Dutch & Belgian MJ fans

Re: Dutch MJ Fans

Hier zijn nog een paar foto's van vorige week! :wink:

1317353837_5_xNa2.jpeg

1317351706_5_AA1w.jpeg

1317351799_5_GPTf.jpeg

1317354292_5_uVZH.jpeg

1317355540_5_rpS4.jpeg

1317355791_5_o3Df.jpeg

1317356892_5_owyf.jpeg

1317358239_5_Aymx.jpeg
 
Re: Dutch MJ Fans

Leuk Diaan :)

Vandaag naar Dolliverse geweest, dat is een beurs voor BJD's (ball jointed dolls) zoals de meeste weten hier heb ik een MJ BJD. Ik wilde al een tijdje de Dangerous tour outfit maken en eindelijk was ie gisteren af. Vandaag mocht ie dus mee naar Dolliverse en ik heb er toch weer wat bekijks mee gehad :D. We hebben mooie foto's gemaakt die ik hier nog zal posten als ik ze heb gekregen.
 
Re: Dutch MJ Fans

Lieve allemaal zouden jullie ook mee willen helpen door te stemmen op de Michael Jackson's Child Support organisatie (zodat ze straks bij de Specsaver winkel in Leiden een donatie potje krijgen in de winkel om te sparen voor de waterput die ze in Afrika neer willen zetten)? http://www.stichtingspecsaverssteunt.nl/alle-goede-doelen/zuid-holland/specsavers-leiden/ Je kan 7x stemmen per dag! Je hebt geen registratie nodig, je hoeft alleen maar elke dag even op de groene Stem button te klikken (de pagina refreshen en nog een keer stemmen, kan tot 7x). Thanks! :heart:
 
Re: Dutch MJ Fans

Pssst...voor wie haar ook kent: Lieve Emilia (Rockstar) is vandaag jarig! :)
*hint* *hint* :D ;) Zou echt super zijn als ze veel berichtjes krijgt voor haar verjaardag! :wub:
 
Re: Dutch MJ Fans

Het blijkt dat ik Janet begin deze week net gemist heb in Parijs. Was daar vorig weekend voor een concert in Le Zenith en ging de 12de weer naar huis, hoorde ik dat Janet de 13de iets bij het Louvre deed waar ik dus de 12de ook nog ben geweest voor wat laatste sight seeing.

Vind het wel ergens raar dat ik voor dat concert wel naar Parijs ben gegaan en voor Janet niet maar ik vind dat Janet gewoon weer naar Nederland moet komen:cheeky:

Weet nog steeds niet wat ik volgende week ga doen. Alleen Best of toch ook even langs Eindhoven. Gaan er hier ook nog mensen naar Eindhoven volgende week?
 
Re: Dutch MJ Fans

Het blijkt dat ik Janet begin deze week net gemist heb in Parijs. Was daar vorig weekend voor een concert in Le Zenith en ging de 12de weer naar huis, hoorde ik dat Janet de 13de iets bij het Louvre deed waar ik dus de 12de ook nog ben geweest voor wat laatste sight seeing.

Vind het wel ergens raar dat ik voor dat concert wel naar Parijs ben gegaan en voor Janet niet maar ik vind dat Janet gewoon weer naar Nederland moet komen:cheeky:

Weet nog steeds niet wat ik volgende week ga doen. Alleen Best of toch ook even langs Eindhoven. Gaan er hier ook nog mensen naar Eindhoven volgende week?

Jammer dat je Janet gemist hebt. Naar welk concert ben je geweest?

Ik ga naar Best en naar Eindhoven, maar ik moet wel al vrij vroeg weer terug kan niet tot het einde blijven.
 
Re: Dutch MJ Fans

Ben naar SMTown geweest. Klinkt vast niet bekend. Is een concert met wat Koreaanse boy/girl bands van een bepaald label en werd voor het eerst in Europa gehouden. Moest ik dus heen want had niet verwacht ze ooit eens live te zien.

Een paar van die artiesten zijn trouwens ook MJ fans dus hier en daar wat MJ moves gezien en ze deden een soort van tribute op Michael's Jam tijdens het concert:D

Blijf trouwens ook niet tot het einde als ik naar Eindhoven ga. Meestal heb ik het na een paar uurtjes wel weer gezien. Vind het gewoon fijn om even onder mede fans te zijn.
 
Re: Dutch MJ Fans

Ik ga dit jaar alleen langs Best.
Mijn kinderen zijn mee (ze zijn 2,5 en 8 jaar oud) dus Dynamo gaat hem niet worden.

's Middags gaat er (bij goed weer) een vliegtuigje met banner over het beeld vliegen (daarna nog 2,5 uur over de rest van nederland).
Dat lijkt me wel mooi om te zien.
Verder ga ik die ochtend met de kinderen naar de dierentuin in Best. Het is een hele rit dus alleen naar het beeld is dan een beetje karig (en Michael hield van dierentuinen dus ik doe het gewoon ter ere van hem).
 
