Dutch & Belgian MJ fans

Re: Dutch MJ Fans

Misschien kun je ook nog zoeken op Diadeem.

Was gisteren wat aan het zappen en kwam bij MTV brand new waar dit lied op kwam. Volgens mij is het opgenomen in Nederland dus ik vraag me af of iemand deze MJ impersonator kent. Kan natuurlijk ook zijn dat hij zich eenmalig verkleed heeft.
 
Re: Dutch MJ Fans

Ik ben vandaag pas weer thuisgekomen, dus nog niet kunnen reageren, maar het is hier ook aardig stil zeg :D. Leuke video opzich wel van het evenement, ik zag mezelf en een vriend van me zelfs ook nog, lol. Hoe dan ook, first things first, het was erg leuk om jullie eens te ontmoeten Hocus en Angela :D. En ik moet zeggen dat je terecht hebt gewonnen Hocus, simpel zat.

Het was een geslaagde dag maar niet zo geslaagd als vorig jaar in Amsterdam. Met alle respect...Loes Lourens mag echt NOOIT meer een Michael nummer 'zingen' want wat zij daar deed..tja sorry, ik zal het netjes houden maar geen enkele MJ fan zou daar blij van worden. Op een gegeven moment ging ze zelfs Gone too soon zingen..tja sorry, maar sommige dingen gaan gewoon te ver. En dan ook niet haar eenmalig laten optreden, nee na een tijdje ging ze gewoon weer zingen....mijn god zeg. Ook vond ik die kale vent van Holland's got talent? (niet Kim, dat kereltje was fantastisch) drie keer niks, Disco Inferno? Pardon vriend...dit is een MJ event?!!! En dan laat hij eindelijk zijn MJ skills zien die niet eens zo verkeerd waren, en dan krijgen we een 'we want more' en wat doet ie....Disco inferno, oh brother.

Verder vond ik het jammer dat er zo weinig merchandise was en het standje was ook onhandig geplaatst met die drukte, qua al dit soort dingen was vorig jaar duidelijk veel beter. En ik ben het met je eens Hocus, de optredens beginnen mij ook teveel te worden. Het was erg nice toen ze stukken van de Bad tour toonden maar dit waren er VEEL te weinig. Schrap een paar impersonators en draai de hele freaking Bad tour af, dat zou prachtig zijn geweest. Het is ook duidelijk aan het worden dat het bij impersonators vaak bij nummers als BIllie Jean, Smooth Criminal,Beat it en Thriller blijft...met uitzondering wat andere nummers. Persoonlijk begin ik er een beetje klaar mee te raken...hopelijk komt er iets van verandering bij volgende keren, want ik wil het absoluut blijven steunen en in leven houden.

Twee meiden naast/achter ons gaven mij ineens een klein kaartje over een aankomend evenement in Zwolle, Come Together als ik het goed heb. Ze zeiden..'als je naar een pas echt goed evenement wilt komen...' en toen gaf ze die kaartjes. Ik denk er wel serieus over na om te gaan, Zwolle is helemaal niet ver voor mij per trein. Voor mijn vrienden dan weer wel..maar ja...ik kom ook van Groningen naar Leiden dusseh...come on ;).

Maar toch een geslaagde dag ondanks de ergernissen die hopelijk nooit meer gebeuren. Milly Magic was erg goed weer, alleen jammer dat ie Monster deed, ik zei echt 'neeeeeeee he' tegen m'n vrienden toen, haha, ach ja. Mufasa (artiestennaam even vergeten) vond ik ook heel ok, hem spraken wij vorig jaar in Amsterdam, hij had toen ook dat Bad tour pak aan (zwart jasje met die riemen en emblems en zwarte broek) en toen mocht hij niet optreden, nu gelukkig wel, en terecht.

Denk wel dat ik naar Zwolle ga, want ben gewoon benieuwd op wat voor manier dit evenement anders zal zijn dan de evenementen die altijd op zijn verjaardag (of een dag ervoor dit jaar)worden gehouden.
 
Ik was er al op voorbereid dat het een lange rij met optredens zou worden aangezien dit vorig jaar ook het geval was. Loes had van mij ook absoluut niet gehoeven! Ze scheen op 25 juni zelfs nog slechter te zijn geweest :busted:
Bij dat optreden van Peter D More had ik eerst zoiets van WTF wat moeten we hier nou mee maar later vond ik het eigenlijk wel gaaf. Het was weer eens wat anders alleen een beetje jammer dat die microfoon van die dame het niet leek te doen....
Kim Ragassa vond ik helemaal geweldig!! En Milly blijft ook leuk om te zien :)

Ik ben er ook bij in Zwolle :) mijn moeder en ik vinden André Santisi altijd leuk om te zien en ik had zoiets van ik rijd ook naar Eindhoven als daar een event is en Zwolle is dan net zo ver dus ach waarom niet.. ik moet alleen wel de middag vrij nemen maar goed.
 
Re: Dutch MJ Fans

Ja het topic is nogal rustig.

Ik heb vandaag een bruiloft, vanmiddag ceremonie gehad en vanavond feest. Heel erg leuk allemaal maar ben nu dus al moe hahaha.
 
