Dutch Fan thread 11-03-2014

Even een vraagje tussendoor: Wie gaat er allemaal naar het European Jackson Event op 20 April ??

Ik :)

er is een lijst toch van mensen die gaan? Of ben je daar niet zeker van? Ik ken een aantal mensen uit Engeland die wel op de lijst staan dat ze aanwezig zullen zijn, maar uiteindelijk dus niet komen :(
 
^^ Klinkt allemaal goed en veel belovend Lars, ik hoop dan ook dat je er straks een leuke baan aan overhoud!
gaat vast lukken met zo'n instelling ;)
Mijn zoon wilde altijd al bij de Korps Mariniers ...en is daar ook gekomen ...maar het was toch niet wat ie wilde / ervan verwacht had :( dat vond ik best jammer want god wat was ik trots op hem! een bikkel!!
Maar goed ik ben al blij dat hij zijn draai nu gevonden heeft hoor ..nieuwe ronde, nieuwe kansen!
Hij is inmiddels ook al bijna 20 dus ja dan gaat de tijd ook een rol spelen he?

Steen goed! die plaat van Bruce ...vind ik ook lekker
Maar het liefst word ik toch wakker met een plaat van Michael of George Michael :)

Gaaf, Koninklijke/Korps Marine! Knap van je zoon dat hij daar voor geslaagd was. Is toch een hele taak op zich om daar doorheen te komen.
Ik wilde dat ook toen ik stopte met mijn vorige opleiding, maar besloot toch te kiezen voor Maatschappelijk Werk. Het was ook niet mijn ding om er zelfs voor te trainen. Kennissen van me zitten er ook bij, maar relaties zijn niet aan te gaan, vriendschappen zijn moeilijk. Het idee ook om iemand te moeten doden (want dat zal altijd op de loer liggen) lijkt me slopend voor de ziel. Misschien is Grafische Vormgeving dan toch maar het beste voor hem. Haha ik ben 23 en zit pas 1e jaar Hbo. Tot de 30e is studeren wenselijk. Dus hij heeft nog 10 jaar haha.

Ja MJ is natuurlijk helemaal geweldig in de ochtend, als het maar heerlijke vrolijke muziek is. :)

Het is Pasen hoor, je mag heus wel een keer ietsje langer op-blijven ;)

Hahahah ja helemaal waar! FEESTUUUUUHHH en uuuuuhhh ZUIPPEEEEENNNNNN... WATERRRRRR :D :D
 
Thijzzz;3974443 said:
Even een vraagje tussendoor: Wie gaat er allemaal naar het European Jackson Event op 20 April ??

Ehhh, Ik niet :cheeky: Grapje!
Natuurlijk ga ik ook en is nog 22 dagen :woohoo:

@ Lars: Natuurlijk mag je ff blijven en uit de bol gaan... Is een 'verlengd' weekend hé!
 
Gaaf, Koninklijke/Korps Marine! Knap van je zoon dat hij daar voor geslaagd was. Is toch een hele taak op zich om daar doorheen te komen.
Ik wilde dat ook toen ik stopte met mijn vorige opleiding, maar besloot toch te kiezen voor Maatschappelijk Werk. Het was ook niet mijn ding om er zelfs voor te trainen. Kennissen van me zitten er ook bij, maar relaties zijn niet aan te gaan, vriendschappen zijn moeilijk. Het idee ook om iemand te moeten doden (want dat zal altijd op de loer liggen) lijkt me slopend voor de ziel. Misschien is Grafische Vormgeving dan toch maar het beste voor hem. Haha ik ben 23 en zit pas 1e jaar Hbo. Tot de 30e is studeren wenselijk. Dus hij heeft nog 10 jaar haha.

Ja MJ is natuurlijk helemaal geweldig in de ochtend, als het maar heerlijke vrolijke muziek is. :)



Hahahah ja helemaal waar! FEESTUUUUUHHH en uuuuuhhh ZUIPPEEEEENNNNNN... WATERRRRRR :D :D

Was hij maar geslaagd .....:( 5 weken voor het einde heeft hij zelf opgegeven ..gewoon omdat hij dingen zag gebeuren waar hij het absoluut niet mee eens was en ook niet rechtvaardig vond ...Ik ben ervan overtuigd dat hij het gered zou hebben ...ik heb er erg veel moeite mee gehad dat hij zijn droom opgaf ..Mijn oudste zoon zit bij De Koninklijke Marechaussee, hun Vader is ook beroeps soldaat geweest, heeft destijds in Libanon gelegerd ...zou zoiets in de "gene" kunnen zitten? haha
Ook mijn oudste zoon is inmiddels aan een studie begonnen om ooit nog eens iets op HBO niveau te kunnen gaan doen ...maar goed eerst zien dan geloven is mijn Motto :D
Gelukkig is de jongste een meisje ..heb daar weinig zorgen over, ze doet het prima, ook op school ..ik hoef haar nooit achter d'r broek aan te zitten

Ja die vrolijke ochtenden met MJ muziek ..iedere vrijdag een goed begin :) (vrijdag is altijd mijn vrije dag, heeeeerlijk!)

Feesten, zuipen maar vooral dansen
 
It's so quiet here... HELLLLLLOOOOOO :blink:

Is hier so still hé. HHHHAAAALLLLLOOOOO :scratch:

Het komt dichterbij hé :woohoo: Het EJE event!

Wie heeft er al een 'outfit' voor het event?

Naar wat kijk je het meeste uit?
Naar de optredens, de muziek, de merchandise, nieuwe fans ontmoeten?