Last edited:
Re: Dutch MJ Fans

Het blijkt dat ik Janet begin deze week net gemist heb in Parijs. Was daar vorig weekend voor een concert in Le Zenith en ging de 12de weer naar huis, hoorde ik dat Janet de 13de iets bij het Louvre deed waar ik dus de 12de ook nog ben geweest voor wat laatste sight seeing.

Vind het wel ergens raar dat ik voor dat concert wel naar Parijs ben gegaan en voor Janet niet maar ik vind dat Janet gewoon weer naar Nederland moet komen:cheeky:

Weet nog steeds niet wat ik volgende week ga doen. Alleen Best of toch ook even langs Eindhoven. Gaan er hier ook nog mensen naar Eindhoven volgende week?
:bugeyed Aaargh ik word gek, heb nog steeds geen kaartjes en twijfel vreselijk of ik naar Parijs of Londen ga. Maar nu is m'n paard ook nog eens kreupel geworden, die krijgt donderdag onderzoek, hopelijk valt het mee. Maar als het ernstig is kan ik niet weg dus dan kan ik Janet vergeten... :( Stomme Janet, waarom komt ze niet gewoon naar Nederland!

Wie gaat er 25 juni mee naar Eindhoven????
Ja eerst naar Waddinxveen en dan naar Best en dan Eindhoven.

Ik ga dit jaar alleen langs Best.
Mijn kinderen zijn mee (ze zijn 2,5 en 8 jaar oud) dus Dynamo gaat hem niet worden.

's Middags gaat er (bij goed weer) een vliegtuigje met banner over het beeld vliegen (daarna nog 2,5 uur over de rest van nederland).
Dat lijkt me wel mooi om te zien.
Verder ga ik die ochtend met de kinderen naar de dierentuin in Best. Het is een hele rit dus alleen naar het beeld is dan een beetje karig (en Michael hield van dierentuinen dus ik doe het gewoon ter ere van hem).
Ow nou da's ook mooi toch? :yes: En Waddinxveen gaat ook niet lukken? Dat is 's middags namelijk...

Dit jaar naar Eindhoven Dynamo, waar ik en Louise een 1 jaar relatie vieren, alleen samen hoor, samen zijn, waar het vorig jaar allemaal gebeurde...
Jaa alweer 1 jaar julllie! :wub:
 
Re: Dutch MJ Fans

Wat zielig voor je paard, hopelijk is het niet al te ernstig :(
Ik vind het heel raar eigenlijk dat ze niet komt, helemaal sinds ze de laatste keer afgezegd heeft hier. Ze gaat allemaal wel mooi naar Berlijn, Londen, Dublin en Parijs maar Nederland niet:no:

Het is best dubbel, aan de ene kant wil ik haar graag nog eens live zien optreden maar heb geen zin om ver te gaan reizen. Misschien komt dat wel omdat ik haar laatste albums wat tegen vind vallen.
 
Re: Dutch MJ Fans

De laatste dag dat we kunnen zeggen: nog geen 2 jaar geleden...

Zie wel op tegen morgen.

Hopelijk zit het weer mee.

Janet ga ik alleen zien wanneer ze de moeite neemt om naar nederland te komen.
Vind het eerlijk gezegd flauw dat ze ons niet aandoet.
 
Re: Dutch MJ Fans

Dat is precies wat ik dacht vanochtend.
Het gaat zo snel de tijd. Voor mij voelt het vaak nog heel onwerkelijk en dat lijkt wel voor altijd zo te blijven. Ik denk nog vaak aan de dag dat ik het las en hoe de weken daarna waren..
 
Re: Dutch MJ Fans

Ben er nog niet over uit. Geen tv en internet morgen en gewoon ff lekker naar het strand ofzo. Of even hier in Waddinxveen bij de herdenking langs.
 
Re: Dutch MJ Fans

Ow echt?? Ja dan wordt t m niet.
Ik haat het als ik twijfel, maar ik wil gewoon niet zo'n nadruk leggen op morgen.
Doe dan liever iets op zn verjaardag.

Ga je morgen naar Eindhoven Angela?
 
Re: Dutch MJ Fans

Hahaha ohw main zat die post hier te lezen van toen met Thrill the world, tijd gaat snel...
Hmm kijk wel een beetje op tegen morgen...
Maar fijn om ook weer vele fans te zien!

Ben morgen trouwens in Waddinxveen, best en daarna eindhoven te vinden!
 
Re: Dutch MJ Fans

Ik ga denk ik toch alleen naar het beeld. Wil het namelijk niet te laat maken en aangezien het pas om 8 uur begint.

