Finnish MJ Fans

Re: Finnish MJ fans..

Hyvää itsenäisyyspäivää! 92 v.
flag-smiley-7319.gif
 
Re: Finnish MJ fans..

Kiva tuo smiley :)

flag-smiley-7319.gif


Ihan kohta alkaa linnan juhlat :sarmoti
 
Re: Finnish MJ fans..

Hyvää itsenäisyyspäivän loppuiltaa! Äsken tuli se Blame It on the Boogie, mutta TV-kamerat ehti paikalle vasta biisin ollessa yli puolenvälin. Kuulostihan se erilaiselta, mut ihan jees. En ole jaksanut seurata livenä netistä kuitenkaan. Ihan niin paljon ei kiinnosta. Lienee se Bad sitten vuorossa vielä myöhemmin.
 
Re: Finnish MJ fans..

Blame It On The Boogie kuulosti hienolta :) Harmi kun Bad:a ei soitettu ennen lähetyksen loppumista linnasta. Olisi kiva ollut kuulla Michaelin soolobiisi siellä ja nähdä ihmisten tanssivan.
 
Re: Finnish MJ fans..

Michael ei yöpynyt Helsingissä, vaan lensi konserttien välissä Pariisiin.

Edit: Toisin sanoen Michaelin "tutustuminen" Helsinkiin käsitti pelkästään lentokenttä-stadion-lentokenttä reitin x 2.
 
Re: Finnish MJ fans..

Ahaa. Kävikin kyllä mielessä, että saattoipa hän yöpyä muuallakin kuin Hesassa.
 
Last edited:
Re: Finnish MJ fans..

Yhyy olisin halunnut kuulla enemmän Michaelia! Harmi ettei ne näyttäny kun sen pienen pätkän BIOTB:ta, mutta kiva kuitenkin että ees ylipäänsä soittivat Michaelin musiikkia. Näytti ihmiset viihtyvän ihan hyvin :)
 
Re: Finnish MJ fans..

Oon muuten aika nero. :D Olin leirille koko viikonlopun ja eilen hoilattiin Maamme-laulua kamujen kans leirillä, nostin lipun salkoon ja laskinkin sen sieltä. Sitten kun palataan kotiin, niin oon menossa kauppaan. Kattelen siinä hetken ja ihmettelen: "Mitäs helvettiä? Miksi tä on kiinni?" :D

Loistava leiri oli. Tein ittelleni myös Michael pinssin. :D
 
Re: Finnish MJ fans..

Oon muuten aika nero. :D Olin leirille koko viikonlopun ja eilen hoilattiin Maamme-laulua kamujen kans leirillä, nostin lipun salkoon ja laskinkin sen sieltä. Sitten kun palataan kotiin, niin oon menossa kauppaan. Kattelen siinä hetken ja ihmettelen: "Mitäs helvettiä? Miksi tä on kiinni?" :D

Loistava leiri oli. Tein ittelleni myös Michael pinssin. :D

Vähän sama kävi kun kaksi kaveria oli Turussa vierailulla mun opiskelijakämpällä vuosi sitten. Oli siis marraskuun alku, ja ajattelin että olisin vähän esitellyt heille Turun keskustaa. Sillon sato ja oli kylmä, joten ajattelin että voitaisiin pyöriä ostoskeskuksissa. Kun sinne asti päästiin ihmeteltiin kaikki, miksi mikään ei ole auki. Kesti aika kauan, ennen kuin tajuttiin että oli sunnuntai...
 
Re: Finnish MJ fans..

Ihanaa, lauantaina pikkujoulut/tyttöjen ilta muutaman fanin kanssa! :girl_happy:
Hyvää seuraa, Michaelin musiikkia ja paljon ruokaa :girl_dance:

:drunk:

Sinänsä huvittavaa, että vaatekaapit on täynnä vaatteita, mutta silti pitänyt käydä vaateostoksilla ihan lauantaita varten :giggle: Uusi laukkukin tuli hankittua ja tänään mukaan tarttu uudet kengät :D
 
Re: Finnish MJ fans..

Kaikki syyt on hyviä syitä ostaa uusia vaatteita! :D
 
Re: Finnish MJ fans..

Mulla hyvä jos ostan yhtä vaatetta (takkia, housuja jne.) kerran vuodessa. Eip oikein ole innostanut eikä ole edes rahaa.

Tämä takki, jota käytän tällä hetkellä, on käytössä kolmatta vuotta. Ei ole tullut tarve uuteen. ;)
 
Re: Finnish MJ fans..

^Kylläpä sitä ollaan nyt niin in löööööv :cloud9: ;)
 
Re: Finnish MJ fans..

