Finnish MJ Fans

Re: Finnish MJ fans..

Satuin kääntämään kanavan Subin puolelle juuri silloin, kun Dimondin naama näkyi koko ruudulla. Ajattelin vain, että joko tätä naista joutuu sietämään tälläkin puolella maapalloa ja vaihdoin kanavaa. Katsoin siitä lopusta kuitenkin sen kohdan, jossa oli Michael ja Prince, Paris ja Blanket yhdessä, eikä siinä osuudessa sentään sanottu mitään ilkeämielistä. *huoh*
 
Re: Finnish MJ fans..

Hei suositelkaas The Wiziä Teemalle näytettäväksi, sitä koskevan palautteen pitäis löytyä tosta listasta, julkaistu 25.1. Ehkä ne sen jopa näyttäis jos tarpeeks ihmisiä vaatii. :)

http://teema.yle.fi/palaute

*Onko teillä muuten tietoa näytetäänkö Grammy gaalaa Suomen kanavilla?
 
Last edited:
Re: Finnish MJ fans..

*Onko teillä muuten tietoa näytetäänkö Grammy gaalaa Suomen kanavilla?

On se tietääkseni yleensä näyetty Ylen kanavilla muutaman päivän viiveellä. Teki melkein mieli käydä Tennispalatsissa omimassa yhdet 3D-lasit tuota Graamy-gaalassa näytettävää tribuuttia varten...
 
Re: Finnish MJ fans..

Onko niin, että mikään kanava ei näytä tänä vuonna Grammy-gaalaa Suomessa? :( Ei ainakaan näy missään ohjelmatiedoissa. Voi kurjuus...
 
Re: Finnish MJ fans..

Onko niin, että mikään kanava ei näytä tänä vuonna Grammy-gaalaa Suomessa? :( Ei ainakaan näy missään ohjelmatiedoissa. Voi kurjuus...

No hätä! Tuli juuri katsottua Yle TV2:n ohjelmaopasta, jonka mukaan Grammy-Gaala 2010 näytetään 6.3. kakkosella osana YLE Live -konserttitaltiointeja. :) Tuossa on linkki:

http://www.yle.fi/ulkomaiset/sarjat_ao2.php?id=677

Meneehän siihen toki pari viikkoa, mutta tulee kuitenkin.
 
Re: Finnish MJ fans..

6. maaliskuuta?! No, parempi sekin kun ei ollenkaan. Kiitos linkinstä SB :)
 
Re: Finnish MJ fans..

Meinaatteko hankkia 3D lasit Earth Songin kattomiseen? :D Onko muuten mitään tietoa paljon ne velottaa laseista leffateattereissa, vai onko ne sielläkin vaan "vuokralla" tai saako laseja ostettua muualta?
 
Re: Finnish MJ fans..

Mistä niitä saa hankittua? En mä ollu edes tajunnu ajatella asiaa :D

Mä toivoin että enkun ylppäreihin ois tullu mahdollisuus kirjottaa aine Michaelista mutta eipä taida tulla kun tänään prelissä oli aiheena "tragic loss of artist/sportsman etc. who had a great impact" en nyt muista tarkkaa tehtävänantoa mutta kuitenkin.
 
Re: Finnish MJ fans..

Jos ette oo vielä nähny Ellenin synttärijaksoa jossa TII tanssijat käväs niin se tulee huomenna uusintana Liviltä klo 12 :) Ja itseasiassa se tulee vielä tänäänkin illalla klo 23!
 
Re: Finnish MJ fans..

Ellen DeGeneres Show. Tulee LIV-kanavalta lähes tulkoon joka päivä :)

Tässäpä tuo pätkä http://www.youtube.com/watch?v=59X1vIcx9Kk

TV2 näyttää talviolympialaisten avajaiset, jossa siis WATW25 for Haiti saa ensisoittonsa. Alkaa hyvin ihmisystävälliseen aikaan 3:45 yöllä :lol: Tämä siis ensi yönä, pe-la.
 
Re: Finnish MJ fans..

^ Luotan siihen että ne näyttää sen jossain koosteessa vähän inhimillisempään aikaan tai sitten tyydyn katsomaan youtubista. En ajatellut herätä keskellä yötä avajaisten takia vaikka aika iso penkkiurheilija olenkin :D
 
Re: Finnish MJ fans..

^ Luotan siihen että ne näyttää sen jossain koosteessa vähän inhimillisempään aikaan tai sitten tyydyn katsomaan youtubista. En ajatellut herätä keskellä yötä avajaisten takia vaikka aika iso penkkiurheilija olenkin :D

Taisi tulla tänä aamuna uusintana ja WATW25-musiikkivideo tulee ohjelmatietojen mukaan tänä yönä Neloselta klo 00:20. :D
 
Re: Finnish MJ fans..

Taisi tulla tänä aamuna uusintana ja WATW25-musiikkivideo tulee ohjelmatietojen mukaan tänä yönä Neloselta klo 00:20. :D
Jep, eikä siinä aamun koosteessa ainakaan mitään näytetty :smilerolleyes:
 
Re: Finnish MJ fans..

