Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ah ok...lol Hmm, voor bij een vampier idd nog nooit gezien, hihi :wink:Wahaha dit is een tiara hij lijkt toevallig nog veel op de mijne ook
Mijn nicht zag er zo mooi uit in haar jurk. Had ook meteen zoiets van dat wil ik ook!!! Maar moet wel eerst een vent vinden :lol:
Ja dat is waar tenzij je een anonieme donor of iets dergelijks geen probleem vind. Heb dat zelf nooit met kraamvisite maar ik heb ook niet echt wat met kinderen. Sommigen vind ik heel lief en leuk maar zo zijn ze natuurlijk niet allemaal, vind ik dan :lol:
Kom vaak zat kinderen tegen in winkels die alles overhoop halen of je half opzij duwen met hun kinderwagentje, step whatever ze aan speelgoed bij hebben. En ouders doen vaak niks want die hebben het te druk met winkelen.
Hoe was het evenement in Zwolle trouwens? Ik ben niet gegaan, het kwam gewoon niet goed uit en mijn vrienden gingen ook niet dus tja...ik ga niet alleen. Was het veel beter dan Leiden, of erg vergelijkbaar?
Ik ga geen invincible kopen, heb dat album al 2x en de komende maanden zijn al duur genoeg voor mij en dan heb ik kerst nog niet eens erbij gerekend. Ik vraag me ook af of het gaat lukken, Invincible weer op 1 krijgen. Ik weet nog dat er toen der tijd ook gezeur was dat je alle 5 de kleurtjes moest kopen en dan het liefst meerdere keren. En dan ook nog albums importeren vanuit de US omdat de sales daar niet goed gingen. En wat hebben we toen bereikt? Niet veel volgens mij behalve dat MJ naar Londen kwam en meer haat tegen Sony.
Angela_MJJ;3502046 said:Zwolle is nog niet geweest hoor Thijs dat was Arnhem denk ik wat je bedoelt. Ik ben niet naar Arnhem geweest dus ik kan er weinig over zeggen. Zwolle is op 21 oktober dat is een vrijdag vind ik eigenlijk niet zo handig, heb er vrij voor moeten nemen.
Tja ik weet niet of het doel bereikt kan worden ik heb het idee dat een grote groep van de "fans" al is afgehaakt het afgelopen jaar en dan bedoel ik de mensen die het even leuk vonden om fan te zijn na 2009. Je moet denk ik heel wat albums verkopen wil het lukken. Ach hij kost nog maar 8 euro bij Bol.com dus ik dacht dat kan ik wel missen, leg ik em wel in de auto![]()