Finnish MJ Fans

Re: Finnish MJ fans..

Voi vitja tän mun kesätyön kanssa ku pitää herätä jo ennen kuutta että kerkeen polkemaan 9km seitsemäks työpaikalle ja sit iltapäivällä alkaa jo siinä puol seitsemän aikaan tuntua siltä että vois käydä nukkumaan :doh:
En enää ikinä mee töihin jonnekin mikä on noin kaukana ja minne pitää herätä niin pirun aikasin :mello:

Mutta kaitpa tämä torimyynnin voittaa, missä ei saa istua eikä pitää käsiä puuskassa, ja vaan yksi tauko 8 tunnin työpäivä aikana :eek:
 
Re: Finnish MJ fans..

Mä heräsin kaks kesää viideltä siivoamaan raitiovaunuja :D
 
Re: Finnish MJ fans..

^ Kuulostaa aika hohdokkaalta työltä :D
 
Re: Finnish MJ fans..

Se oli :D Ihan hyvä palkka siinä oli, ei sen puoleen.

Sain tänään hyviä uutisia, mut on hyväksytty Turun yliopistoon! Muutan ihan muutaman viikon päästä.
 
Re: Finnish MJ fans..

Kiitos :) Vähän pelottaa, varsinkin kun tää tulee niin nopeasti. Mutta kai sitä on pakko aikuistua jossain vaiheessa :D
 
Re: Finnish MJ fans..

Kuuntelitteko eilen x-raatia ylex:ltä??
Siellä mainittiin Michael.. Jordin Sparksin biisin yhteydessä. Että jos Michael olis laulanu sen ni se olis ollu parjon parempi MJ:n voimakkaan äänen ja imun (?) takia :2cents:
 
Re: Finnish MJ fans..

^^ Oooo cool. :)

Mä luovutan tän kesän suhteen ihan kohta ja siirryn suoraan syksyyn. Kerran oon vasta uinu. :eek:

Ja tänään luin ekat "back to school" mainokset! :[
 
Re: Finnish MJ fans..

No mulla on pänttääminen jo alkanut :D Mukavaa tulla työpäivän jälkeen kotiin opiskelemaan ranskaa.
 
Re: Finnish MJ fans..

Yhyy en halua ajatella että sit ku mun työt loppuu parin viikon päästä ni on enää 1½ viikkoa lomaa! :eek:

Olin muuten eilen Pori Jazzeilla katselemassa Santanaa, oli ihan hyvä keikka :)


Onko kellään tieto suomalaisesta versiosta tosta Michaelin 50-vuotis cd:stä King of Pop (tai mikä onkaan..?)
Onko siitä edes tulossa Suomen kielistä versiota?

Harmi, ettei Reeta ole enää kuulolla, hän varmasti tietäis tästäkin jotain..
 
Re: Finnish MJ fans..

Oonkohan mä ainoa jolla Last.fm ei enää toimi sen niitten uudistuksen jälkeen? Kovasti se soitin sanoo että connecting mutta mitään ei tapahu.
 
Re: Finnish MJ fans..

Empäs ole paljoo kirjotellu tälle suomalais osiolle :) Sunnuntaina alkaa rippileiri ja viikon päästä onki sitte konfirmaatio. Ja arvatenki ku loma onkin just lopuillaan niin parhaat kelit tulee kouluajalle.
 
Re: Finnish MJ fans..

^^ Ooo pidä hauskaa riparilla, mulla ainaki on hyviä muistoja omaltani. :)
Ja ainahan ne parhaat lomakelit osuu koulun alulle. :D

Ja unohtakaa toi Last.fm valitukseni, vika oli omassa päässä. : D
 
Re: Finnish MJ fans..

Jeps yritän ainaki kiitos vaan :) Inhottavaa ainakin se kun ei saa mukaan ottaa edes pelikortteja. No kai me silti jotain edes siellä keksitään :D
 
Re: Finnish MJ fans..