Mulla sattui äsken olemaan telkku JIM-kanavan puolella ja ihan yllättäen näyttivät WATW25-videon tuossa joskus kahdeksan maissa. Ohjelmatiedoista ei kuitenkaan löytynyt mitään mainintaa koko asiasta...Voisivat nyt jotenkin edes etukäteen vihjata, että milloin esittävät :smilerolleyes:
 
Re: Finnish MJ fans..

Näyttävät Nelosella myöskin ja ilman minkäänlaisia ilmoituksia... :)
 
Re: Finnish MJ fans..

Näin juuri ekaa kertaa TII dvdn mainoksen telkkarista :) Vielä 5 päivää!
 
Re: Finnish MJ fans..

Sama täällä!!! :) Meinasin hypätä kattoon kun ihan yllättäen tuli mainos telkkarista... On kyllä ollut pitkä odotuskin.
 
Re: Finnish MJ fans..

Moikka kaikille! :)

Mä en oo nähnyt mitään tv:stä, en TII-mainoksia enkä myöskään WATW 25, en kyllä juurikaan katso tv:tä :D

Mistä ootte tilanneet TII:n, ja onko tilauksesta kuulunut jotain jo? Mietin vaan, kun päädyin näin alkuun ostamaan cdon.comista, ja olikohan se torstai, kun tuli s-postia että tilauksesi on toimitettu. Kaiken järjen mukaan se tulisi siis huomenna jo..:scratch: Tai huomenna VIHDOIN, mutta kuitenkin pari päivää etuajassa :wild:
 
Re: Finnish MJ fans..

Tänään tuli taas TII-mainos telkusta Kuorosodan mainoskatkolla (Juu, ja enhän minäkään siis katso telkkaria, köh... :rolleyes: )

Ite en oo ainakaan tilannut dvd:tä mistään, vaan päätin odottaa kun se tulee kauppoihin myyntiin. Eli siis ensi viikolla pitäisi löytyä ainakin Anttilasta (mainoksen mukaan) :yes:
 
Re: Finnish MJ fans..

Meidän alueella ei ilmeisesti näy TII-mainokset vielä koska mulla oli telkka auki niin eilen kuin tänäänkin ko. ohjelmien aikaan kun on sanottu mainoksen tulleen, mutta eipä ole näkynyt.
 
Re: Finnish MJ fans..

Mä kans odottelen että kauppaan ilmestyy, en ole tilannut ennakkoon..

Meidän alueella ei ilmeisesti näy TII-mainokset vielä koska mulla oli telkka auki niin eilen kuin tänäänkin ko. ohjelmien aikaan kun on sanottu mainoksen tulleen, mutta eipä ole näkynyt.
Mutta kyllähän sen luulisi teillä näkyvän kun se meilläkin näkyy? :D
 
Re: Finnish MJ fans..

^Haha :doh: Yhdessä vaikeessa tuli sitten tosiaan mieleen, että "hetkinen Hannahan sano nähneensä mainoksen ja asuu kanssa täällä... pitäshän sen silloin minunki telkkarissa näkyä" :idea: :lol:
Telkka on kyllä ollut auki, mutta en muista nähneeni... No mutta toisaalta, eipä mun tartte sitä mainosta nähdä, jotta mä olisin tietoinen DVD:stä ja Blu-Raystä tai saatika, että mainoksen tarvitsisi vakuuttaa mua menemään ostamaan ne :D
 
Re: Finnish MJ fans..

Olen pari kertaa nähnyt TII DVD mainoksen, varmaan kolmosella.
Mä tilasin TII:n viimeviikolla filmifriikistä ja sain sen parissa päivässä 19.2 :D En ois uskonut että ne lähettää sen ennen virallista suomen julk. päivää mut niin ne teki. Tilasin samalla yhden toisenkin DVD:n joten se saattoi vaikuttaa asiaan.
Ja mä sain niiltä ens emailia "tilaus otettu vastaan", "ei varastossa" (en tiiä kumpaa ne tarkotti) ja sit kumminkin "tilaus toimitettu"
 
Re: Finnish MJ fans..

Eilen tosiaan näin mainoksen kun olin äitillä käymässä, mutta ei näy mainos mun telkasta! :mello: Äiti meinaan just soitti, että näinkö mainoksen, että tuli juuri Matkaoppaiden mainoskatkolla ja mulla on ko. ohjelma päällä tossa koko ajan eikä ole mainosta näkynyt eikä kuulunut.
 
Re: Finnish MJ fans..

Eilen tosiaan näin mainoksen kun olin äitillä käymässä, mutta ei näy mainos mun telkasta! :mello: Äiti meinaan just soitti, että näinkö mainoksen, että tuli juuri Matkaoppaiden mainoskatkolla ja mulla on ko. ohjelma päällä tossa koko ajan eikä ole mainosta näkynyt eikä kuulunut.
:bugeyed Onpa outoa. Sun telkkarilla on jotain Michaelia vastaan :(
 
Back
Top