Finnish MJ Fans

Hold My Hand oli näköjään päässyt YleX:n nosteessa-listalle eli suunta on tästä toiovttavasti ylöspäin A-listan suuntaan. :)
 
Hold My Hand, eka listaviikko ja YleX:n Himotuimmat -listan sija 11. Jee!

Sieppaa3.png


Eiköhän se tosiaan kohta sinne soittolistallekin nouse! :)
 
Minä kävin oman Michael-levyni hakemassa kaupasta viime viikolla, ja odotin että olisi ollut isot markkinointikampanjat levyn tiimoilta käynnissä kaupoissa... Mutta ei niin mitään :( Ei ollut pahviständejä (tai mitä ne nyt on) tai muuta. Kumma juttu! Ootteko huomanneet saman?

Hold My Hand -videota on kuitenkin soitettu telkussa Subilla aina iltaisin :)
 
^ NRJ on myös aika hyvin tuonut esille Michaelia viime aikoina!

Täälläkään päin ei kyllä kaupoissa oo näkynyt minkäänlaista promoamista. :(
 
The One.;3147108 said:
^ NRJ on myös aika hyvin tuonut esille Michaelia viime aikoina!

Niinkö? Sehän mukavaa! En oo ite oikein radiota syksyn aikana tullut kuunnelleeksi, kun oon ollut Hesassa opiskelemassa eikä ole ollut mukana kuin ihan kökkö matkaradio, josta ei kuulu edes mitään... Pitääpä nyt joululomalla kääntää välillä NRJ:n puolelle, kun oon taas oikean radion ääressä :)
 
^ :yes: HMH oli vähän aikaa sitten Hitti vai Huti -äänestyksessä ja pääs siinä jatkoon aika monta kertaa, lisäks viime viikonlopun tähtiartistina oli MJ :)
 
^ Ihanko totta?? :) Wow, hienoa!! :clap:
Toivottavasti levy saisi vielä enemmän näkyvyyttä mediassa... Kohta alkaa varmaan ainakin näkyä levyarvosteluja lehdissä. Toivottavasti positiivisia!
 
oceanborn;3149222 said:
^ Ihanko totta?? :) Wow, hienoa!! :clap:
Toivottavasti levy saisi vielä enemmän näkyvyyttä mediassa... Kohta alkaa varmaan ainakin näkyä levyarvosteluja lehdissä. Toivottavasti positiivisia!
Yllätyin positiivisesti kun Ilta-Sanomissa (vai Iltalehti, en muista) oli ihan järkevä arvostelu, eikä mikään sensaatiohakuinen juttu. Sen sijaan Etelä-Suomen Sanomissa oli niin ala-arvoinen arvostelu (mm. biisejä sanottiin väsyneiksi henkäyksiksi) että pisti oikeen vihaksi!
 
Tämän viikon Nyt-viikkoliitteessä oli niin positiivinen arvostelu, etten ollut uskoa silmiäni. Michael sai kolme tähteä ja arvostelu oli oikein asiallinen :D :

Maailmalla on pohdittu kovasti, onko Michael Jacksonin kuoleman jälkeen julkaistu albumi oikeasti tekijänsä käsialaa.
Michaelin aitoutta on epäilty ainakin lauluosuuksien osalta. Todennäköisesti siksi, että Jacksonin lauluraitoja on käsitelty äänen korkeutta muokkaavilla ohjelmilla muodin mukaiseksi.
Jackson-vainaata on levyllä autotunetettu aika maltillisesti. Toisaalta juuri Michael Jackson oli luomassa ainutlaatuisen tarkalla äänenkäytöllään mielikuvaa yliluonnollisesta laulutavasta, jota varten äänenkorjailuohjelmat luotiin.
Ehtaa Jacksonia Michaelilla ovat sävellykset, joissa kuuluvat tutut melodialinjat ja dramaattiset sointukulut. Hienossa Hollywood Tonightissa on ripaus 1980-luvun hittien maagista sointia, ja lempeästi soiva (I Like) The Way You Love Me tuo mieleen Jacksonin nuoruusvuosien hitit.
Levyn avausraidaksi ja potentiaaliseksi hitiksi on sijoitettu Jacksonin ja Akonin yhteisnumero Hold My Hand. Siinä ollaan enemmän Akonin vahvuusalueella: Bob Marleyn No Woman No Cryn ja autotunen varassa musiikillisia oivalluksia välttelemässä


Tähdet:
culture_info_star.gif
culture_info_star.gif
culture_info_star.gif



http://www.hs.fi/kulttuuri/levyt/artikkeli/Michael+Jackson+Michael/1135262588339
 
Strange Blues;3155118 said:
Tämän viikon Nyt-viikkoliitteessä oli niin positiivinen arvostelu, etten ollut uskoa silmiäni. Michael sai kolme tähteä ja arvostelu oli oikein asiallinen :D :

Maailmalla on pohdittu kovasti, onko Michael Jacksonin kuoleman jälkeen julkaistu albumi oikeasti tekijänsä käsialaa.
Michaelin aitoutta on epäilty ainakin lauluosuuksien osalta. Todennäköisesti siksi, että Jacksonin lauluraitoja on käsitelty äänen korkeutta muokkaavilla ohjelmilla muodin mukaiseksi.
Jackson-vainaata on levyllä autotunetettu aika maltillisesti. Toisaalta juuri Michael Jackson oli luomassa ainutlaatuisen tarkalla äänenkäytöllään mielikuvaa yliluonnollisesta laulutavasta, jota varten äänenkorjailuohjelmat luotiin.
Ehtaa Jacksonia Michaelilla ovat sävellykset, joissa kuuluvat tutut melodialinjat ja dramaattiset sointukulut. Hienossa Hollywood Tonightissa on ripaus 1980-luvun hittien maagista sointia, ja lempeästi soiva (I Like) The Way You Love Me tuo mieleen Jacksonin nuoruusvuosien hitit.
Levyn avausraidaksi ja potentiaaliseksi hitiksi on sijoitettu Jacksonin ja Akonin yhteisnumero Hold My Hand. Siinä ollaan enemmän Akonin vahvuusalueella: Bob Marleyn No Woman No Cryn ja autotunen varassa musiikillisia oivalluksia välttelemässä


