Finnish MJ Fans

Re: Finnish MJ fans..

No yks mikä tulee mieleen niin on toi Misirlou tässä mun nurkalla. Siellä ainakin oli laatikollinen Michael/Jackson 5 levyjä ko siellä viimeks kävin.

Paikka löytyy kun meet Triolta Vesijärvenkatua satamaan päin. Samalla puolen katua kuin Veskun femmatori (kirppis).. Meet kirppiksen ohi, niin oisko tossa joku pizzeria ensin tms. ja sit siinä on toi Misirlou. Se on sellanen pieni huomaamaton siinä välissä, että kato niitä kylttejä putiikin yläpuolella ni löydät.

Samalla kohtaa toisen puolella katua on Misirloun toinen kauppa, missä myydään LP:tä. Tosin se missä on Michael/J5 levyt on ihan täys kaaos ja niitä levyjä on ihan sairaasti (koska siinä on kaikki ns. mustan musiikin LP:t). Mä oon kerran käyny ne kaikki läpi ja toiste en enää käy :laugh: Mutta onnistuin löytää Blood On The Dancefloor LP:n :girl_happy:

Muita paikkoja ei nyt ainakaan ihan heti tuu mieleen.
 
Re: Finnish MJ fans..

Ootan taas innolla että pääsen kesällä Helsinkiin levyostoksille, Jyväskylä ei oo ihan ideaalipaikka niihin tarkotuksiin. Nytkin lopetti yks viimesistä levykaupoista ja ne myi vikoina päivinä kaikki levyt eurolla kappale (siinä vaiheessa valikoima tosin ei ollu parhaimmillaan, kuten arvata saattaa :lol: )

Yks kiva divari löytyy, missä on lähinnä vinyyleitä, vaikka ei siellä nyt oo oikeen Mikeä missään muotoa. Kerran kyllä sain julisteen kaupan päälle ku ostin Jacksonsien Victoryn. :wild:
 
Last edited:
Re: Finnish MJ fans..

No yks mikä tulee mieleen niin on toi Misirlou tässä mun nurkalla. Siellä ainakin oli laatikollinen Michael/Jackson 5 levyjä ko siellä viimeks kävin.

Paikka löytyy kun meet Triolta Vesijärvenkatua satamaan päin. Samalla puolen katua kuin Veskun femmatori (kirppis).. Meet kirppiksen ohi, niin oisko tossa joku pizzeria ensin tms. ja sit siinä on toi Misirlou. Se on sellanen pieni huomaamaton siinä välissä, että kato niitä kylttejä putiikin yläpuolella ni löydät.

Samalla kohtaa toisen puolella katua on Misirloun toinen kauppa, missä myydään LP:tä. Tosin se missä on Michael/J5 levyt on ihan täys kaaos ja niitä levyjä on ihan sairaasti (koska siinä on kaikki ns. mustan musiikin LP:t). Mä oon kerran käyny ne kaikki läpi ja toiste en enää käy :laugh: Mutta onnistuin löytää Blood On The Dancefloor LP:n :girl_happy:

Muita paikkoja ei nyt ainakaan ihan heti tuu mieleen.

Oo kiitos paljon :bow: Täyttyy poiketa tuolla joskus..
 
Re: Finnish MJ fans..

^^ Helsingissä on ainaki se Music Hunter jossa on kyllä aika muhkeasti tavaraa. Netissä on muuten joku sivusto missä näkyy kaikki divarit/kirpparit kaupungeittain, koitan ettiä sen..

Tässä näin:
http://www.saunalahti.fi/~oystila/raimo/musa/divarit.html

(Se Music Hunter jonka mainitsin on ainaki hyvä:
"Music Hunter
Avoinna: ma-pe 11-17:30, La 11-14
Unioninkatu 45
00170 Helsinki
Puh. (09) 62200334
Fax. (09) 62200334
Sähköposti: musichunter@pp.inet.fi
Kotisivu: www.musichunter.info

Liikkeestä löytyy uusia ja käytettyjä CD- ja vinyylilevyjä, sekä kaikenlaista mahdollista musiikkiin/artisteihin liittyvää keräilykamaa"

Tuolta sivuilta ei hirveästi näy sitä tuotevalikoimaa, Mikeltä näyttää olevan 2 backstage passia ja 2 keikkapaitaa. Levyjä ei tuolta sivuilta näköjään näe, mutta viimeks kävin viime kesänä ja mukaan tuli Invincible ja Number Ones DVD, ja sinne jäi vielä vaikka mitä. Mm. Invincible ja Blood On The Dancefloor vinyyli ja Making Of Thriller VHS kasetti, ne mitä nyt muistan.)

Jos J5 vinyyleitä ettii, niin viimeksi niitä näytti ainakin olevan tuolla Black And White divarilla Hakaniemessä. Ostin Dancing Machine älppärin, mutta siellä piti olla vielä ainaki Goin' Back To Indiana, mutta en jääny sitä pläräämään esiin. En tosin tiedä sen valikoimasta nyt, viimeks kävin siellä nimittäin 2 vuotta sitten. :lol:
 
Last edited:
Re: Finnish MJ fans..

