Dutch & Belgian MJ fans

Re: Dutch MJ Fans

Ja ik ben beschikbaar :)

The ring is goed, ik heb the grudge een paar jaar geleden gedeeltelijk in het donker gekeken met mijn ex we werden er allebei zo freaked out van dat we na een tijdje maar het licht aan gedaan hebben XD

Maar ik houd me aanbevolen voor een horror avond ;)
 
Re: Dutch MJ Fans

Ja ik ben beschikbaar :)

The ring is goed, ik heb the grudge een paar jaar geleden gedeeltelijk in het donker gekeken met mijn ex we werden er allebei zo freaked out van dat we na een tijdje maar het licht aan gedaan hebben XD

Maar ik houd me aanbevolen voor een horror avond ;)
Ok, thanks voor het filmpje. Wel handig inderdaad!
Zondag de 13e doen dan?
Nou ben echt benieuwd! :wild: Ik ben op zich wel wat gewend op horror-gebied. Ja altijd leuk, horror avondje! :yes: Deb en ik hebben pas nog alle 7 delen van Hellraiser gekeken. Ook leuk! :D
 
Re: Dutch MJ Fans

Als L&L dan ook kunnen vind ik het goed. Ik ga komend weekend alvast zelf oefenen het wordt wel ff stamp werk om oude gewoontes af te leren :p

Het gaat zo lekker met de voorbereidingen voor 19 maart Ubisoft helpt nu ook mee met wat dingetjes echt super! Ik heb er zown zin in :wild:


Edit: L&L kunnen niet de 13de das het weekend van Lars z'n verjaardag. Diana kun jij aankomend weekend niet? En dan de 26ste nog een keer, dit weekend kunnen mijn zusje en suuz niet.
 
Last edited:
Re: Dutch MJ Fans

Als L&L dan ook kunnen vind ik het goed. Ik ga komend weekend alvast zelf oefenen het wordt wel ff stamp werk om oude gewoontes af te leren :p

Het gaat zo lekker met de voorbereidingen voor 19 maart Ubisoft helpt nu ook mee met wat dingetjes echt super! Ik heb er zown zin in :wild:


Edit: L&L kunnen niet de 13de das het weekend van Lars z'n verjaardag. Diana kun jij aankomend weekend niet? En dan de 26ste nog een keer, dit weekend kunnen mijn zusje en suuz niet.
Nee sorry, ik kan dit weekend niet... :no:
Ow wat leuk dat Ubisoft ook meehelpt! Super! :)
Of we moeten een keertje doordeweeks 's avonds afspreken?
 
Re: Dutch MJ Fans

Louise zou anders met Lars zelf gaan oefenen. En dan op 27 maart nog met z'n allen. Ik zal nog ff vragen wanneer m'n zusje en suuz zouden kunnen. Op 2 april is er ook nog tijd om te oefenen maar ja dan moeten we het eigenlijk wel al kennen natuurlijk.
 
Re: Dutch MJ Fans

Goedemorgen allemaal,

Jaa, 13 maart houd ik dus mijn verjaardag, aangezien ik maandag naar school moet..
Dus dat wordt voor ons sowieso thuis oefenen, gelukkig hebben we hier de ruimte om te oefenen, dus dat is geen probleem..

Super gaaf dat Ubisoft meehelpt aan het event!
Het is toch een hele grote Franse game developer/uitgever.
Als zij dan meehelpen, heb je het toch goed voor elkaar!

Wordt echt heel leuk..
Maar of dat Louise en ik het kunnen, tja.. dat wordt een tegenvaller..xD
 
Re: Dutch MJ Fans

Het grappige was dat Ubisoft al van ons event af wist voordat wij hun hebben benaderd. Ze hebben daar natuurlijk mannetjes voor om dat soort dingen in de gaten te houden. Het is heel fijn dat ze ons met wat dingetjes helpen.

Op 27 maart kunnen de meeste oefenen dus ik heb die datum nu vastgelegd. Ik probeer bij Zuidhonk een afspraak te krijgen zodat we binnen kunnen oefenen daar hoor ik binnenkort meer over.

