Dutch & Belgian MJ fans

LiLShOrTaY;3260305 said:
Een nachtmerrie bij mij is als zo'n Aziatische thriller !! :bugeyed:bugeyed:bugeyed

LoL, ik heb echt een OVERVOLLE kast, allemaal met MJ-videobanden van MTV, TMF, documentaires etc.. pfff maar ik kijk er nooit naar.. echt gaar :mello: :doh:

Diaan, ik ook!!.. omg ik dacht dat ik de enige was!!..
Ik heb dat wel vaker met andere dingen en ook met Michael/rondom Michael.. echt weiry...:unsure:

BTW, 19 maart met de WII ga ik FLINK verliezen.. schrap mij maar alvast van 't lijstje whehehe.. :p:D
:bugeyed Aziatische thriller! Wat moet ik me daar bij voorstellen? :lol:
:wild: :wild: Gaaf!! Een kast vol MJ materiaal!! Ik zeg: MJ middagje bij jou!! :D
Nee, ik heb van meer mensen gehoord die "gekke" dingen op het gebied van Michael hebben meegemaakt! :yes:
Whahaha, wat is je hoogste score? Ik heb op alles boven 10.000, alleen 3 niet. Twee in de 9000 en ééntje (stomme Money :D) in de 8000, LOL! Maarja, ik heb ook dagen dat niks wil lukken! :lol:

Angela_MJJ;3260338 said:
Het is iets meer dan 2 minuten geloof ik. Er is een bepaald stukje waarbij de Roar turn zoals wij em kennen 2 kanten op gaat. De voorste en achterste rij zombies gaan 1 kant op en de middelste rij gaat de andere kant op dat gaat nog voor verwarring zorgen :p

Naast het dansen zijn er ook wat "acteer" stukjes natuurlijk waarbij Michael en z'n vriendin worden ingesloten en meer van dat soort dingen. De clip wordt gewoon compleet nagespeeld dus alles wat de zombies daar doen gaan wij ook doen :p

@lilshortay zeker vet :yes:

Ik heb net even dit verhaal zitten lezen http://www.mjjcommunity.com/forum/showthread.php?t=108520 over het concert in Moskou.
Ik zal vanavond ff kijken, ook het verhaal van Moskou.

L&L=L.O.V.E.;3260507 said:
En we zijn met zijn 2en die het slecht gaan doen.. dat wordt een grote ramp..!!
Wij kijken wel toe :rofl:
En maken foto's van Diaan:p
Diaan die aan het "tennissen" is! :lmao:
L&L=L.O.V.E.;3260552 said:
Oke Cool!
Zullen we maar eens flink tekeer gaan als gekke zombies daar:lol:
:bugeyed Wat ben jij van plan?! :hysterical:
 
Hocus;3260683 said:
:bugeyed Aziatische thriller! Wat moet ik me daar bij voorstellen? :lol:
:wild: :wild: Gaaf!! Een kast vol MJ materiaal!! Ik zeg: MJ middagje bij jou!! :D
Nee, ik heb van meer mensen gehoord die "gekke" dingen op het gebied van Michael hebben meegemaakt! :yes:
Whahaha, wat is je hoogste score? Ik heb op alles boven 10.000, alleen 3 niet. Twee in de 9000 en ééntje (stomme Money :D) in de 8000, LOL! Maarja, ik heb ook dagen dat niks wil lukken! :lol:

LOL, Louise heeft nog helemaal niet geoefend!
Laat staan ooit die hoes van die game gezien xD
A disaster.. 19 maart..

Ik zal vanavond ff kijken, ook het verhaal van Moskou.

Diaan die aan het "tennissen" is! :lmao:
:bugeyed Wat ben jij van plan?! :hysterical:

nou niet zoveel hoor..
Lekker gek doen
:blush:



charlotte2807;3261020 said:
Lars, het luchtmachtorkest speelt muziek van Michael en Diana, ik ga ergens in april, in het Chassé, Breda.

Beterschap Angela!

Ah een luchtmachtorkest!!
Dat klinkt wel heel erg goed!
Het zal vast een spektakel worden.. neem aan dat ze de naam luchtmacht hoog willen houden.. ben benieuwd!
 
Re: Dutch MJ Fans

GOEIEMORGE DEZE MORGUH!.. :D

Ik denk dat het niet gaat worden Diaan.
Misschien een andere keer..

