Dutch Fan thread 11-03-2014

Daryll748;3972186 said:
Ah well, impersonators :blink:
Ja, inderdaad. NU gebruik ik dit :blink: ipv dit :blush: Waarom?
Look a likes waren meer 'bereikbaar' dan Michael die altijd zo 'beschermd' werd door bodyguards :sigh:

Het COOL er aan was dat je kon praten met hen, op de foto er mee en ze zelf een HUG kon geven :sigh:
Ik weet dat het nu allemaal een 'illusie' is maar vroeger 'vertegenwoordigden' ze Michael. Ik zeg wel 'vroeger', duh!

Want NU is het voor mij wat 'pijnlijk' om één te zien want dan realiseer ik dat we Michael gewoon 'kwijt' zijn en dat ie eigenlijk niet zo 'beschermd' was of dat we dachten :cry:

Zie je dat ik er nog niet 'over' ben. Soms vraag ik me af of dat wel te genezen valt dus GEEN look a likes meer, please...

Treas, Ik denk dat het Navi was aan de O2 :blink: wat ik eigenlijk niet echt 'respectvol' vond maar enfin, emoties hé :sigh:

Enfin om niet in een :sigh: te eindigen hier! Ik kijk er echt naar uit hoor naar het Jackson event :clap:

Was het maar om de 'sfeer' van de 'gouden tijd' te herbeleven en mijn vreugde met anderen te delen. :agree:

We are the MJ family hey :wub:

Ik ken het gevoel van voor zijn dood :( niet ...maar kan me voorstellen wat een gemis het moet zijn voor jou en vele andere, die al langer fan van Michael waren...Ja meis, het word nooit meer hetzelfde, maar we gaan er in ieder geval van proberen te genieten.
Laten zien dat we O zo dankbaar zijn voor wat Michael nog steeds en altijd betekenen zal!
His spirit will never leave us!

Hugsss
 
Treasure;3972249 said:
Ik ken het gevoel van voor zijn dood :( niet ...maar kan me voorstellen wat een gemis het moet zijn voor jou en vele andere, die al langer fan van Michael waren...Ja meis, het word nooit meer hetzelfde, maar we gaan er in ieder geval van proberen te genieten.
Laten zien dat we O zo dankbaar zijn voor wat Michael nog steeds en altijd betekenen zal!
His spirit will never leave us!

Hugsss

Bedankt, Treas :ciao:

Inderdaad, NU kunnen we tonen wat Michael ons geleerd heeft en dat is NOOIT opgeven en er altijd voor gaan.
Zoals je alarm clock op 7 AM zetten om tijdens je ontbijt te kunnen 'Michaelen' :blush:

Perfecte boost van de dag want ik heb zowaar gisteren 20 pagina's geschreven... Een NIEW record mogelijk gemaakt door onze Michael hé :bow:
 
Daryll748;3972401 said:
Bedankt, Treas :ciao:

Inderdaad, NU kunnen we tonen wat Michael ons geleerd heeft en dat is NOOIT opgeven en er altijd voor gaan.
Zoals je alarm clock op 7 AM zetten om tijdens je ontbijt te kunnen 'Michaelen' :blush:

Perfecte boost van de dag want ik heb zowaar gisteren 20 pagina's geschreven... Een NIEW record mogelijk gemaakt door onze Michael hé :bow:


Keep it going!! Yeahhhhhhhh
:clap::clap:

have a nice day Daz xx
 
Zonder Michaelen geen goed begin van de dag he!
Haha nee maar ik dans wel iig even in de ochtend een paar moves van hem na en dan begint mijn dag, dan wel op de hedendaagse muziek en dan is het helemaal toppie!

Btw, ik luister heel de dag Days in Gloucestershire... Wat een topnummer!
 
Zonder Michaelen geen goed begin van de dag he!
Haha nee maar ik dans wel iig even in de ochtend een paar moves van hem na en dan begint mijn dag, dan wel op de hedendaagse muziek en dan is het helemaal toppie!