@Lars ik wist dat je in maart jarig was natuurlijk, maar niet meer welke datum. Succes met oefenen. Ik ga dit weekend beginnen ik heb een scriptje gemaakt net zoals ttw dan kan ik het in m'n hoofd stampen. Gisteren heb ik al even meegedanst met de clip maar er valt nog wel wat te leren ;)

Voor wie het nog niet gevonden had dit is een video met alleen het stuk wat wij moeten dansen (duurt 2 minuten) en het is gespiegeld zodat je niet hoeft na te denken dat je het tegenovergestelde moet doen van de zombies.
[youtube]DMylgfS3qAE[/youtube]
http://www.youtube.com/watch?v=DMylgfS3qAE
 
Re: Dutch MJ Fans

Ubisoft is natuurlijk heel slim, voor hen is het een groot deel marketing en gelijk geef ik ze.
Met hun hulp kan het event dan weer wat soepeler verlopen..

Oh wist je niet meer wanneer? hahahah en die taart vorig jaar dan, 13 maart event, 14 maart jarig, precies om 0:00 werd ik door jullie naar achteren geroepen om die taart uit te blazen :p
(die heel lekker was)

Zo ik heb die thriller video bekeken, maar moet toegeven, ik volg het allemaal niet:p
Ik ben al gewend om juist het spiegelbeeld te doen en dan is dit toch even vaag:p

Vakantie!!!!!!!!!!

:wild::wild::wild:
:woohoo:
 
Re: Dutch MJ Fans

Ben je al zo druk aan het oefenen geweest dan?

tja ik wist niet mee wanneer dat event precies was. De taart was ik niet vergeten hoor :p

Ga je carnavallen?
 
Re: Dutch MJ Fans

Tja.. wat is druk Angela:p
Ik moet zeggen dat dansen mij wel ligt en pik het ook aardig op.
Heb de Thriller dans natuurlijk toen ik fan werd, ook aantal keren gedanst en ja dat gaat er gewoon niet meer uit..
Afgelopen dagen heb ik de dans ook geoefend, dat zit wel snor dus :hysterical:

Carnaval, wat is dat?:p
Nee, haha, ik ga naar Louise toe waar ze gelukkig geen Carnaval kennen.
Ik ben niet zo'n type van Carnaval, overal springende mensen, zuipende irritante mensen die herrie lopen te schoppen:p
Ik ben blij dat ik nu gewoon lekker ergens anders kan zijn, ik ben wel vaak mee geweest met oude vrienden, maar heb er nooit echt prettig gevoeld.
 
Re: Dutch MJ Fans

Carnaval. Ik vond het als klein kind leuk maar nu..:no: Hou niet van dat overdreven vrolijke gedoe en mensen die te diep in het glaasje hebben gekeken.


Maar wat gaaf zeg dat Ubisoft meewerkt aan het event. Is inderdaad goede promotie voor ze en voor jullie is het ook handig.
 
Re: Dutch MJ Fans

Als het goed is stellen zij de spellen ter beschikking om te gebruiken. En ze sturen een extra wii :)

@Diana, louise en lars we kunnen op 27 maart bij het zuidhonk oefenen lekker warm binnen :D
 
Re: Dutch MJ Fans

Als het goed is stellen zij de spellen ter beschikking om te gebruiken. En ze sturen een extra wii :)

@Diana, louise en lars we kunnen op 27 maart bij het zuidhonk oefenen lekker warm binnen :D

Yesss :)
Wowz, na een week ziek thuis zijn ben ik weer voor 't eerst op werk lol.
Hoe is het met iedereen??

Fijne maandag toegewenst!

Groetjes Huggxz,
Lo
 
Re: Dutch MJ Fans

Nou ik ben nogal verkouden, m'n stem werkt niet zoals het zou moeten en last van oorpijn wat nog wel het vervelendst is. Maar ik zit wel gewoon op m'n werk het is uit te houden tot nu toe. Vanochtend wel verslapen hahaha bijna een uur later dan m'n wekker werd ik wakker maar toch is het me gelukt om maar een half uur te laat op kantoor te zijn XD

Ik wens iedereen ook een fijne maandag :)
BTW zullen we 13:30 afspreken om te oefenen 27 maart?
 