It's time for our next fan get-together!

Suomenlinna kutsuu ja kaikki ehdottomasti tervetulleita!
Alustavasti ollaan keskustelemassa päivämäärästä 14.6 lauantai :happy:
 
Last edited:
Re: Finnish MJ fans..

Oon koko kesäkuun töissä ja saan palkan vasta heinäkuun alussa, joten mun ainukainen Helsingin reissu ajottuu varmaan heinäkuulle.. Ei varmaan rahat riitä kahteen erilliseen reissuun. Harmi tosin. :/
 
Re: Finnish MJ fans..

Darn, it looks like we can never find a proper day for the fan get-together. We have gave like 4 or 5 different dates so far and there's always some people who can't make it! :lol:

No mitäs ootte mieltä, voittiko oikee ihminen Tanssii Tähtien Kanssa?
Mä oisin kyllä mielummin halunnu Nicken voittavan :laugh:
 
Re: Finnish MJ fans..

Darn, it looks like we can never find a proper day for the fan get-together. We have gave like 4 or 5 different dates so far and there's always some people who can't make it! :lol:
Well as long as some fans keep putting rock festivals, summer cottage weekends and meeting relatives before MJ meetings there is no chance an MJ meeting in Finalnd is gonna be a success. So what's the point of trying.
 
Re: Finnish MJ fans..

Well we have had very successful fan get-togethers in past.
If there's 15-20 people of course there's always someone who can't make it.
 
Re: Finnish MJ fans..

Well as long as some fans keep putting rock festivals, summer cottage weekends and meeting relatives before MJ meetings there is no chance an MJ meeting in Finalnd is gonna be a success. So what's the point of trying.

Jos olen maksanut yli 110 euroa junalipuista ja festarilipuista, ja pääsen siellä katsomaan lempibändiäni, joka ei Suomessa aikaisemmin ole käynyt kunnon keikkaa pitämässä, niin kyllä, laitan sen MJ-miitin edelle (jollaiseen olen aikaisemmin kyllä osallistunutkin, ja joita luultavasti tulee lisääkin).
 
Re: Finnish MJ fans..

^^Aivan.. Varmasti haluan tulla miittiin heti kun vaan tilaisuus tulee, kun rahatilanne ja aikataulut muutenkin sen sallii. Se ei oo niin helppoa vaan lähteä ihan muualta päin Suomea yheks illaks Helsinkiin ja maksaa matkat/yöpymiset yms kovin montaa kertaa vuodessa. Kun pitää ottaa sekin huomioon että kaikki ei ole vielä edes vakituisesti töissä/täysi-ikäisiä tai asu siinä ihan nurkan takana.
Varmasti ei ikinä tule olemaan kesälomilla (tai muillakaan lomilla) sellaista tilannetta että kaikki Suomen MJ fanit pääsee tulemaan, sehän on selvää.
Mutta ei sen pitäisi riittää syyksi että tapaamisia ei enää järjästetä, kun ne usein on kerta onnistunutki niinku Reeta sano.

Reeta said:
No mitäs ootte mieltä, voittiko oikee ihminen Tanssii Tähtien Kanssa?
Mä oisin kyllä mielummin halunnu Nicken voittavan

Sekö sen nyt sit voitti? Ei tullu seurattua sarjaa kovin intesiivisesti vaikka aikasempia tuotantokausia kylläkin. Olihan se Maria kuitenkin ihan hyvä tanssimaan vai mitä? :p
 
Last edited:
Re: Finnish MJ fans..

^ Olihan se, taidollisesti parempi ku Nicke. Mulle oli oikeestaan ihan sama kumpi voittaa.

Terveisiä muuten Roomasta, tulin eilen neljän päivän lomalta :) Siellä oli niin ihanan lämmin ja heti kun tuli tänne ni oli ihan jäätävää joku +10

Ootteko muuten kuullu siitä Janakkalasta ku se on taas karannu vankilasta (saatu kuitenki kai jo takasin?) ja sit oli sanottu että se (karkaus) EHKÄ vaikuttaa sen tuomioon tai jotain. :doh:
Ihan hullua. Se pitäis lukita loppu elämäkseen telkien taakse.
 
Re: Finnish MJ fans..

Joo, se on kuulemma kaahaillut poliisia pakoon ihan täällä mun kotikulmilla. En kyllä tajua, miksi se alun perin edes päästettiin koevapauteen. Jos murhaa kolme ihmistä ja yrittää pakoa vankilasta useaan otteeseen, ei varmaankaan ole paras vaihtoehto sellaiseen.

Jihuu, yo-tulokset tulee perjantaina! Jännittää aika mielettömästi.
 
Re: Finnish MJ fans..

Janakkala?

Siis puhutteko Nikita Joakim Fouganthinesta (ent. Valjakkala)?
 
Re: Finnish MJ fans..

Hehheh, joo siis Valjakkalaa tarkoitin :lol:
Mistä lie toi Janakkala tuli.. :doh:
 
Re: Finnish MJ fans..