Ik heb idd nooit de hoes van de MJ game gezien!! xD
Dusseh.. mijn score is 0,0.. :p
We dansen wel mee.. in ons gedachten whehehe.. xp

Als Lars gewoon is, issie al gek genoeg! whehhehe :lmao:

Gaaf Charlotte, met de luchtmacht orkest!
Volgens mij hadden wij een keer voor een luchtmachtorkest gedrukt :)

Hey Ange, misschien kan je een soort van workshop geven op je event van de Thriller dans. ghehe

Fijne dag allemaal!!
:hug:
 
Re: Dutch MJ Fans

Is nog een beetje vroeg denk ik ;) Murielle heeft gevraagd of ik een korte workshop wil geven op de fandag van 28 augustus :)

Jammer dat jullie niet komen zondag.

@diana zo te zien krijgen we goed weer :D
 
Re: Dutch MJ Fans

Ik denk dat het niet gaat worden Diaan.
Misschien een andere keer..

Ik heb idd nooit de hoes van de MJ game gezien!! xD
Dusseh.. mijn score is 0,0.. :p
We dansen wel mee.. in ons gedachten whehehe.. xp

Als Lars gewoon is, issie al gek genoeg! whehhehe :lmao:

Inderdaad, zondag gaat niets uithalen helaas, te weinig tijd daarvoor.

We zullen inderdaad in gedachten mee dansen en van jullie allemaal winnen.. want de realiteit zal helaas hard zijn voor ons :rofl:

'Als Lars gewoon is, is ie al gek genoeg'
Nou dames, jullie horen het, ik ben al gek genoeg...dus altijd pret met mij :hysterical:
 
Re: Dutch MJ Fans

Is nog een beetje vroeg denk ik ;) Murielle heeft gevraagd of ik een korte workshop wil geven op de fandag van 28 augustus :)

Aah ok, ik bedoelde eigenlijk een kleine workshop/introductie van de Thriller clip :)


We zullen inderdaad in gedachten mee dansen en van jullie allemaal winnen.. want de realiteit zal helaas hard zijn voor ons :rofl:

en headbangen:punk: :lmao:

'Als Lars gewoon is, is ie al gek genoeg'
Nou dames, jullie horen het, ik ben al gek genoeg...dus altijd pret met mij :hysterical:

*owjeej wat hebbik gezegd... :doh:!!!*

:lmao:

Oh btw Diaan, een Aziatische thriller movie is waayyy too scary.. echt waar:bugeyed:bugeyed
Dat is 67x enger dan Ghost!!...

kheb geteld
 
Re: Dutch MJ Fans

Vandaag een dagje naar de winter efteling geweest.. wat is dat nog duur zeg:bugeyed Liepen ook van de koortjes/pelgrims rond die hier en daar kerstliedjes gingen zingen:scratch: Was wel lekker rustig en konden bijna overal zo door lopen of blijven zitten omdat er toch bijna niemand stond te wachten.:D

Gaan jullie zondag naar het beeld om er weer eens gewoon te zijn of is er een speciale reden voor? Ik ben zelf al een hele tijd niet meer daar geweest en wil er weer eens een keer langs gaan. Was dat rond kerst/nieuwjaar al van plan maar ik had het zo druk met werken etc dat het er niet van gekomen is. Denk niet dat zondag gaat lukken helaas.
 
Re: Dutch MJ Fans

Aah ok, ik bedoelde eigenlijk een kleine workshop/introductie van de Thriller clip :)
Oh zo bedoel je, ik ken de dans zelf nog helemaal niet :lmao:

Vandaag een dagje naar de winter efteling geweest.. wat is dat nog duur zeg:bugeyed Liepen ook van de koortjes/pelgrims rond die hier en daar kerstliedjes gingen zingen:scratch: Was wel lekker rustig en konden bijna overal zo door lopen of blijven zitten omdat er toch bijna niemand stond te wachten.:D

Gaan jullie zondag naar het beeld om er weer eens gewoon te zijn of is er een speciale reden voor? Ik ben zelf al een hele tijd niet meer daar geweest en wil er weer eens een keer langs gaan. Was dat rond kerst/nieuwjaar al van plan maar ik had het zo druk met werken etc dat het er niet van gekomen is. Denk niet dat zondag gaat lukken helaas.

