Dutch & Belgian MJ fans

Re: Dutch MJ Fans

Ik wil zo graag bij blijven met wat er allemaal gebeurd in the courtroom maar het is wel moeilijk om al die details te lezen over 25 juni :(
 
Re: Dutch MJ Fans

Zo moeilijk inderdaad... :( Ik volg het via de ustream, maar die valt regelmatig uit bij mij. Zal wel aan mijn computer liggen, of hebben jullie dat ook?
 
Re: Dutch MJ Fans

Ik heb de eerste dag de ustream gevolgd via mijn telefoon maar hij viel bij mij niet uit misschien was het op het tijdstip dat ik luisterde nog niet zo druk er waren 520 viewers en 500 leden die op dat moment het aan hadden staan.
 
Re: Dutch MJ Fans

Hey Femke kom er gezellig bij!

Vandaag ben ik eindelijk naar Madame Tussaud geweest en ik heb de foto gekocht waarop je de lean kon doen vind het wel erg leuk om te bewaren :p
Natuurlijk ook foto's gemaakt bij de beelden van MJ en op bed gelegen met Robbie Williams ;).

Thanx Angela! :-D Ja ik wil ook wel naar Madame Tussauds, misschien als ik mn salaris weer heb gehad hehe. Lijken die beelden echt? Ik ben er nog nooit geweest.
 
Re: Dutch MJ Fans

oh ja ik was een keer met een project gestart om alle MJ nummers te vertalen naar Nederlands dat zo goed mogelijk rijmde, maar heb het nooit afgemaakt haha!
 
Re: Dutch MJ Fans

Hey Femke, lang niet 'gezien'! Welkom in dit topic:D

Ik ben de rechtzaak niet aan het volgen nu. Best raar dat sommige mensen er nu meer over weten terwijl ik fan ben en zei niet maar ik weet niet of ik het allemaal wel wil weten. Ik lees wel het een en ander via Twitter en er wordt nu echt van alles uit de kast gehaald waar je niet vrolijk van wordt.
Voel me er best slecht over maar heb even geen zin om weer in een dip te belanden en weer die speculaties etc etc.
 
Re: Dutch MJ Fans

Thanx Angela! :-D Ja ik wil ook wel naar Madame Tussauds, misschien als ik mn salaris weer heb gehad hehe. Lijken die beelden echt? Ik ben er nog nooit geweest.
Het verschilt een beetje de een lijkt beter dan de ander het was voor mij ook de eerste keer. De mj beelden gaan eind januari weer weg dus je kunt niet te lang meer wachten :)
 
Re: Dutch MJ Fans

Heejjj

Ik kreeg vandaag een uitnodiging van Willy voor 25 juni voor het Forever MJ event.
Gaan mensen van hier daar naartoe? Of hadden Angela en Debbie nou ook spannende plannen voor de 25e.......;)
 
Re: Dutch MJ Fans

Ja, ik kreeg ook een uitnodiging inderdaad. Had wel zoiets van: huh, nu al?? LOL! Maar ik weet het nog niet zeker, ik wil ook wel heel graag naar Londen...
Edit: Ik geloof dat Stephen er sowieso niet is die heeft die fietstocht naar Parijs, maar ik wil eerst Mafille dan nog vragen wat zij gaat doen.
 
Last edited:
Re: Dutch MJ Fans

Heejjj

Ik kreeg vandaag een uitnodiging van Willy voor 25 juni voor het Forever MJ event.
Gaan mensen van hier daar naartoe? Of hadden Angela en Debbie nou ook spannende plannen voor de 25e.......;)

Willy promoot het event alleen, het word georganiseerd door Murielle en Debbie. Ik zat heel even bij de organisatie maar ben er al vrij snel uitgestapt. Debbie en ik organiseren 19 maart een klein event ook in Waddinxveen :) Ik verwacht deze week de flyer te kunnen verspreiden.

Marlin organiseert ook een event op 25 juni dat is 's avonds in Eindhoven daar ga ik naartoe.
 