Voor mij is het de sfeer van 'thuis komen' en bij 'gelijk gestemde' zielen te zijn. :blush:

*Just bumping this thread* :cheeky:
 
Treasure;3974769 said:
Was hij maar geslaagd .....:( 5 weken voor het einde heeft hij zelf opgegeven ..gewoon omdat hij dingen zag gebeuren waar hij het absoluut niet mee eens was en ook niet rechtvaardig vond ...Ik ben ervan overtuigd dat hij het gered zou hebben ...ik heb er erg veel moeite mee gehad dat hij zijn droom opgaf ..Mijn oudste zoon zit bij De Koninklijke Marechaussee, hun Vader is ook beroeps soldaat geweest, heeft destijds in Libanon gelegerd ...zou zoiets in de "gene" kunnen zitten? haha
Ook mijn oudste zoon is inmiddels aan een studie begonnen om ooit nog eens iets op HBO niveau te kunnen gaan doen ...maar goed eerst zien dan geloven is mijn Motto :D
Gelukkig is de jongste een meisje ..heb daar weinig zorgen over, ze doet het prima, ook op school ..ik hoef haar nooit achter d'r broek aan te zitten

Ja die vrolijke ochtenden met MJ muziek ..iedere vrijdag een goed begin :) (vrijdag is altijd mijn vrije dag, heeeeerlijk!)

Feesten, zuipen maar vooral dansen

Was het zijn droom of jouw droom?
Ik denk dat hij wijs gekozen heeft, moreel gezien gaan er sommige dingen ook niet goed bij de Marine, ik denk dat hij dan ook veel beter af is bij de opleiding die hij nu volgt dan als hij tegen de rede in ging.

Heeft de vader toevallig in Libanon als blauwhelm zijn tijd gedaan?

Hahahah meisjes zijn tot wat ik nu toe gezien heb ook vaak serieuzer betreft school.
En dat zegt een jongen haha.


Daryll748;3978576 said:
It's so quiet here... HELLLLLLOOOOOO :blink:

Is hier so still hé. HHHHAAAALLLLLOOOOO :scratch:

Het komt dichterbij hé :woohoo: Het EJE event!

Wie heeft er al een 'outfit' voor het event?

Naar wat kijk je het meeste uit?
Naar de optredens, de muziek, de merchandise, nieuwe fans ontmoeten?

Voor mij is het de sfeer van 'thuis komen' en bij 'gelijk gestemde' zielen te zijn. :blush:

*Just bumping this thread* :cheeky:

Jaaaa haha ik had drukkkk, dus geen reactie van mij.

Je kijkt er wel echt heel erg naar uit he, haha!
Vanavond eerst gezellig naar concert met een vriendin en dan langzaam genieten van het weekend, school, en dan ergens komt EJE haha.

Maar ik kom als mezelf, geen outfits hier.
Ben niet zo van de MJ spullen.
Gewoon jeans en t-shirt en lekker luchtje op.
:)
 
Was het zijn droom of jouw droom?
Ik denk dat hij wijs gekozen heeft, moreel gezien gaan er sommige dingen ook niet goed bij de Marine, ik denk dat hij dan ook veel beter af is bij de opleiding die hij nu volgt dan als hij tegen de rede in ging.

Heeft de vader toevallig in Libanon als blauwhelm zijn tijd gedaan?

Hahahah meisjes zijn tot wat ik nu toe gezien heb ook vaak serieuzer betreft school.
En dat zegt een jongen haha.




Jaaaa haha ik had drukkkk, dus geen reactie van mij.

Je kijkt er wel echt heel erg naar uit he, haha!
Vanavond eerst gezellig naar concert met een vriendin en dan langzaam genieten van het weekend, school, en dan ergens komt EJE haha.

Maar ik kom als mezelf, geen outfits hier.
Ben niet zo van de MJ spullen.
Gewoon jeans en t-shirt en lekker luchtje op.
:)


Hi Lars

Nee het was zijn wens en het werd de mijne ook ...moet ook he? anders hadden we hem hier niet in kunnen steunen ..wat erg belangrijk is ...het gaat hier Om Korps Mariners, niet de Marine ...dat is kippiekak vergeleken mer de KM ...nouja time to move on hey? nou maar hopen dat dat studeren wat word want ik heb hem nog niet vaak in de boeken gezien eigenlijk :(

Ja klopt van de blauwhelmen :)ergens in 1983 ....

Ook ik kom als mezelf ...heb er reuze veel zin in..yes!!!
Lekker luchtje ...hahah heel belangrijk :)

Sorry lees dit bericht pas net...hoop dat je een leuke avond , weekend hebt gehad

doei doei
 
Science Freak;3978702 said:
Jaaaa haha ik had drukkkk, dus geen reactie van mij.

Je kijkt er wel echt heel erg naar uit he, haha!
Vanavond eerst gezellig naar concert met een vriendin en dan langzaam genieten van het weekend, school, en dan ergens komt EJE haha.

Maar ik kom als mezelf, geen outfits hier.
Ben niet zo van de MJ spullen.
Gewoon jeans en t-shirt en lekker luchtje op.
:)

Inderdaad, ben niet echt de 'party girl' :smilerolleyes:
Nooit geweest maar ik heb wel altijd naar MJ events geweest als het werk en de portemonee het toe liet ;)

Tja, die outfit hé :blush: Ik kom ook es als 'mezelf' maar met een 'Michaelized' hoodie aan en verder gewoon zwarte Jeans and my favoriete "All stars" :cheeky:

oh, idd... een lekker luchtje is HEEL belangrijk :D
 
Treasure;3979396 said:
Hi Lars

Nee het was zijn wens en het werd de mijne ook ...moet ook he? anders hadden we hem hier niet in kunnen steunen ..wat erg belangrijk is ...het gaat hier Om Korps Mariners, niet de Marine ...dat is kippiekak vergeleken mer de KM ...nouja time to move on hey? nou maar hopen dat dat studeren wat word want ik heb hem nog niet vaak in de boeken gezien eigenlijk :(

Ja klopt van de blauwhelmen :)ergens in 1983 ....