Re: Dutch MJ Fans

Aww beterschap Ange aka Speedy Gonzales!! hahaha.. ;)

Ik denk dat 't wel mogelijk is Ange, half 2 de 27ste.
Anders laat ik/wij 't je op tijd weten..
 
Re: Dutch MJ Fans

Is goed :) haha ja speedy gozales :lol:

Ik ben echt aan het aftellen nog 11 daagjes tot Superfly :wild: en ook langer weekend ik ben de vrijdag ervoor al vrij :D
 
Re: Dutch MJ Fans

Huh? Sorry voor de dubbelpost, maar waarom is mijn eerste post 'invisible untill moderator has approved of your message.' ok...

Nou, ik zei dat ik nieuw ben en dat ik hier eigenlijk zit omdat de twee andere forums waar ik op zit tijdelijk (hoop ik! o_O) gesloten zijn lol

Maar het lijkt me heel leuk hier, dus denk ik dat ik maar blijf hahaha
 
Re: Dutch MJ Fans

Welkom iShamone tot het walhalla van de Nederlandse MJ Fans, het is hier heel gezellig en ik weet zeker dat je langer zult blijven..

De reden dat je post onzichtbaar was, is dat je als nieuweling eerst 'gekeurd' moet worden, of dat je geen spambot bent of hater..
Wat hier wel eens gebeurd is op de community.

Zo...
Wat te doen, wat te doen..
 
Re: Dutch MJ Fans

Welkom iShamone tot het walhalla van de Nederlandse MJ Fans, het is hier heel gezellig en ik weet zeker dat je langer zult blijven..

De reden dat je post onzichtbaar was, is dat je als nieuweling eerst 'gekeurd' moet worden, of dat je geen spambot bent of hater..
Wat hier wel eens gebeurd is op de community.

Zo...
Wat te doen, wat te doen..

Dankje! Nou dat weet ik ook zeker hoor. haha

Oh, ok, is logisch.

Ik voel me al helemaal welkom hier :D lol
 
Re: Dutch MJ Fans

Fijn dat je je al welkom voelt, ik zal je zeggen...dit is het leukste plekje van de community...
Het is dan ook een van de best lopende topics op de mjj community...
Ik zelf heb hier rond de 400 posts alleen al geplaatst... moet je nagaan hoe gezellig het hier is:)
Het leuke van dit topic hier is, we komen elkaar ook regelmatig tegen, dus in real life..
19 maart is er een event in Waddinxveen (bij Gouda) en de organisators van dat event, zijn ook regelmatig hier in dit topic te vinden..
Ook doen we samen mee aan Thrill The World... dus je maakt ook nog echt kennis met elkaar, vrienden worden met elkaar:)

Zo.. heb zo'n beetje alles opgesomd wat dit topic goed voor is:)

Ps: ik heb hier zelfs mijn vriendin beter leren kennen)
 
Re: Dutch MJ Fans

Fijn dat je je al welkom voelt, ik zal je zeggen...dit is het leukste plekje van de community...
Het is dan ook een van de best lopende topics op de mjj community...
Ik zelf heb hier rond de 400 posts alleen al geplaatst... moet je nagaan hoe gezellig het hier is:)
Het leuke van dit topic hier is, we komen elkaar ook regelmatig tegen, dus in real life..
19 maart is er een event in Waddinxveen (bij Gouda) en de organisators van dat event, zijn ook regelmatig hier in dit topic te vinden..
Ook doen we samen mee aan Thrill The World... dus je maakt ook nog echt kennis met elkaar, vrienden worden met elkaar:)

Zo.. heb zo'n beetje alles opgesomd wat dit topic goed voor is:)

Ps: ik heb hier zelfs mijn vriendin beter leren kennen)

Wow dat klinkt inderdaad leuk :) Ik ken nog niemand dus het zal nog wel een tijdje duren voordat ik iemand van hier ontmoet lol

Ik hou van dit soort topics, die over alles en nog wat gaan en waar je gewoon lekker kan kletsen :D
 
Welkom iShamone:D Veel plezier op dit forum.

