Finnish MJ Fans

Ette te mihinkään tanssikurssille mene, koska meillä on täällä ensi-ilta tänään. :D
 
Vau! MISSÄ on Michael-tanssikurssi???
Olen ollut ihan varma ettei Suomessa sellaisia näy, mutta jossain kai sitten on...? Voi kun oisi hauska mennä. Kerro sitten, millaista oli! :)

Hauskaa weekendiä kaikille!

Reeta jo vastasikin mun puolesta :) Seuraava kerta on lauantaina 17.4., mukaan vaan! Klo 13-> on fani-miitti Jyväskyläläisen Hennan luona, ja sieltä siirrytään tanssiopistolle. Tunnit on klo 17.30-20.00.

Ensi kerralla harjotellaan the Drill loppuun, ja sen lisäksi Smooth Criminal.

Oli tosi kivaa! Vedettiin Beat it, joka oli jo itselle tuttu tanssi ja suju mukavasti. Sen jälkeen harjoteltiin Drilliä ja se vaikutti joiltain osin ihan mahdottomalta.. Mutta yön yli kun antoi sen hautua, niin ei enää olekaan yhtä vaikean tuntuinen.
Oon ollu kipeenä ja ajattelin että vedän tunnit puoliteholla, mutta ihan täysillä tuli kuitenkin tanssittua. Siihen väkisinkin tempautui mukaan! Eikä muutenkaan olisi kehdannu löysäillä tanssiopettajan katsellessa :D Rankka rääkki kyllä kostautu ja nyt oon taas kuumeessa.. Mutta olipahan hauska viikonloppu :punk:
 
Ensi kerralla harjotellaan the Drill loppuun, ja sen lisäksi Smooth Criminal.

Mutta toihan tarkoittaa sitä että uusien on vaikeampi lähteä mukaan, koska muilla on jo pohja Drilliin ja jos tarkoituksena on hioa sitä vain paremmaksi ja harjoitella se loppuun, niin vaikeampaa se silloin uusille on.
 
Kyl on huonoina aikoina noita tunteja. Toisaalta mulla on seuraava vapaa lauantai vasta tossa toukokuussa. :D

Mulla meni ensi-ilta hyvin ja siellä tanssimassakin oli varmaan ihan mukavaa? :)
 
Reeta jo vastasikin mun puolesta :) Seuraava kerta on lauantaina 17.4., mukaan vaan! Klo 13-> on fani-miitti Jyväskyläläisen Hennan luona, ja sieltä siirrytään tanssiopistolle. Tunnit on klo 17.30-20.00.

Ensi kerralla harjotellaan the Drill loppuun, ja sen lisäksi Smooth Criminal.

Oli tosi kivaa! Vedettiin Beat it, joka oli jo itselle tuttu tanssi ja suju mukavasti. Sen jälkeen harjoteltiin Drilliä ja se vaikutti joiltain osin ihan mahdottomalta.. Mutta yön yli kun antoi sen hautua, niin ei enää olekaan yhtä vaikean tuntuinen.

Kuulostaapa ihanalta! :clapping:
On tullut itse (Joensuun) tanssiopistolla notkuttua aikoinaan aika monta vuotta, antaisin kyllä mitä tahansa jos pääsisin Michaelin koreografioita vetämään ihan ryhmässä... Oijoi :wub:
Hmm, Joensuusta ei kyllä olisi Jyväskylään edes hirmu pitkä matka, mutta kaverin polttarit on buukattu samalle päivälle 17.4, niin en taida niitä voida skipata edes Miken tanssikurssin takia :( Noh, ehkä joskus tulee jossakin uusi mahdollisuus... Mutta mukavia tanssahteluita teille!
 
Mutta toihan tarkoittaa sitä että uusien on vaikeampi lähteä mukaan, koska muilla on jo pohja Drilliin ja jos tarkoituksena on hioa sitä vain paremmaksi ja harjoitella se loppuun, niin vaikeampaa se silloin uusille on.

