Dutch & Belgian MJ fans

Re: Dutch MJ Fans

Een MJ knuffel, wie wil dat nou niet hahaha.
Al die enge attracties krijg je me met geen 10 paarden in hoor. Veelste eng, ben echt een schijtluis wat dat betreft.
 
Re: Dutch MJ Fans

Wie gaat er naar Leiden op 28 augustus? En is dit echt een volwaardige tribute/party die vorig jaar in Amsterdam, volgens mij Malibu ook was? Ik denk er sterk over om te gaan samen met vrienden, echt in de stemming voor ook :)
 
Re: Dutch MJ Fans

Ik denk dat het vergelijkbaar is met A'dam vorig jaar. Het wordt volgens mij door dezelfde mensen georganiseerd.
Zelf ga ik niet.
We gaan wel even naar het Beeld op de 29e en in oktober naar het feest in Zwolle.
 
Re: Dutch MJ Fans

Klopt het is van dezelfde organisatie als vorig jaar 29 augustus in Panama was.
Ik ga wel. En net als Janena op 29 augustus ga ik ('s avonds) naar Best.
 
Ik ga er alles aan doen om erheen te gaan, het enige wat mij kan tegenhouden is dat ik slecht in de financien zit, maar dat zit wel goed. Genoeg shit..echte shit meegemaakt dit jaar, het is tijd voor feest, voor vreugde, tijd om de verjaardag van één van mijn helden te vieren, samen met goede mensen :)
 
Re: Dutch MJ Fans

Nou heel eerlijk gezegd ben ik daar de laatste maanden niet mee bezig geweest, mijn hoofd stond er totaal niet naar, na wat er gebeurd is. En het enige waar ik me echt enigzins goed bij voelde was gewoon veel thuiszitten samen met het hondje, films/series kijken en veel met vrienden praten op Xbox Live, maar ook onder familie zijn uiteraard.
 
Re: Dutch MJ Fans

Ik heb net even TII gekeken op TV en het weer afgezet, moest bijna weer janken. Eigenlijk wel raar want bij de 2de keer bios en die ene keer dat ik de DVD bekeken heb had ik dat niet maar ik moest weer aan dat alles denken en het moment dat ik daar op 3 september voor de deur stond bij de o2 terwijl er geen concert was en die arena dus helemaal donker was.
Maar goed ik voel me de laatste tijd al niet zo happy dus dat zal ook wel mee spelen. Misschien straks nog een stukje kijken.
 
Re: Dutch MJ Fans

This is it blijft geweldig maar zo extreem zonde dat hij het nooit heeft mogen tonen aan de fans, zodat hij kon zien hoe geliefd hij nog altijd was. Ik zie ook nog steeds geen man daar die stervende is, er klopt gewoon een hoop niet.

En wat een fucking triest gedoe van die Private investigator Pellicano nu zeg, het houd gewoon nooit op he.
 
Re: Dutch MJ Fans

:waving: Ik zal z.s.m. weer ff bijlezen! :wink:

Hier wat foto's van afgelopen weekend @ het MJ Honors event in Duitsland :
1386271056_5_AQxB.jpeg

1384147725_5_7d7Q.jpeg

1384148862_5_SWGN.jpeg

1384149624_5_NJn7.jpeg

1384150275_5_yEht.jpeg

1384153198_5_IjcA.jpeg

1384154364_5_ZJXG.jpeg

1384155685_5_9y0h.jpeg

1384156645_5_FkP-.jpeg


En nog een mooie video van afgelopen zaterdag met een hele mooie boodschap :heart:

[youtube]-zOdGlZaO-c[/youtube]
 
Re: Dutch MJ Fans

Leuk die foto's.

