Dutch & Belgian MJ fans

Re: Dutch MJ Fans

paar weken teug poste ik hier over een walgelijk t-shirt dat te koop was op een website. Ik had daarover een mail gestuurd en kreeg een ontwijkende reactie. Ik zag nu dat het t-shirt nu niet meer beschikbaar is. Het lijkt erop dat ze het dus toch weggehaald hebben :)
 
Re: Dutch MJ Fans

wow wat een goed initiatief! ik heb zelf ook nog een idee voor wat wij fans kunne betekend maar weet niet hoe of met wie ik dat vorm kan geven
childrens day iets wat michael altijd wilde speelgoed geven lijkt me geweldig. alleen ik heb geen helaas noch ben ik op een event aanwezig

sorry
 
Re: Dutch MJ Fans

Gaan er hier nog mensen de 28e naar Amsterdam? Ik was eerst heel erg aan het twijfelen. Maar we gaan nu met een leuk groepje dus zal vast wel een gezellig MJ middagje worden! :)
 
Re: Dutch MJ Fans

Ik stond gister bij de supermarkt en zag een aanplakding hangen. Blijkbaar wordt er in het Zuidhonk in Waddinxveen (waar al eerder een MJ avond was) op 25 juni een middag gehouden in het teken van Michael.
 
Re: Dutch MJ Fans

Wat grappig dat je het hebt zien hangen.
Ik zit in het "MJ team" van het zuidhonk, Murielle en Debbie organiseren een middag in het zuidhonk op 25 juni.
 
Re: Dutch MJ Fans

Wat grappig dat je het hebt zien hangen.
Ik zit in het "MJ team" van het zuidhonk, Murielle en Debbie organiseren een middag in het zuidhonk op 25 juni.

Haha dat is zeker grappig. Ik stond in de rij en ineens zag ik in mn ooghoek een foto van Michael. Dus ik huh...... haha Ik weet niet of ik op die dag uberhaupt ergens wil zijn, maar misschien kom ik wel ff langs. Kon er verder nog niks over vinden. Denk dat veel ook mss wel naar Best gaan?
 
Re: Dutch MJ Fans

Ik ben er zelf niet bij. 's avonds is er weer een event in Eindhoven net als vorig jaar alleen werd het toen door Jackson event georganiseerd.
Het idee is dat de dag in Waddinxveen begint en daarna naar Best om daar te eten en dan naar Eindhoven. Ik ga dus naar Best en naar Eindhoven.
Ik kan het aanbevelen om op die dag met fans te zijn vond het vorig jaar erg fijn maar het is voor iedereen anders natuurlijk.

Beide events hebben een herdenkingsruimte waar op de achtergrond ballads worden gedraait. In waddinxveen zullen er waxinelichtjes branden en bloemen zijn.
Dit is de website voor meer info http://www.mjj-tribute-events.com/memorial/ .
 
Re: Dutch MJ Fans

Ik kreeg het ook in mijn mail over die dag in Amsterdam, maar ik was niet van plan te gaan. Ik was 29 augustus van plan te gaan,maar ik heb geen idee of er dan ergens iets gehouden word? Vorig jaar was het op zijn verjaardag in de panama, maar deze datum komt me niet goed uit en ook voor twee vrienden die dan meegaan niet.
 
Re: Dutch MJ Fans

Dit jaar organiseren Willy Gijsman en Murielle het in Leiden (In casa) op 28 augustus ;)
Leuk om je hier weer eens te zien trouwens :)
 
Was er afgelopen zaterdag een MJ event in Amsterdam toevallig? In de metro zat ik toevallig bij wat MJ fans in de buurt blijkbaar want ik hoorde een groepje kletsen over Michael en een event.

Was afgelopen zaterdag heel de dag op pad met een chatmaatje uit Azië in Amsterdam en Keukenhof. Achteraf niet zo slim want ik heb woensdag mijn voet gekneusd en zaterdag had ik daar geen last van met een extra paracetamol maar zodra het verband er af ging.:doh:

Ik ben ook van plan om 25 juni naar Best te gaan en naar Eindhoven. Of in ieder geval alleen Best, moet nog even kijken. Vind het wel wat raar dat er nu dus ook een event is daar maar niet door jacksonevent georganiseerd.
 
Re: Dutch MJ Fans

Ja het is ook wel raar. Zeker omdat het een exacte kopie is van vorig jaar, alleen die optredens zullen waarschijnlijk anders zijn.
 
@Thijs: Leuk als je ook komt 28 augustus! :)
Hoe gaat het nu met je? Heel veel sterkte nog... :huggy:

@Lars: Hoe zijn je eerste examen-dagen gegaan? Veel succes hè!!

