swedish fans?

MJsweden

Proud Member
I just wonderd if there are any swedish fans here on this lovely forum :) I'm from sweden och jag heter philip och är 14 år, ;)

Jag använder tyvärr inte MSN - Jag har ett konto som bara ligger och skräpar på MJJ.se.
Heter "Alex" där.

Gud va sjukt, tycker alltid det är lika "konstigt" när man träffar på någon på internet som bor så nära. :lol:
För någon månad sedan så reggade jag mig på ett internationellt Shakira forum och startade en tråd - "självklart" så skrev någon infrån Sverige direkt.
Vi började snacka och det visade dig att han bor i Tynnered (ligger vid Frölunda Torg), vilket är typ 5 minuter med bil ifrån vart jag bor - det är ungefär lika långt avstånd som till dig, haha. :lol:

3rd Gen. Swede here in the states. Lol, but I don't speak a lick of it. Wish i could. I can say "thank you", but I sure don't know how to spell it.

Go MJ Swedish fans!

Hehe this thread is good practise for my Swedish :p I will be lurking. :shifty:

My Mom was born in Stockholm. I used to understand Swedish, grew up with it, but now it's been too long, I don't remember anymore. I used to have some relatives there, but now, unfortunately, they've all passed on.
Hello to you all!

Gud va sjukt, tycker alltid det är lika "konstigt" när man träffar på någon på internet som bor så nära. :lol:
För någon månad sedan så reggade jag mig på ett internationellt Shakira forum och startade en tråd - "självklart" så skrev någon infrån Sverige direkt.
Vi började snacka och det visade dig att han bor i Tynnered (ligger vid Frölunda Torg), vilket är typ 5 minuter med bil ifrån vart jag bor - det är ungefär lika långt avstånd som till dig, haha. :lol:

Ja det är en liten värld vi lever i. hahahah

vadå välkommen? :D och alla slutade på mjj.se för att det....SUGER! alla hatar varandra,bråk, och nu var alla på några av oss,och så pallade vi inte mer,så vi slutade.18.00,1 JANUARI,2010 = Jacksonthrill.se forumet öppnar :D

Probably the best penpal I have ever had was a Swedish fan named Alva :)

Unfortunately I lost a contact with her years ago and I can't even remember her last name or where in Sweden she lived at the time, but I've been wondering how she's doing nowadays and if she's a fan anymore.

Hej hopp!
Jag är också från Stockholm (även om man kan tro annat av mitt username:D)

Ha, ha, Bad tour i Göteborg 1988 var det mest magiska ögonblicket i mitt liv! :clapping:Därav usernamet. :D

Bad tour:dancin::clapping:Får man fråga hur gammal du är? MJ fans finns i alla åldrar, men jag tycker det verkar som att de svenska fansen på olika forum är så mycket yngre än jag, var håller alla "oldies" hus?

Hej Annie!
Ja, jag håller med dig. Det är därför jag sökt mig hit och till MaxJax istället. Mer blandade åldrar här och en hel del oldies. Om jag säger så här - jag var tonåring när Off the wall kom....:blink:

Jag var 14 när Thriller kom, nu är jag...25...plus...:blink:

Ha, ha Annie. Då är du bara några år före (eller blir det efter?:unsure:) mig!
Var du på några av MJ:s konserter här i Sverige? Jag var på Bad, som sagt, och Dangerous. Oh, om man kunde vrida klockan tillbaka..... Vilka underbara minnen. Jag saknar honom så otroligt mycket! :wub:

Jag var på alla konserterna i Sverige. 2 Bad, 2 Dangerous och 1 HIStory. Plus HIStory i Köpenhamn på hans födelsedag. Jag skulle vilja vrida klockan tillbaka och stanna där för alltid...

Oh, lyckliga dig! Jag var så ledsen att jag inte kunde gå på HIStory och det var en mardröm att sitta i sommarstugan och se på nyheterna när de visade en snutt därifrån.... :eek: Konserten på Michaels födelsedag var väl något alldeles extra?!:punk:

Back