Dutch & Belgian MJ fans

Re: Dutch MJ Fans

Ja het leeft weer ik moest 1 pagina terug lezen :D

Laat ik ff uit de wereld helpen dat ik desperate op zoek ben naar een nieuwe vriend. Het zou leuk zijn als ik weer een nieuwe liefde tegen zou komen. Ik sta al sinds ik bij mijn ex weg ben op een datingsite ingeschreven en we zijn al ruim 2 jaar verder :) Als iemand mij een bericht stuurt en interesse heeft reageer ik daarop ik geloof er in dat er iemand op je pad komt zo is het met mijn ex ook gegaan wanneer je het niet verwacht komt er opeens iemand. Maar eerlijk is eerlijk ze komen niet aan m'n deur kloppen, ik ben geen uitgaanspersoon, en op m'n werk kom ik alleen maar oudjes tegen :p dus wat dat aangaat heb ik weinig kans. Ik ken best wel wat mensen die gelukkig getrouwd zijn met hun liefde die ze op internet hebben gevonden dus het kan wel via die weg. Ik moet zeggen dat ik er nog niet zo heel veel vertrouwen in heb hoor maar het kan geen kwaad om ervoor open te staan.

Jammer dat je geen geld hebt voor de game.

@Diana tja je kunt op zich wel gewoon dansen hoor dat doe ik wel zoveel mogelijk anders is het inderdaad alleen een handbeweging. Als ik er niet bij dans helpt het me nog niet met afvallen :p en ik vind het ook leuker op die manier. Binnenkort komt de game uit op de Xbox en dat werkt met een camera die neemt wel je volledige beweging op en projecteert jou ook op het scherm :lol:
 
Re: Dutch MJ Fans

@Angela mag ik vragen welke datingsite? Ik had me een tijd geleden ingeschreven bij Lexa om gewoon eens te kijken want ik ben ook niet op zoek, geloof er ook meer in dat als je echt gaat zoeken je toch niemand vind. Ben ook geen uitgaanstype, werkte met alleen vrouwen dus echt veel mannen van rond mijn leeftijd kom ik nou ook weer niet gewoon tegen. Heb het een week vol gehouden. Wat erg was die site zeg. Allemaal reacties van 40+ mannen en zelfs eentje van 70+ en ik had niet eens een foto geplaatst en mijn profiel was ook gewoon neutraal.
 
Re: Dutch MJ Fans

@Diana tja je kunt op zich wel gewoon dansen hoor dat doe ik wel zoveel mogelijk anders is het inderdaad alleen een handbeweging. Als ik er niet bij dans helpt het me nog niet met afvallen :p en ik vind het ook leuker op die manier. Binnenkort komt de game uit op de Xbox en dat werkt met een camera die neemt wel je volledige beweging op en projecteert jou ook op het scherm :lol:
Ik ben lui... :p :lol: Hmm, zal nog eens gaan nadenken over die Xbox! :scratch: :D
 
Re: Dutch MJ Fans

@Angela mag ik vragen welke datingsite? Ik had me een tijd geleden ingeschreven bij Lexa om gewoon eens te kijken want ik ben ook niet op zoek, geloof er ook meer in dat als je echt gaat zoeken je toch niemand vind. Ben ook geen uitgaanstype, werkte met alleen vrouwen dus echt veel mannen van rond mijn leeftijd kom ik nou ook weer niet gewoon tegen. Heb het een week vol gehouden. Wat erg was die site zeg. Allemaal reacties van 40+ mannen en zelfs eentje van 70+ en ik had niet eens een foto geplaatst en mijn profiel was ook gewoon neutraal.

Ja hoor dat mag. Ik sta ingeschreven op knuz.nl dat is volledig gratis want ik ga er echt niet voor betalen zoals Lexa of parship ofzo. Ik heb ook dat mannen die mijn vader zouden kunnen zijn mijn profiel bezoeken en dat vind ik ook niet echt leuk. Vorige week heb ik een nieuwe foto op m'n profiel geplaatst op aanraden van een vriendin die zo zei ze "ervoor zorgt dat ik de mannen van me af moet slaan viritueel dan". En ik moet zeggen dat het inderdaad reacties heeft opgeleverd. Tot nu toe had ik heel veel kneuzen die een bericht stuurde en waar ik echt niks van wilde. Ik zei pas al tegen Diana de site had bij mij al de naam kneuz gekregen i.p.v. knuz :lol:

Maar zoals gezegd ik wacht gewoon af hoe het loopt. Het heeft nog altijd een lichtelijke taboe over zich maar je merkt dat het toch wel veel gebruikt word.