^ Ette saa ottaa pelikortteja?? :eek:

Mun riparilla ei muuta tehtykkään ku pelattiin ristiseiskaa :D

Mut pidä joo hauskaa, munkin leiri oli tosi ikimuistoinen vaikka nyt jos pääsisin sinne uudestaan niin tekisin monia asioita toisin, tutustuisin ihmisiin aikasemmin yms.

Toivotaan nyt kuitenkin että edes vähän tätä loppulomaakin aurinko suosis.. :angel:
 
Re: Finnish MJ fans..

^Epäreilua! :ermm: No eiköhän me jotain silti keksitä :rolleyes:

Eipä siellä oikein voi tutustua kun kaikki tunnen jo entuudestaan, mutta eipä se haittaa :D

Kiitti pitää ainakin yrittää pitää hauskaa :)
 
Re: Finnish MJ fans..

Jari Litmanen tulee pelaamaan Fc Lahteen. :wild: Jee.


:cheeky:


edit: Millon tää on siirtyny tänne Fan Zoneen? :huh:
 
Last edited:
Re: Finnish MJ fans..

Hyvinhän se, mukavia isosia ja hyviä leirikamuja. Vaikka paljoa vapaa-aikaa ei ollutkaa, ei sitä kyllä kaivannukkaan kun hauskaa oli :) Ikävä kyllä tulin leirin viimepäivillä kipeeks, enkä kaikkeen jaksanu siis osallistua mutta pärjäilin silti, kiitos kysymästä :D
 
Re: Finnish MJ fans..

Hyvinhän se, mukavia isosia ja hyviä leirikamuja. Vaikka paljoa vapaa-aikaa ei ollutkaa, ei sitä kyllä kaivannukkaan kun hauskaa oli :) Ikävä kyllä tulin leirin viimepäivillä kipeeks, enkä kaikkeen jaksanu siis osallistua mutta pärjäilin silti, kiitos kysymästä :D
Sehän on kiva kuulla :)

Huomenna kouluun :(:( En jaksais yhtäään mutta pakko se kai on. Tai ei ole pakko, lukiota kun käyn mutta enköhän silti sinne mene :D
 
Re: Finnish MJ fans..

Aivan, loma meni liian nopeesti. Tai no ainakin loppuloma :ermm: Mutta tällä hetkellä toivon että olisin terveenä huomiseksi. Ekana päivänä kun on niin paljon informaatiota niin en halua jäädä niistä paitsi. :ermm: Luulin jo että tää tauti ois menny ohi, mutta se nostikin eilen taas kuumetta ja kurkkukipua. Huoh.
 
Re: Finnish MJ fans..

^^ Mulleki tuli just tälle loppuviikolle kurkkukipu ja nuha :( Onneks ei sentään kuumetta mutta pitikin just sit pilata vika lomaviikko..
 
Re: Finnish MJ fans..

Juu, ihan totta :ermm: Äskettäin täällä ukosti ja nyt on viimeset päivät ollu täyttä sadetta ja harmautta. No jaa niinhän se koko kesäkin on ollu. Mikä vika 2 viime kesässä kun ei helteitä ole tullu? :(
 
Re: Finnish MJ fans..

Oiskohan global warming :mello: Ei talvetkaa ole enää oikeita talveja.
 
Re: Finnish MJ fans..

Niimpä..:ermm: Yksi asia näissä lämpimissä talvissa on plussaa: ei tarvitse hiihtää koulun kanssa, en nääs oikein tykkää hiihtämisestä :D Tulee kyllä ikävä niitä kirpeitä pakkaspäiviä ja valkeita jouluja. Kesäsinkään ei voi enää paljon uida kylmien vesien takia :no:
 
Re: Finnish MJ fans..

Muistakaahan sitten äänestää radio Aallon sivuilla biisejä King of Pop - levylle... :)
 
Re: Finnish MJ fans..

On vissii vähän hiljasta täällä meiän suomi threadissa... :D

Bump Bump.
 
Back
Top