Finnish MJ Fans

Re: Finnish MJ fans..

Samoin kuin Pamela Andersonilla on suomalaiset sukujuuret :)
 
Re: Finnish MJ fans..

Kai tää on ihan ok paikka, se riippuu aika paljon siitä mitä kaupungilta haluaa. Lahtea ei esim. kahviloilla ole pilattu :D
No mä haen vertauskohdetta lähinnä Mikkeliin, jossa joskus asuin kolme vuotta eikä sitäkään kyllä olla kahviloilla pilattu. Nykyään ehkä vähän parempi kuin silloin.
Lohjan Citymarketissa ainakin oli samassa kohdassa myynnissä MITM-leffa, The Wiz ja TII. Ite ostin ton MITM:n, kun ei oikein täältä ole löytänyt mistään päin ja piti saada se. :D Oli siis ihan hyvä leffa, kuten jo aiemmin totesin.

Mä en edes tiedä missä Lahti on. :D
Kyllä pitää tietää missä Lahti on. Me lähinnä aina ajetaan siitä ohi kun mennään mökille (joka on Mikkelissä). Lahti on varmasti enempi kaupunki kuin Mikkeli.

Lahti on Suomen "Chicago"? Tätä mieltä oli ainakin mun ex kollega, joka oli kotoisin Lahdesta.

Eikös se MITM ole se kaamee leffa jossa ne käsittelee kaikki skandaalit ja onko siinä totuudesta tietoakaan? Tällänen kuva mulla on siitä.

Mun täytyy kyl ettii se The Wiz jostain, mulla oli se VHS:llä, mut niin surkee kopio ettei sitä oikeen pystynyt edes kattoo.

Palatakseni vielä Lahteen niin joo mäkin tiedän tietty ne hyppyrimäet ja Toni Niemisen ja Z-junalla pääsee sinne nykyään kätevästi.
 
Last edited:
Re: Finnish MJ fans..

Lahti on Suomen "Chicago"? Tätä mieltä oli ainakin mun ex kollega, joka oli kotoisin Lahdesta.


Wikipediasta:

"Lahti on Suomen Chicago" - 1960-luvulla suuren muuttoliikkeen aikana muodostunut hokema, mikä perustui Lahden suuriin henkirikostilastoihin tuona aikana. Alun perin kyseinen sanonta tuli kuitenkin saksalaisen lehden tekemästä vertailusta Chicagon ja Lahden kasvunopeuksista eikä tällä ollut mitään tekemistä rikostilastojen kanssa. Nykyään Lahti ei eroa väkivaltatilastoiltaan muiden kymmenen suurimman kaupungin joukosta.

Chicago oli tuon ajan isoimpia karjakaupunkeja, mitä oli Lahti Suomen mittakaavassa. Lahdessa oli lukuisia teurastamoita joihin virtasi suuret määrät eläimiä. Tässä on yksi selitys "Lahti on Suomen Chicago" sanonnan alkuperälle.
 
Re: Finnish MJ fans..

Eikös se MITM ole se kaamee leffa jossa ne käsittelee kaikki skandaalit ja onko siinä totuudesta tietoakaan? Tällänen kuva mulla on siitä.

Aika pitkälti sellainen joo. En kyllä osaa fanina oikein sanoa, millaisen kuvan se antaisi ihmisille, jotka eivät ole MJ:n faneja, mutta itse en ainakaan nähnyt elokuvaa "mustamaalaavana".

Älkää kiusatko mua maantiedolla! :D
 
Re: Finnish MJ fans..

Se on kyllä totta että Mikkeliin verrattuna Lahti on ihan kunnon kaupunki. Pari kertaa Mikkelissä oon käyny, mutta onhan se toki väkiluvultaankin jotain puolet Lahtea pienempi.

David Beckham on Suomessa nyt kaikki Turkuun jahtaamaan nimmaria!
 
Re: Finnish MJ fans..

David Beckham on Suomessa nyt kaikki Turkuun jahtaamaan nimmaria!

Just kuulin kanssa nelosen uutisista :) Ekana tuli kyllä sellanen "wtf :blink:" fiilis :D Mutta siistii.. Beckhamilla on suomalainen kirurgi ja Michaelilla oli suomalainen pilotti :)
 
Wikipediasta:

"Lahti on Suomen Chicago" - 1960-luvulla suuren muuttoliikkeen aikana muodostunut hokema, mikä perustui Lahden suuriin henkirikostilastoihin tuona aikana. Alun perin kyseinen sanonta tuli kuitenkin saksalaisen lehden tekemästä vertailusta Chicagon ja Lahden kasvunopeuksista eikä tällä ollut mitään tekemistä rikostilastojen kanssa. Nykyään Lahti ei eroa väkivaltatilastoiltaan muiden kymmenen suurimman kaupungin joukosta.

