I went to the HIStory statue in Best (Holland).

Daryll748;3970177 said:
oh well, we all stand our own ground! We verwerken het 'verdriet' allemaal op onze eigen manier!

Wij vinden 'soelaas' (comfort) in MJJC terwijl andere fans het misschien te 'moeilijk' of te 'confronterend' vinden om het verdriet om die manier te verwerken...

Teleurgesteld? (let down) misschien omdat we teveel verwachten of principes wie weet hé

De laatste jaren zijn echt een 'beproeving' geweest hé en het blijft zo hé vrees ik :blush:

Ach, Jij weet het weer op zo'n lieve manier te brengen allemaal ...zo Michael-like!
Helaas zit ik zo niet in elkaar :( ...we fans wanted to stick together didn't we?
 
Ach, Jij weet het weer op zo'n lieve manier te brengen allemaal ...zo Michael-like!
Helaas zit ik zo niet in elkaar :( ...we fans wanted to stick together didn't we?

Tja, dat is okay Treas :agree:

Ik denk dat ik het gewoon 'beseft' heb dat we niet teveel mogen verwachten want dan worden we altijd teleurgesteld. We kunnen enkel maar hopen dat de andere even lief is als jezelf.

Ik weet wat je bedoelt met 'we need to stick together' maar de MJ familie is zo divers dat er 'quirks' in zitten in een 'gewone' family heb je dat ook. Het is niet altijd 'suiker en zeem' zeggen ze hier!

Zoals ik al zei... We kunnen een hand uitreiken maar het is nog altijd aan de andere om die hand te nemen of anders gezegd het moet van beide kanten komen. Dat is 'vriendschap' :agree:
 
Back
Top