Dutch & Belgian MJ fans

Ik weet ook niet zeker of ik daar naartoe ga, waarschijnlijk ga ik er niet naartoe...
Ik ga wel naar de MJ's Birthday Party in Vinkeveen.
Wie gaat er ook naar de Birthday Party?
 
GroteFoto-XENKSQOU.jpg


De kaarten worden verkocht aan de deur, Euro 6,50 per stuk.
Er zijn een hoop mooie optredens van nog onbekende acts die nummers op Michael gebied doen. Maar ook de bekende line-up is aanwezig. Ook is er ook een stilteruimte waar je in alle rust Michael kunt herdenken.
Verder is er een loterij waarbij je mooie prijzen kunt winnen.
De volledige opbrengst van het event gaat naar Stichting Magical Children's Day, voor info zie: www.amagicalchildrensday.com
Mensen die spullen mee willen nemen voor de stichting (kleding, speelgoed etc.): Er komt een inzamelingspunt
Voor het adres zie de website van The Spot : www.thespotinhetgooi.nl

Hope to see you there! :heart:
 
Ik heb contact gehad met freerecordshop in Nederland en daar kreeg ik te horen dat ze geen singles meer verkopen van buitenlandse artiesten alleen af en toe nog van Nederlandse artiesten. Ik heb zelf mijn single via Amazon Duitsland gekocht.
 
Al lang niet meer in dit topic of forum geweest..oops! Maar weet iemand of er dit weekend of maandag iets gepland is bij het beeld? Ik ben van plan te gaan op een zondag of maandag en dan kan ik er rekening mee houden :)
 
Ik weet dat er zondag een aantal fans gaan op eigen initiatief. En maandag komt er een grote groep samen vanaf begin van de middag tot 's avonds laat.

Het zal vrijwel onmogelijk zijn om daar alleen te zijn als je dat bedoelt met er rekening mee houden.
 
Dat alleen zijn maakt me niet uit en ik had ook niet verwacht dat ik dan alleen zou zijn. Ik bedoelde meer iets met een podium of iets dergelijks. Mooi dat er niks echt gepland is.
 
Dat alleen zijn maakt me niet uit en ik had ook niet verwacht dat ik dan alleen zou zijn. Ik bedoelde meer iets met een podium of iets dergelijks. Mooi dat er niks echt gepland is.

Hey Dudie :ciao:

There is an event planned on Monday...
A 'meet up' at 13H at the statue of Best to HONOUR Michael :wub:
NO Stage NO... We don't NEED any Blood attention seekers to 'steal' the show this day... :beee:
It's a day to HONOUR and RESPECT the ONE and ONLY Michael :angel:

There is a show on Sunday though in 'The Spot, Bussum' see Hocus Posts...
 
Beste iedereen, :D

Ik zou jullie willen vragen of jullie foto's en/of video's hebben van de evenementen omtrent Michael Jackson. Dan bedoel ik daarmee bijvoorbeeld het evenement in Bussum of het evenement in Best.
Ik zou deze graag aan de MJJCommunity Pictures Gallery toe willen voegen, aangezien we daar ook een category 'Events' hebben...
Kunnen jullie mij die foto's opsturen, of kunnen jullie ze zelf uploaden naar de gallery? Ik zou dat erg op prijs stellen.
We proberen de gallery zo uitgebreid mogelijk te maken en daar mogen evenemten natuurlijk niet bij ontbreken...

Dit is de category die bedoelt is om foto's van evenementen naar toe te uploaden: http://www.mjjcommunity.com/michael-jackson-pictures/pictures-gallery/other/events

Als ik een nieuwe category aan moet maken voor een ander evenement, vraag het dan aan mij en ik zal hem aanmaken.

Hartstikke bedankt,
Josed,
Admin van de MJJCommunity Pictures Gallery.
 
Hoi lieve medeMJers! Hoe is het met jullie? Ik ben een beetje gestressed, druk enzo :S maar MJ is er gelukkig altijd om mn dag op te vrolijken. Ik vind MJtunes radio heel erg leuk om naar te luisteren, dan is het steeds weer een verrassing wat er nu weer voor MJ nr komt! En elk liedje zeg/denk ik dan "JA, dit is mijn favoriete nummer! Oh, deze ook! Deze ook!" hahaha. XXX FEM
 
Hello :ciao: Remember me?

I know I kind of 'disappeared' here but I THINK I have found the 'solution' to my 'ongoing' health probs but I'm NOT gonna bore you with it...
Just wanna say I'm back... Still taking it easy though :smilerolleyes:
So, it's NO MJ events for awhile too...
HOPE you're all well...

Much LOVE, from Daz.
 
