Finnish MJ Fans

Re: Finnish MJ fans..

Ihme lukutoukkia täällä :laugh:

Mä kävin 1,5v lukiota, kunnes tajusin, että se ei oo mun paikka ja todellisuudessa lukion papereilla ei tee juuri yhtään mitään. Suorittakaa ammattitutkinto ja menkää töihin, koska sen mitä ite oo huomannu niin monet työnantajat vaatii työkokemusta enemmän kuin valkosta paperia arvosanoilla. Onhan tietysti muutamia työpaikkoja, joissa jonkun ylihikari maisterin paperit puhuu enemmän :D

Tosiaan olin eilen shoppailemassa ja sain kulutettua lähes 200e ihan tosta vaan.. Ei tuottanu minkäänlaista tuskaa eikä ongelmaa :laugh:
 
Re: Finnish MJ fans..

No musta tuntuu kyllä välillä ettei lukio oo se mun paikka mut en jaksa vaihtaa, koska en tiedä mille amislinjallekaan menisin :smilerolleyes:
Sitäpaitsi meidän yhtärieliittikoulu on ihq. :scratch:
 
Re: Finnish MJ fans..

Mä kävin yläasteen yhtärissä :)

Ja mitä eliittikouluun tulee, ihan samanlainen se on ko muutkin :D Oppilailta siellä vaan odotetaan enemmän koska ne sattuu olee yhtärissä.. En tiedä onko moinen enää totta, mutta oli ainakin silloin ko mä olin siellä... sun on pakko olla hyvä, koska sä oot yhtärissä.. Mikä tosin ei pitänyt paikkaansa mun kohdalla ollenkaan :D
 
Re: Finnish MJ fans..

Mä kävin yläasteen yhtärissä :)

Ja mitä eliittikouluun tulee, ihan samanlainen se on ko muutkin :D Oppilailta siellä vaan odotetaan enemmän koska ne sattuu olee yhtärissä.. En tiedä onko moinen enää totta, mutta oli ainakin silloin ko mä olin siellä... sun on pakko olla hyvä, koska sä oot yhtärissä.. Mikä tosin ei pitänyt paikkaansa mun kohdalla ollenkaan :D

Kun mä yhtäriin hain ni mulla oli siitä sellanen kuva että siellä just vaaditaan tosi paljon ja kaikki on hirveen hienoa ja hyvää, niin olen siinä mielessä positiivisesti yllättynyt, kun ei siellä mun mielestä mitenkään erityisen rankkaa ole ollut.
Mun mielestä jopa rentoa ja oon oikeesti nauttinut käydä koulussa varsinkin nyt keväällä :yes:
Eikä siellä mitään ihmelapsi neroja paljonkaan oppilaina ole, itse en päässyt lyhyenmatikan 1. kurssista läpi, enkä ollu edes ainoa :D
Ja rakastan museon tiloja kun ne on niin siistejä ja hienoja :D
 
Last edited:
Re: Finnish MJ fans..

Aivan! Kun sä sanot, että oot yhtärissä niin ihmiset, jotka ei oo käyny koskaan käynytkään ko. koulua ni ajattelee samantien "Sun pitää kirjottaa vähintään 4 L'ää koska oot yhtärissä".

Ootas mun pitää mennä kattoo niiden sivulta, onks siellä enää yhtään samaa opettajaa ko silloin ko mä kävin.. 10v sitten :D

Moisala Markku, oli silloin ATK opettaja.. Ei tosin ollut pääsääntösesti mulla.
Harri Lindholm, jos se on ollu poikien liikunnanmaikka, niin sitten.
Marja-Liisa Anttila, opettaa koti-taloutta. Tais itseasiassa olla mulla.
Erna Arrenius, oli mulla ainakin ATK:ssa.
Kaisa Haapamäki, jees opetti musaa.
Heljä Halme, englanti mutta ei tainnu olla juuri koskaan mulla.
Helene Kuokka, kuvaamataito, ei tosin ollu mulla.
Lehtinen Anna-Liisa ja Pertti, ei ollu mulla kylläkään.
Eira Leppänen, liikunta.. nyt täytyy sanoa, että mulla ei oo koskaan ollu niin "naurettavaa" liikunnanmaikkaa ko tämä.
Marko Majaniemi, taisinkohan kerran (tai kaks) joutua klinikalle!
Tarja Perkiömäki, englanti.. oli mulla! Muistan kyllä ne hetket ko se suuttu.. niin ja mitähän sanaa se aina toisteli, ko laskettiin välillä että kuinka monta kertaa se sanoo sen tunnin aikana.
Ritva Salomaa, matikka.. nimi on tuttu mutta en muista oliko mulla. Ei, kun mulla oli matikassa se, jolla oli AINA hiukset nutturalla.. voisin kuvitella, että on lähtenyt eläkkeelle jo monta vuotta sitten.
Ingebor Jalkanen, ei tainnu kylläkään koskaan olla mulla.