Btw, ik luister heel de dag Days in Gloucestershire... Wat een topnummer!

Ik ga je heel eerlijk bekennen dat ik het nummer niet ken ...heb er niet naar geluisterd en nu is het te laat ...alles is inmiddels van internet verwijderd ...hopen maar dat er snel een nieuwe CD uit zal komen.
Ik was te VOL van het nummer: "Slave to the rhythm" Om naar nadere songs te luisteren :( heb nu spijt.
 
Science Freak;3972462 said:
Zonder Michaelen geen goed begin van de dag he!
Haha nee maar ik dans wel iig even in de ochtend een paar moves van hem na en dan begint mijn dag, dan wel op de hedendaagse muziek en dan is het helemaal toppie!

Btw, ik luister heel de dag Days in Gloucestershire... Wat een topnummer!

Inderdaad, als mijn brein eerst 'gevoed' is met Michael muziek dan protesteert ie niet zo als ik andere muziek hoor tijdens de dag! :doh:

Ik moet ook toegeven dat ik deze song 'misgelopen' heb maar ik heb altijd een 'naar' gevoel met die leaks hoor :blink: Niet echt wat Michael wou hé :blush: Dus, Ik heb het liever 'origineel' op CD en inderdaad, ik hoop dat er vlug een nieuwe CD komt met al die prachtige demo's. :unsure:
 
Hey :ciao:

Dagdromen jullie ook al over het Jackson event?
Het is spannend dat het zo dichterbij komt hé :wild:

Ik kijk er echt naar uit om weer tussen fans te vertoeven maar nu in 'REAL' life. Is es iets anders dan 'online' hé :unsure:

Fijne vrijdag!

Daz.
 
Daryll748;3972886 said:
Hey :ciao:

Dagdromen jullie ook al over het Jackson event?
Het is spannend dat het zo dichterbij komt hé :wild:

Ik kijk er echt naar uit om weer tussen fans te vertoeven maar nu in 'REAL' life. Is es iets anders dan 'online' hé :unsure:

Fijne vrijdag!

Daz.

Nog een paar weekjes ...whooo het word wel spannend nu ;)

Tot vanavond hopelijk :)
 
Leuk Science Freak :) Tuurlijk kan je betst een paar uurtjes missen voor een event van dit kaliber :)
Kan misschien wel weer jaaaaaren duren voordat je zo'n kans krijgt
 
Ja das zeker zo!
Daarom ga ik wel eventjes rond kijken wat er allemaal te doen valt.
Misschien kom ik jullie wel tegen?

Zou leuk zijn ...Ik hoop je te herkennen van je foto op FB :) Als dat zo is klop ik je even op je schouder ok?
 
Haha ik ben inmiddels behoorlijk afgevallen in mijn gezicht, zo zeggen anderen. De FB foto is al van zomer 2013 namelijk hahaha.
Maar ik denk wel dat je me kan herkennen, heb nog altijd een blij gezicht als ik lach en ik lach wel wat af, dus dat moet goed te herkennen zijn!
 
Haha ik ben inmiddels behoorlijk afgevallen in mijn gezicht, zo zeggen anderen. De FB foto is al van zomer 2013 namelijk hahaha.
Maar ik denk wel dat je me kan herkennen, heb nog altijd een blij gezicht als ik lach en ik lach wel wat af, dus dat moet goed te herkennen zijn!

Altijd een blij gezicht?? Nou dan wil ik je zeker ontmoeten!! hahah
Ik hoop er ook wat af te lachen ...word vast een feest!! :)

je bent nog laat op ...ik dacht dat wij ( Daz en Ik de enige waren )

welterusten voor straks
 
Science Freak;3973311 said:
Haha ik ben inmiddels behoorlijk afgevallen in mijn gezicht, zo zeggen anderen. De FB foto is al van zomer 2013 namelijk hahaha.
Maar ik denk wel dat je me kan herkennen, heb nog altijd een blij gezicht als ik lach en ik lach wel wat af, dus dat moet goed te herkennen zijn!