Ik ga vandaag weer even naar het beeld.. sjonge was nog een heel gezoek om de juiste bushalte te vinden want het adres van de macdrive bestaat niet meer in googlemaps en ov9292?! Neem aan dat die er nog wel is hahaha. Geen idee hoe laat want ik ga ook nog naar Eindhoven om wat te shoppen. Vriendin van me gaat ook mee, ben benieuwd wat die van het beeld vind. Is geen fan en heeft het nog nooit gezien :)
 
Het is stil hier. Nu ben ik zelf de laatste tijd ook niet zo actief op het forum geweest. Maar als er dan weer iets uitkomt dan is het toch wel weer heel fijn om dat met wat gelijk gestemde mensen te delen en bespreken. Iedereen om me heen wordt al gek van me.

Ik had trouwens vandaag wat contact met deze online shop: www.vinylplaten.com En hoorde dat de eigenaar het idee had om highlights van artiesten te doen. Iemand die naar voren kwam door wat mailen met hem was Michael Jackson. Hiervoor is hij op zoek naar platen die je of kwijt wil of dubbel hebt. Ik zelf heb zelden iets dubbel en als ik het heb dan geef ik het meestal weg. Maar mocht je nog iets hebben.....
 
O! Een pagina speciaal voor de Nederlandstaligen, leuk!! :yes:

Ik ben dus Sunnie en Vlaamse!! :ciao:
Vraag maar aan Daz,... we wonen niet super ver van elkaar!! ;)
Blijkbaar is het hier een beetje stil geworden, maar misschien komt er wat meer volk vertellen over BAD25, als jullie deze al hebben natuurlijk!! Ik nl. nog niet!! :blush:
Wordt vervolgd denk ik hé,... :)
 
hello :ciao:

Idd stil maar misschien heeft iedereen het wel druk, wie weet :bored:

Ik heb het ook wat 'drukker' nu ik een 'job cursus' volg maar MJJC is mijn 'thuis' dus ik heb altijd TIJD voor jullie :bow:

Ik wacht ook nog steeds op BAD25 is besteld en betaald... Hopelijk ist Dinsdag binnen :tease:

Geniet van jullie weekend :chillin:

Daz
 
Het is zo ver!!!! Michael Jackson's Immortal by Cirque du Soleil komt op 1 maart naar Sportpaleis Antwerpen!!! Je kan nu al tickets kopen via de Cirque website, je wel eerst registreren als Cirque member, en general sale gaat in op 8 oktober.

Mijn tickets zijn reeds binnen lol en aangezien ik de show ook in Vegas heb gezien wist ik ongeveer naar welke plaatsen mijn voorkeur uitging dus even een beetje uitleg.

zo ziet het podium eruit:
IMG_5957.JPG


Voor Vegas waren we full out gegaan met VIP tickets, maar uiteindelijk bleken de plaatsen helemaal niet zo goed te zijn. We kregen plaatsen toegewezen vooraan rechts, aan de catwalk dus tussen de twee podia in. Zo kreeg je geen volledig beeld van de show, de giving tree zagen wij gewoon niet in zijn geheel en een deel van de show mis je gewoon grotendeels.

Dus de beste zitplaatsen zijn deze aan de tribune op de eerste rijen, waar je een beter zicht hebt of vooraan het ronde podium. Bij de reservering voor Antwerpen, bleken de duurste plaatsen die van het middenplein te zijn (100 €) maar uiteindelijk zijn mijn huidige plaatsen van 80 € eigenlijk veel beter en situeren zich halverwege de rechtertribune op de 1ste rij.

Veel succes!!
 
Sportpaleis is maar 45 min rijden vanaf hier en ook makkelijk met de trein te doen. Ben er ook al ooit geweest voor de TMF Awards daar en ik vond het een fijne zaal, niet te groot maar ook niet te klein. Ik wacht nog even met boeken om te kijken of Nederland ook nog toegevoegd wordt.

Ik heb zelf Bad25th nog niet.. ik moet op mijn geld letten dus heb besloten het even uit te stellen.
 
Hey :ciao:

Inderdaad, het is altijd een keuze hé...
Ik heb mijn 'budget' deze maand uitgegeven aan BAD25 :heart: Ik heb NU eindelijk de Deluxe edition ook maar dat wilt zeggen dat ik niet naar BEST kan dit weekend en dat ik het 'ticket' voor Immortal ook nog ff moet uitstellen tot de 'nieuwe centjes' binnen zijn en bovendien ik had ook dringend nieuwe schoenen nodig dus...

Fijn weekend allemaal :better:
 
Ik ben er ook nog steeds ;) Al heel lang niet meer gespost hier.

Ik luister de afgelopen dagen alleen nog maar naar de demo's van Bad25 (I'm So Blue, Abortion Papers, Al Capone, Price of Fame), echt zulke mooie liedjes! :)
 
Back
Top