Jos Hirvosella tarkotat tuota historian maikkaa, niin ei ollut vielä silloin. Meillä oli Harpio, joka oikeesti oli tylsääkin tylsempi ja sillä oli sellaset pullonpohjan paksuset rillit.

Ai niin ja jos oot lukenu lehdistä Nea Kontiosta, niin se on ent. yhtärin maikka ja jos en ihan väärin muista, ni oli meillä 6-9 luokkaan luokanvalvojana.

Muut maikat ei ringaa kelloa, ainakaan nimeltä...
 
Last edited:
Re: Finnish MJ fans..

Tosiaan olin eilen shoppailemassa ja sain kulutettua lähes 200e ihan tosta vaan.. Ei tuottanu minkäänlaista tuskaa eikä ongelmaa :laugh:


Ei tuottaisi tuskaa minullekkaan! :wild:

2 päivää oon ollu töissä nyt, 2 päivää klo 7.00-16.00 rikkaruohojen kitkemistä :D
Ei parane valittaa, manukkaa tulee ja se on tervetullutta.
 
Re: Finnish MJ fans..

Ei tuottaisi tuskaa minullekkaan! :wild:

2 päivää oon ollu töissä nyt, 2 päivää klo 7.00-16.00 rikkaruohojen kitkemistä :D
Ei parane valittaa, manukkaa tulee ja se on tervetullutta.

Puhh mullaki on tota tiedossa heinäkuu :doh: En jaksa odottaa
 
Re: Finnish MJ fans..

Ei tuottaisi tuskaa minullekkaan! :wild:

2 päivää oon ollu töissä nyt, 2 päivää klo 7.00-16.00 rikkaruohojen kitkemistä :D
Ei parane valittaa, manukkaa tulee ja se on tervetullutta.

mä oon tulostellut, järjestellyt, postittanut, hakenut ja vienyt papereita kolme päivää. Oon nyt jo aika kypsä, harmi että lupauduin kymmeneksi viikoksi :D Mutta raha tosiaan tulee tarpeeseen, vaikka jonkun verran yo-lahjaksi sain.

Mulla on nyt ollut hirveä hinku lähteä au pairiksi! Katsellut netistä kaikkia sivuja. Pitäisiköhän unohtaa koko yliopisto vuodeksi ja lähteä vaikka Englantiin!
 
Re: Finnish MJ fans..

Rikkaruohojen kitkemistä.. Gosh, mä en kestäis moista edes tuntia.. Samoin kuin mansikoiden poimintaa. Mulla kun toi pinna asioihin jotka mua ei kiinnosta pätkääkään ei oo mikää järin pitkä. Mutta jonkunhan nuokin asiat on tehtävä, joten hatun nosto vaan teille ja jaksamisia :)
 
Re: Finnish MJ fans..

Tän ikäsenä pitää varmaan tyytyä kaikkeen mitä vaan saa, on niin vähän tarjolla kunnon töitä alle 18-vuotiaille. Mulla on sormet turvonnu ihan nakeiks pelkästä kitkemisestä. :lol:


do_re_mi_ said:
Mulla on nyt ollut hirveä hinku lähteä au pairiksi! Katsellut netistä kaikkia sivuja. Pitäisiköhän unohtaa koko yliopisto vuodeksi ja lähteä vaikka Englantiin!

Lähde ihmeessä jos tulee mahollisuus, mullakin olis kauheesti mielenkiintoa lähteä vaikka vaihtariks jonnekki. Ne on aina varmaan aika kasvattavia ja mielenkiintosia kokemuksia. :)
 
Last edited:
Re: Finnish MJ fans..

