Fan meetings Holland

Op 29 augustus zit ik nog in London, dus ik mag hopen dat daar dan iets te beleven valt met een tribute of iets dergelijke.
Eerst dacht ik eigenlijk dat ik de 29e alweer thuis was, want dan had ik een heel mooi vuurwerk voor Michael ontstoken, dan kon hij daarboven meegenieten.

Ohh die kant heb ik net niet gezien denk ik dan want volgens mij gaat die bus niet onder het viaduct door. Nouja ik kom er waarschijnlijk morgen langs...

Graffiti van Michael vindt je op de hart van brabantlaan. Aan de rechterkant richting station. Waar de rest van de graffiti ook zit.

History statue, bij de MC langs de A2 bij Best ;) Vanaf de snelweg zie het staan. Volgens mij het het beeld dat midden jaren 90 nog bij Sony in Badhoevedorp stond. Als ik het goed begrepen heb, heeft de eigenaar van de MC het beeld toen overgekocht toen Sony het weg wilde doen of zo.

History statue, bij de MC langs de A2 bij Best ;) Vanaf de snelweg zie het staan. Volgens mij het het beeld dat midden jaren 90 nog bij Sony in Badhoevedorp stond. Als ik het goed begrepen heb, heeft de eigenaar van de MC het beeld toen overgekocht toen Sony het weg wilde doen of zo.

Thanks! Dit heb ik op een of ander manier gemist :s

Beeld heeft ook een tijd bij de Skidome in Rucphen gestaan. Zonder hekken oid eromheen. Ben daar toen een paar x geweest (fietsafstand voor mij) en heb foto's van mij op het beeld, zittend op MJs voet :-D Zal ze eens inscannen.

Back