Finnish MJ Fans

Ootteko muuten huomanneet että 25.6 on tänä vuonna juhannusaatto...? Nyt vasta huomasin kun kalenteria tarkistelin. Ensi juhannuksesta taitaa tulla surullisin juhannus mitä on koskaan ollut :(
 
Voi kyllä olla vähän vaikeaa keksiä sopiva tapa viettää jussia. Toisaalta siihen pitää sisältyä Michaelia paljon, ja toisaalta voi olla hyväkin että on muutakin ajateltavaa...pientä pohdintaa ja tasapainoilua saattaa vaatia ennen kuin on suunnitelmat valmiina :sigh:
Mulla alkaa lomakin siitä päivästä, mutta ei sitä oikein osaa odottaa samalla lailla kuin normaalisti. Oishan se kiva lomanaloituksen kunniaksi lähteä vaikkapa Los Angelesiin, mutta ei oo vielä lottovoittoa näkynyt.. :mello:
 
Ohhoh, täällä on tämmönenkin osio.. Enemmän kun lueskellu noita ajankohtasia ketjuja ym. ym. Selasin tätä ketjua tässä läpi ja sulavasti on kirjoteltu kotimaista ja enkkua sekasin. :D Mutta moikka vaan minunki puolesta! :)
 
Moikka! :ciao:
Musta on hauskaa, kun kaikki tulee sillai että "ai, täällä on tällainenkin threadi.." Siis sama juttu itsellänikin oli :yes:
Ei sitä vaan ajattele tai ainakaan oleta että olis, ja vaikka tätä foorumia tuli katseltua, niin ei sattunut silmään tämä osio pitkään aikaan. Sitten yhtäkkiä: "oho, mikäs tää on" :cheeky:
 
Mua pyydettiin esiintymään 25. ja 26. kesäkuuta. Kieltäydyin tarjouksesta, vaikka olisihan se ihan hienoa ollut, mutta taitaa olla henkisesti turhankin raskas. Eikä oikeastaan edes huvita ottaa kesäkuun loppuun edes mitään projekteja.

Voisi tosin johonkin miittiin mennä noihin aikoihin, jos jossain sellaista pidetään.
 
Musta on hauskaa, kun kaikki tulee sillai että "ai, täällä on tällainenkin threadi.."

Olis varmaa vieläki jääny tää huomaamatta, jos ei olis tullu ekalla sivulla vastaan. :D Ei kai se sinällään mikään ihme, että täällä on tämmönen "omakin" alue, mutta jotenki sitä ei vaan oleta. Mutta pitääpä seurailla tätäkin aina välillä noiden ajankohtasten ja yleisten aiheiden lisäks. :)
 
Terveisiä Nizzasta :D Päästiin onneks just tuhkapilven alta pois ennen ku lentokenttä suljettiin.

Mistä päin Suomea olet, Gifu?
 
^
Oli varmaan hieno reissu ja tuuriakin ollu mukana, kun ei lentokentälle tarvinnu jäädä ihmettelemään, millon pääsee etenemään.. Tuntuu olevan melkoinen kaaos noiden lentojen kanssa tällä hetkellä.

Täältä Itä-Suomen puoleltahan sitä ollaan. :)
 
Systerin työvuoro Bangkokkiin pääsi kanssa lähtemään juuri ennen kuin Helsinki-Vantaa laitettiin kiinni, mutta nyt se onkin sitten jumissa Bangkokissa eikä pääse takaisin ennen kuin lentokenttä jälleen aukeaa...

Kuvitella, että se tulivuoren purku voi pahimmassa tapauksessa kestää jopa 2 vuotta! Olisi aika hurjaa, jos se purku ja kulkeutuva tuhka nimenomaan vaikuttaisi lentoihin pidemmän aikaa....
 
Mä kans just lehestä luin että se voi kestää vaikka kuinka kauan, täähän menee ihan sekasin jos lentokoneet ei pääse kulkemaan moneen kuukauteen! Ja siinä sanottiin että ton tulivuoren mikä nyt purkautuu jälkeen on aina purkautunu joku toinen, vielä voimakkaampi tulivuori :bugeyed Hullua.. Ja sitä tuhkaa ei kuulemma edes silmillä nää, vaikka olis lentokoneessa keskellä tuhkapilveä :eek: Mä kun luulin että eiliset tummat pilvet oli sitä tuhkaa :lol:
 
Jossain uutisissa oli, että ei sitä tuhkapilveä välttämättä edes näe koska se liikkuu niin korkeella, samoissa korkeuksissa lentokoneiden kanssa. Sadevesi voi kuulemma olla tuhkan takia happamampaa.

MTV3
- On merkkejä siitä, että paine on vähenemässä ja että purkautuminen rauhoittuu, sanoi Armann Hoskuldsson Islannin yliopistosta.

Islannin ilmatieteenlaitoksen mukaan purkauksen vakaantuminen ei kuitenkaan tarkoita välttämättä sitä, että tulivuori olisi rauhoittumassa.

- Purkaus voi kestää tässäkin tilassa pitkän aikaa. Jokainen tulivuori on erilainen, eikä meillä ole juurikaan kokemusta tästä vuoresta. Se purkautui viimeksi 200 vuotta sitten, ilmatieteenlaitokselta huomautetaan.

Viimeksi Eyjafjallajökullin jäätikön tulivuoren purkaus kesti kaikkiaan yli vuoden.
 
