Dutch & Belgian MJ fans

Re: Dutch MJ Fans

Zoo leuk, een echte Dutchie thread...:)

Hallo Allemaal,

ik ben een beetje verdwaald omdat het forum waar ik normaal op zit tijdelijk uit de lucht is. En dan ga je natuurlijk verder zoeken. Dit is een heel mooi forum. En ik heb zelfs al bekende gezien. En een Nederlandse thread is natuurlijk al helemaal gezellig!

Ik ben de moeder van een Die Hard MJ fan. Ik ben ook fan, maar m'n dochter ademt Michael. Ik heb wel het geluk gehad dat ik Michael tijdens de BAD tour in Berlijn heb mogen meemaken. Ik ben dus al iets ouder, 44 om precies te zijn.

De groetjes dus aan alle NL fans!
:waving: Hoi! Welkom hier, gezellig dat je komt meekletsen! :)

Nou vandaag heb ik Paranormal Activity 1 afgekeken en daarna maar gelijk 2 gekeken. Ik blijf het creepy films vinden hoor. In oktober komt deel 3 in de bios dus ik ben benieuwd.
Oeh, die wil ik dan ook graag zien! :wild:
:wave:

Nog een Dutchie!! :D
:waving: Hoi, welkom hier! Wat leuk dat je ook komt meekletsen! :)
 
Re: Dutch MJ Fans

*bump*
:p
Eventjes een kort berichhie..
Ben op werk en was al 4:45 wakker! Helemaal van Brabant naar R'dam gereisd :yawn:
M'n lieffie vroeg op om mij weg te brengen naar 't station.. X!..

Enneh... HAPPY JELLY BELLY BIRTHDAY TO L&L=L.O.V.E. !!!
:hug::heart: Love you lief.. :):huggy::heart:

Wowz nog meer nieuwelingen :punk:

:)

Welkom to the fam DivineSmile en rexlacenervobi!.. :hug:

@DiveneSmile, toevallig geen moeder van iShamone?.. :D

hugz
 
Re: Dutch MJ Fans

rexlacenervobic vbmenu_register("postmenu_3293677", true); welkom in de dutch thread. Ik wil niet gelijk lullig overkomen maar zou je je signature willen verkleinen, anders loop je het risico dat ie helemaal verwijderd wordt en dat zou zonde zijn.
L&L=L.O.V.E Happy Birthday!! :birthday:
 
Re: Dutch MJ Fans

Wacht maar tot je echt richting de 30 gaat....

Nog 5 dagen :wild: krijg al een beetje dat spanning gevoel wat ik vorig jaar bij TTW had.
 
Re: Dutch MJ Fans

:woohoo::woohoo:

Vandaag jarig!!

Dankjullie wel!!

:woohoo::woohoo:

Echt geweldig, ben 20.. pret kan niet op!
Op naar de 30!

Welkom nieuwelingen!!

:woohoo::woohoo:
?? Happy Birthday to you! Happy Birthdayyy tooo youououou!! ?? :D Een hele fijne dag vandaag! :holiday:
Louise ook gefeliciteerd! :D
 
Re: Dutch MJ Fans

Welcome to the club!
:hysterical::rofl:

Oh en trouwens vet van die Bad tour!

Groetjes Lars&Lilshortay..

Dank je wel! Ja dat was wel heel special...

:waving: Hoi! Welkom hier, gezellig dat je komt meekletsen! :)

Bedankt! Jaaaa, kletsen kan ik prima :D

*bump*
:p

Wowz nog meer nieuwelingen :punk:

:)

Welkom to the fam DivineSmile en rexlacenervobi!.. :hug:

@DiveneSmile, toevallig geen moeder van iShamone?.. :D

hugz

Hoe heb je het geraden!? Inderdaad, iShamone is m'n dochter :D

:woohoo::woohoo:

Vandaag jarig!!

Dankjullie wel!!

:woohoo::woohoo:

Echt geweldig, ben 20.. pret kan niet op!
Op naar de 30!

Welkom nieuwelingen!!

