Dutch & Belgian MJ fans

Re: Dutch MJ Fans

Dat er minder woede zou zijn onder de fans als Michael door een ziekte zou zijn overleden dan hoe het nu is gegaan.

Dat zou idd best kunnen, maar dan kreeg je weer het gezeur dat mensen eerder hadden moeten ingrijpen om die ziekte te bestrijden.
Sommige blijven echt altijd negatief, ook al komt er sprankeltje hoop, nee we blijven negatief.
Soms word ik er moe van eerlijk gezegd.
We krijgen nu nieuwe muziek, dans tournee van Immortal, genoeg om enthousiast over te blijven. De meeste fans die negatief zijn, waren nog niet eens op mjjc toen Michael leefde, dus dan kan ik ook de conclusie trekken dat ze niet echt bezig waren met MJ, op sommige na uiteraard.
Vind ik het apart dat ze nu ineens wel erg zeuren over alles.

Ook wel grappig dat de vele MJ fans die zo vaak discussieerde hier op het forum, allemaal vertrokken zijn, om het een plekje te geven en de meest nieuwe de bloederige discussies aangaan.

Maar ja, ik heb zin om te bowlen, als we even positief moeten zijn :D:D
 
Re: Dutch MJ Fans

Ja ben het met Daryll eens...
Met het vingertje naar anderen wijzen is de gemakkelijkste weg, betrap mezelf er ook regelmatig op. Als we met z'n allen eens zouden proberen wat meer begrip voor elkaar op te brengen?? Ik denk zeker dat een hoop negatieve reacties voort komen uit het verdriet en de pijn die helaas nog heel diep zit bij veel fans... :(

Ik heb voor mezelf besloten van 2012 een positief jaar proberen te maken! Ben nu met nog een paar fans een reis naar de USA aan het plannen. Hopelijk gaat het allemaal lukken. En dat is ook echt iets om heel erg naar uit te kijken! :wild: En voor de rest gewoon een hoop leuke en gezellige dingen doen, ja zoals het bowlen binnenkort met z'n allen! :)
 
okay, thanks Ang om al te antwoorden... Sowwy, maar iets 'uitleggen' in het ND is wa 'moeilijk' geworden voor mij :blush:
Idd, met het noorden kwijt zijn bedoelde ik dat fans ff nie meer op het juiste pad zijn... Ze verdolen in hun 'verdriet' in hun woede :(

enfin, dat was wat ik bedoelde... Moord of eigenlijk 'officieel' doodslag is voor mij wat moeilijker te verteren dan een natuurlijke dood door ziekte... Idd, ze hadden Michael kunnen redden das waar maar das nu 'water under the bridge' zoals ze zeggen met 'What if????' zullen we niet 'helen' hé...

das tof van je, Hocus ;) Michael zo idd nie willen hebben da we blijven verdriet hebben en blijven steken in de haat van WHY???

Dus 'probeer' ik ook van meer 'vergevingsgezind' te zijn...
Daarom ben ik ook nie meer veel op FB... Ik neem meer tijd om 'creatief' te zijn...
 
Re: Dutch MJ Fans

Loooo tijd nie gezien meis!! Hoop dat het hier weer een gezellige boel kan gaan worden ik mis dat wel.
En ja erg veel zin in het bowlen 30 fans bij elkaar dat moet gewoon een leuke avond worden!
 
Re: Dutch MJ Fans

Het gaat hier weer gezellig worden, want ik vind Facebook ook wel soms weer wat minder.
Ik doe het vooral om met Lo in contact te blijven en leuk foto's te delen:)
Maar verder... Dit is ook een leuke plek:)
Betekent niet dat ik een stimulans ben om dit weer levend te brengen, maar hoe meer zielen hoe meer vreugd:D
 
Re: Dutch MJ Fans

Het is inderdaad erg gezellig hier...
Op Radio2.nl zag ik een leuke achtergrond van Michael.
Tof dat ze dat doen, zij waren ook al voor Michael stierf, actief met Michael te draaien.
Dus het is niet echt dat ze het na zijn dood doen voor meer luisteraars etc...
 
