Fan meetings Holland

HeleenMJJ

Proud Member
Anybody going to one of the events in Holland?
And what is everybody planning for August 29? Shall we all meet at the statue?

I'm going to his statue anyway on august 29 no matter if there is a meeting. I was thinking of going to Apeldoorn the train only allready costs me 33,80 and it's a 2 hour travel to get there so i guess i just skip on that one

Meeting at his statue on his birthday sounds nice.
I was on Ameland when the other meeting at the statue took place, it would be nice to visit it and pay my respect to Michael.

Ik had ook al min of meer in m'n agenda staan de 29e in Best te zijn. Nice als er meerdere komen :)
Voor aankomend weekend zie ik dat veel mensen naar R'dam en Apeldoorn gaan. Dudie, waar kom je vandaan? Wellicht kunnen we anders samen naar Apeldoorn of R'dam gaan, ik heb een auto dus dan kunnen we de kosten al delen :) ? Ik kom uit de buurt van Breda.....

Hoi Angela,
DJ Chucky organiseert in de Post een tribute voor MJ. Hij zal er alleen MJ songs en remixen draaien.

Zie nu ook dat er 31 juli een tribute door de nederlandse delegatie van MJJC (zie de hyves) wordt georganiseerd....

Ik kom uit Tilburg. Ohh ik zal eens op Hyves kijken.
Er was ook iets in Eindhoven deze week of vorige week maar dat was savonds laat en als je dan de volgende dag weer vroeg je bed uit moet om te werken :(

Oke ik zal het eens opzoeken en ook de mjjc hyves

DJ Chuckie's tribute is waarschijnlijk één groot feest (Dus misschien niet erg geschikt voor fans die nog niet aan feesten toe zijn). Kaarten zijn ook best duur (volgens mij rond de 25 euro)

Ik kom uit Tilburg. Ohh ik zal eens op Hyves kijken.
Er was ook iets in Eindhoven deze week of vorige week maar dat was savonds laat en als je dan de volgende dag weer vroeg je bed uit moet om te werken :(

Vlak bij het station in Tilburg op de muur van Ladybird Skatepark heeft iemand een mooie Michael Jackson piece (graffity) gezet.
Misschien leuk om een te bekijken.

Ik kom zelf uit Zeeland en ik zag het vanuit de bus onderweg naar de Efteling.
Misschien kan dudie er een foto van schieten.
Het is zo'n 5 minuten lopen vanaf het station

Ben benieuwd. Ben al een tijd niet meer in Tilburg geweest... mocht ik binnenkort naar de kermis gaan ga ik zeker ff kijken.

Btw als de tribute in Breda inderdaad de 31e is, kan ik helaas niet. Zit dan in London omdat mijn dag met Mike 1 augustus zou zijn.... Ik wil eigenlijk niet meer gaan, maar ja alles is al geboekt....

Hebben jullie al besloten voor een van de meetings?

Echt waar? Was me nog niet opgevallen. Liep er vandaag nog langs op weg naar de AH en gister heb ik ook nog ff naar die muur gekeken bij de skatebaan. Wist niet dat dat een naam had. Is toch tegenover die parkeergarage knegtel? Nouja waarschijnlijk kom ik er morgen langs of anders loop ik er dinsdag in m'n pauze wel ff langs. Als ie dan niet is overgespoten.. Ik maak er wel een foto van. Gooi dadelijk even m'n camera in m'n tas zodat ik um morgen of dinsdag niet vergeet.

De kermis begint morgen trouwens wel irri nu hoor kan ik niet meer rustig fietsen zonder dat er zo'n attractie in de weg staat. En is het geen attractie dan zijn het wel mensen die recht voor je wiel oversteken (en m'n remmen werken maar half).

Ik heb nog niks besloten over meetings.. Hoop alleen dat er op 29 augustus GEEN camera ploeg aanwezig is of iets. Dus als iemand daar een meeting organiseert nodig vooral GEEN media uit.

Ik ben verder niet zo bekend in Tilburg, maar het is als je vanaf het station met de eftelingbus wegrijdt, een stukje verder aan de linkerkant, St.Ceciliastraat vlakbij de albert heijn inderdaad.
Hij stond helemaal aan de rechterkant van die graffity muur.

Ohh die kant heb ik net niet gezien denk ik dan want volgens mij gaat die bus niet onder het viaduct door. Nouja ik kom er waarschijnlijk morgen langs...

kan iemand de link van de mjjc hyves posten? Kan hem niet vinden :\

Ik liep vorige week in de damstraat in Amsterdam en ik zag ineens een heel bekend hoofd op een muur staan...:wild:

dsc00480j.jpg

Ik snap niet hoe ik hem kan draaien, want ik ben mn macbook nog aan het uitvogelen.

Ik ben net terug uit Berlijn en heb op een dag besloten om naar het hotel te gaan waar Michael verbleef in 2003 met LWMJ. raar om te bedenken dat hij daar stond...:(

Heb nog steeds geen foto van die grafitti. Vergeet m'n camera steeds mee naar t werk te nemen of t is aan 't regenen tijdens m'n pauze.

Ben wel benieuwd hoeveel fans er bij het beeld zullen zijn aangezien er op die dag ook een tribute party is van Willy en Mark.

Heb nog steeds geen foto van die grafitti. Vergeet m'n camera steeds mee naar t werk te nemen of t is aan 't regenen tijdens m'n pauze.

Ben wel benieuwd hoeveel fans er bij het beeld zullen zijn aangezien er op die dag ook een tribute party is van Willy en Mark.
Ik snap dus nog steeds niet wat er met hun is eigenlijk...kan jij me dat misschien uitleggen?:blush:
Hoor van veel fans dat het 'niet hun soort type fan' is en dat ze ook nu geld aan het verdienen zijn aan z'n dood ofzo? Klopt dat?

Ik weet er het fijne ook niet van. Ik weet wel dat ze zowat op iedere party te vinden zijn en Willy komt wat vaker op TV als er een item over MJ is. En ze verkoopt inderdaad MJ spulletjes maar dat doet ze al jaren. En van Mark krijg ik om de zoveel tijd mailtjes als er nieuws is of als ze weer een party organiseren. Heb ook weleens even met um staan praten ooit maar verder.. Ken ze persoonlijk niet dus tja.

Ik weet er het fijne ook niet van. Ik weet wel dat ze zowat op iedere party te vinden zijn en Willy komt wat vaker op TV als er een item over MJ is. En ze verkoopt inderdaad MJ spulletjes maar dat doet ze al jaren. En van Mark krijg ik om de zoveel tijd mailtjes als er nieuws is of als ze weer een party organiseren. Heb ook weleens even met um staan praten ooit maar verder.. Ken ze persoonlijk niet dus tja.
Hmm oke. Nouja, thanks anyway!

Het is zo dat veel fans vinden dat Willy en Mark overal een slaatje uit willen slaan.
Verder weet ik er ook niet alles van, ben niet echt bekend binnen het hele fanclub-wereldje.

Ik heb persoonlijk geen hekel aan deze mensen maar aan de andere kant heb ik er ook niet veel mee.

Het fenomeen fanclub met ene fanclubblad zei mij al niet zo veel meer toen internet opkwam een jaar of 10 geleden. Je kon al het nieuws online lezen dus waarom zou je dan nog lid zijn van een fanclub van een artiest. Omdat je 4x per jaar een fanclubblad ontvangt??? Internet is sneller met nieuws... Ik ben ooit 1 jaar fan geweest van Total Touch fanclub en dat was het. Verder weet ik nog niet wat ik 29 -8 ga doen. Afhankelijk van mijn werk denk ik.

Back