Finnish MJ Fans

Ahaa, kiitos valaistuksesta! No niinhän se olikin. :)

En ole ennen nähnyt tuota Black of White- esitystä Adam Lambertilta. Ihan jännä tulkinta, vaikka kappale tuntuukin ihan eri kappaleelta kuin Michaelin esittämänä. Toisaalta ihan hyvä että veti noinkin eri version, sillä Michaelin version kanssa on paha lähteä kilpailemaan.
:)
 
Ja hei, Gifu ja HennaL! Tervetuloa joukkoon
Kiitos Oceanborn! :)

Sattumalta katsoin tuon Adamin esityksen X Factorissa. Mistään MJ yhteyksistä en kyllä itsekään tiennyt, ei ole tullut pahemmin American Idolia seurattua.. Mutta tykkään kovasti Adam Lambertin biiseistä. :wild:
 
Thanks! :D Can't wait to come there again... without the snow this time! :lol:

Well let's hope the weather will be sunny and warm, and not rainy. I've heard some people saying because of the long and cold winter the summer is going to be hot, but I think nowadays the weather can be a quite mysterious here. You'll never know what's going to be falling down from the sky and when :D

We're going to have a fan meet-up for MJ's memory on July 3rd in Helsinki, but I guess if you're staying 'up there' again :giggle: it would not make a sense for you to make a trip to Helsinki for one day.
 
Well let's hope the weather will be sunny and warm, and not rainy. I've heard some people saying because of the long and cold winter the summer is going to be hot, but I think nowadays the weather can be a quite mysterious here. You'll never know what's going to be falling down from the sky and when :D

We're going to have a fan meet-up for MJ's memory on July 3rd in Helsinki, but I guess if you're staying 'up there' again :giggle: it would not make a sense for you to make a trip to Helsinki for one day.

I hope the weather will be nice! :D At least I'm sure it will be warmer than in winter! :lol: xD
No I couldn't be there on the 3rd! :no: I'll stay "up there" like you say! :p lol But I'll be in Helsinki airport on June 22nd and July 5th! :lol: xD
 
Talviturkki on heitetty! Vesi oli kyllä vielä aika jäätävää :cold:
 
Talviturkki on heitetty! Vesi oli kyllä vielä aika jäätävää :cold:

Sähän hurjapää olet! :bow:
Juuri kun ilmat on lämmenny sen verran, että pärjää ilman turkkia (ja jäät on lähteny :cheeky:), niin jotkut jo ryntää uimaan... :bugeyed
Jossain järvessäkö kävit? Paljonko oli asteita?
 
Sähän hurjapää olet! :bow:
Juuri kun ilmat on lämmenny sen verran, että pärjää ilman turkkia (ja jäät on lähteny :cheeky:), niin jotkut jo ryntää uimaan... :bugeyed
Jossain järvessäkö kävit? Paljonko oli asteita?
Ruuhijärvessä, meidän mökki on sen rannalla. Tais olla jotain 8 asteista :D Olin vähän tehny töitä et oli hiki ja en mä mitään kovin pitkää lenkkiä tehny :D Kunhan kerran sukelsin että karvalakkikin lähti sitten samalla.
 
We're going to have a fan meet-up for MJ's memory on July 3rd in Helsinki, but I guess if you're staying 'up there' again :giggle: it would not make a sense for you to make a trip to Helsinki for one day.
Täytyy merkata toi kalenteriin. Toivottavasti en ole jossain muualla silloin. Ois kiva taas treffata.
Talviturkki on heitetty! Vesi oli kyllä vielä aika jäätävää :cold:
Hurjaa.
 
Huomenna kakkoselta klo jotain tulee Michael Jackson - Popin Kuningas dokumentti. Taitaa olla sama mikä on nähty jo monta kertaa?
 
Ite oon kohta ollut kaksi viikko Lohjalla. Vähän jäänyt kaikki "siviilielämä". :D

Kolmas heinäkuuta? En taida päästä, muistaakseni mulla on esitys tuona päivänä. Mua pyydettiin meinaa tossa yhteen näytelmään aika merkittävään rooliin. Ensi-ilta 18. kesäkuuta ja mä pääsen harjoittelemaan vasta kesäkuun alussa. Hohhoijaa...

Mä heitin talviturkin tossa joku päivä. Olisko ollut perjantaina?
 
Woah Torniossa joku saanut 11 laudaturia kirjotuksista! :ph34r: :eek:

Jäppiskä kirjottanut 12 ainetta, joista siis 11 tuli takaisin L:nä.

http://www.mtv3.fi/uutiset/kotimaa.shtml/arkistot/kotimaa/2010/05/1128159

Noiden ällien metsästäminen on nykyään periaatteessa helpompaa kuin aiemmin ennen YO-tutkinnon rakenteen uudistusta, kun esim. reaalin rakenne meni kokonaan uusiksi. Kunnioitettava saavutushan tuo on joka tapauksessa ja kaverin perslihakset on nyt varmaan aika lopussa. :clapping:
 
Hei ootteko laittaneet jo merkille, että 7.6 tulee Teemalta klo 21.20 Michaelin 30th Anniversary konsertti? :dancing: :woohoo:
Jihaa, on sitä jo odotettukin!! Teema nousi mun silmissä nyt ihan uuteen arvoon, vaikka ne eivät niihin meidän The Wiz-toiveisiin alkuvuodesta tainneetkaan ottaa kantaa pahemmin... :laugh:
 
Last edited:
^^
Kiitos tiedosta! :)
Joutuu varmaan katsomaan, vaikkei varsinaisesti suosikkeihin kuulukaan kyseinen konsertti. Mutta jos mahdollisimman moni katsoo, niin ehkä ne sitten huomaavat että kannattaa näyttää enemmänkin Michael-aiheisia juttuja... :)
 
Kiitokset ilmoittamisesta!

Omalta osalta saattaa mennä ohi. Voisin kyllä pyytää veljeä nauhoittamaan tuon. :)
 
Toi MSG konsertti on tällä hetkellä top 5:n suositelluimman ohjelman joukossa Teeman sivuilla :) Taitaa tällä hetkellä olla 45 suosittelijaa. Jospa ne tosiaan tajuais että MJ ohjelmille olis kyllä katsojia, toivotaan!
 
Piknik-tyylinen miitti Helsingissä sunnuntaina 13.6, jos sää vain sallii. Tavataan rautatieasemalla kello 12 paikkeilla, ulkopuolella pääovien edessä.
 
Haha, tiedän kaukaisesti yhden kokonimikaimani ja satuin löytämään hänet facebookista, Michael Jackson kiinnostuksenkohteenaan. Maailma on pieni :)
 
13.6. on aika vaikea. Ensinnäkin mulla tulee puoli vuotta tyttöystävän kanssa täyteen ja sitten mulla on aamulla yksi casting-tilaisuus ja illalla harjoitukset. Eli ei käy. :(
 
Back
Top