Finnish MJ Fans

Re: Finnish MJ fans..

Eilen tosiaan näin mainoksen kun olin äitillä käymässä, mutta ei näy mainos mun telkasta! :mello: Äiti meinaan just soitti, että näinkö mainoksen, että tuli juuri Matkaoppaiden mainoskatkolla ja mulla on ko. ohjelma päällä tossa koko ajan eikä ole mainosta näkynyt eikä kuulunut.

Wtf?? Toi on outoa :scratch:
 
Re: Finnish MJ fans..

No sanoppa muuta! Ja mun ja äidin välissä on vaan n. 10 min kävelymatka.. Jostain syystä nelosella näytetyt ei näy mulla, mutta kolmosen näkyy kyllä.
 
Re: Finnish MJ fans..

Siinä TII mainoksessa ketä ne fanit on? Mistä se pätkä on? Tietääkö kukaan? Onko ne suomalaisia vai ei.
 
Re: Finnish MJ fans..

Mitkä fanit? :blink: Ei mun näkemässä mainoksessa mun mielestä ollu mitään faneja.. tai sitte oon kattonu silmät puoliks kiinni :D

Mä ihan yllätyin kun sen tupla dvdn mukana tuli juliste! Ja sitte ostin ihan turhaan sen normaalin dvdn kun Sokkarissa ei ollut tupla dvdtä..
 
Re: Finnish MJ fans..

Tarkotatko kun Anttilasta saa/sai julisteen kun osti filmin? Mä sain yhen ison julisteen ja 2 pientä vaikken sieltä mitään ostanutkaan :D Gigantista kävin hakemassa Blu-Rayn kun se on siellä lähestulkoon 10e halvempi.. Mustan limited editionin tilasin cdon.comista. Sokkarista sain sellasen pahvisen standin päädyn :)
 
Re: Finnish MJ fans..

Joo Anttilasta. Heeei ja mä maksoin bluraysta melkein 30e vaikka mulla ei ole edes bluray soitinta :lol: :doh: No, ei se mitään. Sokkarilla on niin ihana musaosaston myyjä ni ei haittaa vaikka rahaa vähän menee :lol:
 
Re: Finnish MJ fans..

Ne fanit näkyy siinä ihan sekunnin vaan... pitäs saada tallennettua et vois pysäyttää kuvan.

The one missä Anttilassa sä käyt? Saiskohan Anttilasta julisteen kun ostaa blurayn. Tosin mäkin varmaan suunnistan Giganttiin jos sen saa siel halvemmalla. :D
 
Re: Finnish MJ fans..

Täällä Lahden Anttilassahan minä asioin.. En tiiä sitte tuleeko se juliste kaikkien ostosten mukaan.. voihan sitä kysyä :D
 
Re: Finnish MJ fans..

Ne fanit näkyy siinä ihan sekunnin vaan... pitäs saada tallennettua et vois pysäyttää kuvan.

The one missä Anttilassa sä käyt? Saiskohan Anttilasta julisteen kun ostaa blurayn. Tosin mäkin varmaan suunnistan Giganttiin jos sen saa siel halvemmalla. :D

Gigantissa Blu-Ray 19.90€, todellakin kannattaa sieltä hakea! :yes:
 
Re: Finnish MJ fans..

Teillä kaikilla on bluray-soittimet? :blink:
Mä oon varmaan jumiutunut jonnekin viime vuosituhannelle.. :D
Voisin mä toki sellaisen ostaa, ei ne niin paljoa maksa. Sitten tarttis enää saada telkkari, joka olisi myös tältä vuosituhannelta :sigh:

edit: Oho, The Onella ei olekaan vielä bluray-soitinta. Mäkin ajattelin ensin ostaa myös sen bluray-version, mutta sitten arvelin, että harmittaisi vaan ihan kauheasti, kun ei sitä voisi katsoa... Voisi tulla pieni kiusaus vinguttaa luottokorttia ihan vaatimattomasti vain full hd tv:n ja bluray-soittimen verran :innocent:
 
Re: Finnish MJ fans..

Mä en omista Blu-Ray soitinta, vaikka hankinkin TII BR:n :D

Raingirl, kunnet käy vaan kysymässä voiko ne antaa sulle julisteen? Niin mäki tein ilman, että ostin mitään.
 
Re: Finnish MJ fans..