Voi hemmetti :doh: Äiti anto rahaa, että pitää ostaa pikkuveljelle jotain joululahjaksi... Mitähän hittoa sekin mahtaa olla ihmiselle joka on 27v, jolla on kaikkea ja jos ei ole niin se menee ja ostaa sen mitä tarttee??? Mulla lyö niin tyhjää kuin vaan voi... Ja sit kun yritin kysellä äitiltä, että noh mitähän se mahtaa tarvita, niin eipä osannu äitikään vastata mitään... Voi hemmetti. Lahjoja on kyllä ihana saada ja varsinkin paljon, mutta niiden ostaminen ja nimenomaan keksiminen on ihan painajaista :swoon:
 
Re: Finnish MJ fans..

Sanos muuta.

Ainakin kun viikon sisälle mahtaa omalta osalta synttärit, nimipäivä ja joulu. Sitten kun muut yrittää lahjoja keksiä. Eipä mulle synttärilahjaksi tullut kuin huulirasva, koska tossa kylmyydessä meni huulet niin huonoksi. :D

Maanantaina kyllä tulee sitten varmaan rahaa. Ainakin pitäisi tulla. Ja sitten tulee palkkakin luultavasti. Ai että.
 
Re: Finnish MJ fans..

Hyvää Joulua!!! :santa: (kirjotetaanko joulu muuten isolla J:llä??) Jo vähän etukäteen..

Ihanaa kun tuli luntakin. :snowing:

*Reeta susta on tullu taas moderaattori! :) Jee.
 
Last edited:
Re: Finnish MJ fans..

Voihan veikkonen, huomiseksi on luvattu oikein lumimyrskyä!

Mitäs kaikkea te saitte joululahjaksi? Toisin sanoen olitteko olleet kilttejä vai ette? :D

Ja erittäin tärkeä kysymys, mikä päivä alkaa alennusmyynnit, noin niin kuin virallisesti? Eli siis milloin vaatekaupat aukeaa? Lauantaina? Sunnuntaina?
 
Re: Finnish MJ fans..

Joo, ja meidän pitää lähteä sinne myrskyyn autoilemaan :no: Onneksi ei itse tarvii ajaa.
Höm höm höm, sanoisin että huomenna vielä on isot kaupat kiinni, mutta sunnuntaina pääsee alennusmyynteihin tuhlaamaan viimeisetkin sentit.. eikös?

Oon ollu ehkä vähän tuhma, kun ei tullut paljon lahjoja, heh.. Tai ehkä kuitenkin syynä on iso perhe, ei voida kaikki ostaa kaikille lahjoja, on pitänyt arpoa ketkä ostaa kellekin. Parhautta oli lahjakortti hermoratahierontaan, selkä kiittää jo etukäteen! Ja itse valitsemani farkut oli (yllättäen) mieluisa lahja.

Mitäs pukki sulle on kiikuttanut? Ja kertokaas muutkin joulun saldosta :)
 
Re: Finnish MJ fans..

Mulla kun on mielessä niin tietynlainen neuletakki, jonka haluisin. En tosin tiedä löytyykö mistään juuri sellaista haluamaani, mutta aattelin lähtee kattoo seppälät, henkkamaukat ja gina tricot... eli siis sunnuntaina. Voin jo kuvitella sen ihmisrysän! :doh:

Mä olin nähtävästi ollut semi-kiltti, koska muutama paketti oli mullekin eksynyt kuusen alle. Raha on aina tervetullutta, meni suoraan Lontoon matkakassaan, mutta ehkä paras/mieluisin oli uusi käsilaukku, johon mahtuu kamaa mm. lentomatkoille :D Niin ja toinen mieluinen on kyllä vanilla/soya milk shower gel, body lotion ja body spray pullot. Mä kun rakastan kaikkia vaniljan tuoksusia tököttejä! :yes: Ja vielä kun ne oikeesti tuoksuu sille vaniljalle ettei pullon kyljessä pelkästään lue "vanilla" ja haju on jotain aivan karmeeta... Niitä sellaisiakin kun on, valitettavasti olemassa. Mutta noi on aivan perfektos ja nähtävästi broidin tyttöystävä ollut asialla :D

Laura, joko tiedät ootko lähössä Lontooseen? :)
 
Re: Finnish MJ fans..

Mä en saanut mitään ihmeellisiä lahjoja, Ultimate Collection piti pyytää muodon vuoksi, kun ei mulla sitä vielä ollut. Tuli myös rahaa, pari lehteä/kirjaa ja muutamia vaate- ja musiikkikappaleita..
 