Totta. Mutta ei viitsi Drilliäkään jättää kesken, kun ei ihan loppuun asti viimeksi päästy. Jos löytyy innostusta ja viitseliäisyyttä, niin koreografiaa voi kotona opetella valmiiksi ja tulla hiomaan ensi kerralla. Ja Smooth Criminal tulee kokonaan uutena :smoothcriminal:

Kyl on huonoina aikoina noita tunteja. Toisaalta mulla on seuraava vapaa lauantai vasta tossa toukokuussa. :D

Mulla meni ensi-ilta hyvin ja siellä tanssimassakin oli varmaan ihan mukavaa? :)

Hyvä että ensi-ilta meni putkeen! :fame: :cheers:
Ja tanssimassa todellakin oli mukavaa :)

Kuulostaapa ihanalta! :clapping:
On tullut itse (Joensuun) tanssiopistolla notkuttua aikoinaan aika monta vuotta, antaisin kyllä mitä tahansa jos pääsisin Michaelin koreografioita vetämään ihan ryhmässä... Oijoi :wub:
Hmm, Joensuusta ei kyllä olisi Jyväskylään edes hirmu pitkä matka, mutta kaverin polttarit on buukattu samalle päivälle 17.4, niin en taida niitä voida skipata edes Miken tanssikurssin takia :( Noh, ehkä joskus tulee jossakin uusi mahdollisuus... Mutta mukavia tanssahteluita teille!

Höh, harmi kun et pääse seuraavalle kerralle. Toukokuussa olisi vielä yksi mahdollisuus, ei oo vaan vielä päätetty minä viikonloppuna se on. Jospa vaikka sillon pääsisit menoon mukaan :)

Vaikkei tunneille pääsisikään, mutta on innostunut tanssista, niin tässä opastusta Drillin saloihin:







Hauskaa harjoittelua! :girl_dance: :dance:
 
Kuulostipa tosi kivalta toi tanssikurssi! :yes:
Alkaa kyllä tanssijalkaa kolottaa, mutta Jyväskylä on jokseenkin kaukana.. :(
Vois tota Drilliä ehkä kokeilla itsekseen, siihen ei ainakaan tarvitse paljoa tilaa mikä on meidän kämpässä todella hyvä asia (valitettavasti) :D
 
Vaikkei tunneille pääsisikään, mutta on innostunut tanssista, niin tässä opastusta Drillin saloihin:


Hauskaa harjoittelua! :girl_dance: :dance:

Kiitos vinkistä! Nyt eikun kova treeni päälle :D
Jos vaikka bikinikuntokin löytyisi ennen kesää kun oikein tässä drillaa!
 
Näittekö sen kun Kirsi Alm putosi tuolilta suorassa uutislähetyksessä? :lol:

http://www.youtube.com/watch?v=4YuXbxBToKc&NR=1

On noi uutistenlukijoiden mokat niin hauskoja..

Ah, oon nauranut tälle jo niin monta kertaa, mutta kerran vielä :rofl:

Harmi, kun eivät kuvanneet niitä uutisankkureita ihan pari sekuntia aiemmin, ois voinut olla hyvä ilme siinä kun tajuaa että nyt mennään :D

Tosin parasta tässä on kyllä se, että Kirsi vaan ihan rehellisesti nauraa eikä muuta voi :yes: Suomalaiset on usein "mokatessaan" tosi coolisti ("ei kai kukaan huomannut, yritän olla niinku mitään ei ois tapahtunut"), niin tollanen inhimillinen reaktio on piristävä. Muakin yleensä naurattaa ihan tolkuttomasti kun mokailen, vaikka liukastun tms.. :D Oon vissiin vähän kahjo :tease:

Onko muilla käynyt paljon virpojia? Meillä on ollut varmaan enemmän kuin parina viime vuonna yhteensä. Mä lähdin salille karkuun, joten ukkokulta sai kyllästymiseen asti juoksennella ovea avaamassa :cheeky: Suurin osa oli kuulemma ollut ihan kunnolla naamioituneita ja oksatkin on kunnolla koristeltuja, kivaa :) Kyllä ne sitten sai myös avokätiset palkkiot, ei tainnut jäädä mulle paljon mitään :mello:
 
Meillä ei oo käyny yhtään virpojaa! Enää pariin vuoteen, naapurin lapset on näköjään kaikki jo sen verran vanhoja. Ei meillä tainnu tänä vuonna olla enää varastossakaan mitään herkkuja ni ihan hyvä ettei kukaan joutunu tyytymään johonki omenaan :D
 