@Diana heel even dacht ik ook hmmm wel leuk maar ik heb geen geld om even een xbox te kopen voor 1 game :)
 
Re: Dutch MJ Fans

Whahahahaa, kneuz.nl inderdaad!:lmao:

Geen idee, wat kost zoiets dan ongeveer een Xbox? LOL, heb de Wii eigenlijk ook alleen voor die Experience game gekocht. Maargoed, er zullen vast nog wel meer leuke spellen voor zijn!
 
Re: Dutch MJ Fans

Xbox kost 250 euro...
Geen geld.. maar je moet er dan ook wel iets mee doen..
Ik heb een PS3, heb er 330 voor neergelegd afgelopen zomer, sinds dat ik samen ben met Louise.. heb ik hem nog maar 2 uur aan gehad of zo.. om te gamen dan.. xD
Dus.. denk je dat je alleen Michael speelt.. dan zou ik het niet doen..
Er zijn wel leuke games op de xbox.. maar het moet dan weer aan je smaak liggen.
 
Re: Dutch MJ Fans

Even over die datingsites..tja.. je kunt er natuurlijk vast wel iemand vinden..
Maar ik denk persoonlijk dat je jouw liefde zult tegenkomen in het echt..
Net zoals ik bij Louise heb..
Datingsite is misschien als je te onzeker bent.. ik weet zeker dat je wel iemand kan vinden.. het is gewoon een moment dat je er bent.. kijk naar Louise en mij..
Bam, daar lag het moment op 25 juni..
Ik weet zeker dat het bij jullie ook zo zal zijn..
 
Ik heb alleen Xperience en Wii Fit Plus tot nu toe. En als Zumba uitkomt voor de Wii wil ik die ook gaan kopen :)
Ik gebruik het eigenlijk als m'n privé sportschool :p

@Lars voor onzekere personen is het ook handig idd. En je komt er vooral mensen tegen die niet gaan stappen en dat soort dingen en dan is je wereld heel klein natuurlijk. Deb en Frans hebben elkaar trouwens ook zo leren kennen he ;)
 
Re: Dutch MJ Fans

Ja, ik ken sowieso 3 getrouwde stellen die zo zijn begonnen.

Morgen weer vergadering bij zuidhonk over de komende mj events :D Hebben jullie nog wensen?
 
Re: Dutch MJ Fans

Weet ik. Ja dat hoop ik ook, we hebben in elk geval zo'n 55 gasten nodig om uit de kosten te zijn. De rest is voor doe een wens.
 
Re: Dutch MJ Fans

Dit geloof ik ook zeker, dat er uiteindelijk vanzelf iemand op je levenspad komt! Mooi gezegd Louise! :yes:

Aw thanks Diana! :)


De rest is voor doe een wens.

Dat was mijn wens! :)

Datingsite is ok, maar date met mate hahaha.. ;)
Ik vind/heb liefst dat een man naar je toe komt dan dat "jij" naar de man toestapt...

How about de sportschool?? :wild:
hahahaha.. achja.. een ding is zeker.. je zal iemand vinden!!! Dus geniet lekker van je leven Ange! Het komt zeker goed! Je bent een mooie spontane meid met ambitie en je bent lief en aardig en heb respect voor mensen!
Ik bedoel helleeuuuww..!:smilerolleyes:
Misschien ontmoet je wel iemand op een MJ event...:wild:
Jongens! Vet de MJ-event PROMOTEN "voor Angela"!!! hihihi :p;)

:hug:
 
Re: Dutch MJ Fans

@Angela nee ik ga er ook niet voor betalen, dat gaat me toch echt te ver.

@ Hocus voor dat MJ spel op de Xbox heb je toch ook Kinect nodig? Moet dat nog steeds bij mijn broertje gaan testen maar die is er weg van.