Re: Dutch MJ Fans

Het feestje was toch leuker dan verwacht en ik kon af en toe zitten gelukkig want ik ben het niet meer gewend om op schoenen met hak te lopen en ik had ze nog niet helemaal goed ingelopen. Maar geen blaren gelukkig.

Mijn nicht zag er zo mooi uit in haar jurk. Had ook meteen zoiets van dat wil ik ook!!! Maar moet wel eerst een vent vinden :lol:

He jammer dat je niet geslaagd bent. Vind het de laatste tijd ook steeds moeilijker om echt wat leuks te vinden.
 
Re: Dutch MJ Fans

Mijn nicht zag er zo mooi uit in haar jurk. Had ook meteen zoiets van dat wil ik ook!!! Maar moet wel eerst een vent vinden :lol:

Hahaha ik weet precies wat je bedoeld! Ik was zelfs nog een stapje verder, ik zei tegen mijn collega dat ik vandaag op kraambezoek ging en dat het mij toch ook wel erg leuk lijkt om een kleintje te hebben maar ja daar heb je toch ook echt een vent voor nodig :lol:
 
Re: Dutch MJ Fans

Ja dat is waar tenzij je een anonieme donor of iets dergelijks geen probleem vind. Heb dat zelf nooit met kraamvisite maar ik heb ook niet echt wat met kinderen. Sommigen vind ik heel lief en leuk maar zo zijn ze natuurlijk niet allemaal, vind ik dan :lol:

Kom vaak zat kinderen tegen in winkels die alles overhoop halen of je half opzij duwen met hun kinderwagentje, step whatever ze aan speelgoed bij hebben. En ouders doen vaak niks want die hebben het te druk met winkelen.
 
Re: Dutch MJ Fans

Ja dat is waar tenzij je een anonieme donor of iets dergelijks geen probleem vind. Heb dat zelf nooit met kraamvisite maar ik heb ook niet echt wat met kinderen. Sommigen vind ik heel lief en leuk maar zo zijn ze natuurlijk niet allemaal, vind ik dan :lol:

Kom vaak zat kinderen tegen in winkels die alles overhoop halen of je half opzij duwen met hun kinderwagentje, step whatever ze aan speelgoed bij hebben. En ouders doen vaak niks want die hebben het te druk met winkelen.

Nee anonieme donor ben ik niet van plan. Ik wil dat gewoon samen mijn grote liefde mee kunnen maken (die er nog niet is).
Maar dat ligt echt aan de ouders, mijn ouders kregen ooit een compliment van een keukenverkoper dat mijn zusje en ik zo rustig aan het spelen waren aan zo'n speeltafeltje zonder een hoop kabaal te maken en dingen te slopen. Het is gewoon een stukje opvoeding als je het mij vraagt.

Zijn jullie vanavond/eind van de middag ook hier te vinden http://www.mjjcommunity.com/the-people-v-s-conrad-murray Gaz heeft dat gemaakt om de rechtzaak te volgen en fans kunnen ondertussen chatten.
 
Re: Dutch MJ Fans

Ik weet niet of ik het wel wil volgen.. Zag vanmiddag toevallig een foto die ik echt niet had willen zien en ben nog steeds een beetje van slag. Wil dat soort foto's niet zien en ik denk dat je daar niet omheen kunt bij deze rechtszaak en dan ook nog dat met modder gooien....
 
Re: Dutch MJ Fans

Pff, ik hoorde dat geluidsfragment, vreselijk. Kreeg er echt zo'n rotgevoel door, voel het nu nog steeds.

Heb nog niet dit hele topic weer bijgelezen, dat ga ik nog doen.
Met mij persoonlijk gaat het op het moment. Morgen is het twee maanden geleden van mijn vader. Ik heb zo mijn ups en downs, aan de ene kant alles weer gewoon opgepakt, maar wel nog met hier en daar wat instortmomentjes.

En behoorlijk verkouden op het moment:p Net een uur gezumbaat. Erg lekker, maar dacht wel dat ik bijna zou ontploffen, haha.
 
Re: Dutch MJ Fans

Ja ik heb dat geluidsfragment ook gehoord en dat klonk helemaal niet goed. Vond het zelfs wel 'eng' om te horen. Echt verschrikkelijk.
 
Re: Dutch MJ Fans

Samantha ik wist niet dat je vader al overleden was gecondoleerd.

Ik volg de trial via de live stream van MJJC waarbij je met andere fans kunt chatten dat is wel fijn. Het gedeelte van Kenny heb ik niet gezien omdat ik toen al naar bed was maar toen las ik de volgende dag de mail of brief die hij naar Randy Philips had gestuurd over Michael zijn toestand en dat vond ik heel heftig. En idd het brengt heel veel emoties omhoog maar je komt ook achter dingen die eerst niet bekend waren en dat vind ik wel weer fijn. We moeten elkaar er doorheen slepen.
 
