Dames,
Wuhaha jullie zijn wel beiden die hards hoor als ik het zo hoor, want ik zou eten etc niet eens willen proeven waar ik van te voren al bij kan denken 'hmm dit kan mijn eetlust bederven'
Yep, relaties zijn niet nodig om gelukkig te zijn, veel mensen denken van wel en daar gaan ze dan ook de mist in. :yes:
Lekker plaatje Off The Wall he! Echt een van die platen die de komende 10000000 jaar nog 'levend' aan zal voelen.
Hmm begraven, hoe deed ik dat?
Ten eerste zou ik minder bezig zijn met Michael. Ook al is Michael je energie bron, Michael is niet de enige energie bron voor een fan. Minder bezig zijn is dan ook minder bezig zijn met Facebook qua MJ en andere social media. Het is belangrijk om daar even in te verminderen.
Ten tweede zou ik doordat je meer afstand van MJ hebt genomen, meer andere zaken ondernemen, andere muziek gaan luisteren, weg uit isolement.
Ten derde,
Filosofie & Rationalisme...
Twee termen die eigenlijk onmogelijk met elkaar samen vallen, maar ik doe het wel even in een kritische vraag naar mijzelf: Hoe lang zouden mensen blijven rouwen om mijzelf als ik, Lars, kom te overlijden? In het begin heel heftig, na een aantal maanden is er nog onbegrip, maar na een jaartje is het bij velen al bezonken. En dan zullen alleen mijn naasten en familie mij nog elke dag herinneren. Wellicht met een foto en of herinneringen.
De vraag die erop volgt: Waarom zou ik mijn leven dan laten leiden door onrust, onbegrip om het overlijden van een persoon die ik altijd heel dierbaar heb gehad?
Daar de vraag die erop volgt: Hoe zou mijn leven eruit zien als ik deze onrust en onbegrip in mijn leven toelaat en mijn vrijheid en geluk hierbij kan doen laten afnemen?
Mijn laatste vraag: Wat gebeurt er als ik nu afstand ga nemen van Michael, zijn overlijden accepteer (omdat het niet anders kan) hem een plekje geef en voor mijzelf kies?
Omgaan met het verlies van dierbare personen is niet makkelijk en voor velen niet eens toegankelijk, maar met de juiste manieren kan het leven ineens veel mooier worden, zo mooi zelfs dat mensen vaak niet eens weten dat de wereld zo mooi is. De eerste stap is vaak het ' voor jezelf kiezen'. Daarna gaat het geleidelijk.
Gaan jullie overnachten in Reusel?
Hey das lief hoor, maar mij hoef je er niet op te zetten