Gisteren kaartjes besteld voor 28 augustus. Vandaag is de laatste voorverkoop dag waarbij je 3 euro korting hebt op de prijs die je aan de kassa betaald ;)
 
Sunflowers;3441458 said:
Ik post hier niet zo heel vaak in de thread, maar ik heb mn username laten veranderen van S a s s i e (sorry voor de spaties, maar dan komt ie niet in de search) naar Sunflowers. Zaten wat mensen prive vervelend te doen over het feit dat ik bij dit forum zit. Dus als je me zoekt... :)
Jammer dat dat nodig is... :( Maarja, mensen kunnen idd erg vervelend doen...

Angela_MJJ;3443152 said:
3 weken ;)
Dat doe je wel snel zeg! Ik sta om half 7 op en dan stap ik om half 8 de deur uit.
Oh fijne vakantie nog dan! :wink:
Wow, ik heb zelfs twee uur nodig 's ochtends en dan nog kom ik te laat op m'n werk... :lmao:

Dudie;3443934 said:
Ik ben nog steeds werkloos helaas. Gister naar de kermis geweest en ben alleen in de Inversion XXL gegaan. Wou ook nog in een nieuwe hoge zweefmolen maar die was 6 euro. Ja daag! Vind ik toch een beetje veel voor het uitzicht. Misschien ga ik er donderdagmiddag wel in trouwens want dan is er weer de 2,50 actie waar alle grote attracties verplicht aan mee moeten werken. Die actie is trouwens ook morgen en woensdag middag. Ik vind de kermis ook geweldig maar hier in Tilburg is die duur dus ik ga de laatste jaren eigenlijk alleen nog in de nieuwe attracties die ik echt wil uitproberen en dat zijn nou juist vaak de duurste. Maar er komt tegenwoordig echt weinig nieuws wat mij echt aanspreekt en in de booster en bungee ball heb ik ook al zo vaak ingezeten dat het saai wordt.

Niet de MJ kassa en cake walk gezien. Wel MJ knuffels. En dan niet die lelijke maar zoals dit maar dan in knuffelvorm:
WI007_sm.jpg



Misschien toch een proberen te grijpen als er donderdag eentje bovenop ligt want er zitten verschillende in en niet alleen MJ.
Is het nog gelukt? Hij is wel grappig! Lolz

Staffordshire Bullterrier;3457820 said:
Ik ga er alles aan doen om erheen te gaan, het enige wat mij kan tegenhouden is dat ik slecht in de financien zit, maar dat zit wel goed. Genoeg shit..echte shit meegemaakt dit jaar, het is tijd voor feest, voor vreugde, tijd om de verjaardag van één van mijn helden te vieren, samen met goede mensen :)
Ik hoop dat het goed met je gaat! :huggy: Leuk om je te zien de 28e! :)

Angela_MJJ;3461886 said:
Leuk die foto's.

Gisteren kaartjes besteld voor 28 augustus. Vandaag is de laatste voorverkoop dag waarbij je 3 euro korting hebt op de prijs die je aan de kassa betaald ;)
Thanks! Ja ik ook, scheelt toch weer drie euro idd! :wink: Gaan jullie er nu allemaal verkleed naartoe? Ik twijfel nog...hihi

MJ Honors event was leuk, maar wel erg vermoeiend. Het was 3 uur rijden en het begon al om 17:30 uur. Maar ik geloof dat wij er iets van 18:30 uur waren. Veel mooie optredens, tussendoor heerlijk dansen! En ook veel Michael op de videoschermen. Het duurde tot 06:00 uur, maar wij hebben het volgehouden tot 05:00 uur... Daarna naar het hotel nog 4 uurtjes geslapen en lekker ontbijtje gehad en toen weer terug richting huis. Nog even in Best gestopt om wat verse bloemen neer te zetten en het ergste op te ruimen en was uiteindelijk half 4 weer thuis...
 
Re: Dutch MJ Fans

Nee die knuffel is helaas niet gelukt. Had um wel iedere keer vast maar gleed steeds van de grijper/grijper ging niet goed dicht. Echt jammer want hij is wel grappig.
 