Ei se ollut karannut vankilasta, vaan se oli koe vapaudessa, todella tiukoin ehdoin. Esim. sen piti koko ajan pitää mukanaan puhelinta, mihin valvojat saatto soittaa mihin aikaa tahansa tarkastakseen sen olinpaikan. Silloin ko se oli ottanut hatkat pohjosiin lauantaina, niin se oli jättänyt sen puhelimen kotiin ja sen takia sen karkumatka huomattiin nopeasti. Huvittavinta tässä on se, että itse pako ei vissiinkään vaikuta sen pääsyyn ehdonalaiseen heinäkuussa.. Mutta kaikki se muu mitä se teki mm. liikenteen vaarantaminen, ajoneuvon luvaton käyttöön otto jne saattaa siirtää sitä...
 
Re: Finnish MJ fans..

^ Joo, no mä en ole niin tarkasti seurannut tätä juttua, että hyvä kun tarkensit :)
Hullua se kuitenkin on.
 
Re: Finnish MJ fans..

Jia, elokuussa tulee Timbaland Lahteen.. Ja jos TOSI hyvin käy niin ens kesänä Mukkulassa esiintyy joko Timberlake tai Usher!! :wild:

Ja siitähän sitten lähdetään että on se kumpi tahansa, niin mä olen eturivissä!!

:shock2:
 
Re: Finnish MJ fans..

^^ :eek: Mukkulassa?
Niin siinä Timbalandin keikan yhteydessä?

Jihuu, yo-tulokset tulee perjantaina! Jännittää aika mielettömästi.

Eiköhän ne mee ihan kivasti. :)
Mitä kaikkea sä kirjotit?


Rekisteröidyin muuten tonne suomalaiseen MJ yhteisöön, oon siellä ihan omalla nimelläni Milja. :)
 
Re: Finnish MJ fans..

Timbaland esiintyy nyt elokuussa mäkimontussa, eli siis hyppyrimäkien juurella.

Mutta RHS Promotion (joka tuo Timbalandin Suomeen) alottaa ens kesänä (2009) uuden festarin, Urban Music Festivals, Mukkulassa, joka on siis yks kaupunginosa Lahessa.. Ja sinne ne kaavailee joko Timberlakea tai Usheria pääesiintyjäks :)

http://www.ess.fi/?article=194946


Edit: Voicen saamien tietojen mukaan kuulemma Fall Out Boy on jo kiinnitetty yhdeksi pääesiintyjäksi ens kesän Urban Music Festareille! :)

http://www.voice.fi/article.jsp?subpage=musiikkiuutiset&id=3805616&
 
Last edited:
Re: Finnish MJ fans..

Eiköhän ne mee ihan kivasti. :)
Mitä kaikkea sä kirjotit?

Alustavat tulokset oli kyllä todella hyvät, pelottaa vaan että arvosanat on tippunut YTL:ssä. Kirjotin vuosi sitten mantsan ja tänä keväänä pitkän matikan, äikän, enkun, ruotsin ja lyhyen ranskan. Kunhan nyt edes enkku ja matikka pysyisivät samoina, kun ne ovat yliopistohakua ajatellen tärkeimmät.

Niin tosiaan se suomalainen yhteisö! Hyvä kun muistutit, olin jo unohtanut koko asian :D
 
Last edited:
Re: Finnish MJ fans..

Himputin sensorit kun menivät laskemaan mun äikän pisteitä 14:llä :mat: Joku kirjotti 9 ällää, kivat sille, olisi kyllä kelvannut mullekin :D
 
Re: Finnish MJ fans..

^^ Mutta meni kuitenkin varmaan ihan kivasti, eikö? :p
Mä meinasin kirjottaa psykan ja espanjan äikän, enkun ja ruotsin lisäks (ja ehkä filosofian). Pitää vaan ottaa selvää miten mä jaottelen ne, että kirjotanko jotain syksyllä.
Onhan tässä vielä aikaa.
 
Re: Finnish MJ fans..

No meni toki! Saan ylpeä olla kyllä, ja tein paljon työtäkin tulosten eteen. Mua harmittaa, kun en saanut hajotettua mun tutkintoa enempää, kun en kursseja ollut syksyyn mennessä saanut käytyä tarpeeksi. Millon sulla on siis kirjotukset edessä?
 
Re: Finnish MJ fans..

No meni toki! Saan ylpeä olla kyllä, ja tein paljon työtäkin tulosten eteen. Mua harmittaa, kun en saanut hajotettua mun tutkintoa enempää, kun en kursseja ollut syksyyn mennessä saanut käytyä tarpeeksi. Millon sulla on siis kirjotukset edessä?


Nyt vasta ekaa vuotta lopettelen, joten 2010 keväällä mun pitäis kirjottaa.
En kyllä usko että saan kaikki kurssit ennen abivuoden syksyä, joten kaikki tulee varmaan kirjotettua sitten keväällä. Toivottavasti päivät ei mee päällekkäin, en ainakaan usko että psyka ja espanja menee. :D


Kuulostaa muuten ihan kivalta toi uus festari Reeta, kyllä mä varmaan menisin Justinia kattomaan jos se Suomeen asti rantautuu. :)
 
Back
Top