Een blij gezicht ontmoeten is altijd mooi meegenomen :D Hoop ook van je daar te ontmoeten!

ARGHHH, inderdaad nog een maand! Wat vliegt de tijd hé! :wild:
 
Treasure;3973315 said:
Altijd een blij gezicht?? Nou dan wil ik je zeker ontmoeten!! hahah
Ik hoop er ook wat af te lachen ...word vast een feest!! :)

je bent nog laat op ...ik dacht dat wij ( Daz en Ik de enige waren )

welterusten voor straks

Ik ben helaas de laatste tijd heel veel online, meer omdat ik tot diep in de nacht aan mijn studie aan het leren ben. Ja in het weekend helaas...
Maar ik zal mijn glimlach delen die dag haha en natuurlijk gaan we dansen daar he!
Want als er iets is waarin ik me niet kan inhouden, is het muziek, dan gaan mijn benen al te keer zonder dat ik het besef wooohoooooo.

Daryll748;3973389 said:
Een blij gezicht ontmoeten is altijd mooi meegenomen :D Hoop ook van je daar te ontmoeten!

ARGHHH, inderdaad nog een maand! Wat vliegt de tijd hé! :wild:

Komt helemaal goed, we gaan elkaar ontmoeten!
En de tijd vliegt idd!
 
Ik ben helaas de laatste tijd heel veel online, meer omdat ik tot diep in de nacht aan mijn studie aan het leren ben. Ja in het weekend helaas...
Maar ik zal mijn glimlach delen die dag haha en natuurlijk gaan we dansen daar he!
Want als er iets is waarin ik me niet kan inhouden, is het muziek, dan gaan mijn benen al te keer zonder dat ik het besef wooohoooooo.



Komt helemaal goed, we gaan elkaar ontmoeten!
En de tijd vliegt idd!

Jeetje wat een spontaan bericht, ik word er helemaal BLIJ van !!
Ik zie het al, geen gebrek aan LOL als het aan jou ligt :)


Succes met je studie...laatste jaar?
 
Science Freak;3973527 said:
Ik ben helaas de laatste tijd heel veel online, meer omdat ik tot diep in de nacht aan mijn studie aan het leren ben. Ja in het weekend helaas...
Maar ik zal mijn glimlach delen die dag haha en natuurlijk gaan we dansen daar he!
Want als er iets is waarin ik me niet kan inhouden, is het muziek, dan gaan mijn benen al te keer zonder dat ik het besef wooohoooooo.



Komt helemaal goed, we gaan elkaar ontmoeten!
En de tijd vliegt idd!

Inderdaad, SUCCESS met je studies! :clap:MJJC is 'nodige' energie ervoor hé!
Dansen? Natuurlijk, is veel te lang geleden voor mij maar ik kijk er naar uit!

Is nog.... 27 dagen :wild:
 
Treasure;3973538 said:
Jeetje wat een spontaan bericht, ik word er helemaal BLIJ van !!
Ik zie het al, geen gebrek aan LOL als het aan jou ligt :)


Succes met je studie...laatste jaar?

1e jaar pas, voorheen andere opleiding gedaan, nu Maatschappelijk Werk.
Heel leuk ook en wat zijn er toch veel dames bij mij op school.
Echt heaven on earth:jump1::shifty:^_^
Voorheen was school zo: ah nee niet weer.
En nu is school zo: yes ik mag weer! Yihaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :woohoo:

Oh ja veel lol hier idd, heel vaak, because always look on the bright side of life!

Daryll748;3973722 said:
Inderdaad, SUCCESS met je studies! :clap:MJJC is 'nodige' energie ervoor hé!
Dansen? Natuurlijk, is veel te lang geleden voor mij maar ik kijk er naar uit!