Ook ik kom als mezelf ...heb er reuze veel zin in..yes!!!
Lekker luchtje ...hahah heel belangrijk :)

Sorry lees dit bericht pas net...hoop dat je een leuke avond , weekend hebt gehad

doei doei

Ja ik vroeg het even omdat ouders soms zo erg gefixeerd zijn van een bepaald doel van hun kinderen, dat er dan geen evenwicht meer is. Daar is hier dus geen sprake van :)
Korps Mariniers is toch onderdeel van Marine?
Boeken komt goed! Hij zal even een draai er in moeten vinden, maar iedereen kan leren. :)

Toevallig, een vriend van me en daar de vader van heeft ook als blauwhelm gezeten, ook in Srebrenica, vandaar mijn vraag. Wel heftig hoor, hij zal er flink wat meegemaakt hebben, daar is een sterke ziel voor nodig lijkt mij!

Lekker luchtje... In 2010 droeg ik Ball a Versailles, lekker luchtje dat Michael wel eens op deed maar wel echt vrouwen lucht wuhahahaha

Jaaaaaaa het was echt super leuk!
Ik was wel echt mega brak erna, maar goed heb nog wat MJ moves te voor schijn gehaald tijdens het stappen. Altijd leuk hehehe :D



Daryll748;3979445 said:
Inderdaad, ben niet echt de 'party girl' :smilerolleyes:
Nooit geweest maar ik heb wel altijd naar MJ events geweest als het werk en de portemonee het toe liet ;)

Tja, die outfit hé :blush: Ik kom ook es als 'mezelf' maar met een 'Michaelized' hoodie aan en verder gewoon zwarte Jeans and my favoriete "All stars" :cheeky:

oh, idd... een lekker luchtje is HEEL belangrijk :D

Dan ben je 20 april dus juist een Party Girl oh yeah oh yeah oh yeah oh yeah!

Ook gaaf zo'n vest! Met een hele print of voor en achterkant dan?
All stars zijn gaaf!
Fijne schoentjes :)

Zonder luchtje geen goede avond he :wild:
 
Science Freak;3979504 said:
Lekker luchtje... In 2010 droeg ik Ball a Versailles, lekker luchtje dat Michael wel eens op deed maar wel echt vrouwen lucht wuhahahaha

Jaaaaaaa het was echt super leuk!
Ik was wel echt mega brak erna, maar goed heb nog wat MJ moves te voor schijn gehaald tijdens het stappen. Altijd leuk hehehe :D

Dan ben je 20 april dus juist een Party Girl oh yeah oh yeah oh yeah oh yeah!

Ook gaaf zo'n vest! Met een hele print of voor en achterkant dan?
All stars zijn gaaf!
Fijne schoentjes :)

Zonder luchtje geen goede avond he :wild:

ARGHHH!!!! Ik zoek al 'eeuwen' naar dit parfum "Bal a Versailles' :wild: maar het schijnt dat geen één 'parfum winkel' hier dat verkoopt en dat zelfs NIET kent als je er naar vraagt. :doh:

Ik ben enkel een 'party girl' op MJ events LOL :scratch:

Idd, zal een coole hoodie zijn als ie klaar is en nee niet met een Michael print maar is meer BAD :cheeky:
Just wait and see!

Tja, is mijn 1ste paar hoor want het zijn nogal dure schoenen voor mijn budget maar zijn echt de MAX!

idd, een 'zweet' luchtje is niet echt aangenaam hé :smilerolleyes:

Nog 14 dagen :woohoo:
 
Daryll748;3979445 said:
Inderdaad, ben niet echt de 'party girl' :smilerolleyes:
Nooit geweest maar ik heb wel altijd naar MJ events geweest als het werk en de portemonee het toe liet ;)

Tja, die outfit hé :blush: Ik kom ook es als 'mezelf' maar met een 'Michaelized' hoodie aan en verder gewoon zwarte Jeans and my favoriete "All stars" :cheeky:

oh, idd... een lekker luchtje is HEEL belangrijk :D

Oh oh ...die kleren hebben al wat voeten in aarde gezet he? echt een vrouwen ding denk ik ...ohhh wat moet ik aan?? hahaha
schoenen vind ik well belangrijk ..ik wil er op kunnen dansen en de hele dag op lopen maar ik ben niet echt een gympjes type ..:( en voor laarzen is het al te warm vrees ik ?? teenslippertjes? kan dat ook ? haha


Science Freak;3979504 said:
Ja ik vroeg het even omdat ouders soms zo erg gefixeerd zijn van een bepaald doel van hun kinderen, dat er dan geen evenwicht meer is. Daar is hier dus geen sprake van :)
Korps Mariniers is toch onderdeel van Marine?
Boeken komt goed! Hij zal even een draai er in moeten vinden, maar iedereen kan leren. :)

Toevallig, een vriend van me en daar de vader van heeft ook als blauwhelm gezeten, ook in Srebrenica, vandaar mijn vraag. Wel heftig hoor, hij zal er flink wat meegemaakt hebben, daar is een sterke ziel voor nodig lijkt mij!

Lekker luchtje... In 2010 droeg ik Ball a Versailles, lekker luchtje dat Michael wel eens op deed maar wel echt vrouwen lucht wuhahahaha

Jaaaaaaa het was echt super leuk!
Ik was wel echt mega brak erna, maar goed heb nog wat MJ moves te voor schijn gehaald tijdens het stappen. Altijd leuk hehehe :D





Dan ben je 20 april dus juist een Party Girl oh yeah oh yeah oh yeah oh yeah!