Chicago oli tuon ajan isoimpia karjakaupunkeja, mitä oli Lahti Suomen mittakaavassa. Lahdessa oli lukuisia teurastamoita joihin virtasi suuret määrät eläimiä. Tässä on yksi selitys "Lahti on Suomen Chicago" sanonnan alkuperälle.
Jaa. Että sellanen tarinan alkuperä.
 
Beckhamin lehdistöedustaja on vahvistanut, että myös Victoria on matkalla Suomeen.

EDIT: No ei se sitten kuulemma olekaan tulossa. Voi hitto.


EDIT: *tuntia myöhemmin* No nyt lehdistötiedottajan mukaan Victoria on kuin onkin tulossa huomenna, tiistaina.
 
Last edited:
^ :lol:

Musta on herttasta että Beckhamien tulo on suunnilleen isoin uutinen täällä tällä hetkellä. Minkä takia Victoria tänne tosin tulee, eikös ne sit lähde jo pois varmaan keskiviikkona? Ja tuleekohan ne lapsetkin?
 
Ei tuu lapset. Victoria oli bongattu LAX:n kentältä, että kai se sitten paraikaa on matkalla Suomeen. Ihmettelin sitä itsekin, että miks matkustaa Losista Suomeen ihan vaan sen muutaman tunnin mitä lento kestää yhen päivän takia, jos ne keskiviikkona lähtee jo pois? Nooh.. kai se tosirakkaus on sellasta ja rahalla saa kaikkea kivaa...
 
Mä en kyllä ymmärrä kun yhden mallijätkän tuleminen Suomeen voi olla niin iso juttu, että sitä toitotetaan joka paikasta. :O
 
Mulla on kyllä mennyt nyt parin päivän pääuutiset ihan ohi, miksi ihmeessä Beckhamit tulevat Suomeen? Kirurgi...häh..? :blink:
Nyt pitää kyllä heti surffata Iltasanomiin ja päivittää itsensä.
 
Mutta ajattelepa mikä PR vaikutus sillä on Suomelle! :) Ja jos kerran Becks on vielä itse halunnut/pyytänyt päästä ko. lääkärille ja nyt kun Victoriakin on vielä tulossa.... Nostaa hienosti Suomen osakkeita maailmalla.

Mahtaa toimittajilla pyöriä sukat jaloissa kun ovat niin tohkeissaan.. Kerrankin HE saavat oikeita, ensimmäisiä kuvia maailmanluokan julkkiksista, joita muut sitten lainaavat eikä heidän tartte lainata :D

Becksillä on suomalainen lääkäri ja Michaelilla oli suomalainen lentäjä :) Niin ja Madonna käyttää suomalaisen Piruet-liikkeen vaatteita.
 
Mutta ajattelepa mikä PR vaikutus sillä on Suomelle! :) Ja jos kerran Becks on vielä itse halunnut/pyytänyt päästä ko. lääkärille ja nyt kun Victoriakin on vielä tulossa.... Nostaa hienosti Suomen osakkeita maailmalla.

Mahtaa toimittajilla pyöriä sukat jaloissa kun ovat niin tohkeissaan.. Kerrankin HE saavat oikeita, ensimmäisiä kuvia maailmanluokan julkkiksista, joita muut sitten lainaavat eikä heidän tartte lainata :D

Becksillä on suomalainen lääkäri ja Michaelilla oli suomalainen lentäjä :) Niin ja Madonna käyttää suomalaisen Piruet-liikkeen vaatteita.
Jep ja jostain luin että jos tää Beckhamin leikkaus menee hyvin niin todennäköisesti voi poikia lisää maailmantähtiä Oravan leikkauspöydälle.


oceanborn - kyse on vaan siis siitä, että David Beckham loukkas jalkansa sunnuntaina (?) ottelussa Milanossa ja tuli maanantaina Turkuun leikattavaksi, ja nyt siis Victoriakin on ilmeisesti tullut tänne.
 