En oja de sportschool. Daar moet ik ook weer eens nodig naartoe. Afgelopen half jaar bijna niet geweest want ik had het te druk, straat open, blessures, sneeuw, ziek etc. Echt zonde van mijn geld want over een paar weken moet ik alweer betalen voor een half jaar. Maar goed het opzeggen wil ik nou ook weer niet want het is wel lekker dat sporten dus ik hoop maar dat ik de komende maanden wat minder pech heb. Misschien ga ik morgen even een uurtje als ik me wat fitter voel.
 
Re: Dutch MJ Fans

Zo, ik heb wat bij te lezen! Haha je merkt dat Lars weer terug is ;)

Leuke foto's Diana en Lars/Louise.
Dat captain EOshirt met die kleuren zou ik wel willen hebben hihi.
Gisternacht had ik over Michael gedroomd. Was echt een superdroom. Ik was een danseres haha en stond met Michael op het podium, volgens mij in Bulgarije :p Was het maar zo'n feest,lol.
 
Re: Dutch MJ Fans

Weet ik. Ja dat hoop ik ook, we hebben in elk geval zo'n 55 gasten nodig om uit de kosten te zijn. De rest is voor doe een wens.

Als je het niet redt.... ik weet het ik weet het... Misschien kan ik wel wat doneren..:angel:

Aw thanks Diana! :)




Dat was mijn wens! :)

Datingsite is ok, maar date met mate hahaha.. ;)
Ik vind/heb liefst dat een man naar je toe komt dan dat "jij" naar de man toestapt...

How about de sportschool?? :wild:
hahahaha.. achja.. een ding is zeker.. je zal iemand vinden!!! Dus geniet lekker van je leven Ange! Het komt zeker goed! Je bent een mooie spontane meid met ambitie en je bent lief en aardig en heb respect voor mensen!
Ik bedoel helleeuuuww..!:smilerolleyes:
Misschien ontmoet je wel iemand op een MJ event...:wild:
Jongens! Vet de MJ-event PROMOTEN "voor Angela"!!! hihihi :p;)

:hug:

Dat hoeft in ieder geval niet meer.. ik ben je op afgekomen en de rest ja.. dat is geschiedenis..
Ja goed plan!
Ik wil wel promoten hoor voor Angela..
Zou leuk zijn voor Angela op MJ event..

@Angela nee ik ga er ook niet voor betalen, dat gaat me toch echt te ver.

@ Hocus voor dat MJ spel op de Xbox heb je toch ook Kinect nodig? Moet dat nog steeds bij mijn broertje gaan testen maar die is er weg van.

En oja de sportschool. Daar moet ik ook weer eens nodig naartoe. Afgelopen half jaar bijna niet geweest want ik had het te druk, straat open, blessures, sneeuw, ziek etc. Echt zonde van mijn geld want over een paar weken moet ik alweer betalen voor een half jaar. Maar goed het opzeggen wil ik nou ook weer niet want het is wel lekker dat sporten dus ik hoop maar dat ik de komende maanden wat minder pech heb. Misschien ga ik morgen even een uurtje als ik me wat fitter voel.
Ja, voor de xbo heb je kinect nodig en die kost ook nog een heleboel geld xD
Aww.. lekker bewegen.. lol moet ik zeggen na 8 maanden niks gedaan te hebben.. maar ik ga weer fietsen naar school..

Zo, ik heb wat bij te lezen! Haha je merkt dat Lars weer terug is ;)

Leuke foto's Diana en Lars/Louise.
Dat captain EOshirt met die kleuren zou ik wel willen hebben hihi.
Gisternacht had ik over Michael gedroomd. Was echt een superdroom. Ik was een danseres haha en stond met Michael op het podium, volgens mij in Bulgarije :p Was het maar zo'n feest,lol.

Hahahahaha.. de drijfveer achter het topic..
Leuk.. ik doe het voor jullie.. ik ben terug gekomen omdat het hier te dood was.. moest het komen terug brengen in de originele staat.. en dat kan alleen met jullie hulp..:angel:
Dankje.. ja was een mooie tijd met Louise samen:wub:

Haha wat een geweldige droom zeg!
Ach misschien nog een keer.. als je gelovig bent.. ooit!
 