Meillä kyllä olis blurayhin sopiva telkkari mutta kun asun vielä porukoitten kanssa ni niiltä ei nyt just tällä hetkellä rahaa heru mihinkään br soittimeen. Omaan asuntoon haluan kyllä ehdottomasti bluray soittimen kun ne ei tosiaan kumminkaan hirveän kalliita ole.
 
Re: Finnish MJ fans..

Ei oo täälläkään soitinta, vaikka ostin blu-rayn ;) Pitää hiippailla siskon luo katsomaan, kun sillä on PS3. :D
 
Re: Finnish MJ fans..

Ei täälläkään ole mitään buuraytä vaan ihan antiikkinen dvd-soitin, että turha motkottaa siellä. :D Ite hankin ihan tavallisen TII:n sitten kun on rahaa. :)
 
Re: Finnish MJ fans..

ei siis mullakaan ole bluray soitinta vielä. Uuden telkun hankin kyllä tossa viime syksynä, mut en tiiä ostaisko PS3 vai ihan pelkän bluray soittimen.
 
Re: Finnish MJ fans..

Onko joku teistä nähnyt dokkarin Michael Jackson - popin kuningas? Se on ilmeisesti näytetty Suomessa jo aiemminkin, mutta mä en oo juurikaan noita dokkareita katsellut tv:stä ainakaan. Ajattelin vaan, kun huomenna ois ehkä aikaa sille, olettaen että siinä ois jotain näkemisen arvoista..? :scratch:
Yle kertoo siitä vain tämän verran "Hieman ennen Jacksonin kuolemaa tehty brittidokumentti. Sukulaiset ja mm. Gladys Knight, Smokey Robinson, Liza Minelli, ja tanssinopettaja Jeffrey Daniels kertovat. O: Steve Cole."
Jos siinä ei näytetä Michaelia itseään paljoa, voisin mieluummin käyttää senkin ajan vaikka TII:n parissa :yes:
 
Re: Finnish MJ fans..

Nyt näin myös vihdoinkin WATW:n Liviltä :) Nauroin sille vihreälle tyypille :D
 
Re: Finnish MJ fans..

Itse katoin tuon dokkarin eilen. Oli muuten yllättävän hyvä, itse pidän ehkä sitä parhaana, minkä olen tähän mennessä nähnyt. Kyllä sai tunteet pintaan ja tuli taas hirmu ikävä. :(
 
Re: Finnish MJ fans..

Mäkin katsoin sen. Oli kai se ihan ok, ainakin verrattuna joihinkin muihin jotka vaan mässäilee kaikella negatiivisella... Ja tuli niin surullinen olo, musta tuntuu että nykyään ei voi katsoa enää mitään ilman että ois kyyneleet silmissä :cry:
En tiiä sitten, ehkä sitä vaan alkaa vähitellen tajuta miten lopullinen asia kuolema on, sellaisenkin henkilön kohdalla joka totisesti on kuolematon :depressed: (hmmm..menipä syvälliseksi..)

Asiasta toiseen, ootteko joutuneet lakosta jo kärsimään? Mun bussit kyllä kulkee, mutta ruokakaupassa oli hieman tavallista enemmän ihmisiä ja vähemmän tavaraa hyllyillä. Huvittavaa, kun kyselyissä suurin osa sanoo, ettei aio hamstrata ruokaa.. Ostin mäkin tosin kaks purkkia maitoa, vaikka yleensä ostan yhden kerrallaan :ph34r:
 
Re: Finnish MJ fans..

Nyt jo vähemmän tavaraa hyllyillä? :mello: Mahtanut olla tosi hamstraajia liikenteessä! :D

Mitä olen tossa uutisia sivusilmällä seuraillu niin useimmat kaupat ovat sanoneet, että vaikkakin maito ja tuoretuotteet ovat ne, jotka loppuu ensimmäisenä jos lakko pitkittyy niin ei ne vielä tämän ensimmäisen viikon aikana lopu.

Outoa katsoa ulos kun keskustassa asuu niin normaalisti tuossa näkee busseja kulkevan lähes tulkoon koko ajan, nyt ei näy yhtäkään.

Miksi mulla on syyllinen fiilis, jos mä vien roskapussin ulos? :D En tosin ole vielä käynyt meidän roskiksilla, mutta sieltä varmaan pursuaa roskapusseja ovista ja ikkunoista jo loppuviikosta kun jostain kumman syystä samaan "roskikseen" on pistetty niin monta asuinrappua.

