Finnish MJ Fans

Welcome to Finland Mjkop4ever! Tervetuloa Suomeen! :)

Tervepä terve jarza. :D Ootkin jo vähän aikaa foorumilla ollutkin. :)
 
Evilman;3008168 said:
Tervepä terve jarza. :D Ootkin jo vähän aikaa foorumilla ollutkin. :)

Moro! Jep, kyllähän täällä on jo vuosia tullut hengailtua, lähinnä vaan päivittäin luen muiden kirjoituksia ja seuraan uutisia. Suomalaiselta MJ-foorumilta löydyn myös samalla nimimerkillä, siellä taitaakin olla jopa 200 viestiä täynnä jo. :D
 
Kattooko täällä kukaan Dancea? Siinä oleva Pasi kertoi tänään olleensa joskus Michaelin taustalaulajana :eek:
 
Pasin esittelystä Dancen sivuilta:

"Naperona Michael Jacksonin konsertin lapsiesiintyjänä ”maailman ykköstanssijan” kanssa."

eli ei siis taustalaulajana sanan täydessä merkityksessä.. Jäppinenhän on vasta 24v, joten Helsingin konserttien aikaan ollut 11v :D Mutta siis ollut lavalla Earth Songin ja Heal The Worldin aikana.
 
Lähetyksessä se sano mun mielestä että taustalaulajana. No anyway, siistiä.
 
Pitäisköhän kaivaa wanha kunnon VHS-nauha Helsingin konsertista esiin ja etsiä pikku-Pasi Michaelin vierestä lavalta? :D

Olisi ihan kiva kuulla Dancessa myös Miken musiikkia, mutta saa nyt nähdä. Jossain Suomessa näytetyssä tosiTV-ohjelmassa oli kerran Michaelin kanssa työskennellyt koreografi Vincent Paterson, joka suunnitteli tanssijaryhmälle koreografian Man in the Mirroriin. Se oli aika vaikuttava, joten samaa sarjaa olisi kiva saada lisää.
 
Last edited:
Oi, hienoa! :D
Mutta en voi mitään, että tunnen aina hyvin syvän kateuden pistoksen, kun kuulen että joku on ollut Suomen konsertissa...En tule ikinä käsittämään sitä, etten aikoinaan päässyt menemään - ei ollut ketään kaveria lähtemään Itä-Suomen perukoilta asti, ei yöpaikkaa eikä rahaa. :no: Ja yksin ei olisi päästetty lähtemään. Muistan vieläkin, miten seurasin uutisointia ja hehkutusta sydän myttyrällä kotona. Huoh, kamalia muistoja - vaikka konserttihan on itsessään kyllä aivan maaginen :)

Minäkin oon Dancea sillä silmällä katellu, jos Michaelin musaa kuuluisi.
 
Last edited:
^
Voih, kohtalotoveri :better:

Mä en edes asunut noin kaukana, mutta enpä päässyt minäkään paikalle. :( Vaikka eka konsertti myytiinkin saman tien loppuun, yritin silti hulluna kerätä rahaa että jos kuitenkin... Loppujen lopuksi rahaa olisi ollut ostaa tokaan konserttiin lippu, mutta ei ketään kaveria joka olisi tullut mukaan ja yksin ei minuakaan päästetty. Paras kaveri olisi tullut ihan vain mun takia, mutta hänellä ei sitten ollut rahaa lippuun. Ajattelin silloin, että seuraavalla kerralla menen varmasti.. :cry:

Kun konsertti sitten vihdoin tuli tv:stä, sitä tuli katsottua sitäkin enemmän - vaikka siinä jotain katkeransuloista ehkä olikin. Olisi se vaan ollut niin hienoa nähdä Michael ihan omien silmiensä edessä...
 
^^ Sanopa muuta! :cry: "Katkeransuloinen" on ehkä paras sana kuvaamaan tilannetta... Itsekin lohduttauduin aikoinaan sillä, että seuraavan kerran sitten kun Michael tulee Suomeen, niin olen ihan varmasti eturivissä. Huh, en oisi kyllä uskonut että ikinä ei tule enää toista tilaisuutta.
Mutta "mukavaa" että meitä on muitakin, heh. :better:
 
Oon aika varma ettette te kaksi ole ainoita joille noin kävi.. ;) :hug: Itse olin 6-vuotias Helsingin konserttien aikoihin eikä meidän perheessä ollut silloin tietoakaan MJ faniudesta.

Mä kans oon odotellut milloin Dancessa sois Michaelin musiikkia! :)
 
Joo, varmasti löytyy muitakin jotka missasivat elämänsä tilaisuuden. Mutta oli se kova paikka. Mä olin neljätoista tolloin, ja noin vuosi aikaisemmin hurahtanut Michaeliin täysin...ikinä en ollut missään konsertissa ollut, ja ajattelin että jollain keinolla siitä ois tullut mun eka konserttikokemus, mutta..:no: Ei se vaan aina mee niinkuin toivois.