Is nog.... 27 dagen :wild:

Dankjewel :)
Dance your ass off!
 
1e jaar pas, voorheen andere opleiding gedaan, nu Maatschappelijk Werk.
Heel leuk ook en wat zijn er toch veel dames bij mij op school.
Echt heaven on earth:jump1::shifty:^_^
Voorheen was school zo: ah nee niet weer.
En nu is school zo: yes ik mag weer! Yihaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa :woohoo:

Oh ja veel lol hier idd, heel vaak, because always look on the bright side of life!



Dankjewel :)
Dance your ass off!

Haha je maakt me aan het lachen ....had ik mijn zoon nou ook maar die richting (Maatschappelijk werk) opgestuurd ..hij doet nu Grafische vormgeving en man...wat moet ik achter zijn broek aan zitten :angry:...pffff hij had zeker interesse in Maatschappelijk werk ...had graag iets willen gaan doen met moeilijke juigd in de toekomst ...maar goed het is dus wat anders geworden.
Fijn dat je er zon'n plezier in hebt, Houden zo!!
Maar met zo'n postitieve instelling als jij hebt gaat dat vast en zeker lukken.

haha Dance your ass off
carlton-dance.gif
 
Haha mooi zo, flink veel lachen, want naast alle troubles is het leven eigenlijk een groot feestje!

Grafische vormgeving is ook mooi! Maar goed, veel minder dames :(
En achter zijn broek zitten? Nou zo was ik vroeger ook, maar goed eenmaal neem je prioriteiten omdat het echt anders de hele toekomst verkl**t.
En we worden zo ontzettend verwend... Na hoorcollege Filosofie heb ik even goed lopen nadenken...We hoeven alleen maar te reproduceren, we leren stof die al ontwikkeld is, deze ontwikkelen eigenlijk niet verder en gebruiken we in de maatschappij om mensen te helpen, omdat anderen hulpverleners weg zijn gegaan. Kortom, we kunnen ontzettend hoge punten halen als we maar doen wat er in het boek staat.
Krom eigenlijk, maar zo ga ik wel voor die 10 bij Psychologie tentamen die ik volgende week heb wuhahahahahaha.
Dus zeg het maar tegen hem, school is leuk en simpel, gewoon doen wat er gevraagd wordt en verder veel lol beleven!

Ja echt zo leuk op school, leuke dames (dus echt meiden met hart op goede plaats) die de opleiding volgen, ze zijn lief (ik verwacht toch wel dat er een match tussen zit voor mij:wild:) en uiteraard zijn de vakken zeer interessant. *actieve leerhouding vereist* :D

Hahahahahha ja zoiets als Carlton!
Als ik wakker word dan dans ik vrolijk de douche of kleren in en als ik op me kamer met muziek ben, dan voel ik me echt als een vis in het water.
Nummers als deze word ik echt vrolijk van:


Al is het in de ochtend niet donker, nou ik dans wel!
 
^^ Klinkt allemaal goed en veel belovend Lars, ik hoop dan ook dat je er straks een leuke baan aan overhoud!
gaat vast lukken met zo'n instelling ;)
Mijn zoon wilde altijd al bij de Korps Mariniers ...en is daar ook gekomen ...maar het was toch niet wat ie wilde / ervan verwacht had :( dat vond ik best jammer want god wat was ik trots op hem! een bikkel!!
Maar goed ik ben al blij dat hij zijn draai nu gevonden heeft hoor ..nieuwe ronde, nieuwe kansen!
Hij is inmiddels ook al bijna 20 dus ja dan gaat de tijd ook een rol spelen he?

Steen goed! die plaat van Bruce ...vind ik ook lekker
Maar het liefst word ik toch wakker met een plaat van Michael of George Michael :)
 
Even een vraagje tussendoor: Wie gaat er allemaal naar het European Jackson Event op 20 April ??
 
Back
Top