Ook gaaf zo'n vest! Met een hele print of voor en achterkant dan?
All stars zijn gaaf!
Fijne schoentjes :)

Zonder luchtje geen goede avond he :wild:

Nee hoor Lars het is niet zo dat het "onze" wil was ...wij zijn best vrij met de kids..ze mogen doen wat ze kiezen ...maar vinden het natuurlijk wel fijn als ze het dan ook proberen af te maken ...als het niet kan is het niet anders natuurlijk.
Ik hoop het ...I keep my fingers crossed.

Ja wel heftig volgens mijn man, maar hij heeft er geen trauma aan over gehouden ofzo ..ik hoor hem er nooit over.

Ball a Versailles ...ja dat luchtje ken ik ..ik heb hem ook gehad en toen ik hem voor het eerst rook dacht ik: Oh was een penetrant luchtje zeg ( beetje te sterk) maar zoals alles wat met Michael te maken heeft ben ik het toch zeer gaan waarderen :wub: :D
Heb ook het luchtje; Black Orchid van Tom Ford gehad ...persoonlijk vond ik deze lekkerder....maar is opperdepop (hebben mijn jongens opgemaakt! Grrr)
Heb ooit gelezen dat Michael ook wel het luchtje Obsession gebruikte, deze koop ik wel eens voor mes=zelf maar ook voor mijn man ( die natuurlijk niet weet dat dit Michael related is) ;) haha

Fijn dat je een gezellige avond gehad hebt ..Wow Michael moves ...ik ben benieuwd ;)


nog 13 nachtjes ......aftellen maar
 
Treasure;3970323 said:
Hi Lil :)

Stel je eens een bijvoorbeeld 'Manhood' draad voor in het Nederlands .....:doh:
Ohh die foto's gaan nooit vervelen he?

Daryll748;3970340 said:
Hallo Lil :ciao:

Inderdaad, het voelt raar om hier in het ND te typen maar is heel goed om je ND te onderhouden hé :blush:

Bedankt om binnen te springen hier. Dat klinkt nie in het ND hé (Thanks for popping in, LOL) :cheeky:

Hi :ciao:
Haha MH in het Nederlands, uhm... nee xD Dat zou heel raar zijn :laugh:
En nee, het verveelt nooit om naar hem te kijken, bizar eigenlijk he?! Soms zou ik wel eens willen dat ik
20 jaar eerder was geboren en alles 'echt' had kunnen meemaken, en ECHT naar hem had kunnen kijken :girl_sigh:.. Hoewel een Bad tour concert waarschijnlijk mijn dood was geworden haha (klinkt ook zo stom in NL maar ugh, he kills me!;))
In ieder geval, ik zie dat jullie allemaal excited zijn voor het MJ event! Klinkt heel leuk, ik ga er zelf niet heen maar veel plezier! En het lijkt me leuk om te hier te lezen hoe het was :D Zijn er nog mensen hier die naar Brad Sundbergs 'In the studio with MJ' event gaan in Amsterdam?
 
Hi :ciao:
Haha MH in het Nederlands, uhm... nee xD Dat zou heel raar zijn :laugh:
En nee, het verveelt nooit om naar hem te kijken, bizar eigenlijk he?! Soms zou ik wel eens willen dat ik
20 jaar eerder was geboren en alles 'echt' had kunnen meemaken, en ECHT naar hem had kunnen kijken :girl_sigh:.. Hoewel een Bad tour concert waarschijnlijk mijn dood was geworden haha (klinkt ook zo stom in NL maar ugh, he kills me!;))
In ieder geval, ik zie dat jullie allemaal excited zijn voor het MJ event! Klinkt heel leuk, ik ga er zelf niet heen maar veel plezier! En het lijkt me leuk om te hier te lezen hoe het was :D Zijn er nog mensen hier die naar Brad Sundbergs 'In the studio with MJ' event gaan in Amsterdam?

Jammer jammer dat je niet gaat Lil :(
Ik ga zelf niet naar Brad Sundberg maar ken er verschillende die wel gaan ...volgens mij zijn geen van die mensen member hier op MJJC
Mocht jij er wel heen gaan, dan wens ik je een hele plezierige dag toe...het beloofd wat te worden daar he?
Ik had er graag heen gegaan maar vind dan dat ik te veel weg ben dat weekend ...kan ik mijn man en kindjes niet aandoen he ? ;)
 
Jammer jammer dat je niet gaat Lil :(
Ik ga zelf niet naar Brad Sundberg maar ken er verschillende die wel gaan ...volgens mij zijn geen van die mensen member hier op MJJC
Mocht jij er wel heen gaan, dan wens ik je een hele plezierige dag toe...het beloofd wat te worden daar he?
Ik had er graag heen gegaan maar vind dan dat ik te veel weg ben dat weekend ...kan ik mijn man en kindjes niet aandoen he ? ;)

Ja best wel, was wel heel leuk geweest eindelijk eens wat fans IRL te ontmoeten en niet alleen online!
Die seminars beloven inderdaad geweldig te zijn, ik ga er inderdaad wel heel maar dan in L.A. :woohoo: Maar bedankt Treasure, ik geloof dat dat wel gaat lukken :D
Lastig soms om een goeie balans te houden tussen je familie en Michael, niet? :laugh: Ik probeer zelf ook m'n vriend er zo min mogelijk mee 'lastig te vallen' maar dat lukt niet altijd haha! Michael krijgt toch behoorlijk veel van mijn aandacht, I guess the force has too much power :p :blush:
 
Ja best wel, was wel heel leuk geweest eindelijk eens wat fans IRL te ontmoeten en niet alleen online!
Die seminars beloven inderdaad geweldig te zijn, ik ga er inderdaad wel heel maar dan in L.A. :woohoo: Maar bedankt Treasure, ik geloof dat dat wel gaat lukken :D
Lastig soms om een goeie balans te houden tussen je familie en Michael, niet? :laugh: Ik probeer zelf ook m'n vriend er zo min mogelijk mee 'lastig te vallen' maar dat lukt niet altijd haha! Michael krijgt toch behoorlijk veel van mijn aandacht, I guess the force has too much power :p :blush:

Hahha too much power !! ja precies ..nou de familie is er wel aan gewend inmiddels maar het hele Paass-weekend weg vind ik zelf ook niet gezellig ...ik heb ook nog een vader van 81 ...daar moet ik ook even naar toe he? hij heeft niet het eeuwige leven ...ik zou mezelf nooit vergeven ;)
(hij gaat nog wel een poosje mee volgens mij;))

Oh ga je naar LA ??/ Wow , geniet ervan meis ...ja dat is natuurlijk nog beter he :)
wanneer ga je?
 