Toivottavasti ne jossain vaiheessa edes julkaisee kovasti paljon konsertteja eri kiertueilta DVD:nä... :timer:
 
^ Minä olin 16!!
Ja myös täysin hurahtanut Michaeliin noin vuotta aiemmin, jolloin elämässä tapahtui 2 onnekasta asiaa: hankin HIStory-levyn ja MTV:n ihana maailma (=Michael) alkoi näkyä meidänkin telkkarissa!
Oi muistoja :love:

Juu, varmasti on paljon kohtalotovereita. Harvemmin vaan sattuu niihin törmäämään, joten on mukava niitä aina välillä ns. löytää :)
 
Kohtalotoveri! Toisaalta ei sitä hirveästi kolme (melkein neljä :D) vuotiaana tullut keikoilla käytyä. Ei toisaalta nykyäänkään hirveästi, mutta enemmän kuin silloin. Hih. :D

Ite oon vähän uupunut. Akku loppu. Ja kaupallinen joulu ilmeisesti alkanut. :(
 
^ :hug: Koita ladata akkuja nyt lomalla! (vai onko se siellä päin mennyt jo..)

Mä pääsin vihdoinkin muuttamaan omaan kämppään, ihan luksusta! :party:
 
^ Oi, onnea uuteen kotiin! :cheers:

Omaan kämppään muutto on kyllä ihanaa - saa mennä ja tulla miten haluaa! :yes:
 
The One.;3037402 said:
Mä pääsin vihdoinkin muuttamaan omaan kämppään, ihan luksusta! :party:

Mistä päin löysit kämpän? Vuokrallako oot? Nauti niin kauan kun se on luksusta.. se luksus meinaa kyllä vähenee ajan mittaan :D Karua, mutta totta.
 
oceanborn;3037638 said:
^ Oi, onnea uuteen kotiin! :cheers:

Omaan kämppään muutto on kyllä ihanaa - saa mennä ja tulla miten haluaa! :yes:
Sanos muuta! Oon ihan fiiliksissä jo siitä että saan katsoa mitä telkkarikanavaa haluan (ei ollu omaa tv:tä kotona) :lol:

Reeta;3038129 said:
Mistä päin löysit kämpän? Vuokrallako oot? Nauti niin kauan kun se on luksusta.. se luksus meinaa kyllä vähenee ajan mittaan :D Karua, mutta totta.
Ihan tästä mun porukoitten läheltä - Metsäkankaalta. Mun iskä vuokraa tätä mulle :D Ei tarvi kyllä kahdesti kehottaa nauttimaan, sen nimittäin teen!
 
Onnea uuteen kämppään! :)

Huoh... olispa mullekin mahdollista saada ihan ihkaoma kämppä... mutta se ei näillä Helsingin hinnoilla oo opiskelijan tuloilla mahdollista :no:

Mieki haluaisin muuttaa, mutta se on sit solu/kimppakämppä (edelleen)...
 
Evilman;3064273 said:
Jaahas, toiset löytävät kämpän, toiset heivataan ulos... :(
Kenet on heivattu :bugeyed

Spin FM:llä muuten soitettiin Breaking News tänään. Eilen YleX:lläkin soitettiin pieni snippet ja sitten ne kyseli mitä ihmiset ajattelee sen aitoudesta. Suurin osa tais olla sitä mieltä ettei laulaja ole Michael itse..
 
Heips, on jäänyt postaukset itseni esittelyn jälkeen.. Mutta nyt vois ryhdistäytyä ja käydä täällä useammin.
 
HennaL;3068520 said:
Heips, on jäänyt postaukset itseni esittelyn jälkeen.. Mutta nyt vois ryhdistäytyä ja käydä täällä useammin.
:hiya:

Mä olen Hanna, nähtiin silloin Reetalla :) (kai oot se sama Henna? :lol:)
 
Elisabetin reaktio BB-talossa kun soitettiin MJ:tä oli jotakuinkin sama kun mulla aina kun baarissa kuulee Michaelia :lol:
 
Evilman;3079561 said:
Meidän perheelle tuli häätö. Oli vähän erimielisyyksiä isännöitsijän kanssa. :(
:( No toivottavasti asiat selviytyy teille pian.

Onko teistä kukaan kuunnellut Spin Fm:ää? Se on niin erikoinen kanava! :lol: MJ:tä siellä kyllä soitetaan, tänään tuli Skywriter ja TWYMMF (!!!) ja tosiaan viime viikolla soi Breaking News. Tänään töissä kuunneltiin sitä koko päivä ja odotettiin Hold My Handia mutta ei ne sitä soittanut :( Tai sit vaan missattiin se.
 
Jos haluatte Janetin ens vuonna Suomeen käykää äänestämässä Helsinkiä! :) http://www.janetjackson.com/

Varmaan aika epärealistista ajatella että Janet ton listan perusteella tänne tulisi mutta ei kai siinä mitään häviäkään :)
 
Back
Top