Re: Dutch MJ Fans

Wie van jullie koopt deze maand 1 of meerdere albums van Invincible?
Ik wil er wel aan mee werken door er eentje te kopen, ik hoop dat we het voor elkaar gaan krijgen om Invincible op 1 te krijgen al weet ik niet waar ze dat willen bereiken weet een van jullie dat? Misschien billboard?
 
Re: Dutch MJ Fans

Hoe was het evenement in Zwolle trouwens? Ik ben niet gegaan, het kwam gewoon niet goed uit en mijn vrienden gingen ook niet dus tja...ik ga niet alleen. Was het veel beter dan Leiden, of erg vergelijkbaar?
 
Re: Dutch MJ Fans

Ik ga geen invincible kopen, heb dat album al 2x en de komende maanden zijn al duur genoeg voor mij en dan heb ik kerst nog niet eens erbij gerekend. Ik vraag me ook af of het gaat lukken, Invincible weer op 1 krijgen. Ik weet nog dat er toen der tijd ook gezeur was dat je alle 5 de kleurtjes moest kopen en dan het liefst meerdere keren. En dan ook nog albums importeren vanuit de US omdat de sales daar niet goed gingen. En wat hebben we toen bereikt? Niet veel volgens mij behalve dat MJ naar Londen kwam en meer haat tegen Sony.
 
Re: Dutch MJ Fans

Hoe was het evenement in Zwolle trouwens? Ik ben niet gegaan, het kwam gewoon niet goed uit en mijn vrienden gingen ook niet dus tja...ik ga niet alleen. Was het veel beter dan Leiden, of erg vergelijkbaar?

Zwolle is nog niet geweest hoor Thijs dat was Arnhem denk ik wat je bedoelt. Ik ben niet naar Arnhem geweest dus ik kan er weinig over zeggen. Zwolle is op 21 oktober dat is een vrijdag vind ik eigenlijk niet zo handig, heb er vrij voor moeten nemen.

Ik ga geen invincible kopen, heb dat album al 2x en de komende maanden zijn al duur genoeg voor mij en dan heb ik kerst nog niet eens erbij gerekend. Ik vraag me ook af of het gaat lukken, Invincible weer op 1 krijgen. Ik weet nog dat er toen der tijd ook gezeur was dat je alle 5 de kleurtjes moest kopen en dan het liefst meerdere keren. En dan ook nog albums importeren vanuit de US omdat de sales daar niet goed gingen. En wat hebben we toen bereikt? Niet veel volgens mij behalve dat MJ naar Londen kwam en meer haat tegen Sony.

Tja ik weet niet of het doel bereikt kan worden ik heb het idee dat een grote groep van de "fans" al is afgehaakt het afgelopen jaar en dan bedoel ik de mensen die het even leuk vonden om fan te zijn na 2009. Je moet denk ik heel wat albums verkopen wil het lukken. Ach hij kost nog maar 8 euro bij Bol.com dus ik dacht dat kan ik wel missen, leg ik em wel in de auto :)
 
Angela_MJJ;3502046 said:
Zwolle is nog niet geweest hoor Thijs dat was Arnhem denk ik wat je bedoelt. Ik ben niet naar Arnhem geweest dus ik kan er weinig over zeggen. Zwolle is op 21 oktober dat is een vrijdag vind ik eigenlijk niet zo handig, heb er vrij voor moeten nemen.



Tja ik weet niet of het doel bereikt kan worden ik heb het idee dat een grote groep van de "fans" al is afgehaakt het afgelopen jaar en dan bedoel ik de mensen die het even leuk vonden om fan te zijn na 2009. Je moet denk ik heel wat albums verkopen wil het lukken. Ach hij kost nog maar 8 euro bij Bol.com dus ik dacht dat kan ik wel missen, leg ik em wel in de auto :)


Aaaah , 21 oktober dus, ok dan. Ik weet het nog steeds niet, aangezien ik eind oktober/begin november ook de kant van delft op ga, word allemaal wat te duur dan. En ik verwacht sowieso veel impersonators weer en eigenlijk hoeft dat voor mij even niet :)

Anyway, ik ben oom geworden. Mijn broer en zijn vriendin hun kindje is eergisteren geboren om 21:15, het is een jongetje genaamd Jasper René, de laatste naam is van onze vader. Ben er gisteren even geweest en tjonge jonge....wat een wondertje toch zoiets he. Je ziet het dan in films en series all the time..maar als je het dan in het echt meemaakt, wow zeg. Schitterend gewoon....het is wel een vreselijk dubbelop jaar, er word een leven genomen en en er word leven geboren...maar daar doe je niks aan he.
 
Re: Dutch MJ Fans

Gefeliciteerd, en ja zo gaat dat inderdaad.

Er zullen wel optredens zijn in Zwolle maar niet zoveel als in Leiden hoop ik...
Ik heb er wel zin in, fijn om met fans samen te zijn en even proberen de gedachten van de trial af te zetten.
Vond het gisteren wel heftig om weer te horen dat Michael hier gewoon nog had kunnen zijn ookal wist ik dat natuurlijk wel maar als zo'n dokter het toch nog eens benadrukt. Wel heel fijn dat er zo'n goede getuige was die echt wat voor onze kant heeft kunnen betekenen.
 
Back
Top