The Netherlands: where to watch???

Bee

Proud Member
Joined
Jul 4, 2009
Messages
1,946
Points
0
Location
The Netherlands
Ok now I'm getting really confused.
At what time is the memorial on tv? On RTL4 I read about 19.30 - 20.30? But that's not the whole memorial I think?
Ain't that gonna take way longer, it's not just an hour right?

Where should I watch to see it completely?
And please place some information about all the other tv-stuff tonight, (HIStory tour concert and stuff) so everything will be clear.

I just read this:
http://www.tvgids.nl/artikel/31169/Afscheid_van_the_King_of_Pop/

Oh and here's a list of all the shows. Think it will be best to watch CNN then?
http://www.tvgids.nl/zoeken/?q="michael+jackson"&d=0&z=&t=&g=&v=0
 
SBS6 from 18.00 to 20.30. They said its going to be a special episode of Shownieuws extra lang ;)
 
Oop sorry for making a thread then! Didn't knew it was put there.

But isn't CNN a better option? Cause they will be broadcasting from 18.00 till 01.00! I don't wanna miss the half of the memorial, so I think I'm not gonna watch a concert or documentary. I'll do that later. :)
 
I'm not sure yet.. I have CNN on now but what will be on SBS/RTL/NED3?

I'm so confused aswell.
 
I'm not sure yet.. I have CNN on now but what will be on SBS/RTL/NED3?

I'm so confused aswell.
CNN seems a good one, they have several spots they're already filming...I think SBS/RTL/NED3 will be showing very less.
Think I'm just gonna switch sometimes to see what they're showing.
 
I'm hunting for VHS tapes now. I bought 3 tapes yesterday of 3 hours and yesterday i recorded both specials of MJ and now my VCR is recording from CNN and i think i will tape the one on SBS6 aswell too
 
Even in het Nederlands hoor :p

Ik heb het dubbel opgenomen alleen bij CNN liep de band bijna op z'n eind en ik was ook SBS aan het volgen dus heb ik net voor Mariah de band verwisseld.

Verder zitten kijken op SBS maar uiteindelijk begon ik me er zo aan te ergeren (deed ik al voordat het begon maar goed ik dacht ik wil niet teveel switchen) en op een gegeven moment toch maar NOS opgezet. Maarja dat is dus halverwege en ik wil het eigenlijk helemaal hebben. Heeft iemand toevallig van de NOS opgenomen met hetgene wat er voor kwam (met Boris enzo) ? Ik denk niet dat ik voorlopig nog eens naar die herdenking kijk maar ik wil um wel mooi compact hebben en CNN is toch wat langdradig (ben nu ook maar gestopt met opnemen en kijk het History concert). Voor later zeg maar. Liefst op een DVD.

Ik merkte toen ik banden zocht een heleboel specials van MJ aan het sneeuwen waren terwijl het nieuwe banden waren toen ik ze kocht en vaak niet eens zo heel vaak heb gekeken. Zal met datgene van CNN ook wel gaan gebeuren maarja.
 
Het was echt ongelooflijk indrukwekkend. Alles bij CNN gekeken, had geen zin in achtergrond gekakel van shownieuws, boulevard of drie minuten achterstand van de NOS. CNN deed het super imo.
 
Ja CNN deed het ook goed (van wat ik heb gezien). Jammer dat ik net voor Mariah moest wisselen.. Ziet er eigenlijk niet uit maar goed misschien kan ik het omzetten naar DVD als de kwaliteit goed is en dan alles wel mooi achter elkaar zetten maar dan begint Mariah een beetje raar.
 
Ik heb niet kunnen fixen dat ik het kon opnemen. :(
Heb zelf eerst naar CNN gekeken en later toch maar NED3 omdat de kwaliteit van CNN nogal slecht was bij mij, komt door iets raars in de ontvangst ofzo...heel irritant.

Maar ik neem aan dat er vast wel iemand zal zijn die het op DVD kwaliteit heeft opgenomen en dat we het binnenkort wel kunnen downloaden.
 
Here just on CNN and American Network are giving tribute to this special day, I can't believe it!, Not even VH1 or MTV
 
Ik heb alles via de BBC gekeken, die hadden geen logo's in beeld, helemaal niets, zelfs niet het woordje 'live' , dus een puur beeld. En geen flauw commentaar, het was briljant.
Van begin tot eind gehuild..
 
Back
Top