Ik wist niet dat nieuwelingen eerst door een keuring moesten. Snap nu ook waarom ik ineens spamPM krijg. Kreeg afgelopen weekend een leuke wat er op neer kwam dan ik 200€ euro moest betalen en ik dan een jaar geen geldzorgen zou hebben etc. Heb er meteen melding van gemaakt. Het grootste gedeelte hier zal er wel niet intrappen maar toch. Gaz heeft ze een ban gegeven gelukkig.
 
Re: Dutch MJ Fans

Hoi iShamone welkom in dit gezellige nederlandse topic en natuurlijk op mjjc :)

Lars heeft zo ongeveer alles al verteld wat er te vertellen is. Hopelijk zien we je ook een keer op een event. Waar kom je vandaan als ik vragen mag?
 
Re: Dutch MJ Fans

@Diana, louise en lars we kunnen op 27 maart bij het zuidhonk oefenen lekker warm binnen :D
:bugeyed:bugeyed Shoot, kom er net achter dat ik mn vriendin heb beloofd die dag haar naar wedstrijd te brengen (met paard). Of ik moet ff vragen of ze met iemand anders mee kan rijden...

Huh? Sorry voor de dubbelpost, maar waarom is mijn eerste post 'invisible untill moderator has approved of your message.' ok...

Nou, ik zei dat ik nieuw ben en dat ik hier eigenlijk zit omdat de twee andere forums waar ik op zit tijdelijk (hoop ik! o_O) gesloten zijn lol

Maar het lijkt me heel leuk hier, dus denk ik dat ik maar blijf hahaha
:waving: Hoii iShamone! Welkom hier, gezellig dat je mee komt kletsen! :)

Zo...
Wat te doen, wat te doen..
Wat te doen?! :bugeyed Wat dacht je van Wii-en? :lol: :D heh heh

Aargh, ik zit met Bad elke keer net onder de 10000 punten grens. Ik heb het vandaag zes keer geprobeerd geloof ik, maar t wil maar niet lukken. Grrrrrrr.... :(
 
Dudie;3286287 said:
Welkom iShamone:D Veel plezier op dit forum.

Ik wist niet dat nieuwelingen eerst door een keuring moesten. Snap nu ook waarom ik ineens spamPM krijg. Kreeg afgelopen weekend een leuke wat er op neer kwam dan ik 200€ euro moest betalen en ik dan een jaar geen geldzorgen zou hebben etc. Heb er meteen melding van gemaakt. Het grootste gedeelte hier zal er wel niet intrappen maar toch. Gaz heeft ze een ban gegeven gelukkig.
Hoi Dudie!! Dankje :) Zal ik zeker hebben. :D
Hocus;3287080 said:
:bugeyed:bugeyed Shoot, kom er net achter dat ik mn vriendin heb beloofd die dag haar naar wedstrijd te brengen (met paard). Of ik moet ff vragen of ze met iemand anders mee kan rijden...

:waving: Hoii iShamone! Welkom hier, gezellig dat je mee komt kletsen! :)

Dankje! Haha :)

*facepalm* ben vergeten om Angela_MJJ te quoten.... *goes to edit post*

Angela_MJJ;3286483 said:
Hoi iShamone welkom in dit gezellige nederlandse topic en natuurlijk op mjjc :)

Lars heeft zo ongeveer alles al verteld wat er te vertellen is. Hopelijk zien we je ook een keer op een event. Waar kom je vandaan als ik vragen mag?

Hoi Angela, aww dankje! :)

Misschien ooit, ja :lol: ben wel behoorlijk jong nog, dus weet niet of dat zo snel kan... :unsure:

Ik woon in Purmerend, als dat is wat je bedoelt *being stupid* lol :)
 
Last edited:
Back
Top