Hahha too much power !! ja precies ..nou de familie is er wel aan gewend inmiddels maar het hele Paass-weekend weg vind ik zelf ook niet gezellig ...ik heb ook nog een vader van 81 ...daar moet ik ook even naar toe he? hij heeft niet het eeuwige leven ...ik zou mezelf nooit vergeven ;)
(hij gaat nog wel een poosje mee volgens mij;))

Oh ga je naar LA ??/ Wow , geniet ervan meis ...ja dat is natuurlijk nog beter he :)
wanneer ga je?

Way too much haha!! Ohh, ja dat is waar, je gezin 'achterlaten' haha;) met Pasen is natuurlijk wel een beetje ongezellig. Ik vraag me altijd af of, als ik ooit kinderen krijg, ze Michael ook leuk zullen vinden :blush: Ik hoop het haha! Vinden jouw kids hem en beetje leuk?

En jaaa, dankje! :D Ik ben goed bevriend geraakt met iemand van het forum en we wilden elkaar eens gaan ontmoeten in L.A., en tsja de seminar is daar dit jaar dus dat leek ons wel een goeie combi :D Nog maar een paar maandjes, eind juni :)
 
Treasure;3979942 said:
Oh oh ...die kleren hebben al wat voeten in aarde gezet he? echt een vrouwen ding denk ik ...ohhh wat moet ik aan?? hahaha
schoenen vind ik well belangrijk ..ik wil er op kunnen dansen en de hele dag op lopen maar ik ben niet echt een gympjes type ..:( en voor laarzen is het al te warm vrees ik ?? teenslippertjes? kan dat ook ? haha




Nee hoor Lars het is niet zo dat het "onze" wil was ...wij zijn best vrij met de kids..ze mogen doen wat ze kiezen ...maar vinden het natuurlijk wel fijn als ze het dan ook proberen af te maken ...als het niet kan is het niet anders natuurlijk.
Ik hoop het ...I keep my fingers crossed.

Ja wel heftig volgens mijn man, maar hij heeft er geen trauma aan over gehouden ofzo ..ik hoor hem er nooit over.

Ball a Versailles ...ja dat luchtje ken ik ..ik heb hem ook gehad en toen ik hem voor het eerst rook dacht ik: Oh was een penetrant luchtje zeg ( beetje te sterk) maar zoals alles wat met Michael te maken heeft ben ik het toch zeer gaan waarderen :wub: :D
Heb ook het luchtje; Black Orchid van Tom Ford gehad ...persoonlijk vond ik deze lekkerder....maar is opperdepop (hebben mijn jongens opgemaakt! Grrr)
Heb ooit gelezen dat Michael ook wel het luchtje Obsession gebruikte, deze koop ik wel eens voor mes=zelf maar ook voor mijn man ( die natuurlijk niet weet dat dit Michael related is) ;) haha

Fijn dat je een gezellige avond gehad hebt ..Wow Michael moves ...ik ben benieuwd ;)


nog 13 nachtjes ......aftellen maar

Jaa nee helemaal gelijk in hoor, ik snap het best dat je als ouders daar toch helemaal mee in gaat als het kind een droom heeft en deze dan niet doorgaat.
Keep the faith betreft je zoon haha :D

Dat is wel goed van hem, aangezien het natuurlijk ook ptss kan veroorzaken. Is je man zelf nog actief in het leger of dergelijke? (ik vraag het uit nieuwsgierigheid.)

Ja Ball a Versailles is echt sterk vooral de parfum versie. En duur (tweemalig als cadeau gedaan, volgende keer geef ik wel een minder sterke versie:smilerolleyes:)

Black Orchid heb ik vaker naar gekeken, alleen waren deze extreem duur! Flesje parfum kostte minimaal 100 euro en speciale editie rond de 500 zelfs. Maar goed deze kunnen nu goedkoper zijn geworden natuurlijk.
Hahah en het is zelfs een vrouwen luchtje en normaal moeten jongens niks hebben van vrouwen luchtjes.:p
Obsession ken ik niet, maar ben benieuwd dan of deze ook lekker ruikt!

Feestje was goed!
En uiteraard veel mooie dames, aaah ben ik in de ban van de vrouw of zo? :smilerolleyes:

Daryll748;3979674 said:
ARGHHH!!!! Ik zoek al 'eeuwen' naar dit parfum "Bal a Versailles' :wild: maar het schijnt dat geen één 'parfum winkel' hier dat verkoopt en dat zelfs NIET kent als je er naar vraagt. :doh:

Ik ben enkel een 'party girl' op MJ events LOL :scratch:

Idd, zal een coole hoodie zijn als ie klaar is en nee niet met een Michael print maar is meer BAD :cheeky:
Just wait and see!

Tja, is mijn 1ste paar hoor want het zijn nogal dure schoenen voor mijn budget maar zijn echt de MAX!

idd, een 'zweet' luchtje is niet echt aangenaam hé :smilerolleyes:

Nog 14 dagen :woohoo:

Ball a Versailles haalde ik toen op www.fragrancex.com, Ebay heb ik hem ook een keer besteld geloof ik.
Het is geloof ik een beperkte oplage dus ik zou sowieso Ebay proberen. Daar liggen nog wel wat exemplaren van deze ongelofelijke-maar-sterke parfum.