Re: Dutch MJ Fans

ziet er mooi uit! bedankt voor de tip altijd leuk om zulk soort dingen te zien.
tja ik heb niet zoveel te melden momenteel behalve mijn rant op facebook maar dat hebben jullie wel gezien.
Vanavond weer Michael Friday daar heb ik wel zin in ookal zal ik daar voornamelijk voor de chat zitten ik denk dat ik weer The Voice Kids ga kijken.
 
Re: Dutch MJ Fans

Was zo moe vrijdag dat ik Michael Friday niet heb gehaald. Lag heerlijk in mn bed een film op tv te kijken met Robert de Niro en een hele jonge Leonardo DiCaprio. Niet een hele boeiende film, maar wel een leuk verhaal. En daarna meteen gaan slapen.

Komende vrijdag ben ik er weer.
 
Re: Dutch MJ Fans

:punk: SUPER goe nieuws want October past nou nie in mijn budget :( maar 2013... Hell yeah... :punk:
 
Dit is mijn eerste maal in deze thread, dus ik ben gewoon naar de laatste pagina geskipt lol en dit was het eerste berichtje en ik wist meteen waarover het ging hahahah.

Angela_MJJ;3598215 said:
Jaaaaaa ik hoop het ook!!! Kan best wel wachten tot 2013 als dat betekend dat ik niet naar Duitsland hoef te rijden :)

Ik was dus zelf serieus aan het twijfelen of ik tickets voor Keulen ging bestellen (is bijna uitverkocht ook) of gewoon zou wachten tot Cirque België of Nederland aandoet. Ik heb dus gekozen voor het wachten want ik denk niet dat het heel waarschijnlijk is dat ze België, Nederland of zelfs Frankrijk overslaan. Ik heb 'm gelukkig ook al in Vegas gezien, maar uiteraard wil ik hem nogmaals zien met betere plaatsen deze keer haha.
 
Nadia1981;3598528 said:
Dit is mijn eerste maal in deze thread, dus ik ben gewoon naar de laatste pagina geskipt lol en dit was het eerste berichtje en ik wist meteen waarover het ging hahahah.



Ik was dus zelf serieus aan het twijfelen of ik tickets voor Keulen ging bestellen (is bijna uitverkocht ook) of gewoon zou wachten tot Cirque België of Nederland aandoet. Ik heb dus gekozen voor het wachten want ik denk niet dat het heel waarschijnlijk is dat ze België, Nederland of zelfs Frankrijk overslaan. Ik heb 'm gelukkig ook al in Vegas gezien, maar uiteraard wil ik hem nogmaals zien met betere plaatsen deze keer haha.

Vegas? OMJ, you have a $$$ tree :doh:

Nadia :hiya: WOW, waar woon je in Belgium, please? Ik woon in Brugge ;)
Raar hé om iemand hier te 'ontmoeten' die ook in je land woont :tease:
 
Hey Daryll, nee nee helaas geen money tree lol. We hebben het heel low budget aangepakt, buiten het seizoen gegaan en maar voor 6 daagjes (4 dagen LA en 2 dagen Vegas), dus het viel allemaal goed mee qua financiën.

Ik woon in 'den Limburg' hahah, meer bepaald in Diepenbeek, vlak bij Hasselt dus dat is aan de heel andere kant van België haha. Ja, het is zelden dat je een mede-fan van MJ tegenkomt in België maar wel heel leuk wanneer het gebeurt :).
 
Thanks Hocus :love:

Oh, Nadia... BIJNA alle Belgische fans die ik ken wonen in 'den Limburg' hoor... enne ze 'leven' allemaal in mijne FB LOL...

Er wonen er toch 2 in Brugge en eentje in Oostende :D

Ik vind het ook leuk om MJ :heart: familie the ontmoeten zolang er geen 'bloody attention seeker' :beee: in de weg staat...
 
Hmmmm, iets leuks... ja ja, badkamer poetsen (kuisen voor de Dutchies ;D), slaapkamer poetsen, woonkamer poetsen, eetkamer poetsen... heel leuk allemaal :no: lol. Ach ja, geeft me ook weer een excuus om mijn muziek keihard te zetten :dancin:.

Fijn weekend iedereen!
 
Back
Top