L&L=L.O.V.E.;3253393 said:
Xbox kost 250 euro...
Geen geld.. maar je moet er dan ook wel iets mee doen..
Ik heb een PS3, heb er 330 voor neergelegd afgelopen zomer, sinds dat ik samen ben met Louise.. heb ik hem nog maar 2 uur aan gehad of zo.. om te gamen dan.. xD
Dus.. denk je dat je alleen Michael speelt.. dan zou ik het niet doen..
Er zijn wel leuke games op de xbox.. maar het moet dan weer aan je smaak liggen.
Hmm, dus Xbox is nog duurder dan de Wii... Nou, laat maar dan. Beetje zonde voor één game... :p

Angela_MJJ;3253599 said:
Morgen weer vergadering bij zuidhonk over de komende mj events :D Hebben jullie nog wensen?
Veeel MJ! Z'n muziek en op videoschermen, etc. etc. Gewoon The Man Himself! :wub: Dat mis ik bij sommige events wel eens. Sta je alleen maar naar optredens te kijken. Een paar optredens zijn wel leuk, maar dan wel van goede dansers/zangers. Just sayin'... With the L.O.V.E....! :heart: :D
 
L&L=L.O.V.E.;3254279 said:
Als je het niet redt.... ik weet het ik weet het... Misschien kan ik wel wat doneren..:angel:
Ik mag toch hopen dat we wel meer dan 55 mensen binnen halen. De vorige keer waren het er rond de 90 in Waddinxveen. Maar heel lief dat je het aanbiedt. We hebben ook weer een collectedoos staan voor Doe een Wens net als bij TTW voor gulle fans die naast entree nog een donatie willen doen.

Dat hoeft in ieder geval niet meer.. ik ben je op afgekomen en de rest ja.. dat is geschiedenis..
Ja goed plan!
Ik wil wel promoten hoor voor Angela..
Zou leuk zijn voor Angela op MJ event..

Dat zou wat zijn zeg nog een magisch stel door een MJ event ;) ach je weet nooit he. Maar meestal komen dezelfde mensen op de MJ events in Nederland en daar zat voor zover ik weet niet echt een potentiële lover bij :)


Hahahahaha.. de drijfveer achter het topic..
Leuk.. ik doe het voor jullie.. ik ben terug gekomen omdat het hier te dood was.. moest het komen terug brengen in de originele staat.. en dat kan alleen met jullie hulp..:angel:
Dankje.. ja was een mooie tijd met Louise samen:wub:
Tja blijkbaar is er zonder jou geen dutch topic...

Hocus;3254478 said:
Hmm, dus Xbox is nog duurder dan de Wii... Nou, laat maar dan. Beetje zonde voor één game... :p

Veeel MJ! Z'n muziek en op videoschermen, etc. etc. Gewoon The Man Himself! :wub: Dat mis ik bij sommige events wel eens. Sta je alleen maar naar optredens te kijken. Een paar optredens zijn wel leuk, maar dan wel van goede dansers/zangers. Just sayin'... With the L.O.V.E....! :heart: :D

Wij hebben geen optreden dus alleen maar Michael :D
 
Hocus;3254478 said:
Hmm, dus Xbox is nog duurder dan de Wii... Nou, laat maar dan. Beetje zonde voor één game... :p

Veeel MJ! Z'n muziek en op videoschermen, etc. etc. Gewoon The Man Himself! :wub: Dat mis ik bij sommige events wel eens. Sta je alleen maar naar optredens te kijken. Een paar optredens zijn wel leuk, maar dan wel van goede dansers/zangers. Just sayin'... With the L.O.V.E....! :heart: :D

Ja, hier ben ik het helemaal mee eens! :D Vooral veel MJ himself.
 
Re: Dutch MJ Fans

Ik kan een tijdje even helemaal niks, haha, ben net geopereerd en weet nog niet hoelang het duurt voor ik echt weer naar een event of iets kan, dus heb helemaal nog niet gekeken naar wanneer het eerste event is,hihi. Maar voor komende events deel ik de mening van Diana.
Ik mis het wel, dus jullie zullen me in de toekomst echt wel weer eens zien :p
 
Re: Dutch MJ Fans

Zo, ik heb wat bij te lezen! Haha je merkt dat Lars weer terug is ;)

Leuke foto's Diana en Lars/Louise.
Dat captain EOshirt met die kleuren zou ik wel willen hebben hihi.
Gisternacht had ik over Michael gedroomd. Was echt een superdroom. Ik was een danseres haha en stond met Michael op het podium, volgens mij in Bulgarije :p Was het maar zo'n feest,lol.
Wat een super droom! :wub: Ik droom helaas nooit over Michael... :( Alleen in 2009 een paar dromen gehad die me heel dierbaar zijn.