Re: Finnish MJ fans..

Meillä oli jonkinlainen epävirallinen MJ-joulu. Sekä minä että isäni saatiin 2 kappaletta MJ:n levyjä... Isäni oli pyydellyt multa jo jonkin aikaa jotain Michaelin kokoelmalevyä, joten kävin ostamassa the Collection -levyn, kun siinä nyt on melkein kaikki, eikä sitä löydy vielä meikänkään hyllystä. :D Saatiin vielä molemmat HIStoryt, omani kun on vedellyt viimeisiään jo jonkin aikaa...
 
Re: Finnish MJ fans..

Hei! Unohdin ihan toivottaa tänne Suomi-osioon hyviä jouluja! :doh:

Ihan kivaa, ettei itse tarvinnut lähteä sompailemaan mihinkään autolla eikä muillakaan liikennevälineillä. Me oltiin aattona pyörähtämässä mun äidin luona ja sit pukki tuli toiseen kertaan vielä eilen, kun siskon porukat kyläili. En paljoakaan saanut henk. koht. lahjoja. Suurin osa meni meidän pikkuiselle, joka sai varsinkin kaikenlaista muumiaiheista kamaa. Piti tuossa ennen joulua juuri tehdä pari isompaa kodinkonehankintaa ja niihin saatiin vähän avustusta. Mun omista lahjoista kivoimpia oli pari käsityönä tehtyä kissa-aiheista patalappua ja paksusta huovasta leikattu pannunalunen. Lisäksi ostin itse itselleni Moonwalkin. Sen Opuksenhan piti myös tulla jouluksi, mutta tuopa on myöhässä, kuten tiedetään. Tänä vuonna tuli konvehtirasioita nolla, mutta ilmankin kyllä pärjää hyvin. Eiku, saatiinhan me rasiallinen belgialaisia konvehteja. Nam!

Suurimmaksi osaksi pennoset meni meillä sapuskan hankintaan ja varastoa on sitten kyllä vieläkin jäljellä! :D
 
Re: Finnish MJ fans..

Suomi tv:stä tulee torstaina tunnin mittanen dokumentti, Michael Jacksonin monet kasvot

"Kesäkuun 25. päivänä 2009 maailma pysähtyi suru-uutiseen. Michael Jackson, popin kuningas, oli kuollut. Dokumentti kuvaa kronologisesti, miten Michael Jackson kohosi maailmanlaajuiseen suosioon, muutti musiikkimaailman, romahti, ja viimein järkytti poismenollaan mailman historian suurimman comebackinsä aattona.
Dokumentti seuraa monia inspiroineen tähden hyväntekeväisyystyö, omistautumista perheelle ja ystäville. Jacksonin ystävät, perhe ja musiikkimaailman edustajat luovat Jacksonista monipuolisen ja monikasvoisen kuvan."

Mä oon jo ihan sekasin mitä kaikkia dokumentteja on näytetty niin tämäkin on varmaan nähty jo aikasemmin..??
 
Last edited:
Re: Finnish MJ fans..

Jouluna tuli myöskin jotain dokumenttia Michaelista SuomiTV:ltä. Ilmeisesti kyseessä oli jonkinsortin täyteohjelmaa koska ohjelmalistan mukaan eetterissä piti olla tyyliin "50 rikkainta prinsessaa" tms. :D ja siinä oli Michaelin hyväntekeväisyysjutskista.

Nyt nukkumaan, että jaksaa huomenna hyökätä alennusryysikseen!
 
Re: Finnish MJ fans..

Mä etin eilen Man In The Mirror: Michael Jackson Storyä vaikka kuinka kauan eilen, mutta ei mistään löytynyt. Ennen joulua vielä oli. Voi hemmetti soikoon.

Mutta siis mikä ihmeen Suomi TV?! :eek:
 
Re: Finnish MJ fans..

Niin, siis näköjään semmoinenkin kanava on olemassa kuin Suomi TV. Näkyykö se ilman maksukorttia? Ei ole kyllä tietoa heidän ohjelmista mulla, mutta siis tuolta kanavaltako se "Michael Jacksonin monet kasvot" tulee? Mihin kellonaikaan? Mun tuurilla unohdan tietysti katsoa...
 
Re: Finnish MJ fans..

Suomi Tv:n pitäis näkyä kaikilla, meillä ainakin kanavapaikalla 235. Sieltä pitäis torstaina 31. päivä klo 21 tulla se dokumentti. Reetan kuvaus kuulosti kyllä vähän tutulta ni tää on varmaan se sama.? Mut en oo varma.

http://www.suomitv.fi/ohjelmat
 
Back
Top