Dutch & Belgian MJ fans

Re: Dutch MJ Fans

hey guys :ciao:
Dat ziet er hier een toffe thread uit...

Prachtig dat jullie zo 'contact' houden ;)

:better: Daryll
 
Angela_MJJ;3573271 said:
Hey Daryll kom er gezellig bij we kunnen wel wat meer leven hier gebruiken :)

AWWW :blush: Thanks Ang... Its about TIME I spend time with REAL friends hey ;) okay, sowwy... Dutch thread :busted:

Het wordt es tijd da ik mijn tijd NUTTIG besteedt aan 'echte' vrienden hé...
Dus wat je doe hier in deze thread... Uitjes regelen?
Ik zie da wel zitten hoor om es naar een cinema te gaan met jullie... Maar misschien woon ik een beetje TE VER hé :unsure:
een bowling is nie echt 'my stuff' hoor...
Ik kijk toch al uit naar mijn volgende trip naar BEST en ik blijf er ZEKER langer hoor...
 
Re: Dutch MJ Fans

Nou we praten hier eigenlijk over van alles en nog wat, ook dingen die niet Michael gerelateerd zijn.
Gewoon een gezellig clubje tenminste dat was het altijd, het bloed een beetje dood eigenlijk.
 
Re: Dutch MJ Fans


Aww heb je dat zelf geschreven Charlotte?
Leuk om je hier weer eens te zien btw :)
Dat is een hele bekende stem voor mij. Klinkt als Esther Groenenberg (sorry als ik het verkeerd heb!):
[youtube]z4NJj34z8Kw[/youtube]

[youtube]Lt9ZE5jWo4E[/youtube]

Een poosje geleden (van de zomer, geloof ik) heb ik haar iets gevraagd over een ander Michael nummer. De gedachte dat ze zich iets meer in Michael verdiept heeft hierdoor zou ik natuurlijk heel erg leuk vinden.
Maar uiteraard hoeft dat niet de reden te zijn. Misschien is ze het wel niet en is haar stem gewoon bijna hetzelfde.

ETA: Mmmm...of komt het uit een Nederlandse tributeshow? Ben wel benieuwd nu!
 
Last edited:
Re: Dutch MJ Fans

Nee het is volgens mij Charlotte zelf zij zingt en geeft zangles.

Welkom hier trouwens ;)
Oh, dank je! Aangenaam!

Aahhhh......dus het is Charlotte zelf.

Ik kom hier ook zo binnenvallen, hahaha!!

Stemmen lijken wel op elkaar, vind ik.
 
Re: Dutch MJ Fans

Aangezien er weer een uitje met bowlen gepland staat wil ik jullie dit filmpje niet onthouden. Iedereen heeft vast ooit wel is Der Untergang gezien, daar is het uit. Heb m al minstens 20 keer gezien en lig iedere keer in de deuk. Wordt wel wat in gevloekt, dus als je daar niet van houdt, dan kan je beter niet kijken.


Wat vinden jullie er trouwens van dat 3t weer terugkomt? Ik ben wel benieuwd, maar het is ook echt tienersentiment bij mij haha.
 
Re: Dutch MJ Fans

Ik vind het hartstikke leuk dat ze het weer willen proberen. Ik zou willen dat de MJ fans eens wat minder negatief zouden zijn bij elk dingetje wat die familie doet.
Het is niet goed als ze op Michael zijn geld teren maar als ze een come back willen maken is het OOK niet goed. Soms ben ik weleens een beetje forum moe als ik al dat soort dingen lees....

Oh en geweldig filmpje trouwens :lol:
 
Re: Dutch MJ Fans

Ik vind het hartstikke leuk dat ze het weer willen proberen. Ik zou willen dat de MJ fans eens wat minder negatief zouden zijn bij elk dingetje wat die familie doet.
Het is niet goed als ze op Michael zijn geld teren maar als ze een come back willen maken is het OOK niet goed. Soms ben ik weleens een beetje forum moe als ik al dat soort dingen lees....

Ben ik het helemaal mee eens. De negativiteit tegenover de Jackson family is echt niet normaal meer hier. Achter alles wat ze doen wordt wat gezocht en dat slaat echt nergens meer op. Nu zou 3t niet succesvol zijn geweest. Wat een onzin, dat album heeft miljoenen verkocht. Heel veel boybands doen reunies, Take That, Boyzone. Blue komt volgens mij ook weer terug.
 