Nou laat je moves maar zien op de MJ party dan he!
Ik ben benieuwd :)

Cool!
Bad, she's BAD!
Ik ben benieuwd naar je hoody!

Zijn het All Stars related MJ schoenen of de standaard uitvoering? :)

Nog 11 dagen en een nachtje slapen!
 
Jaa nee helemaal gelijk in hoor, ik snap het best dat je als ouders daar toch helemaal mee in gaat als het kind een droom heeft en deze dan niet doorgaat.
Keep the faith betreft je zoon haha :D

Dat is wel goed van hem, aangezien het natuurlijk ook ptss kan veroorzaken. Is je man zelf nog actief in het leger of dergelijke? (ik vraag het uit nieuwsgierigheid.)

Ja Ball a Versailles is echt sterk vooral de parfum versie. En duur (tweemalig als cadeau gedaan, volgende keer geef ik wel een minder sterke versie:smilerolleyes:)

Black Orchid heb ik vaker naar gekeken, alleen waren deze extreem duur! Flesje parfum kostte minimaal 100 euro en speciale editie rond de 500 zelfs. Maar goed deze kunnen nu goedkoper zijn geworden natuurlijk.
Hahah en het is zelfs een vrouwen luchtje en normaal moeten jongens niks hebben van vrouwen luchtjes.:p
Obsession ken ik niet, maar ben benieuwd dan of deze ook lekker ruikt!

Feestje was goed!
En uiteraard veel mooie dames, aaah ben ik in de ban van de vrouw of zo? :smilerolleyes:



Ball a Versailles haalde ik toen op www.fragrancex.com, Ebay heb ik hem ook een keer besteld geloof ik.
Het is geloof ik een beperkte oplage dus ik zou sowieso Ebay proberen. Daar liggen nog wel wat exemplaren van deze ongelofelijke-maar-sterke parfum.

Nou laat je moves maar zien op de MJ party dan he!
Ik ben benieuwd :)

Cool!
Bad, she's BAD!
Ik ben benieuwd naar je hoody!

Zijn het All Stars related MJ schoenen of de standaard uitvoering? :)

Nog 11 dagen en een nachtje slapen!

Hoi hoi, daar zijn we weer en zo leven we lekker naar de 20e toe ...hopen dat we daarna niet in-een-groot-zwart-gat vallen :(

tuurlijk keepen we faith :D
Nee mijn man doet niets meer in het leger hij is werkzaam in de voedingsmiddelen technologie ...iets heel anders dus ...Momenteel ontwikkeld hij brouw processen voor (mag ik hier reclame maken?) nou is niet nodig denk ...voor de grootste bier producent! ;) bah en ik lust geen eens bier :(
Nieuwschierigheid bevredigd zo? haha

De Ball a Versailles kreeg ik ooit als kado in een mini verpakking ...erugsterk! maar leuk om te hebben natuurlijk ...al rook het naar stront dan nog zou ik het lekker vinden, wetende dat Michael er zo gek op was :wub:

De Black orchid heb ik besteld bij Douglas en koste 80 euro ...ook nog prijzig maar wel te doen vind ik ...net zo duur als het luchtje dat ik zelf eigenlijk het allerlekkerst vind DKNY Cashmir Mist (een veel zachter luchtje, haha)
Obesession ook een beetje sterk ..oke ik weet het goed gemaakt ..ik zal het opdoen de 20e en dan mag jij even ruiken..Deal?

In de ban? hahah je bent jong en je wilt wat he?

Ja Daryll (daz) ik ben ook benieuwd naar je hoody...is het al af? tijd gaat nu dringen hoor
hmmm ik denk ook nog even na over schoenen ...moet er wel de hele dag op kunnen lopen he?

Ohhhhh ik heb er zin in!!!!

tumblr_m23amgsdcR1qjm1ur.gif
 
Wow, heb het forum gemist gisteren. Michaeling doe ik 's morgens dus...

@ Lil :
Wow, je gaat naar L.A. City of dreams hey :blush: Ik wens je veel plezier en is natuurlijk leuk als je iemand kent hé die je kan meenemen om als te bezoeken.

@ ScienceFreak:
Idd, best dat forums bestaan want op 'vrienden' hier 'in real life' moet ik niet rekenen hoor :blink: Gelukkig heb ik jullie hier hé!
Bedankt voor de link. Obsession ruik ik heel graag en is binnen mijn budget gelukkig. Ik las ooit dat Michael's bodyguards Obession kochten als ze Bal de Versailles niet vonden.

Well, it's a cool hoody :cheeky:

Idd, het zijn echte All Stars :D De zwarte versie met witte veters! dus Black & White ;D maar ne mens moet toch degelijke schoenen hebben hé. Anders verslijt ik een goedkoop paar in één maand :doh:

NOG 10 DAGEN !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :woohoo::blink: :wild:

In de ban van de dames? NAH, Human nature, joh :D

@ Treas:
Schoenen zijn BELANGRIJK! Maakt niet uit welke enkel als ze maar GOED zitten hé!

Oh, idd het bekende 'zwarte gat' hé! Daar zit er maar één ding op hé. Nog een andere 'evenement' plannen dan kan je misschien het zwarte gat ontsnappen hé! ;D
 
@Treasure,

Wow wat een hele overgang van je man zeg! Heel fascinerend allemaal :)

Wuhahaha met een stront luchtje zou ik het echter niet dragen, maar ja die hard fan ben ik niet meer haha.

