soooo
But sometimes I had some cake too for breakfast.
I'm not really a breakfast person with cereal or crackers or stuff.
I know it's healthy to have breakfast so I try to eat toast when I have enough time :)
 

angel256

Proud Member
Joined
Sep 21, 2009
Messages
35,819
Points
0
as if we didnt know angeliki
looks like zenebs not the only one :lmao:

we should get a group together called the weird breakfast club :lol:

I used to take some chips (I mean like lay's not fries) for breakfast once in a while but I have to watch my weight soooo
But sometimes I had some cake too for breakfast.
I'm not really a breakfast person with cereal or crackers or stuff.
I know it's healthy to have breakfast so I try to eat toast when I have enough time :)

haha we re crazy lol!!!! :lmao:
 

N4ty

Proud Member
Joined
Jul 13, 2008
Messages
18,619
Points
0
i only drink chocolate milk for breakfast since i was 2 lol
 

MJsBollywoodGirl7

Proud Member
Joined
Nov 12, 2007
Messages
13,385
Points
0
Location
In eternal paradise with Michael
Well I am glad to see I am not the only one on this site. That tends to eat weird things for breakfast. I do occasionally eat normal breakfast foods. But most of the time it is the non breakfast food items that I will eat. Mainly junkfood or whatever else that is good that is in the refridgerator. Which is usually last's night supper.
 

144000

Proud Member
Joined
Jul 25, 2011
Messages
10,310
Points
0
Location
united states
well yall have better healthy habits than me, cus i skip breakfast, at times.

then i make up for it, the rest of the days, with a french fry and pizza craving.
 

MJstarlight

Guest
I never really get a breakfast because I sleep past noon. I dont really like breakfast foods like eggs, or bacon :puke:

I usually grab a yogurt, oats bar, maybe even a cookie if I have breakfast
I have also ate cake when I woke up before lol
 

suzynyc

Proud Member
Joined
Aug 31, 2009
Messages
3,857
Points
0
Location
Brooklyn/Manhattan, NY
I'm really boring and only have normal breakfast foods. I think the craziest thing I ever ate for breakfast was leftover birthday cake or maybe cold pizza, lol.
 

Billy gene

Proud Member
Joined
Feb 17, 2011
Messages
681
Points
0
Location
Earth
Chocolate sprinkles on wholemeal bread!
And Raisenbread with cheese!
Both of them......

every morning!:)
 
Top