Re: Dutch MJ Fans

'kep niks te doen hier op werk, dus 'kga jullie ff stalken.. muhehehe..
;)

Yay, MJ-events!..
Oja, mocht je weer hulp nodig hebben Angela/Debbie, lemme know! ;)

Hoe meer ik over Murray hoor, hoe treuriger ik wordt joh.. alles komt langzamerhand weer naar boven.. pfff
 
Re: Dutch MJ Fans

Tell me about it. Ik voel me echt niet fijn door het lezen en horen wat er bij die hoorzittingen word verteld maar ik wil ook weer op de hoogt blijven dus tja...

Nou ik heb nog niet nagedacht over hoe je zou kunnen helpen voor 19 maart maarrrr ik weet niet of je het groepsbericht al hebt gelezen wat ik gestuurd heb via TTW. Ik zoek nog een paar zombies ;)
Tot nu toe krijg ik leuke reacties en heb ik 4 zombies zonder mijzelf mee te tellen gevonden. Dus als jij en Lars nou ook meedoen :p
Ik verwacht er nog wel meer hoor.
 
Re: Dutch MJ Fans

Tell me about it. Ik voel me echt niet fijn door het lezen en horen wat er bij die hoorzittingen word verteld maar ik wil ook weer op de hoogt blijven dus tja...

Nou ik heb nog niet nagedacht over hoe je zou kunnen helpen voor 19 maart maarrrr ik weet niet of je het groepsbericht al hebt gelezen wat ik gestuurd heb via TTW. Ik zoek nog een paar zombies ;)
Tot nu toe krijg ik leuke reacties en heb ik 4 zombies zonder mijzelf mee te tellen gevonden. Dus als jij en Lars nou ook meedoen :p
Ik verwacht er nog wel meer hoor.

Gelijk heb je... Ik ben er niet zo erg mee bezig omdat het me alleen verdrietig/boos maakt.. en dat heb ik niet graag.. Maar wil het uitslag uiteindelijk wel weten natuurlijk...

Wow cool! Nee ik heb 'm niet gelezen sorry.
Dat ga ik dan eens gauw doen!
Je hoort van me!
Het lijkt me nu al leuk haha! ;)
 
Re: Dutch MJ Fans

Nou de uitslag weet je misschien intussen al?
Mijn collega kwam er net mee dat het een rechtzaak wordt dus ik ben gelijk hier gaan lezen en idd 25 januari gaat het beginnen.
 
Re: Dutch MJ Fans

postera4.jpg
 
Last edited:
Re: Dutch MJ Fans

Ziet er goed uit Angela! :)

Zooo, ik ben echt helemaal leeg van de afgelopen dagen... :( Heb alles via de ustream gevolgd. Wat een fantastische fans daar trouwens! :wub: Maar komende dagen maar ff proberen vroeg naar bed te gaan en het weekend even rustig aan doen...
 
Re: Dutch MJ Fans

Thanks, suuz heeft het voor me gemaakt :D

Ik ben er niet heel veel mee bezig geweest ik heb alleen de updates hier gelezen in de threads die ze elke dag opende.
 
Last edited:
Re: Dutch MJ Fans

Oooh er komen weer zoveel leuke dingen aan :D
29 januari Bowlen met MJ fans
19 maart Superfly Event :dance:
2 april Thriller opnemen :wild:
 
Re: Dutch MJ Fans

Even weggeweest (vakantie afrika) maar ik ben ook hier weer present hoor...meteen even met een berichtje:

Het is een beetje kort dag maar vanavond ben ik met mijn zus Jenny bij het Michael beeld in Enschede...
We hebben een hele grote valentijnskaart die we er neer gaan leggen, nu is het misschien leuk als er allemaal namen opkomen van de nederlandse fans.

Wil je je naam graag op de kaart laat dan even een berichtje hier achter (pb mag ook) met je naam en eventueel een korte tekst, dan schrijf ik die op de kaart.
Tot half 6 vanavond kan ik er berichtjes op schrijven....
 
Last edited:
Re: Dutch MJ Fans

Wat een leuk idee Janine! Ik ben erg slecht in tekstjes verzinnen. Je mag er voor mij opzetten:

Forever in my heart
Love Angela
 
Back
Top