Tähdet:
culture_info_star.gif
culture_info_star.gif
culture_info_star.gif



http://www.hs.fi/kulttuuri/levyt/artikkeli/Michael+Jackson+Michael/1135262588339

Melko tyly tuo lopetus, joskin paikkansa pitävä :lol:

Yllättävän hyvä ja asiallinen, kerrankin...vaikken ehkä olekaan ihan samaa mieltä kaikesta (autotunetettu maltillisesti..no, ehkä joitain raitoja..) :)

Kiva kun postasit tuon, en itse ollut huomannut koko arvostelua :)
 
Whoa, SpinFm:llä soitettiin tänään Butterflies! Olin aika järkyttynyt, positiivisesti :)

Ainiin, ja hyvää uuttavuotta kaikille :)
 
^
Oho! :) Invincible-levyltä ei usein kyllä kuulu missään juuri mitään nykyisin. Paitsi tietysti You Rock My World, jota soitettiin viime kesänä aina Joensuun Vero Modassa - aina! Tai sitten siellä tuli vaan käytyä juuri sopivaan aikaan joka kerta (ja ehkä turhan paljon) :D

Hyvää uutta vuotta minultakin kaikille! :cheers:
 
Edelleen aiheeseen liittyen: ootteko huomanneet, että Suomen Idols-mainoksen taustalla soi Hollywood Tonight? Meinasin hypätä kattoon eilen, kun kuulin toiseen huoneeseen ko. kappaleen soivan telkkarissa... Mutta onpas kivaa :) Mainoksen alussa on vielä alareunassa teksti, jossa lukee kappaleen esittäjä ja nimi. Aika hyvää mainosta levylle :clap:
 
^
Usko tai älä, mutta olin juuri tulossa kirjoittamaan suunnilleen samankaltaista tekstiä :D Mäkin höristin korvia, kun en varsinaisesti juuri silloin ollut töllöä katsomassa ("hmm..kuka laittoi Michael-levyn soimaan.." :scratch:), ja kyllä se vaan oli Hollywood Tonight :clapping: Vähän ehkä helmiä sioille, kun en Idolsista tykkää ohjelmana, mutta hyvää mainosta toki :cheeky:

Tietääkö muuten kukaan mihin Reeta katosi? Tai siis että miksi? :unsure:
 
Hahah mäkin olin eilen tulossa hehkuttamaan tota mainosta! Mutta jostain systä MJJC ei suostunu avautumaan mulle :( Mulla oli vielä telkkari äänettömällä, ja sitte vaa laitoin just silloin äänet päälle ja oli kyllä aikamoinen yllätys kuulla HT! Mutta hyvä niin :D

Reeta on tietääkseni siirtynyt MaxJaxiin postailemaan aktiivisemmin..
 
Terve Galactus123! :)

Juu tämmönenhän täällä. Aattelinp kysellä vähän kuulumisia, kun ollut vähän hiljaista tässä topicissa. :/
 
Mulla on jäänyt postailu aika vähälle viimeaikoina, ei vaan oo oikeen aikaa, ja vielä kun tällä hetkellä asustelen Ranskassa, tuntuu etten tiedä mitään uutisia Michaeliin liittyen :s Eilen juuri lehdestä bongasin, että olis ehkä biopic tulossa Michaelista..??
 
Asut Ranskassa?! Vau. Mitä siellä? :D

Mäkin olen vähän pudonnut näistä uutisista. Ei varmaan mitään elämää suurempaa ollut.
 
Oon täällä aupairina vielä pari kuukautta :) Perheen äiti tykkää myös MJ:stä ja silloin tällöin otan lapsienkin kanssa puheeksi Michaelin :D
 
Hello, one returning finnish fan here.
Elikkäs oon joskus tänne postaillut vähän ja nyt oon tehnyt tällasen pienen paluun.
 
Hello InvincibleEliza ja tervetuloa takaisin :)
Tämä ketju on tainnut olla aika hiljainen viime aikoina... Ja olen kyllä ollut itsekin, viime syksy oli niin kiireinen ettei kerennyt oikein mihinkään. Mutta nyt on taas aikaa.
Btw, kuinka moni on menossa katsomaan Immortal Showta Helsinkiin? Entäs onko joku menossa Tukholman näytökseen? :)
 
The One.;3574807 said:
Oon täällä aupairina vielä pari kuukautta :) Perheen äiti tykkää myös MJ:stä ja silloin tällöin otan lapsienkin kanssa puheeksi Michaelin :D

Olet siis päässyt Michael-perheeseen! Kuulostaa kivalle :) Itsenikin piti joskus muinoin mennä Brysseliin aupairiksi, mutta jänistin viime metreillä... Varmasti kielitaito karttuu aika hyvin siellä.
 
Jep, todellakin. Piti tännekin tulla sen takia, että saan vähän muisteltua englantia pääsykokeisiin. Seitsemän kuukauden ranskanpuhumisen jälkeen tuntuu, että on enkun taito huonontunu ihan liikaa!

Mulla on lippu 5. marraskuuta Helsingin Immortal show'hun :)
 
Back
Top