Wat stom dat ze dat nog steeds zingen, ik was er op 18 december dus dat was nog voor de kerst en dan is het wel leuk :)

We gaan gewoon naar het beeld om er even te zijn, gezellig even met fans onder elkaar. Ik wilde ook rond de kerstperiode maar toen stond m'n auto stil :doh:
Morgen eens kijken of ik op de markt mooie bloemen kan kopen of iets dergelijks.

Bij deze wil ik jullie even om je mening vragen over het volgende. We gaan een stempel laten maken voor evenementen die je dan krijgt zodat de mensen bij de deur weten dat je betaald hebt. Dit zijn de ontwerpjes die mogelijk zijn maar Debbie en ik kunnen niet kiezen :p

stempeloptiesvista.jpg
sierlettersstempel.png
 
Last edited:
Re: Dutch MJ Fans

Ik zou persoonlijk voor de "Michael Jackson" stempel zonder ster kiezen.
Gaan jullie veel evenementen organiseren?
 
Re: Dutch MJ Fans

Ik zou persoonlijk voor de "Michael Jackson" stempel zonder ster kiezen.
Gaan jullie veel evenementen organiseren?

Dat ligt eraan hoe het ons bevalt ;)
Thrill The World was heel gaaf om te organiseren dus dat organiseer ik sowieso dit jaar weer. En als alles goed verloopt 19 maart zal er waarschijnlijk ook wel een vervolg komen :yes:

zonder stempel.. :)

@Dudie, deed je niet gezellig meezingen met ze? :p;)

Haha bedoel je nou met zonder stempel helemaal geen stempel?
Ik wilde eigenlijk polsbandjes maar dat gaat dan voor eigen kosten komen Debbie kwam met het idee van de stempel...
 
Re: Dutch MJ Fans

wat is die lilshortay ook een kleine wijsneus ..
'zonder stempel' hahaa.. maakt mij niet uit welke stempel.. maar doe maar de michael jackson als ik toch moet kiezen.. wel zonder ster..

:lol: jij zegt het ik niet :p
Ik vind het ook niet echt super, zeker als je een paar keer je handen gewassen hebt dan ben je de stempel zo kwijt volgens mij.
 
Re: Dutch MJ Fans

Dat is geen papier maar een bepaald soort kunststof dat voelt als papier en dat was nu ook de bedoeling voor ons event. Ik heb een bedrijf gevonden die 30% wil sponsoren voor ons als hun naam er maar groot op komt te staan. De kosten voor 130 bandjes zou dan komen op ongeveer 21 euro incl. verzenden, is geen groot bedrag maar de kosten voor de zaal zijn ook al 250 euro. En zoals Debbie zei hoe meer kosten des te minder er over blijft voor Doe een Wens en daar heeft ze ook wel gelijk in...

Ik had zelfs al wat ontwerpjes gemaakt.
 
Re: Dutch MJ Fans

Dat probleem van het afwassen van een stempel valt ook wel op te lossen denk ik. Je kunt misschien wat hoger stempelen of aanbieden dat als de stempel vervaagd is even een nieuwe stempel te zetten. Maar je hebt ook inkt die wat meer watervast is waardoor je het er niet meteen af wast.

Ik heb eens een stempel gehad die je er echt moeilijk af kreeg. Moest echt met van die speciale zeep aan de gang om het er helemaal af te krijgen.

@LiLShOrTaY ehh nee... Kan ook niet zingen dus dat was maar goed ook:rofl:
 
Re: Dutch MJ Fans

Beetje balen dit weer en morgen nog steeds regen :(

Vandaag druk geweest, eerst naar de stad vanochtend en wat ik hoopte is gelukt ik pas eindelijk na jaren weer in broeken van een maat kleiner! Daarna ff naar de markt geweest rozen gekocht voor morgen en toen door naar het huis van m'n ouders om nog een paar uurtjes te helpen met slopen. Nu is het tijd om te relaxen :) fijne dag nog allemaal!
 
Re: Dutch MJ Fans

ECHO....echo

Best was super gezellig ik ben nog nooit zo lang daar geweest zonder dat er een event was. We kwamen om 15:00 uur aan en gingen om 19:30 pas naar huis :D
Helaas hebben we de meeste tijd doorgebracht binnen bij de Mac Donald's omdat het de hele dag zo regende.
 