Ik kan een tijdje even helemaal niks, haha, ben net geopereerd en weet nog niet hoelang het duurt voor ik echt weer naar een event of iets kan, dus heb helemaal nog niet gekeken naar wanneer het eerste event is,hihi. Maar voor komende events deel ik de mening van Diana.
Ik mis het wel, dus jullie zullen me in de toekomst echt wel weer eens zien :p
Ben je net geopereerd? Wat heb je dan? Beterschap!! :better:
 
Smnth;3255065 said:
Ik kan een tijdje even helemaal niks, haha, ben net geopereerd en weet nog niet hoelang het duurt voor ik echt weer naar een event of iets kan, dus heb helemaal nog niet gekeken naar wanneer het eerste event is,hihi. Maar voor komende events deel ik de mening van Diana.
Ik mis het wel, dus jullie zullen me in de toekomst echt wel weer eens zien :p

Geopereerd...waar aan? Wel heel vervelend..

Hocus;3255070 said:
Wat een super droom! :wub: Ik droom helaas nooit over Michael... :( Alleen in 2009 een paar dromen gehad die me heel dierbaar zijn.

Ben je net geopereerd? Wat heb je dan? Beterschap!! :better:

Dromen over Michael heb ik ook niet veel meegemaakt...
Er is één droom.. die mij altijd bij blijft.. 2 dagen na Michael's dood..
Ik had die poster met die tekst 'if you enter this world knowing you are loved and you leave this world knowing the same, then everything that happens in between can be dealth with'
Die hing tegenover mijn bed..
De pijn was nog zo heftig.. en ineens kwam Michael uit die poster... Met dezelfde kleren.. en hij zei 'Don't worry Lars.. everything will be alright... I am here.. always, don't think I will leave... I will always be with you, be with all of those who care bout me..Lars.. do your thing now..you have to..'

Het is die droom.. dat mij ook dagelijks inspireert om door te blijven gaan..


@Angela..
Hmm.. ik weet niet of dat zonder mij het dutch topic niet is zoals ie ooit was.. Maar dit moet gewoon de plek zijn waar je op werk..thuis.. genietend van en drankje, hapje even lekker kunt ontspannen en je dingetjes kwijt kan.. normale dingetjes dan.. want echte privé dingetjes.. kunnen via de pm..
Daarom vind ik het belangrijk dat ie weer helemaal loopt.. het is fijn om ergens te zijn.. waar mensen je snappen..

Ik hoop dat er dan zeker meer dan 55 personen komen.. moet lukken toch? We gaan gewoon voor de 100..:D

L.:heart:.V.E.
 
Re: Dutch MJ Fans

@samantha niks ernstigs mag ik hopen? Al is een operatie nooit iets simpels..

@lars het is wel apart dat sinds je terug bent er weer leven in de brouwerij is maar dat hoeft niet volledig aan jou te liggen natuurlijk. We gaan idd voor de 100 ik wilde 130 entree bewijzen gaan bestellen deb dacht zelfs aan 150 of 175 maar dat is wat te optimistisch denk ik.
 
Oke, 130 klinkt goed!
175 is idd misschien iets te optimistisch.. maar een goede spirit..

Komt zeker niet helemaal door mij.. Het komt doordat ik wat loop te posten en zolang iedereen mee post.. blijft het lopen.. Als één iemand al niet meer post.. valt er weer iemand af en minder interessant voor de ander om hier te komen als er iemand weg is.. dus dat is dan alweer 2 mensen weg..
Het komt door ons allen dat het weer goed loopt.:)
 
Re: Dutch MJ Fans

Ja 130 is misschien ook nog wat hoog gegrepen hoor we zien het wel. Nou zoals jullie zien ben ik weer terug van de vergadering en alles is weer wat duidelijker, we gaan ervoor! Nog maar 4 weken dus we gaan promoten in kranten en lokale radio.

Nog meer goed nieuws, we kunnen met TTW ook in waddinxveen terecht!! De gemeente is akkoord gegaan :wild: De vraag is nu, gaat melissa op dezelfde dag iets organiseren in Katwijk....
 
Back
Top