Dutch & Belgian MJ fans

Re: Dutch MJ Fans

Mooie foto's. Ik kon dit jaar helaas nergens bij zijn. Wij hebben verschrikkelijk nieuws gehad een aantal weken geleden. Mijn vader is ongeneeslijk ziek, er kan niks meer gedaan worden, dus mijn wereld staat totaal op z'n kop.
Vandaar dat ik ook minder actief ben op het forum enzo, probeer nog wel steeds wat bij te lezen.

Hopelijk is iedereen hier op het forum de 25e een beetje doorgekomen.
 
Re: Dutch MJ Fans

Mooie foto's. Ik kon dit jaar helaas nergens bij zijn. Wij hebben verschrikkelijk nieuws gehad een aantal weken geleden. Mijn vader is ongeneeslijk ziek, er kan niks meer gedaan worden, dus mijn wereld staat totaal op z'n kop.
Vandaar dat ik ook minder actief ben op het forum enzo, probeer nog wel steeds wat bij te lezen.

Hopelijk is iedereen hier op het forum de 25e een beetje doorgekomen.

Wat een vreselijk nieuws. Daar zijn geen woorden voor die enigzins kunnen helpen.

Heel veel sterkte en ik zal zeker aan jou en je familie denken!
 
Re: Dutch MJ Fans

Zo Samantha, wat een verschrikkelijk nieuws!
Echt heftig!
Veel sterkte met dit gebeuren, je kunt altijd hier komen, wij zijn er iig altijd om je te steunen!

Ik wilde nog leuk gaan reageren op Angela's bericht, maar na het nieuws van Samantha is dat best wel erg..
 
Re: Dutch MJ Fans

Wat een vreselijk nieuws Samantha. Logisch dat je hier dan niet zo actief bent of naar MJ activiteiten gaat. Lijkt me echt verschrikkelijk om mee te maken. :better:
 
Re: Dutch MJ Fans

Dank jullie wel, het is inderdaad allemaal zo onwerkelijk en zwaar. Bedankt voor de steun.
En laat dit je zeker niet weerhouden om vrolijke/ leuke reacties op eerdere berichten te plaatsen hoor.
Het is ook wat afleiding om dat allemaal te lezen.

Ik heb het nog niet eerder geplaatst, omdat ik dat toch wel lastig vond en jullie er ook niet mee op wilde zadelen, maar aan de andere kant ook niet helemaal niks meer van me wilde laten horen en dat jullie zouden denken dat ik afgehaakt was ofzo, haha.

Dus nu weten jullie iig waarom.
En blijf maar gewoon lekker posten zoals normaal hoor;)
 
Re: Dutch MJ Fans

Fijn om te horen dat je niet bent afgehaakt. Hopelijk zien we je in de toekomst weer op events :)
De fanwereld wordt al een stuk kleiner en dat is wel te merken.

En je zadelt ons met niks op hoor als iemand hier iets kwijt wil dan zijn wij er gewoon voor diegene. Mocht je erover willen praten met iemand buiten je familie, nu of wanneer dan ook stuur je maar gewoon een PM hoor.

It's all for love ;)
Nogmaals veel sterkte ik hoop dat jullie hem nog een lange tijd bij jullie kunnen houden.
 
Re: Dutch MJ Fans

Ach jeetje Samantha, wat zitten jullie in een klotesituatie....Voelt je vader zich op dit moment nog redelijk?
Ik hoop dat jullie nog wat tijd met elkaar krijgen.

Het klopt dat de fangemeenschap alweer kleiner aan het worden is (al denk ik dat dat dieptepunt van 2004, 2005 voorlopig niet gehaald word). Ben zelf alleen naar Best geweest en niet naar de bijeenkomsten in Waddinxveen en Eindhoven.
Ik denk dat we 28 augustus wel komen (kinderen willen vast wel verkeed als zombie of spook) en op 21 oktober gaan we naar Zwolle (eerste evenement in het noord-oosten HOERA).
 
Re: Dutch MJ Fans

Was het in 2004/2005 echt een stuk minder? Niks van gemerkt eigenlijk. In die periode(nou ja eind 2003/2004) kwam 3T vaak deze kant in en toen was het altijd wel behoorlijk druk. Heb ze zelf in die periode best vaak gezien. Nu denk ik wel eens was het allemaal niet een beetje te maar het was toen echt leuk:D

Ik weet nog wel dat er toen wel een aantal fans waren die toch twijfelden aan zijn onschuld wat weer voor onenigheid zorgde. Of dat fans even geen fan meer waren en naderhand gingen roepen dat ze altijd al fan waren ook in moeilijke tijden:scratch:
 
Re: Dutch MJ Fans

In 2005 was het geloof ik wel weer redelijk (toen was toch ook het european jackson event in eindhoven?) maar goed, in die periode had je ook veel 3T fans inderdaad....dus dan leek het nog wat ;).

De vigils voor Michael in Amsterdam (2003 en begin 2004) werden alleen bezocht door de harde kern....veel anderen haakten af. Ik ken een aantal 'fans' uit de jaren daarvoor die 'niet voor lul wilden staan' in A'dam. Erg loyaal *kuch*. Toen Michael zelf in AMsterdam was durfden ze wel 'voor lul te staan' voor de Grand.
 
