Dutch & Belgian MJ fans

LindavG;3724531 said:
Ik ben er ook nog steeds ;) Al heel lang niet meer gespost hier.

Ik luister de afgelopen dagen alleen nog maar naar de demo's van Bad25 (I'm So Blue, Abortion Papers, Al Capone, Price of Fame), echt zulke mooie liedjes! :)

Inderdaad, 'verslavend' hé :tease:
De DEMO CD is al 'grijs' gedraaid en nu heb ik ze zelfs nu op mijn MP3 player 'gebrand' voor onder weg...
Tis zoals nieuwe "Michael energie" :angel:
 
Daryll748;3724688 said:
Inderdaad, 'verslavend' hé :tease:
De DEMO CD is al 'grijs' gedraaid en nu heb ik ze zelfs nu op mijn MP3 player 'gebrand' voor onder weg...
Tis zoals nieuwe "Michael energie" :angel:

Ja, al kan ik niet veel van Al Capone verstaan dus meezingen is een beetje moeilijk, haha. Michael's demo's klinken beter dan de meeste liedjes die nu uit zijn, en dan te bedenken dat ze al 25 jaar oud zijn!

Waar in België kom je vandaan trouwens? Ik heb een tijdje in Namen (Namur) gewoond :)
 
LindavG;3725165 said:
Ja, al kan ik niet veel van Al Capone verstaan dus meezingen is een beetje moeilijk, haha. Michael's demo's klinken beter dan de meeste liedjes die nu uit zijn, en dan te bedenken dat ze al 25 jaar oud zijn!

Waar in België kom je vandaan trouwens? Ik heb een tijdje in Namen (Namur) gewoond :)

Ik woon in Brugge :tease:

Hier is de BAD25 lyrics topic waar je de 'songteksten' kan 'ontrafelen'...

http://www.mjjcommunity.com/forum/threads/122795-Bad-25-The-Lyrics

Wat mij in Al Capone 'aangrijpt' is "No one should be grieving this way" :busted:

Momenteel ben ik in :heart: met "I'm so blue" De melodie is zo rustgevend hé :angel:

ah ja... 25 jaar oud? :scratch:Dat is mij echt nog niet opgevallen :cheeky:

Enfin, Ik luister niet naar de radio dus...
 
Daryll748;3725697 said:
Ik woon in Brugge :tease:

Hier is de BAD25 lyrics topic waar je de 'songteksten' kan 'ontrafelen'...

http://www.mjjcommunity.com/forum/threads/122795-Bad-25-The-Lyrics

Wat mij in Al Capone 'aangrijpt' is "No one should be grieving this way" :busted:

Momenteel ben ik in :heart: met "I'm so blue" De melodie is zo rustgevend hé :angel:

ah ja... 25 jaar oud? :scratch:Dat is mij echt nog niet opgevallen :cheeky:

Enfin, Ik luister niet naar de radio dus...

Ja daarom heet het toch Bad25, omdat het 25 jaar geleden was dat Bad uitkwam ;)
I'm So Blue is ook heel mooi inderdaad, zijn stem klinkt zo mooi daarin :wub:
 
Ja daarom heet het toch Bad25, omdat het 25 jaar geleden was dat Bad uitkwam ;)
I'm So Blue is ook heel mooi inderdaad, zijn stem klinkt zo mooi daarin :wub:

Dat was 'sarcastisch' bedoeld Linda :smilerolleyes: omdat ik het niet 'voel' dat het 25 jaar geleden is...
Ik voel mij weer ff 16 als ik naar BAD25 luister of zelf naar de Wembley DVD kijk...
 
Las gister dat een 2e show is toegevoegd in Antwerpen op zaterdag. Hoop toch nog steeds op een show in Ahoy of Ziggo Dome. Er zijn na Antwerpen nog een paar weken niet ingevuld in de kalender dus wie weet. Kaartjes zijn altijd al duur genoeg, dus als de reiskosten lager gehouden kunnen worden zou dat mooi wezen. Zijn er hier al die kaarten voor Antwerpen hebben?

En Michael Bush heeft op Facebook gezegd dat hij bezig is om ook naar Nederland te komen. Waarschijnlijk onderdeel van de Hard Rock Cafe tour. Hopelijk met wat MJ outfits, dat zou echt te gek zijn.
 
En confirmed nu. Michael Bush is op 8 november van 15.00 tot 18.00 in het Hard Rock Cafe Amsterdam om zijn book te signeren. Iemand die gaat? Ik ga even kijken of ik vrij kan krijgen.
 
voor degene die bad25 de documentaire willen zien volgende week zaterdag 1december is die te zien op bbc2
 
Ik kijk er al naar uit om deze documentaire te zien!! Ben daar al ff op aan't wachten !!! ;-)
 
Iemand de docu al gezien? Ik heb m opgenomen om van het weekend lekker rustig op mn gemak te kunnen kijken. Kon het niet laten om in het begin er even langs te zappen. En volgens mij is het echt een goeie docu :)
 
Heb laatste 1,5 uur gezien (opgenomen), was in slaap gevallen met voordat het begon.... Vandaag via UK VPN de hele versie van BBC iplayer gedownload :)

-- Sent from my TouchPad using Communities
 
Heb het hélemaal gemist, te laat te weten gekomen!! :cry:
Is het mogelijk dat iemand het upload naar YT ofzo?? Thanks! :)
 
Ik heb ook heel die docu gemist.. kwam er pas de volgende dag achter van oja dat had ik gisteren moeten kijken maar het was ook zo'n druk weekend.. Ik heb vandaag ook kaartjes besteld voor de Immortal tour op 9 maart. Heb er zin in :D
 
Voor wie de docu gemist heeft, Bad25 wordt aanstaande zaterdag om 20.25 uitgezonden op Nederland 3. Helaas is dit wel de versie die een half uur korter is dan het origineel. Beetje vreemd dat ze niet de hele docu uitzenden.
 
Ik hoop de lange versie nog eens ergens te vinden.

Omdat het forum niet meer de plek is voor mij die het altijd was ben ik niet meer van plan om hier. Ik wil jullie bedanken voor de gezellige tijd die we hier hebben gehad, sommige van jullie heb ik op facebook dus we houden wel contact ;-)
 
Ik hoop de lange versie nog eens ergens te vinden.

Omdat het forum niet meer de plek is voor mij die het altijd was ben ik niet meer van plan om hier. Ik wil jullie bedanken voor de gezellige tijd die we hier hebben gehad, sommige van jullie heb ik op facebook dus we houden wel contact ;-)

Hey Ang, wat een vaag nieuws. Heb je een rede gekregen? Spreek je op FB zeker nog wel!
 
Yeah it certainly wasnt as spectacular as it would've been with him, but ive never seen him or anyone that had to do w/ him.. So it was kind of, tryin to grt close to him, and as this is as close it can be (possibly) I'm ok with it...:cry:
 
I'm still here too :ciao: Too busy, I guess upholding Michael's legacy :cheeky:

Hope everyone is fine :friends:
 
Back
Top