Re: Dutch MJ Fans

Is nog een beetje vroeg denk ik ;) Murielle heeft gevraagd of ik een korte workshop wil geven op de fandag van 28 augustus :)

Jammer dat jullie niet komen zondag.

@diana zo te zien krijgen we goed weer :D
Sommigen kunnen niet vroeg genoeg... *bijt op tong* :bugeyed Auwww!!! :lol: :hysterical:
Nee nee nee!!! Daar bedoel ik niemand van hier mee! LOLOL! :rofl:

Oh btw Diaan, een Aziatische thriller movie is waayyy too scary.. echt waar:bugeyed:bugeyed
Dat is 67x enger dan Ghost!!...

kheb geteld
:bugeyed:bugeyed Dat moet ik zien!! :wild: Ff Deb vragen of ze zoiets in hun DVD verzameling hebben! :wink: :D

Vandaag een dagje naar de winter efteling geweest.. wat is dat nog duur zeg:bugeyed Liepen ook van de koortjes/pelgrims rond die hier en daar kerstliedjes gingen zingen:scratch: Was wel lekker rustig en konden bijna overal zo door lopen of blijven zitten omdat er toch bijna niemand stond te wachten.:D
Leuk zeg winterefteling! :yes:

Bij deze wil ik jullie even om je mening vragen over het volgende. We gaan een stempel laten maken voor evenementen die je dan krijgt zodat de mensen bij de deur weten dat je betaald hebt. Dit zijn de ontwerpjes die mogelijk zijn maar Debbie en ik kunnen niet kiezen :p
Ik zou voor de "MJ" gaan. Als je Michael Jackson doet wordt het stempel zo breed lijkt me?

ECHO....echo

Best was super gezellig ik ben nog nooit zo lang daar geweest zonder dat er een event was. We kwamen om 15:00 uur aan en gingen om 19:30 pas naar huis :D
Helaas hebben we de meeste tijd doorgebracht binnen bij de Mac Donald's omdat het de hele dag zo regende.
Jaa, Best was zeker gezellig!! :D Jammer van het weer alleen... :(
 
Re: Dutch MJ Fans

@Hocus heb je weleens The Ring gezien of Ju-On (The Grudge)? Dat zijn aziatische horror films :)

Maar je hebt gelijk sommige mensen kunnen niet vroeg genoeg beginnen :p
Over beginnen gesproken wanneer kunnen we afspreken om voor de eerste keer te oefenen? We hebben nog maar 4 weken en het weekend van 19 maart valt al af.

Edit: Ik heb even een script gemaakt zoals dat van TTW en ik moet zeggen dat het me nog meevalt wat er extra is en anders. Maar ja omdat we zo gewend zijn het op een bepaalde manier te doen is het moeilijk iets anders aan te leren dus houd daar rekening mee!
Als je wilt oefenen dit is een gespiegelde versie van het dans gedeelte dan hoef je niet na te denken dat je alles juist andersom moet doen of met een ander been of wat dan ook.
[youtube]DMylgfS3qAE[/youtube]
 
Last edited:
Re: Dutch MJ Fans

@Hocus heb je weleens The Ring gezien of Ju-On (The Grudge)? Dat zijn aziatische horror films :)

Maar je hebt gelijk sommige mensen kunnen niet vroeg genoeg beginnen :p
Over beginnen gesproken wanneer kunnen we afspreken om voor de eerste keer te oefenen? We hebben nog maar 4 weken en het weekend van 19 maart valt al af.

Edit: Ik heb even een script gemaakt zoals dat van TTW en ik moet zeggen dat het me nog meevalt wat er extra is en anders. Maar ja omdat we zo gewend zijn het op een bepaalde manier te doen is het moeilijk iets anders aan te leren dus houd daar rekening mee!
Als je wilt oefenen dit is een gespiegelde versie van het dans gedeelte dan hoef je niet na te denken dat je alles juist andersom moet doen of met een ander been of wat dan ook.
[youtube]DMylgfS3qAE[/youtube]
Ja Deb begon daar ook al over gisteren over The Ring. Moet ik toch maar eens gaan kijken... :p
Het weekend van 12/13 misschien om te oefenen? Ik zal vanavond het filmpje ff kijken, kan het hier niet zien helaas...
 
Back
Top