:lol: vitsi kyllä me joskus sillon sata vuotta sitten saatiin välillä mummeleilta jotain mandariineja tms.. Lörpöttelet sen lorun ja jäät toiveikkaana odottamaan, että mitä kivaa se hakee sieltä...:wild:...parhaat päivänsä jo ohittaneen nahistuneen hedelmän... :)ermm: joudunko mä nyt oikeasti antamaan tän hienosti koristellun oksan pois??)
Oi niitä aikoja :smilerolleyes:
 
Juhuu kirjotin taas vaihteeks omat ennätyspisteeni enkun ylppäreissä Michaelin ansiosta :D 90 pisteellä lähti kirjotelma aiheesta "Can one person change the world for the better? - Write about one person living today who you believe will do much good for the world. Defend your view." Kirjotin Princestä :)

Tää oli tosiaan kolmas kerta kun kirjotin Michaeliin liittyvästä aiheesta ja aina on tullu huiput pisteet :) Toivotaan et toi pistemäärä nyt pysyy, tois ihan kivasti pisteitä.
 
Noi tv:ssä tehdyt mokat jaksaa kyllä kerta toisensa jälkeen vaan naurattaa :D

[YOUTUBE]51tEYCFElzE[/YOUTUBE]

Pupu = villieläin? :blink: :lol:

Tuosta Kirsi Alm:sta sen verran, että se oikeesti on todella lyhyt ihminen. Se kun kommentoi tuota putoamistapausta jossain haastattelussa sanomalla ettei sen jalat edes ylety sille jalkapidikkeelle, niin voin sanoa, että olen omin silmin nähnyt ettei tosiaan ylety :D Silloin Huomenta Suomi-keikalla näin Kirsin siinä ennen kuin tämä meni vetämään aamun ensimmäisiä uutisia ja siitä lämpiöstä on suora yhteys uutisankkureihin. En tosin tunnistanut ihmistä ennenkuin vasta uutisten alettua ja televisioruudun kautta :giggle:


Tätä mä en ole koskaan ymmärtänyt, että miksi tossa tilanteessa piti keksiä joku typerä hiiri studiossa-vale? Miksei voinut vaan sanoa, että taju läks joka varmaankin johtui pitkään paikallaan seisomisesta...

[YOUTUBE]lBEPciVHPew[/YOUTUBE]

Meidän talossa ei taida asua yhtään alaikäistä, joten eipä virpojiakaan käynyt.
 
"OI pupu on siellä!" :rofl: Toi on klassikko. Varmaan kivaa hommaa toi noitten täyteohjelmien juotaminen, yks päivä vähän katoin ni oli kyllä sekin nainen niin huonolla päällä ettei mitään rajaa.
 
Ite en ollut sunnuntaina kotona kuin viisitoista minuuttia kun piti käydä hakemassa vähän vaatteita, kun tulin leiriltä ja lähdin toiselle leirille. :D Nyt kyllä nukuin viime yön kotona, mutta tässä illalla lähden taas pois. Eli ei virpojia näkynyt missään.

Muistan tosin kun naapurin tytön kanssa käytiin virpomassa pienempänä. Voi että niitä aikoja. Näin kyseisen kamun mamman tuossa tunti sitten eikä se kovinkaan terveeltä näyttänyt enää. Harmittaa vähän sen puolesta, kun on kuitenkin minullekin ollut aika tärkeä persoona. Itse kaveria en tosin ole nähnyt melkein kahteen vuoteen. :(
 
Näin unta et Anna Perho oli päässyt haastattelemaan Michaelia. Ite haastista en nähnyt, mutta siitä pyöri mainoksia televisiossa. Se oli kuvattu mm. kai jossain HKI:ssä kerrostaloasunnossa, Puistolassa. Mä tajusin asian koska olin unessa just muuttanut sellaseen asuntoon ja kun näin mainoksen tajusin et hei toi täytyy olla tästä talosta. Se oli kuvattu niinkun ennakkoon joskus kesällä, ehkä 2008 tai 2009. Siinä mainoksessa MJ ja Peho oli parvekkeella en muista enää mitä ne siinä puhui, mut Perho pussas MJ:tä suulle kaks kertaa.
Michaelilla on päällä musta takki, paita ja raybanit.
 