No tänpäiväsen pääsykokeen perusteella ei taida olla pelkoa yliopistoon pääsystä :D eli voikin alkaa miettiä vaihtoehtoja.
 
Re: Finnish MJ fans..

Kopioinpas tämän tänne, jos jotain kiinnostaa vaikka osallistua :)

foralltime_mainos.jpg


Luvassa juhlahumua, synttärisankarin tähtihetkiä isolla valkokankaalla ja tietysti synttärikakkua!

Osallistuminen edellyttää pientä (arviolta n. 10e) maksua kulujen kattamiseksi. Maksun lopullinen suuruus määräytyy väkimäärän mukaan, joten siitäkin syystä kannattaa tulla joukolla mukaan! Maksuasioista ilmoitetaan ilmoittautuneille ilmoittautumisajan jälkeen.
HUOM! ILMOITTAUTUMINEN ON SITOVA!

Alkoholia tapahtumassa ei tarjoilla, ja siten myös alkoholijuomien tuominen tapahtumapaikkaan on kielletty. Emme myöskään ota vastuuta alaikäisistä, jotka tulevat paikalle ilman vanhempien lupaa, joten luvat kuntoon!

Jos haluat mukaan, ilmoittaudu lähettämällä sähköposti osoitteeseen pi_ia@hotmail.com. Laita viestin aiheeksi MJ:n 50-vuotissynttärit. Muista ilmoittaa viestissä koko nimesi ja ikäsi!
Kaikki halukkaat ovat tervetulleita mukaan, joten puskaradio käyntiin ja tietoa kavereille! :)

Minulta saat myös lisätietoja tapahtumasta :)
 
Re: Finnish MJ fans..

Hmm, tossa ei taideta sanoa millon on viimeinen ilmottautumispäivä?
 
Re: Finnish MJ fans..

Näköjään puuttuu tuosta tekstistä, mutta jollen ihan väärin muista niin 31.7 mennessä.
 
Re: Finnish MJ fans..

Harmillista että se järjestetään Turussa, en varmasti saa lupaa lähteä kun mulla on silloin vielä töitäkin :(

edit: Oho, se olikin vasta elokuussa ja ilmottautuminen heinäkuun loppuun.. no, pitää katella..
 
Last edited:
Re: Finnish MJ fans..

Hmm, pitää kattoa oisko mahollista tulla mukaan noihin synttärikemuihin.


Hei muuten tänään sunnuntaina tulee subilta joku MJ dokumentti, nimeltä "Michael Jackson - Tuomittu" (en tiedä lupaako nimi mitään hyvää)
Kuulemma katotaan mitä Mike puuhas oikeudenkäynnin jälkeen, miks lähti Neverlandistä, sen lapsista jotain, ja tuntuu olevan melko uus dokumentti sillä netissä oli ainakin että siinä on jotain siitä huutokaupastakin.
Tekijä on kuulemma on Michaelin ihailija, joten saas nähdä millasta sisältöä tulee.
 
Last edited:
Re: Finnish MJ fans..

Hitsi oisin niin halunnu mennä Provinssirockiin kattomaan Foo Fightersia ja Linkin Parkia, mut mun on ihan turha toivoo et äiti ois antanu tän ikäsenä yksin lähtee :smilerolleyes::doh:

Hei muuten tänään sunnuntaina tulee subilta joku MJ dokumentti, nimeltä "Michael Jackson - Tuomittu" (en tiedä lupaako nimi mitään hyvää)
Kuulemma katotaan mitä Mike puuhas oikeudenkäynnin jälkeen, miks lähti Neverlandistä, sen lapsista jotain, ja tuntuu olevan melko uus dokumentti sillä netissä oli ainakin että siinä on jotain siitä huutokaupastakin.
Tekijä on kuulemma on Michaelin ihailija, joten saas nähdä millasta sisältöä tulee.

Joo, mäki kuulin tästä. Vois vaikka kattoo jos se on myönteisellä mielellä tehty dokkari eikä vaan yritetä mustamaalata Michaelia..
 
Re: Finnish MJ fans..

Jos mun muisti pelaa niin dokkari ei ole mikään positiivinen.
 
Re: Finnish MJ fans..