Haha DEAL!
Ik ben benieuwd :)

In de ban ja! Maar niet echt of ik een relatie wil of zo, maar gewoon in gezelschap zijn van. En veel dansen natuurlijk.
Ik ben nu alweer aan het grooven op Off The Wall!

@ Daz,

Nou fijne vrienden dan hoor, maar zondag is het party!

benieuwd naar je hoody en je all stars!

Zwart gat? Daar heb ik al zo'n jaartje of 4 geen last meer van. Ik heb het begraven.






 
nog 5 dagen? :scratch: ARGHHHH!!!! :woohoo:

Dat rot luchtje heeft voor mij niks te maken met 'die hard' fan zijn of niet hoor! Ik proef veel dingen als ik lees dat Michael dat graag eet en soms is het van "OMG, hoe krijgt hij het binnen, BAH! " :D

Zie je, Human nature hé! Een 'relatie' hoeft niet altijd per se hoor zolang je maar gelukkig bent, da's het voornaamste hé!

Nou, das nu es een oplossing seg! Het zwart gat gewoon delven! Good job :cheeky:

Tis al Dinsdag... Zal nu vlug Zondag worden hé :wild:
 
Science and Daryll

Nee natuurlijk zou ik het luchtje dan ook niet dragen ....ik hou ook niet van Mexicaans eten :puke: maar had het met liefde voor hem willen bereiden :D

"Off the wall" een van mijn favorite songs ....maakt me altijd vrolijk en aangezien ik nog steeds in dat "zwarte gat" verkeer heb ik het vaak nodig om mijn mood een beetje op te liften ;) hahaha
Ik zou willen dat ik het allemaal achter me kon laten en begraven ...Hoe doe je dat ?

5 dagen....phew het word spannend nu ...staat je reistas al klaar Daz?
Hier zeker nog niet, ik pak mijn spullen altijd pas het laatste uur....I know , bad habbit of me :(

Ik overweeg om op de heenweg eerst nog even langs Best te rijden en daar een bosje bloemen neer te leggen voor Michael ...zal ik jullie naam ook op het kaartje zetten?
 
Daryll748;3984544 said:
nog 5 dagen? :scratch: ARGHHHH!!!! :woohoo:

Dat rot luchtje heeft voor mij niks te maken met 'die hard' fan zijn of niet hoor! Ik proef veel dingen als ik lees dat Michael dat graag eet en soms is het van "OMG, hoe krijgt hij het binnen, BAH! " :D

Zie je, Human nature hé! Een 'relatie' hoeft niet altijd per se hoor zolang je maar gelukkig bent, da's het voornaamste hé!

Nou, das nu es een oplossing seg! Het zwart gat gewoon delven! Good job :cheeky:

Tis al Dinsdag... Zal nu vlug Zondag worden hé :wild:



Treasure;3984655 said:
Science and Daryll

Nee natuurlijk zou ik het luchtje dan ook niet dragen ....ik hou ook niet van Mexicaans eten :puke: maar had het met liefde voor hem willen bereiden :D

"Off the wall" een van mijn favorite songs ....maakt me altijd vrolijk en aangezien ik nog steeds in dat "zwarte gat" verkeer heb ik het vaak nodig om mijn mood een beetje op te liften ;) hahaha
Ik zou willen dat ik het allemaal achter me kon laten en begraven ...Hoe doe je dat ?

5 dagen....phew het word spannend nu ...staat je reistas al klaar Daz?
Hier zeker nog niet, ik pak mijn spullen altijd pas het laatste uur....I know , bad habbit of me :(

Ik overweeg om op de heenweg eerst nog even langs Best te rijden en daar een bosje bloemen neer te leggen voor Michael ...zal ik jullie naam ook op het kaartje zetten?

Dames,

Wuhaha jullie zijn wel beiden die hards hoor als ik het zo hoor, want ik zou eten etc niet eens willen proeven waar ik van te voren al bij kan denken 'hmm dit kan mijn eetlust bederven' :p

Yep, relaties zijn niet nodig om gelukkig te zijn, veel mensen denken van wel en daar gaan ze dan ook de mist in. :yes:

Lekker plaatje Off The Wall he! Echt een van die platen die de komende 10000000 jaar nog 'levend' aan zal voelen.

Hmm begraven, hoe deed ik dat?

Ten eerste zou ik minder bezig zijn met Michael. Ook al is Michael je energie bron, Michael is niet de enige energie bron voor een fan. Minder bezig zijn is dan ook minder bezig zijn met Facebook qua MJ en andere social media. Het is belangrijk om daar even in te verminderen.

Ten tweede zou ik doordat je meer afstand van MJ hebt genomen, meer andere zaken ondernemen, andere muziek gaan luisteren, weg uit isolement.

Ten derde, Filosofie & Rationalisme...
Twee termen die eigenlijk onmogelijk met elkaar samen vallen, maar ik doe het wel even in een kritische vraag naar mijzelf: Hoe lang zouden mensen blijven rouwen om mijzelf als ik, Lars, kom te overlijden? In het begin heel heftig, na een aantal maanden is er nog onbegrip, maar na een jaartje is het bij velen al bezonken. En dan zullen alleen mijn naasten en familie mij nog elke dag herinneren. Wellicht met een foto en of herinneringen.
De vraag die erop volgt: Waarom zou ik mijn leven dan laten leiden door onrust, onbegrip om het overlijden van een persoon die ik altijd heel dierbaar heb gehad?
Daar de vraag die erop volgt: Hoe zou mijn leven eruit zien als ik deze onrust en onbegrip in mijn leven toelaat en mijn vrijheid en geluk hierbij kan doen laten afnemen?
Mijn laatste vraag: Wat gebeurt er als ik nu afstand ga nemen van Michael, zijn overlijden accepteer (omdat het niet anders kan) hem een plekje geef en voor mijzelf kies?