:woohoo::woohoo:

Van harte gefeliciteerd, Lars (...klopt toch, of niet?) en bedankt voor je hartelijke welkom! :)
 
Re: Dutch MJ Fans

Ja het is weer woensdag, morgen nog werken en dan heb ik weekend! Kijken of ik vrijdag nog ff iets leuks kan vinden om zaterdag aan te trekken. Ga met m'n moeder in Zoetermeer shoppen :D

Vandaag worden de Wii's bezorgt voor zaterdag :punk:
 
Re: Dutch MJ Fans

Ollaaaa
Even een kort berichhie weer. Zit op werk en kan er dus niet zo lang op. Laatste tijd niet veel tijd gehad zelfs om alles te lezen :$

@Diaan thnxx!

@Ange, relaxed weekkieeee..!! Zaterdag! :wild:.. gaat snel zeg..! :D
Haha over kleren.. ik trek denk ik gewoon m'n oude kloffie aan... :$ :p...
WOW de wii's!! Vetjes! :wild:
Ik bak er alleen NIKS van :hysterical:
Heb volgens mij maar 1 of 2 keer uberhaupt een spel gespeeld op een Wii :hysterical:
Nja..ben duidelijk dus niet zo van de games enzo.. whehe.. :$ Daarentegen kan Lars er de hele dag achter zitten denk ik :p:p

:huggy:
 
Re: Dutch MJ Fans

Ik vind de Wii zo leuk maar dan wel echt de beweeg spellen. Eind van de maand komt er een Zumba spel uit ik twijfel nog of ik het ga kopen want het is best prijzig maar lijkt me heel leuk.

Voor persoontjes als Lars hebben we een regel in het leven geroepen ;). Het is de bedoeling dat je maar maximaal 2 nummers achter elkaar speelt anders krijgen anderen nooit een kans.
 
Re: Dutch MJ Fans

ho ho ho, even wachten..
Ik ben wel een gamer, maar niet zo'n hele goede in games met beweging..
Daar echter zul je hard van me verliezen als we het hebben over de andere soort spelletjes waar je moet schieten of strategisch moet nadenken..
Maar aangezien ik toch niet geoefend heb, zal het wel een lage plaats worden xD
 
Re: Dutch MJ Fans

Ik ben vrij goed in race games stond m'n ex nogal van te kijken toen ie het voor het eerst zag :rofl: Wat voor strategische spellen speel je?
 
Re: Dutch MJ Fans

Oja Zumba komt ook nog uit voor de wii. Misschien dat ik die ook ga halen. Kost omgerekend ongeveer 25 euro bij amazon:D Scheelt echt een hele hoop. Ik bestel meestal mijn wii spelletjes online en af en toe in de winkel als er een goede aanbieding is. En heel soms goedkoop 2de hands.

Heb al zoveel bespaard door op Amazon en Budgetgaming te kijken voor ik een spel koop. Vind soms echt spelletjes voor minder dan de helft:bugeyed
 
Re: Dutch MJ Fans

Als je bij mymemory.co.uk besteld, geen verzendkosten..
Wel een week minimaal wachten, maar ja, ik heb daar ooit games gekocht voor 15 euro, waar ze hier voor 40 lagen.. Tja.. dan wacht ik maar een weekje hoor.. vind het verschil dan toch echt te groot..

Pfff, heb last van 'white page appearance'
 
Re: Dutch MJ Fans

@ dudie maar wat betaal je dan aan verzendkosten?

Bij amazon.co.uk is het verzenden gratis vanaf een bepaald bedrag. En sommige sites waar ik bestel (play.com ,cdwow) is het altijd gratis.
Waar je wel op moet letten bij wii spelletjes is dat het een Europese versie is (Pal) en niet US. Tenzij je je wii hebt laten ombouwen natuurlijk.

Ik vind het wachten ook niet erg als ik daarmee best veel geld kan besparen.
 
Re: Dutch MJ Fans

Is voor een goed doel: work out :lol:

Age of Empires heb ik al een tijd niet meer gespeeld. Ik heb het weleens met vrienden over het netwerk gespeeld is ook erg leuk :D

Milly heeft ons event nog even op z'n hyve gepromoot volgens hem waren er nog best wat mensen die er niet vanaf wisten. Ik hoop dat we toch wel een goede opkomst krijgen...
 
Back
Top