Re: Dutch MJ Fans

Nou ik twijfel ook nog, ik ga met de trein dus dan zit je natuurlijk wel lichtelijk voor schut aangezien ik in vampier stijl wilde gaan.
Kan eventueel wel mijn vamp tanden meenemen en qua kleding het gewoon een beetje normaal houden. Make up wat extravagant en klaar.
 
Re: Dutch MJ Fans

Nou ik twijfel ook nog, ik ga met de trein dus dan zit je natuurlijk wel lichtelijk voor schut aangezien ik in vampier stijl wilde gaan.
Kan eventueel wel mijn vamp tanden meenemen en qua kleding het gewoon een beetje normaal houden. Make up wat extravagant en klaar.
Ja ik wilde eerst ook met de trein gaan maar als ik verkleed ga toch maar niet... :lol:

Zoooo, eindelijk ben ik weer eens hier LOL.
In Leiden, is dat station ver van het evenement?
Vandaag maar even tickets kopen als het nog mogelijk is :p
Ik hoorde 8 min. lopen? Maar ik weet het niet zeker.
 
Re: Dutch MJ Fans

Klopt dat zei ik :p
Hier kun je het zien Lars

Wat wil jij aan gaan trekken Diaan?
Een pruik kan ik eventueel ook nog wel meenemen...maar de kleding is het probleem.
 
Re: Dutch MJ Fans

Ik ga ook naar de fandag :D Heb er veel zin in!
Heyy leuk! Hopelijk zien we je zondag! :D

Klopt dat zei ik :p
Hier kun je het zien Lars

Wat wil jij aan gaan trekken Diaan?
Een pruik kan ik eventueel ook nog wel meenemen...maar de kleding is het probleem.
Ok hihi Uhm, denk gewoon m'n Thriller outfit... :lol: Had gisteren al wat "voorpret".... :wild: :rollin:
Ik moet alleen voor TTW dan wel wat anders gaan verzinnen :D :wink:

Foto-7JW76GV3.jpg


Kan je je kleding niet meenemen en dan daar aantrekken? Is ook nog een optie toch? Als we daarna nog naar de Mac gaan doe ik ook wat anders aan, ga niet zo... :rofl: :lol:
 
Re: Dutch MJ Fans

Het is toch niet verplicht om met een kostuum te komen? :) Want die heb ik echt niet, en ik ga sowieso met de trein. En puur voor de zekerheid en veiligheid, dit is de site waar we tickets moeten bestellen toch?

http://www.mjj-tribute-events.com/programma.html

Want dan zal ik het vandaag voor mezelf even regelen, reserveren en betalen.

Want dit snap ik niet :




Ik heb begrepen dat de boven genoemde prijzen, de prijzen zijn van de voorverkoop. Betaling voor de bestelde tickets dient daarom voor zaterdag 27 Augustus bij ons binnen te zijn, anders vervalt de reservering. VIP tickets zijn gelimiteerd to 50 stuks en worden verkocht zo lang de voorraad strekt. Tickets die aan de kassa betaald worden zijn 3,- Eur p.st. duurder!!! *


Kunnen tickets dan WEL aan kassa gekocht worden? Kweet het ff niet meer....
 
Last edited:
Re: Dutch MJ Fans

Net besteld via de site, en toen betaald via internet bankieren. Dus wanneer betaling binnen is, krijg ik een mailtje he?
 
Re: Dutch MJ Fans

Die zijn echt nog niet uitverkocht die tickets, dat weten Angela en Hocus meer van:p
Zo Diaan wat een foto! Wel gaaf hoor zo die haren, hoe ga je dan met TTW?:p
Ik kom niet verkleed, ik ga wel met een shirtje denk ik, anders een hoedje of zo, maar verwacht niet teveel iig:p
 
Re: Dutch MJ Fans

Toch wel fijn dat je een shirtje aantrekt Lars tis anders zo bloot he :p

En die kaarten raken idd niet uitverkocht daar hoef je niet bang voor te zijn, maarrr een beetje Nederlander gaat natuurlijk voor die 3 euro korting ;)
Ik ga vanavond met mijn zusje mijn pruik stylen voor zondag. Misschien dat het een vampier bruid wordt als ik nog kant kan vinden om een soort sluier van te maken. En dan trek ik een gothic jurk uit de kast, worden die ook nog eens gedragen XD

Lo had vorige jaar met TTW ook gave tanden in! Misschien een idee om mee te nemen.
 