Omgaan met het verlies van dierbare personen is niet makkelijk en voor velen niet eens toegankelijk, maar met de juiste manieren kan het leven ineens veel mooier worden, zo mooi zelfs dat mensen vaak niet eens weten dat de wereld zo mooi is. De eerste stap is vaak het ' voor jezelf kiezen'. Daarna gaat het geleidelijk.

Gaan jullie overnachten in Reusel? :p

Hey das lief hoor, maar mij hoef je er niet op te zetten :)
 
Dames,

Wuhaha jullie zijn wel beiden die hards hoor als ik het zo hoor, want ik zou eten etc niet eens willen proeven waar ik van te voren al bij kan denken 'hmm dit kan mijn eetlust bederven' :p

Yep, relaties zijn niet nodig om gelukkig te zijn, veel mensen denken van wel en daar gaan ze dan ook de mist in. :yes:

Lekker plaatje Off The Wall he! Echt een van die platen die de komende 10000000 jaar nog 'levend' aan zal voelen.

Hmm begraven, hoe deed ik dat?

Ten eerste zou ik minder bezig zijn met Michael. Ook al is Michael je energie bron, Michael is niet de enige energie bron voor een fan. Minder bezig zijn is dan ook minder bezig zijn met Facebook qua MJ en andere social media. Het is belangrijk om daar even in te verminderen.

Ten tweede zou ik doordat je meer afstand van MJ hebt genomen, meer andere zaken ondernemen, andere muziek gaan luisteren, weg uit isolement.

Ten derde, Filosofie & Rationalisme...
Twee termen die eigenlijk onmogelijk met elkaar samen vallen, maar ik doe het wel even in een kritische vraag naar mijzelf: Hoe lang zouden mensen blijven rouwen om mijzelf als ik, Lars, kom te overlijden? In het begin heel heftig, na een aantal maanden is er nog onbegrip, maar na een jaartje is het bij velen al bezonken. En dan zullen alleen mijn naasten en familie mij nog elke dag herinneren. Wellicht met een foto en of herinneringen.
De vraag die erop volgt: Waarom zou ik mijn leven dan laten leiden door onrust, onbegrip om het overlijden van een persoon die ik altijd heel dierbaar heb gehad?
Daar de vraag die erop volgt: Hoe zou mijn leven eruit zien als ik deze onrust en onbegrip in mijn leven toelaat en mijn vrijheid en geluk hierbij kan doen laten afnemen?
Mijn laatste vraag: Wat gebeurt er als ik nu afstand ga nemen van Michael, zijn overlijden accepteer (omdat het niet anders kan) hem een plekje geef en voor mijzelf kies?

Omgaan met het verlies van dierbare personen is niet makkelijk en voor velen niet eens toegankelijk, maar met de juiste manieren kan het leven ineens veel mooier worden, zo mooi zelfs dat mensen vaak niet eens weten dat de wereld zo mooi is. De eerste stap is vaak het ' voor jezelf kiezen'. Daarna gaat het geleidelijk.

Gaan jullie overnachten in Reusel? :p

Hey das lief hoor, maar mij hoef je er niet op te zetten :)

9789045111940.jpg


Phew een heel bericht Lars ...dat geeft ons wat om over te praten zondag he?
Uit ervaring weet ik dat het ene mens sneller de draad op pakt dan het andere mens ...dit hangt vaak ook af van andere factoren he? over hoe je voor de rest in het leven staat ...ik denk dat er onder de MJ fans best veel mensen niet lekker in hun 'vel' zitten :(

ja, wij blijven overnachten anders moet ik snachts nog 2 uur terug rijden...dat ga ik nooit redden om dat tijdstip, dan val ik om! haha
 
WOW, indeed :cheeky: wat een prachtig antwoord, Lars.

Ik probeer nu de juiste woorden in het ND te vinden maar inderdaad, rouw heeft vele gezichten en er zijn geen 'vaste' afspraken om het te verwerken. Het vraagt tijd, veel tijd en vooral niets geforceerd.

Die hard? Trouw ja. (Loyal and dedicated still) is gewoon mijn wereld waar ik opgegroeid ben en ik mij dan ook 'veilig' voel ben niet zo 'happig' op de maatschappy tegenwoordig.

Wat het eten betreft? Ik ben een 'slechte eter' :sigh: dus ik probeer zo mijn 'dieet' wat uit te breiden ;)

Ik heb inderdaad 'afscheid' genomen van Michael :cry: dankzij een 'meditatie' cursus enzo heb ik het een 'plekje' gegeven en dat was een enorme opluchting. Michael is wel nog mijn 'energie bron' :blush: maar dan heb ik 'energie' voor de BIG BAD WORLD :pirate:

Inderdaad, is het beter voor jezelf en je omgeving (vrienden, family) dat je nog andere interesses hebt zonder jezelf 'pijn' te doen en nu een 'masker' te moeten dragen dat alles wel goed zit!

Hoe los je dat zwart gat op? Door alles een plekje te geven en alles te gieten in een planning, dit werkt 'perfect' voor mij :agree:
Ik doe enkel 's morgens mijn Michaeling :wub: en dan volgen de andere taken als huishouden, family, administratie, andere hobbies :blush:

Yep, vandaag maak ik mijn 'valies' :D wel, eigenlijk mijn 'rugzak' :cheeky: voor een weekendje Eindhoven! Kijk er echt al naar uit!

Ik ben idd beter bereikbaar op FB :cheeky: anders heb ik teveel mailboxen dat ik 'moet' nakijken :cheeky:
Ik ben een 'verwoed' chatter maar helaas geen beller. Ik haat het gerinkel van de telefoon dus :blink:

NOG 3 OMG!!!!!
Vandaag- Vrijdag en Zaterdag nog :woohoo::lol: :bugeyed

Tot zondag :dancin:
 
Back
Top