^Cool! :lol:

Mä en ole nähnyt Michaelista unia sitten kesäkuun jälkeen ja rehellisesti sanottuna kaikki on hyvin niin kauan kuin en näekään. Iskäkään ei oo ollut mun unissa kertaakaan sen jälkeen kun kuoli 2005.
 
Mäkin näin Michaelista unta jokin aika sitten, se tuli meidän kouluun esiintymään, laulo Man In The Mirrorin niissä TII vaatteissaan.. toi olikin eka kerta kun näin Michaelista unta kesän jälkeen.
 
Oooooh :wild:
Michaelin synttärijuhlat, wau! Mä en ole koskaan osallistunut mihinkään Michael-aiheiseen tapahtumaan.. :(
Tosin enpä tiedä sitten.. Todennäköisesti en edes tunne sieltä ketään. Noh, onhan tässä pitkä aika miettiä.
Vähän erikoiselta kuulostaa toi ilmoittautuminen.. :scratch: Eli pitää odottaa vuorokauden vaihtumista ja sitten laittaa sähköposti liikkeelle ja toivoa että se läpäisee bittiviidakon 45 ensimmäisen joukossa, vai? :cheeky:
 
Ei siinä ilmoittautumisessa ole mitään erikoista :) Se vaan mahdollistaa kaikille tasapuolisen osallistumisen ilmottautumiseen. Jos me oltais ns. avattu ilmoittautuminen jo samantien niin ei kaikki vielä tässä vaiheessa kuitenkaan tietäisi pääsisikö vai ei. Heinäkuussa luulisi tietävän. 45 ensimmäistä 10.7 ilmottautunutta pääsee mukaan :)
 
No joo, kait se on suht toimiva ratkaisu. :)
Sähköposti vaan ei ole varsinaisesti tasapuolinen, koska serverit toimivat viiveellä, ja se viive saattaa vaihdella suurestikin (koettu on :doh:).. Mutta varmaan se tollaisen pienimuotoisen tapahtuman yhteydessä vielä toimii melko kivuttomasti (olettaen että sinne ei ihan satamäärin ole halukkaita) :)
 
Evilman etkö sä ollu Salosta? Radiosta just kuulin että siellä on jo tulvat alkanu aika lailla..?
 
Joo. Itse tosin olin Lohjalla viime viikon, niin en ole vielä sen suuremmin livenä todistanut. Oli tossa viime viikolla 15 esitystä, niin oli vähän rankkaa.

Mutta joo, siis täällähän on tosta joesta noussut sellaisia aivan tajuttoman kokoisia jääjuttuja ja vedenpinta noussut melkein siltojen korkeudelle. Sillat oli suljettuna kuulemma viikonloppuna, mutta nyt on taas auki.

Hieman kummallista että tästä uutisoidaan nyt, kun sama ilmiö oli viime vuonnakin.
 
Darude myi kultaa Yhdysvalloissa

julkaistu tänään klo 16:33, päivitetty tänään klo 16:39
Suomalaisen Daruden Sandstorm-hitin digimyynti on ylittänyt kultarajan Yhdysvalloissa. Sandstorm-singleä on myyty digitaalisesti yli 500 000 kappaletta.

Daruden koko tuotanto julkaistiin Yhdysvalloissa kolme vuotta sitten digitaalisesti, ja siitä lähtien Sandstorm-kappale on pysytellyt iTunesin dance top 10 -listalla.
Ensimmäisen kerran Sandstrom julkaistiin jo kymmenen vuotta sitten.
YLE Uutiset

Onks tää nyt joku myöhästynyt aprillipila? :D
 
Aikas kauan siinäkin meni. :D Kymmenen vuotta.

Onhan kappale ihan hyvä, vaikka en aikoihin sitä olekaan kuunnellut.
 
Ja mä kun luulin, että Suomi tulee lähestulkoon kaikessa jäljessä. Näköjään se voi myös mennä toisinkin päin :giggle:
 
No ohhoh, Sandstorm on kyllä melkein jo retrokappale! :D Noh, parempi myöhään kun ei milloinkaan.
 
Back
Top