Mä katon sen sen takia vaan, että siinä näytetään Michaelia.. Kaikki jutut mitä ne laukoo menee toisesta korvasta sisään, toisesta ulos :D
 
Re: Finnish MJ fans..

Hitsi oisin niin halunnu mennä Provinssirockiin kattomaan Foo Fightersia ja Linkin Parkia, mut mun on ihan turha toivoo et äiti ois antanu tän ikäsenä yksin lähtee :smilerolleyes::doh:

Mä oon menossa Provinssiin yksin, mutta toisaalta olen "jo" 19. En millään jaksaisi odottaa! Muuten jos Foo Fightersista tykkäät niin kakkoselta muistaakseni tulee yöllä niiden akustinen keikka.

Ajattelin nauhottaa ton dokumentin. Ei toi kuvaus tosiaan kauheen positiiviselta vaikuttanut, mutta aina voi stopata jos tuntuu että menee jutut yli.
 
Re: Finnish MJ fans..

Pffft siinä meni arvokas tunti elämästä hukkaan ku katoin ton dokumentin. Jo se että siinä kommentoitiin siitä WMA:sta, että Michael ei ehtiny ees avata suutaan laulaakseen ennenku se buuattiin pois lavalta, antaa jonkun käsityksen siitä millanen se on.. Ja se että siinä haastatellaan Diane Diamondia (mikälie).

Se Taraborelli on kyllä joka hemmitin MJ dokkarissa.
 
Re: Finnish MJ fans..

Pffft siinä meni arvokas tunti elämästä hukkaan ku katoin ton dokumentin. Jo se että siinä kommentoitiin siitä WMA:sta, että Michael ei ehtiny ees avata suutaan laulaakseen ennenku se buuattiin pois lavalta, antaa jonkun käsityksen siitä millanen se on.. Ja se että siinä haastatellaan Diane Diamondia (mikälie).
Oikeesti? Ei voi olla todellista, onneks unohdin kattoa. Oisin varmaan paiskonu telkkarin ikkunasta ulos.
 
Re: Finnish MJ fans..

99 prosssaa Michael-dokkareista kannattaa oman kokemuksen perusteella katsoa äänettömänä. Sillä tavalla voi sitten keskittyä olennaiseen, Michaeliin (äänet laitetaan päälle sitten live-esiintymisklippien aikana). Living with Michael Jacksonkin on ihan siedettävä kun skippaa tyhmät voiceoverit.:D
 
Re: Finnish MJ fans..

^^ Toi kävikin mielessä, että laittaa tekstitykset pois ja mutelle. :D
Voi keskittyä olennaiseen.
Siinä dokumentissa sekin pidettiin todisteena siitä että Michael on pohjalla ku ei sinne huutokauppaan tullut paljon ketään.
Ja Michaelhan on siis vararikon ja köyhyyden partaalla niinkun me kaikki jo tiedetään.
Ja fanit on lahko rituaaleineen.

Noo. :)
 
Re: Finnish MJ fans..

Asiasta toiseen, oli muuten aikamoinen kokemus käydä katsomassa formuloita elokuvateatterissa :D
Se oli aivan mahtavaa.
 
Re: Finnish MJ fans..

^^ Mulla tulee formuloista mieleen vaan njjjjjjjjnnnnnnjjjjjjjjnnnnnnnnnnjjjjjjjjnnnnnnnnnn sunnuntai-aamupäivänä. :lol:
En siis erityisemmin tykkää.
Mitä sä leffateatterissa sitä katoit? :D
 
Re: Finnish MJ fans..

^^ Mulla tulee formuloista mieleen vaan njjjjjjjjnnnnnnjjjjjjjjnnnnnnnnnnjjjjjjjjnnnnnnnnnn sunnuntai-aamupäivänä. :lol:
En siis erityisemmin tykkää.
Mitä sä leffateatterissa sitä katoit? :D
Täällä Lahdessa (ja joissain muissakin kaupungeissa) oli nyt toista kertaa mahdollisuus kattoa formuloita teatterissa. Hinta on vaan todella kova, 25€ :scratch:
Mutta kyllä se aina kotisohvan ja - kun meillä ei edes näy maksulliset kanavat - koosteen voittaa. Iso screen ja loistavat äänet :wild:
Popcornit ja juomakin tuli kaupan päälle. Hehe.
 
Back
Top