Minäpä nyt ilmoittaudun täällä foorumilla pyöriväksi Suomalaiseksi. Kiitos Reeta vinkistä! Eli hei kaikille!
 
Tervetuloa Henna! :)

Voisi sultakin kysyä että mistä päin Suomea olet? Tässä kun ollaan muuten kyselty jo kaikki läpi. ;)
 
Onks teistä kukaan nähny Reindeerspotting -elokuvaa? Bongasin vaan että siinä yhellä tyypillä oli soittoäänenä Smooth Criminal, heh..
 
^^
En oo nähnyt vielä, ajattelin kyllä että vois pitkästä aikaa käydä katsomassa kotimaisen elokuvan oikein leffateatterissa :) Mitä tykkäsit siitä? Vai jäikö Smooth Criminal -soittari leffan kohokohdaksi? ;) :lol:
 
^^
En oo nähnyt vielä, ajattelin kyllä että vois pitkästä aikaa käydä katsomassa kotimaisen elokuvan oikein leffateatterissa :) Mitä tykkäsit siitä? Vai jäikö Smooth Criminal -soittari leffan kohokohdaksi? ;) :lol:
Mä en oikeen tienny mitä siitä ois pitäny odottaa, mutta jotenkin jäi silti vähän vaisu olo. Ennen kun kävin kattomassa sen niin radiossa puhuttiin kuinka se oli ollut ahdistava kokemus ja juontaja vielä seuraavina päivinäkin mietti elokuvaa, mut itse en kokenut sitä mitenkään erityisen ahdistavana, tai odotin että se ois ollu vielä rankempi. Vaikka eihän se tietenkään mitään ilosta katsottavaa ollu. Mutta ehkä ei kannata mennä katsomaan jos ei kestä neuloja jne. koska sitä kamaa siinä kyllä riittää. Ihan ok dokumenttielokuva se sinänsä oli.
 
Jaa no ei toi nyt hirveästi kuulosta siltä, että siihen kannattaisi rahojaan laittaa. Luin vaan jonkun arvostelun jonka perusteella kävi mielessä, että voisi kannattaa kotimaista ja käydä katsomassa, mutta ehkä jätän harkinnan asteelle.. Ei mulla neulakammoa tosin ole, mutta kyllä niihin törmää ihan riittävästi eli liikaa muutenkin :(
 
Jep jep, hyvät vaput vaan kaikille! :)

Ite en vaan paljoa juhlista, kun on harjoitusviikonloppu. Mukavaa tosin sekin!
 
Kai on kaikilla jo Adam Lambertin nimmarit hankittu? :p Se on siis tänään X-Factorissa vierailemassa :) Varmaan meidän kilpailun taso ihan huimaa päätä.. tai sitten ei..


Thanks to all the fans who came to Stockman in Helsinki today! Thanks for all your positive energy and all your gorgeous Finnish eyes! less than a minute ago via Echofon


Looking forward to a full day here in Finland! Scandinavia is so full of beautiful people! about 9 hours ago via web


Off to Helsinki!!! 3:19 AM May 1st via Echofon
 
Jos Adamilla ei ois minkäänlaista yhteyttä Michaeliin, niin mä en varmaan ees tietäis kuka se on :lol:
X-Factoria en oo katsonut ollenkaan, anteeksi sivistymättömyyteni, mutta koen jo valmiiksi myötähäpeää Adamin puolesta...kaikkea sekin joutuu kestämään :bugeyed
 
Mua harmittaa etten tiennyt Adamin Stockan vierailusta ajoissa, olisin varmaan mennyt paikalle. Ei yleensä kiinnosta lähteä julkkiksia bongaamaan, mutta Lambertista pidän niin paljon, että olisin voinut tehdä poikkeuksen :)

X-Factor esiintymistä odotellen..
 
Mul soi tossa äsken Adam ja ihmettelen että mistä Adamista täällä puhutaan. :D Hahah. Ite en tosin katsonut esiintymistä livenä enkä telkkarista, kun tossa tultiin juuri sieltäpäin kotiin ja sitten kun kotona olin niin piti vielä ulkona käydä niin Aatamit jäi väliin.
 
Minä kattelin x-factoria uusintana ihan vaan Adamin takia... Muistin että sillä oli joku yhteys Michaeliin, ja se seikka ajoi minut telkun ääreen :D
Mutta sitten tajusin, etten enää muista mikä se yhteys oli :blush: Haluaisikohan joku valoittaa vähäsen...?

Ja hei, Gifu ja HennaL! Tervetuloa joukkoon :)
 
Minä kattelin x-factoria uusintana ihan vaan Adamin takia... Muistin että sillä oli joku yhteys Michaeliin, ja se seikka ajoi minut telkun ääreen :D
Mutta sitten tajusin, etten enää muista mikä se yhteys oli :blush: Haluaisikohan joku valoittaa vähäsen...?

Ja hei, Gifu ja HennaL! Tervetuloa joukkoon :)
Mä tiedän vaan että se fanittaa Michaelia ja käyttää myös aika MJ inspiroituja vaatteita :D Mut jos on joku muukin yhteys ni en tiedä :scratch:
 
En minäkään tiedä muista yhteyksistä. Silloin kun Adam oli mukana American Idolissa, yhden jakson teemana oli Michael. Tässä Adamin tulkinta Black or Whitesta :):

 
Mikä juttu toi on ku toi video on tollai peilikuvana :lol: Mä en henk koht tykkää tosta esityksestä kovin paljoo.
 
Back
Top