Eikös tuo Orava ole jo aiemmin ollut iso nimi? Siis tietyissä piireissä. Operoinut tähtiurheilijoita kerran jos toisenkin. :)

Se on kyllä ihan totta, että toimittajat ovat lievästi sanottuna innoissaan. Olikohan maikkarin uutisissa vai missä, kun oikein totesivat pyynnöstä lähettäneensä kuva- ja haastattelumateriaalia ulkomaisille medioille... :smilerolleyes:

Becks oli kyllä aikoinaan melkoisen kova futaaja. Jos se ois Helsinkiin tullut, niin olisin ehkä itsekin yrittänyt nähdä edes vilaukselta.. :cheeky:
 
Joo on se kai leikannu muitakin julkkiksia mutta varmaan Beckham on isoin potilas, en ainaka ite tunnistanu ketään siitä listasta joita se on leikannu :blush:

Nyt ne on jo pyytäny Becksiä katsomaan jääkiekkoakin. Ei voinu ku vähän naurahtaa noille kaikille jutuille mitä esim. Maikkarin sivuilla on tästä reilun vuorokauden vierailusta :lol: On se aika iso tähti kun kaikki on ihan sekasin. Mutta varmasti myös rankkaa kun ei täälläkään saa olla ulkona rauhassa.
 
Sitä se teettää kun noita julkkiksia alkaa Suomessa näkymään...Esim. 50 Cent ravaa täällä alvariinsa. Toimittajat tiedä miten päin olla... :D Vai, että Becks tilannut pitsaa yöllä... kohta varmaan raportoidaan lakanoista joissa Beckhamit ovat nukkuneet ja ilmestyy kuvia hotellihuoneesta, jossa Becksit yöpyivät... Aivan kuten maailmalla :D

Siellä on varmaan kova kisa kuka saa julkaistua ensimmäisen kuvan Davidista ja Victoriasta yhdessä Suomessa!

Mutta toisaalta on hyvä asia, että David ja Victoria vetää ihmisiä paikalle.. Ois ehkä liian noloa olla suomalainen jos siellä ei olisi ketään eikä ketään kiinnostaisi nähdä heitä.
 
Davidin virallisilta sivuilta

16 March 2010

Message from David

"I'd like to take this opportunity to thanks everyone for their messages of support, they mean a lot to me. The operation was a success and I'd like to thank Dr. Orava and all the medical staff who looked after me during my time in Finland. I'm feeling positive and now concentrating on getting back to full fitness over the coming months."

http://www.davidbeckham.com/newsarticle.php?id=686&lastpage=1
 
Mä vaan mietin että onkohan toi Orava jotain sukua mun entiselle koulu...piinaajalle.:evil: Kun on tollanen erikoisempi sukunimi. Vai onko se nyt niin erikoinen? Suomessa kun noita eläinten nimiä on paljon sukuniminä.
Ala-asteella mun luokassa oli oravan lisäksi, karhu, peura ja peippo.:D
 
Orava on yhden mun kaverin papan joku sukulainen, mutta en sitten tiedä tarkemmin. Enkä tiedä edes kuinka varmaa tietoa on, mutta sellaista jotain kamu höpötti tossa yksi päivä.
 
^ :lol:


Hitsi mulla on ihan lapsi karkkikaupassa-fiilis menossa täällä ko sain tänään uuden puhelimen ja hitsinvimpula siihen saa siirrettyä koneella ihan kokonaisia biisejä! :dancin: Ja sitten ihan piruuttani kokeilin josko siinä toimis animoidut (liikkuvat) kuvat esim. taustakuvana ja hitto sentään nehän toimii! :D Ihan huippua! :kickass:

Hyvää viikonloppua kaikille! :flowers:
 
Ooh, kuulostaa Reeta niin hyvältä että munki tekis nyt mieli satsata uuteen luuriin..! :cheeky:

Hubaa viikonloppua kaikille! Mulla tiedossa MJ-miitti ja Michael-tanssikurssia, jihuu :D
 
Ja aina vaan paranee.. Sain jopa netinki toimimaan siihen, ihan itse! :punk: :lol:
 
Hubaa viikonloppua kaikille! Mulla tiedossa MJ-miitti ja Michael-tanssikurssia, jihuu :D

Vau! MISSÄ on Michael-tanssikurssi???
Olen ollut ihan varma ettei Suomessa sellaisia näy, mutta jossain kai sitten on...? Voi kun oisi hauska mennä. Kerro sitten, millaista oli! :)

Hauskaa weekendiä kaikille!
 
Back
Top