Re: Dutch MJ Fans

@Dudie: Ja, Janet helaas gemist... :( Nou ja, ik hoop dat ze nog eens naar Nederland komt!
Er zijn een hoop dingen op het hek bijgekomen idd... Wij gaan er zo'n beetje elke maand heen en er komen een hoop fans langs die steeds dingen ophangen. Ook wordt de facebook pagina langzaam steeds bekender bij buitenlandse fans. Er komen binnenkort foto's van 25-6 in een magazine te staan. Ben benieuwd!
@MJTKOP-NYTRAM:Wat gaaf dat je een klein zeehondje hebt vastgehouden! Foto's! :D
@Angela&Janena: Mooie foto's van Best!
@Angela: 28-8 ga ik ook naar Leiden, maar weet nog niet of ik verkleed ga...
@L&L=L.O.V.E.: Hebben jullie het leuk gehad in Rome?
@Smnth: Jeetje zeg... Speechless... :( Wat een afschuwelijk nieuws. Sending you much love & strength... :huggy::heart:
 
Re: Dutch MJ Fans

Hi Diana ga je 29-8 ook naar Best? Ik heb al van een aantal fans gehoord dat ze dan gaan en ik ga zelf ook met mijn moeder 's avonds.
 
Re: Dutch MJ Fans

Ik post hier niet zo heel vaak in de thread, maar ik heb mn username laten veranderen van S a s s i e (sorry voor de spaties, maar dan komt ie niet in de search) naar Sunflowers. Zaten wat mensen prive vervelend te doen over het feit dat ik bij dit forum zit. Dus als je me zoekt... :)
 
Re: Dutch MJ Fans

Snap niet wat er mis is met op dit forum rond hangen, echt belachelijk dat sommige mensen daar blijkbaar vervelend over doen.

Afgelopen vrijdag was weer erg gezellig in de chat :)
 
Re: Dutch MJ Fans

Mensen die niet snappen waarom je Michael fan bent. Ik heb het bij sommige opgegeven, hun probleem niet het mijne toch?!

Ik kom aanstaande vrijdag ook weer in de chat!!! Heb er nu al zin an haha.
 
Re: Dutch MJ Fans

Bekend probleem. Ook wel eens last van gehad en een paar van die mensen claimen nu zelf fan te zijn of hebben kinderen die fan zijn waar ze graag over opscheppen. Kinderachtig gedoe altijd. Hopelijk ben je er nu vanaf, dat ze je zelfs online gaan opzoeken....

Ga vanavond waarschijnlijk even de kermis over hier. Ben benieuwd of de MJ kassa en de MJ cakewalk er ook weer staan. Vind het altijd zo gaaf als ze op attracties Michael afbeelden. Soms niet altijd even goed gelukt maar toch...
 
Re: Dutch MJ Fans

...............Ik had ze gewoon geblokt,kan toch ook hier of anders had ik Gary erover gemaild;):yes::punk::yes:

Ga echt niet mijn naam veranderen voor een ander omdat hij/zij mijn L.O.V.E voor Michael niet snapt!:punk:

Michael is part of me,so they can deal with it or atake a' hike!;):punk:
 
Re: Dutch MJ Fans

Gaat niet om mensen die hier op het forum zitten :)

Kermis is altijd leuk, doet me weer ff een kind zijn. Grijpmachines, schietkramen (ook al weet je dat de lopen krom zijn haha). Heerlijk.
 
Re: Dutch MJ Fans

Ik ben gek op de kermis, in september weer kermis in Gouda :)

Vrijdag was zeker weer gezellig ik ben dit keer helemaal tot het eind gebleven dat had wel iets speciaals, Gaz eindigde met een change the world medly (mitm, earth song, htw) en we gingen met z'n allen "meezingen" in de chat en zoals iedere week was het laatste nummer hold my hand. Toen was het half 3! Gisteren was ik dus aardig brak maar het was het waard.
 
Re: Dutch MJ Fans

Sta jij ook om half 7 op? Ik ook toevallig :)
Ja ik lag om kwart voor 3 in bed en toen kreeg ik om 10 uur een smsje van een collega die mij geen fijne vakantie had kunnen wensen vrijdag dus dat wilde ze alsnog even via dat smsje doen....dus na 7 uurtjes te hebben geslapen ben ik opgestaan en toen lag ik 's avonds om 11 uur in bed.

Hebben jullie nog vakantie binnenkort?
 
Re: Dutch MJ Fans

Ow ja je hebt vakantie. Heerlijk, geniet ervan! 2 weekjes toch?

Jep half 7 gaat de wekker, 7 uur de deur uit. ALhoewel ik dat 9 van de 10 keer niet haal hahaha.
Ik neem mss de laatste week van augustus vrij, maar weet het allemaal nog niet.
 
Re: Dutch MJ Fans

Ik ben nog steeds werkloos helaas. Gister naar de kermis geweest en ben alleen in de Inversion XXL gegaan. Wou ook nog in een nieuwe hoge zweefmolen maar die was 6 euro. Ja daag! Vind ik toch een beetje veel voor het uitzicht. Misschien ga ik er donderdagmiddag wel in trouwens want dan is er weer de 2,50 actie waar alle grote attracties verplicht aan mee moeten werken. Die actie is trouwens ook morgen en woensdag middag. Ik vind de kermis ook geweldig maar hier in Tilburg is die duur dus ik ga de laatste jaren eigenlijk alleen nog in de nieuwe attracties die ik echt wil uitproberen en dat zijn nou juist vaak de duurste. Maar er komt tegenwoordig echt weinig nieuws wat mij echt aanspreekt en in de booster en bungee ball heb ik ook al zo vaak ingezeten dat het saai wordt.

Niet de MJ kassa en cake walk gezien. Wel MJ knuffels. En dan niet die lelijke maar zoals dit maar dan in knuffelvorm:
WI007_sm.jpg



Misschien toch een proberen te grijpen als er donderdag eentje bovenop ligt want er zitten verschillende in en niet alleen MJ.
 
Back
Top