@Dudie: Misschien ging het over het event van 28-05? Anders weet ik het niet... Ja, ik ben 25-6 in Waddinxveen, en ook in Best & Eindhoven. Heel veel beterschap met je voet! :flowers:

@Angela: Dresscode? Oh wacht... Thrillerrrrrrr! :D
 
Last edited:
Re: Dutch MJ Fans

Nah......doe het rustig aan dit jaar.

Waarschijnlijk gaan we volgend jaar weer knallen, de gesprekken met verschillende oranisaties zijn in volle gang.

Greetings ;)
 
Re: Dutch MJ Fans

Nah......doe het rustig aan dit jaar.

Waarschijnlijk gaan we volgend jaar weer knallen, de gesprekken met verschillende oranisaties zijn in volle gang.

Greetings ;)
Lollz bedoelde eigenlijk andere Thijs (SB). Maar met jou ook alles goed? Gelijk heb je hoor even rustig aan doen... :yes:
:wild: Wow, wat een goed nieuws! Ik hoop het echt... We hadden het begin van de maand nog over de tribute toen in Best in 2009. Dat was zo mooi... :heart: Zou zo gaaf zijn om nog eens zoiets in Best te doen, of niet?
 
Re: Dutch MJ Fans

hahaha sorryyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy ;)

In Best zou super zijn ja.....wie weet.

Groetjes
 
Re: Dutch MJ Fans

Nah......doe het rustig aan dit jaar.

Waarschijnlijk gaan we volgend jaar weer knallen, de gesprekken met verschillende oranisaties zijn in volle gang.

Greetings ;)

Klinkt goed!

We moeten weer eens bellen :).

@hocus Thriller? ik weet van niks :ph34r::shutup:
 
Re: Dutch MJ Fans

hey allemaal, ik ben in deze thread eigenlijk nooit maar ik heb een vraag:
wat doen wij nl fans op 25 juni 2011? Ik heb nog nooit fans ontmoet van Michael en ik ken ook geen michael fans in mijn omgeving, en ik zou eventueel wel fans willen ontmoeten. Hangt ervan af hoe ziek ik dan ben, ik heb de ziekte van crohn en ben al 1,5 thuis.
Zijn er evenementen of iets georganiseerd?
XXXXXXXXXX
 
Hocus;3386880 said:
@Thijs: Leuk als je ook komt 28 augustus! :)
Hoe gaat het nu met je? Heel veel sterkte nog... :huggy:

@Lars: Hoe zijn je eerste examen-dagen gegaan? Veel succes hè!!

@Dudie: Misschien ging het over het event van 28-05? Anders weet ik het niet... Ja, ik ben 25-6 in Waddinxveen, en ook in Best & Eindhoven. Heel veel beterschap met je voet! :flowers:

@Angela: Dresscode? Oh wacht... Thrillerrrrrrr! :D

Hey :)

Naar de omstandigheden gaat het best ok, het is nu net iets langer dan 3 weken dat de begravenis was maar het voelt al veel langer, maar ik heb geen idee verder hoe ik het gevoel moet beschrijven, nog steeds onwerkelijk. Maar ik kom er wel, en pap is in een veel betere plek nu, dat is één ding dat zeker is.

Maar ik zal er alles aan doen om er 28 augustus bij te zijn, het is in leiden, vrij vlakbij waar een vriend vna mij woont, kan ik daar prima overnachten. Maar waarom geen 29 augustus, op Mike's verjaardag?
 
Re: Dutch MJ Fans

Nah......doe het rustig aan dit jaar.

Waarschijnlijk gaan we volgend jaar weer knallen, de gesprekken met verschillende oranisaties zijn in volle gang.

Greetings ;)
Dat zou zeker goed nieuws zijn! Vond jullie evenementen altijd verreweg het beste georganiseerd en het leukst om bij te wonen.

Bad Tour '88 screening party a la de This Is It premiere in Breda (minus de onvoorziene moeilijkheden die toen optraden ;) )? :p
 
@SB ik denk dat ze verwachten dat veel mensen niet zouden komen op maandag. Er is vorig jaar een soort enquête gehouden met de vraag of je op iedere dag van de week zou komen voor mike z'n verjaardag. Misschien is daar uit gekomen dat veel dat niet doen?

@Ingelief er worden naar mijn weten 2 evenementen georganiseerd op 25 juni. 's middags in Waddinxveen van 13:00 - 18:00 daarna gaan er veel fans naar Best om daar gezamenlijk te eten en dingen bij het beeld te brengen en 's avonds wordt er een event georganiseerd in Eindhoven bij Dynamo.

@Hocus ik zie nu dat het al op de site staat het thema van 28 augustus dus het is geen geheim meer ;)
http://www.mjj-tribute-events.com/party/
 
Re: Dutch MJ Fans

@angela wie gaan allemaal daar heen van hier dan? En sorry ;) waar ligt waddixveen? Ik woon in Apeldoorn is dat ver?
 
Back
Top