Re: Dutch MJ Fans

Nou we praten hier eigenlijk over van alles en nog wat, ook dingen die niet Michael gerelateerd zijn.
Gewoon een gezellig clubje tenminste dat was het altijd, het bloed een beetje dood eigenlijk.

Inderdaad heel gezellig hier!
Althans... 2 jaar geleden toen This Is It uit kwam en toen mj event in Veldhoven kwam... Waar ik een prachtige taart heb ontvangen van Angela, Hocus (Diana) Smnth (Samantha) en Charlotte2807.
Waar ik ook LilShOrTaY heb mogen ontmoeten, die sinds juni 2010 in mijn hartje is.
En toen werd Facebook meer gebruikt dan hier en werd het dood saai...

Toch is het leuk om hier te kletsen.
Leuke tijden hier gehad, zelfs avonden lang kwamen de reply's hier non stop binnen. Leuk!!!

Charlotte, mooi gezongen zeg!

Ps. Ik heb zin in bowlen, strike yihaaaaaaaaaaaaaaa!!:woohoo::woohoo::woohoo::popcorn::clap::tease::dancin:
 
Re: Dutch MJ Fans

Komt 3T eindelijk weer eens met wat nieuws? Ehhh.. hoe lang roepen ze dat nou al?! Minstens een jaar of 4 ofzo.

De laatste keer was echt leuk kwamen ze lekker veel naar Nederland. Heb ze toen ook vaak gezien bij signeer sessie, tv programma's en fan events. Dat waren nog eens tijden:cheeky: Denk niet dat ik dat nu weer allemaal ga doen ook al was het toen erg leuk.

En wow Daryll in the topic:woohoo: hahaha.
 
LOL Dudie... Yep, BEWARE... Daryll is EVERYWHERE :tease:

Inderdaad, dat waren de tijden hé... Ik heb 3T ook ontmoet in Nederland tijdens de signeersessie van Identity... TJ :heart: heeft helemaal de 'stralende' ogen van Michael waar ik bijna in verdronk :blush: en lief alle drie... Well, aan TJ heb ik de chocolaatjes gegeven in een mooie doos met prentjes van Brugge op en toen al 'sukkelde' ik met mijn pols en Taryll ;) vroeg zo lief 'how are you? ' awwwww... Jammer dat Taj enkel glimlachte en geen woord sprak...

Tja, de negativiteit :( dat is het 'verdriet' die spreekt hoor... en zeker de 'machteloosheid'... Ik bedoel zijn familie kon hem 'redden' maar ja... laat maar...

Ik zou het tof vinden als 3T iets nieuws zou doen...
 
Re: Dutch MJ Fans

Ik heb nooit cadeautjes voor ze gekocht in die tijd, wel jammer eigenlijk. Bij mij was Taryll niet zo spraakzaam en had ik juist met Taj het langste 'gesprek'. En hij vroeg mijn stift omdat z'n stift het niet meer deed toen hij m'n brotherhood boekje wilde signeren. Vergat ik die bijna tot Taj zei dat ik m'n stift vergat. Was ik toch bijna m'n 2de stift kwijt geraakt bij 3T. Bij een eerdere fanmeeting hadden Taryll en TJ m'n brotherhood boekje al gesigneerd en was m'n stift ineens foetsie. Zag ik later op foto's dat TJ um vast had:hysterical:

Ik sta niet negatief tegenover 3T en het zou leuk zijn ze weer eens te zien maar niet meer zo 'fanatiek' als toen. Hoewel ik lang niet naar alles ging want ze hadden soms meerdere dingen op 1 dag en dan 3 dagen achter elkaar, was arme student en niet alles was goed bereikbaar met OV:mello:
 
Re: Dutch MJ Fans

Ik kan me nog herinneren dat je bij de Mac een single kreeg van 3T bij een bepaalde bestelling :) ik weet alleen niet meer welke dat was eens ff kijken of ik dat nog op internet kan vinden.
 
