Finnish MJ Fans

Re: Finnish MJ fans..

Se varmaan johtuu siitä ku tää on nykyään täällä fan zonessa.. mäkin aluksi luulin että tää on poistettu kokonaan, kun ei näkyny GD'ssä...
 
Re: Finnish MJ fans..

Aiotteko muuten ostaa sen tulevan KOP levyn? Senhän piti tulla jo lokakuun eka päivä, mut on muutettu nyt 15. päväks, blaa.. Ite aion kyllä hankkia sen ;)
 
Re: Finnish MJ fans..

Oon kohta lähössä katsomaan Kummelin alivuorkalaista :lol:
En oo ikinä ennen katsonu jaksoakaan Kummeleita, kokemuksia onko se oikeasti hauska?
 
Re: Finnish MJ fans..

En oo oikein kattonu niitä itekkään mutta keväällä katottiin koulussa Kummelin kultakuume -elokuva ja nooh olihan se ihan katsottava, vaikka en itse pidä suomalaisista elokuvista lähes ollenkaan :D
 
Re: Finnish MJ fans..

Heh, Kummeli oli kyllä ihan hauska :lol:
Paitsi Jasper Pääkkönen ei osannu yhtään näytellä homoa :D
 
Re: Finnish MJ fans..

No joo suosittelisin kyllä. Tälläset on kyllä ihan makuasioita, joidenkin mielestä se taas on ihan huono leffa.
Mutta kyllä sain pari kertaa nauraakin ihan ääneen :)
 
Re: Finnish MJ fans..

BUMTSIBUM!!!
Joo en aio ostaa sitä KOP 50 CD:tä, ainakaan heti, jos ens kesänä on vielä tarvetta mökki MJ CD:lle niin sitten ehkä. Toisaalta voihan sitä tehdä omankin kokoelman.

Mitäs MJ fanit suomessa? Hiljasta on.
 
Re: Finnish MJ fans..

^ Mä kans mietin että ostanko vaiko enkö, kun eipä siinä nyt kovin ihmeellinen tracklist ole, mutta pitääpä se kai omaltakin osalta vähän auttaa myyntilukujen kasvussa :D

Sonyn sivuilla sanotaan muuten näin:
Albumin markkinointi sisältää massiivisen TV-kampanjan Nelosella

Massiivisen? Ei oo ainakaan mun kohdalle osunu mitään markkinointia, muuta ku Radio Aallon sivuilla..
 
Re: Finnish MJ fans..

^ Lmao :lol:

Well, my childhood-friend is from Finland.. She have learned me alot :p
And oh, I've also bin to a course learning it..
 
Re: Finnish MJ fans..

:D
Ok, cool. What's your friend's name? Where does she live?? :D
 
Re: Finnish MJ fans..

Well in that case I don't know her because I live almost 500km away from Oulu :D
 
suomen huippumalli

Suomen huippumalli haussa-ohjelma, näinkö mä oikein, tossa pari viikkoa sitten ohjelmassa ne harjoitteli korkkareilla kävelemistä, niin oliko sillä yhdellä tytöllä MJ paita päällä??? Näytti mustavalkoiselta omatekemältä. Se skeittarityttö,Nanna?. Puhui mainoksessa jotain et "...mä todella nostan hattua kaikille niille ketkä kävelee korkkareilla"
 
Re: suomen huippumalli

Suomen huippumalli haussa-ohjelma, näinkö mä oikein, tossa pari viikkoa sitten ohjelmassa ne harjoitteli korkkareilla kävelemistä, niin oliko sillä yhdellä tytöllä MJ paita päällä??? Näytti mustavalkoiselta omatekemältä. Se skeittarityttö,Nanna?. Puhui mainoksessa jotain et "...mä todella nostan hattua kaikille niille ketkä kävelee korkkareilla"
Awwwwwwwwwwwwwww call a translator! lol! :wild:
 
Re: Finnish MJ fans..

Wow, there are quite many Finnish fans around here I see. :D Well.. I'm Finnish, speak and understand the language fluently etc. But I've been born and raised in Sweden. My relatives live in Finland though, so I visit regurlary. :)
 
Re: Finnish MJ fans..

LOL :bump

Why is this thread in the fan art section? :huh:
 
Re: Finnish MJ fans..

Ok, so HERE is the Finns' thread... Now I found my way in.
I wonder it too, why are we classified under the fan art..? :D
 
Re: Finnish MJ fans..

So how is everyone? Or is it just you and me, The One? :) (or just me alone :( ? )
It would be so cool to talk with Finnish fans. Hope you guys would see this thread bumped!
 
Re: Finnish MJ fans..

Noniin, ei olla enää tuolla fanitaiteen puolella :D

Yllätyin tänään autokoululla kun kuulu opettajien huoneesta "One day in your life", en oo varmaan koskaan kuullu sitä radiosta..

Mitäs ihmisille kuuluu? :) Ootteko paljon käyny TII:tä kattomassa ?
 
Re: Finnish MJ fans..

Katos, täällä oli tämmönenkin thread. Heipsistä suomalaiset :bye:
 
Back
Top