No mä haen vertauskohdetta lähinnä Mikkeliin, jossa joskus asuin kolme vuotta eikä sitäkään kyllä olla kahviloilla pilattu. Nykyään ehkä vähän parempi kuin silloin.Kai tää on ihan ok paikka, se riippuu aika paljon siitä mitä kaupungilta haluaa. Lahtea ei esim. kahviloilla ole pilattu![]()
Kyllä pitää tietää missä Lahti on. Me lähinnä aina ajetaan siitä ohi kun mennään mökille (joka on Mikkelissä). Lahti on varmasti enempi kaupunki kuin Mikkeli.Lohjan Citymarketissa ainakin oli samassa kohdassa myynnissä MITM-leffa, The Wiz ja TII. Ite ostin ton MITM:n, kun ei oikein täältä ole löytänyt mistään päin ja piti saada se.Oli siis ihan hyvä leffa, kuten jo aiemmin totesin.
Mä en edes tiedä missä Lahti on.![]()
Hei tiesin ton Matt Damonista. Mielummin otan sen vastaan suomensukuisena kuin Andersonin.Tiesittekö että Matt Damonin isoisä on suomalainen?! Muutti tosin nuorena Yhdysvaltoihin mutta kuitenkin.
Lahti on Suomen "Chicago"? Tätä mieltä oli ainakin mun ex kollega, joka oli kotoisin Lahdesta.
Eikös se MITM ole se kaamee leffa jossa ne käsittelee kaikki skandaalit ja onko siinä totuudesta tietoakaan? Tällänen kuva mulla on siitä.
David Beckham on Suomessa nyt kaikki Turkuun jahtaamaan nimmaria!
David Beckham on Suomessa nyt kaikki Turkuun jahtaamaan nimmaria!
Jaa. Että sellanen tarinan alkuperä.Wikipediasta:
"Lahti on Suomen Chicago" - 1960-luvulla suuren muuttoliikkeen aikana muodostunut hokema, mikä perustui Lahden suuriin henkirikostilastoihin tuona aikana. Alun perin kyseinen sanonta tuli kuitenkin saksalaisen lehden tekemästä vertailusta Chicagon ja Lahden kasvunopeuksista eikä tällä ollut mitään tekemistä rikostilastojen kanssa. Nykyään Lahti ei eroa väkivaltatilastoiltaan muiden kymmenen suurimman kaupungin joukosta.
Chicago oli tuon ajan isoimpia karjakaupunkeja, mitä oli Lahti Suomen mittakaavassa. Lahdessa oli lukuisia teurastamoita joihin virtasi suuret määrät eläimiä. Tässä on yksi selitys "Lahti on Suomen Chicago" sanonnan alkuperälle.
Jep ja jostain luin että jos tää Beckhamin leikkaus menee hyvin niin todennäköisesti voi poikia lisää maailmantähtiä Oravan leikkauspöydälle.Mutta ajattelepa mikä PR vaikutus sillä on Suomelle!Ja jos kerran Becks on vielä itse halunnut/pyytänyt päästä ko. lääkärille ja nyt kun Victoriakin on vielä tulossa.... Nostaa hienosti Suomen osakkeita maailmalla.
Mahtaa toimittajilla pyöriä sukat jaloissa kun ovat niin tohkeissaan.. Kerrankin HE saavat oikeita, ensimmäisiä kuvia maailmanluokan julkkiksista, joita muut sitten lainaavat eikä heidän tartte lainata
Becksillä on suomalainen lääkäri ja Michaelilla oli suomalainen lentäjäNiin ja Madonna käyttää suomalaisen Piruet-liikkeen vaatteita.
16 March 2010
Message from David
"I'd like to take this opportunity to thanks everyone for their messages of support, they mean a lot to me. The operation was a success and I'd like to thank Dr. Orava and all the medical staff who looked after me during my time in Finland. I'm feeling positive and now concentrating on getting back to full fitness over the coming months."
Hubaa viikonloppua kaikille! Mulla tiedossa MJ-miitti ja Michael-tanssikurssia, jihuu![]()