Re: Dutch MJ Fans

Ik ben niet echt tegen de familie die iets doet, behalve Jermaine als die Michael na doet, verder heb ik geen probleem.
Wel vind ik het jammer dat de fanbase nu zo negatief is...
Check eens hoe leuk het wel niet was om fan te zijn toen hij nog leefde, althans dat was 'leuker' want je werd nog steeds als gek gezien dat je die 'rare' Michael Jackson goed vond. Maar er was een veel betere sfeer op forums. En dat is nu toch wel anders.
Daarom zit ik hier nauwelijks nog, alleen dit topic is leuk:p
 
Re: Dutch MJ Fans

Ik ben niet echt tegen de familie die iets doet, behalve Jermaine als die Michael na doet, verder heb ik geen probleem.
Wel vind ik het jammer dat de fanbase nu zo negatief is...
Check eens hoe leuk het wel niet was om fan te zijn toen hij nog leefde, althans dat was 'leuker' want je werd nog steeds als gek gezien dat je die 'rare' Michael Jackson goed vond. Maar er was een veel betere sfeer op forums. En dat is nu toch wel anders.
Daarom zit ik hier nauwelijks nog, alleen dit topic is leuk:p

Ja pffff ik lees sommige delen maar gewoon niet meer. Kan niet tegen die negativiteit soms. Ik denk toch ook wel dat het een uiting van boosheid en machteloosheid is. ALhoewel ik er niks van geloof dat de familie wat had kunnen doen. Het was nu eenmaal bekend dat hij (op Katherine) na zn familie soms maanden niet sprak en ook niet wilde spreken.

Ow en gek wordt ik nog steeds gevonden hoor hahahaha.
 
Re: Dutch MJ Fans

Eigenlijk had ik het nooit zo door hoe negatief het hier was maar nu ik als mod ook delen van het forum lees die ik eerst niet las kom ik er steeds meer achter.

Ik geloof ook niet dat de familie iets had kunnen doen.
 
De familie had inderdaad weinig kunnen doen.
Het is toch showbusiness.
Tevens had ik vernomen dat Michael één van de belangrijkste personen was die de familie in leven hield.
Het huis/de familie onderhield en je kunt eenmaal niet altijd lenen, is wel belangrijk dat er geld op de plank komt.
Ook al was de 50x This Is It concert uiteraard uitzonderlijk veel geweest.
 
Re: Dutch MJ Fans

Toen ik net fan was, was het nog vaak zo dat je Michael's familie ook 'steunde' omdat het zijn familie was. Hoorde vaak genoeg dat fans dat deden omdat je dat eenmaal deed als fan zijnde en dat er gewoon bij hoorde. Niet dat je meteen ook fan was van dat andere familie lid of dat je alles geweldig moest vinden maar je praatte er gewoon niet negatief over tenzij familielid iets gemeens zei over Michael, of andersom.
Maar zoals het nu er aan toe gaat... nee dat zou Michael niet leuk hebben gevonden.

Kom expres niet teveel op andere gedeeltes van dit forum want al dat negatieve gedoe hoeft voor mij niet.. dat we Michael kwijt zijn is al erg genoeg.
 
Re: Dutch MJ Fans

Ik vraag me af of dat zij die negatief praten, wel echt fans kunnen zijn?
Ik bedoel, alles wat Michael geschreven heeft, heeft bijna wel een boodschap.
Hebben zij dan ook echt een plaat voor hun hoofd zitten of is negatief zijn leuker dan positief in het leven staan?
De wereld zal niet 'healen' zolang er deze negativiteit is die wordt/werd verspreid door MJ 'fans'.
 
Re: Dutch MJ Fans

Geen idee..

Wat me wel opvalt, maar ik kan het mis hebben omdat ik dus niet veel op andere gedeeltes rondhang, is dat vooral de wat nieuwere/jongere fans negatiever zijn. Waarschijnlijk komt dat ook omdat ze vooral negatieve verhalen horen en nog niet zo veel 'achtergrond informatie' hebben?!
 
ahhhh I want those dolls :wild: Thanks for the link....

Enfin, om nog es over dat negatief 'gedoe' te babbelen...
Idd, je hebt "newbies" die negatief and 'kwetsend' uit de hoek kunnen komen uit 'ignorance' ... ze lezen enkel de boekjes of hebben Michael enkel 'leren' kennen uit de media :beee: Het kost je enorm veel moeite omda uit hun te krijgen hoor... been there done that :(

Maar ik blijf er ook bij dat zelfs 'doorgewinterde' fans fff het noorden kwijt zijn... Het was een enorme shock hé en zo onverwacht... en als het nu van een "ziekte" was oké ook moeilijk maar toch ff beter verteerbaar dan 'MOORD' hé...

dus ik blijf er bij dat het vooral VERDRIET is die bij vele parten speelt en niet iedereen heeft zo'n 'healings' vermorgen om terug in L.O.V.E te leven hé...
we kunnen enkel hun :heart: geven want HAAT lokt nog meer HAAT uit hé...

Oké Hocus... Zo 'verleer' ik mij ND nie met hier en daar al een 'Engels' woord in geplakt hé :blush:
 
Back
Top