Sain eilen muuten postissa Mystery/HIStory kiertue-takin ja voi hemmetti, että se haisee pahalle... tai ei pahalle, mutta todella erikoiselle. En tiedä johtuuko haju siitä, että se on yli 12 vuotta vanha ja täysin käyttämätön vai mistä se sitten mahtaa tulla? Ensimmäisenä kun haistoin niin tuli ihan mieleen Michaelin suosima Big Red-purkka. Todella vahva ja pistävä kanelin haju. Takuuvarma päänsärky. Nyt takki on tosin pesukoneessa ja mä totisesti toivon, että se haju katoaa!
 
Re: Finnish MJ fans..

No, se lakkohan siis loppuikin jo ennen ku ehti kunnolla alkaakaan.. :D
 
Re: Finnish MJ fans..

Sain eilen muuten postissa Mystery/HIStory kiertue-takin ja voi hemmetti, että se haisee pahalle... tai ei pahalle, mutta todella erikoiselle. En tiedä johtuuko haju siitä, että se on yli 12 vuotta vanha ja täysin käyttämätön vai mistä se sitten mahtaa tulla? Ensimmäisenä kun haistoin niin tuli ihan mieleen Michaelin suosima Big Red-purkka. Todella vahva ja pistävä kanelin haju. Takuuvarma päänsärky. Nyt takki on tosin pesukoneessa ja mä totisesti toivon, että se haju katoaa!

Tuli mieleen Michaelin suosikkipurkka ja silti laitoit pesukoneeseen??? Eiiii... :D
No joo, jos päänsärky tulee, niin ehkä parempi yrittää päästä hajusta eroon. Toivottavasti lähti pesemällä. :) Ootko innokaskin keräilijä muuten?

Onneksi loppui lakko! Mä nimittäin kävin eilen meidän roskakatoksella..:bugeyed Ne oli sitten jättäneet jo maanantain tyhjennyksen tekemättä, joten eilen siellä hädin tuskin pääsi liikkumaan :( Tää on kyllä muutenkin outo taloyhtiö, ilmeisesti liian monelle on vaan ylitsepääsemättömän vaikeaa laittaa roskapussit säiliöihin asti ja yrittää olla tuomatta kaikkea mahdollista isoa tavaraa sinne. :sigh:
 
Re: Finnish MJ fans..

Tuli mieleen Michaelin suosikkipurkka ja silti laitoit pesukoneeseen??? Eiiii... :D
No joo, jos päänsärky tulee, niin ehkä parempi yrittää päästä hajusta eroon. Toivottavasti lähti pesemällä. :) Ootko innokaskin keräilijä muuten?

No todellakin pistin koneeseen. Kaveri toi mulle ko. purkkaa Losista (sitä saa nykyään kyllä Suomestakin) ja rehellisesti sanottuna en voi käsittää miten joku oikeesti pystyy diggaamaan siitä!

Ei se haju ihan lähteny pesussakaan, että nyt se takki roikkuu sit muutaman päivän pihalla ja jollei sekään vielä auta niin sit otan erään kaverin antaman niksi pirkka tyylisen ohjeen käytäntöön ja käyn ostamassa ruokasoodaa.

Kyllä mä aika paljon kerään/ostelen MJ-tavaraa. Levyjä tosin vähemmän (paitsi ne pakolliset) ja singlejä en laisinkaan. HIStory-era on mun ns. heikkous.
 
Re: Finnish MJ fans..

Kiitti vaan Reeta, mä näin viime yönä unta että menin jonnekin Losiin ostamaan Michaelin suosikkipurkkaa. :D
 
Re: Finnish MJ fans..

:lmao:

bigred.jpg


[youtube]3Jh13kkqzpg[/youtube]

@1:35

"Where's the gum?"

"Big Red... That isn't just red, but big red" :D

"If you can't keep tracking your cart, you shouldn't shop" :lol:
 
Re: Finnish MJ fans..

Nää meidän viestit muuntuu täydelliseksi enkuksi google translatorin avulla :rofl: Keksin just mitä teen aina kun mulla on tylsää hahhah.
 
Re: Finnish MJ fans..

Varmaan tosi täydellisiksi? :lol:

En "uskalla" edes kokeilla.


Hanna, meinaatko mennä Salppurin kisoihin? :)
 
Back
Top