Twijfel nog wel over de tijd.. om 3 uur zou er een of ander vliegtuig overvliegen en ik heb begrepen dat er ook een grote groep komt voor het event in Eindhoven.

Morgen eerst maar een bloemetje kopen. Voor mij lijkt het ook nog steeds of het gisteren gebeurd is en soms 'vergeet' ik even dat hij er niet meer is. Niet dat ik er dagelijks mee bezig ben maar soms heb ik van die momenten en als ik dan weer mee zit te zingen met zijn muziek lijkt het gewoon net of hij er nog gewoon is.

Mijn moeder vond het ook al raar dat ik morgen nog een bloemetje ga halen want er is niemand jarig en wat moet ik met een bloemetje. Toen ik zei dat het morgen de 25ste is viel eindelijk het kwartje.
 
Re: Dutch MJ Fans

Ik hoop dat gister iedereen er een 'mooie' dag van heeft kunnen maken. Alleen of met mekaar. Zag al wat foto's van Best op facebook waar het er redelijk druk uitzag.
 
Re: Dutch MJ Fans

Jammer dat ik gisteren niet bij de MJ statue kon zijn, de foto's op FB zagen er leuk uit.
Gisteren heb ik wat vrijwilligerswerk gedaan de zeehondencreche en ik mocht een klein zeehondje vasthouden:wub: ,Daarna MJ geluisterd van Got To Be There tot Invincible en vervolgens Bad 'Live in Brisbane' gekeken:8-25-03tv_happy:
 
Re: Dutch MJ Fans

20110625201138.jpg
Ik ga denk ik toch alleen naar het beeld. Wil het namelijk niet te laat maken en aangezien het pas om 8 uur begint.

Twijfel nog wel over de tijd.. om 3 uur zou er een of ander vliegtuig overvliegen en ik heb begrepen dat er ook een grote groep komt voor het event in Eindhoven.

Morgen eerst maar een bloemetje kopen. Voor mij lijkt het ook nog steeds of het gisteren gebeurd is en soms 'vergeet' ik even dat hij er niet meer is. Niet dat ik er dagelijks mee bezig ben maar soms heb ik van die momenten en als ik dan weer mee zit te zingen met zijn muziek lijkt het gewoon net of hij er nog gewoon is.

Mijn moeder vond het ook al raar dat ik morgen nog een bloemetje ga halen want er is niemand jarig en wat moet ik met een bloemetje. Toen ik zei dat het morgen de 25ste is viel eindelijk het kwartje.

Ik heb dat ook nog soms, als ik een concert ofzo kijk lijkt het net of er niks gebeurd is en idd soms denk ik er niet aan op dagen dat hij niet meer bij ons is. Het blijft heel onwerkelijk als iemand er je hele leven is geweest en nu opeens niet meer...

Ik heb een paar foto's van Best het hangt helemaal vol zelfs de zijkant waar nooit iemand wat ophing!

20110625201138.jpg


20110625201202.jpg


20110625193918.jpg

20110625201138.jpg
 
Re: Dutch MJ Fans

Ik heb ook nog een paar foto's gemaakt...was er tussen 2 en 5:

1340980375_5_rDKx.jpeg

1340980733_5_8iRk_1.jpeg
1340981412_5_aFAq_1.jpeg
1340981794_5_v2Nt_1.jpeg
1340982373_5_rM_D.jpeg
 
Re: Dutch MJ Fans

Ben uiteindelijk niet gegaan, mijn verkoudheid begon weer erger te worden en dan ook nog het weer en ik was al vrij laat wakker waardoor ik wel heel erg moest haasten als ik er om 3 uur wilde zijn. Heb gisteren dus extra veel MJ muziek gedraaid. Ga misschien komende week toch even langs of anders met zijn verjaardag.

En het valt mij ook op dat er ineens veel meer aan het hek hangt. Misschien zijn er fanclub bussen langs gereden ofzo? Vorig jaar hing het hek niet zo vol naar mijn idee.

Was er trouwens iets te doen bij het beeld gezien de dieren?
 
Re: Dutch MJ Fans

Nou, er was niks georganiseerd....Deze dieren waren van een fan die ze had meegenomen.
Hij had ook snoep en bellenblaas geregeld voor de kinderen daar en gratis gebrande cd'tjes voor de fans, tijdschriften die we in konden kijken, etc.etc.....erg mooi en in de geest van michael zeg maar.

Sfeer was top op zo'n moeilijke dag....

Er waren verschillende fans uit Duitsland en Belgie. Misschien dat het daar een beetje doordringt dat er een beeld in NL staat (niet te ver van de duitse en belgische grens), misschien dat er daarom wat meer hing.
Ik heb zelf niet bijzonder veel meegenomen: bosje zonnebloemen, rozen voor aan het hek, 3 kaarsjes en een kaartje.
 
Back
Top