Re: Dutch MJ Fans

Zou het vergelijkbaar zijn met vorig jaar of zullen er echt andere dingen zijn? Vorig jaar vond ik die schilderijen bijvoorbeeld echt heel erg gaaf. En de gehele sfeer ook, en het was genoeg om het gewoon weer over te doen. Ik zag dat Willy Gijsman het dit keer organiseert, was het niet iemand anders vorig jaar?


Ik zie op de site dat het van 13:00 tot 18:00 is, een vriend van me zei dat ie dat best kort vond. Maar was dit niet exact hetzelfde vorig jaar?
 
Last edited:
Re: Dutch MJ Fans

Die zijn echt nog niet uitverkocht die tickets, dat weten Angela en Hocus meer van:p
Zo Diaan wat een foto! Wel gaaf hoor zo die haren, hoe ga je dan met TTW?:p
Ik kom niet verkleed, ik ga wel met een shirtje denk ik, anders een hoedje of zo, maar verwacht niet teveel iig:p
Uhm tsja... Daar ga ik nog es diep over nadenken, LOL! Ach ik heb nog wel ff de tijd hihi...
En je Thriller jasje dan? :wink:

Zou het vergelijkbaar zijn met vorig jaar of zullen er echt andere dingen zijn? Vorig jaar vond ik die schilderijen bijvoorbeeld echt heel erg gaaf. En de gehele sfeer ook, en het was genoeg om het gewoon weer over te doen. Ik zag dat Willy Gijsman het dit keer organiseert, was het niet iemand anders vorig jaar?


Ik zie op de site dat het van 13:00 tot 18:00 is, een vriend van me zei dat ie dat best kort vond. Maar was dit niet exact hetzelfde vorig jaar?
Ik heb geen idee... Ik zag dat er wel weer een hoop optredens waren, daar ben ik eerlijk gezegd nooit zo dol op... Als ik naar een MJ event ga wil ik ook Michael zien/horen en niet alleen naar optredens staan te kijken. Maarja, misschien valt het mee...
Ja het wordt door Willy & Murielle georganiseerd, vorig jaar ook in de Panama. En ik dacht dat het toen ook ziets was van 13:00 tot 18:00 uur.
 
Last edited:
Re: Dutch MJ Fans

Klopt vorig jaar was het precies dezelfde tijd en ook dezelfde organisatie.
Murielle kennende zal het idd net als vorig jaar veel optredens zijn. Ik had begrepen dat dit op 25 juni ook het geval was in Waddinxveen.
Vorig jaar vond ik dat er te weinig Michael muziek gedraaid werd om lekker op te dansen. Je ging van het ene optreden over naar het andere en ik vind dat ook too much.

Gisteren mijn pruik gestyled met mijn zusje en het ziet er weer goed uit. Mijn zusje heeft mij aangemoedigd ook mijn zilverkleurige tiara erin te doen maar een vampier met tiara heb ik nog nooit gezien XD
 
Re: Dutch MJ Fans

Het wordt door Willy & Murielle georganiseerd en Waddinxveen was door Debbie & Murielle. Maar Waddinxveen vond ik niet te vergelijken. Ik vond dat wel een mooie/fijne middag hoewel ik *kuch* flink te laat was... :p Er waren wel wat optredens maar ook filmpjes tussendoor en we hebben ook nog gedanst toen.

Maarja we zullen zien! We maken er met z'n allen gewoon een leuke middag van! :dancin::clap:
Ben benieuwd naar iedereen z'n Thrillerrr outfit! :zombie: :bugeyed

Uhh wat is een tiara?? Lollzz
 
Last edited:
Back
Top