Dutch & Belgian MJ fans

Gecondoleerd Samantha, alsnog, ik ben niet meer zo actief hier.. Mis wel een beetje de leuke tijd die we hier hadden..

En gefeliciteerd Staffordshire Bullterrier, absoluut prachtig nieuws:)

Angela, volgens mij wordt het wel een beetje een impersonator show...
De kaartjes kosten weer 15 euro.
Normaal zou dat niet hoeven, maar ik kijk naar het affiche en begrijp ook wel dat het zo duur is.
Ze hebben die André Santisi en ook weer Milly en vast anderen.
Maar we zijn bij elkaar en dat is fijn.
 
Ja ik ga speciaal voor André Santisi die zie je niet zo vaak meer in Nederland sinds Jackson Event gestopt is en ik vind het leuk om hem te zien. Ik vind het ook wel prijzig 15 euro maar net wat je zegt André komt niet voor een paar tientjes optreden. Ik moet zeggen dat ik er veel zin in heb altijd fijn om met fans onder elkaar te zijn. Ik zie jullie vrijdag ;)

Oh hier ook nog even mijn oproepje. Ik zou het zo super gaaf vinden om de kaarten voor de musical Droomvlucht te winnen met mijn zusje dus willen jullie op ons stemmen? http://www.demusicaldroomvlucht.nl/fun-extra-s/elfendag/fairy-sisters/182
 
Re: Dutch MJ Fans

Het is hier weer lekker gezellig...
Ooit een beroemd topic waar wel 25 posts per dag werden gepost, helaas kent het zijn glorie niet meer...

Gisteren hebben ik en Lilshortay mee deelgenomen aan Thrill The World waar Angela MJJ organisator van was.
Helaas was er een schrale opkomst van mensen, ik vind het dan ook jammer dat het precies om 03:00 moest, dat is gewoon iets te laat voor de mensen. Stel dat het om 23:00 zou zijn, kwamen er veel meer mensen op af.
Maar ondanks dat, was het toch een gezellig avondje.

Op naar de sint en kerstdagen!
Holidays are coming!
 
Re: Dutch MJ Fans

Ja dit topic is een beetje aan het uitdrogen. Misschien heeft iedereen het druk met de rechtzaak bijhouden en dergelijke. Ik ben daar zelf niet mee bezig want ik vind het gewoon heel moeilijk, vorige week wel het interview gezien met Navi.

Heeft iemand toevallig al dat boek van Jermaine waar ik nu steeds een banner van zie? Vraag me af of het een goed boek is of niet want ik ben nu bezig met mijn kerstlijstje. Ja I know het is vroeg maar we trekken dit jaar weer vroeg lotjes omdat ik er dingen op heb staan die er wat langer over doen om aan te komen.
 
Re: Dutch MJ Fans

Sunflowers zei dat wat ze tot nu toe gelezen had goed was. Ik wil Jermaine niet teveel spekken dus ze heeft mij beloofd dat ik het boek mag lenen als ze het uit heeft :D

Ik heb zoveel zin in de december maand lekker weer het huis in kerstsfeer brengen altijd zo gezellig.

Ik volg de trial dagelijks dus ik ben daar idd wel druk mee. Het begin was zwaar maar na verloop van tijd vond ik het beter gaan.
 
Re: Dutch MJ Fans

Sunflowers zei dat wat ze tot nu toe gelezen had goed was. Ik wil Jermaine niet teveel spekken dus ze heeft mij beloofd dat ik het boek mag lenen als ze het uit heeft :D

Ik heb zoveel zin in de december maand lekker weer het huis in kerstsfeer brengen altijd zo gezellig.

Ik volg de trial dagelijks dus ik ben daar idd wel druk mee. Het begin was zwaar maar na verloop van tijd vond ik het beter gaan.

Haha, klopt! Is meteen een goeie rede voor ons om eindelijk is te meeten. Ik heb het alleenn og niet uit, ben nu op 2/3 ongeveer. De laatste stukken die ik heb gelezen vliegen een beetje van de hak op de tak. Maar ik zit nu in het Neverland gedeelte. Vraag me wel af hoe dit laatste deel gaat zijn omdat dat een periode is waarin Jermaine hem bijna niet sprak. Het eerste gedeelte heb ik eigenlijk met best veel plezier gelezen. Ik weet zelf vrij weinig over de Jackson 5 periode en daarom vond ik het wel leuk om van die kleine weetjes te lezen.
Natuurlijk komt er ook een aantal keren voorbij hoe close hun waren en hoe Michael tegen hem op gekeken zou hebben. Dat soort zinnen neem ik met een korreltje zout en dan lees ik snel verder.
Wat ik wel erg goed vind is dat Jermaine de media wel behoorlijk afstraft.

Voor de 10 pond die het boek op Amazon kost vind ik het wel een goeie koop.
 
Re: Dutch MJ Fans

Hahaha ja idd!

Net een mail gehad dat de foto van mijn zusje en mij bij de beste 111 foto's hoort (hadden zelf al geteld dat we 18de waren :p) en we mogen ons dus in kostuum melden volgende week vrijdag bij de Efteling :D
Bedankt voor het stemmen als jullie dat gedaan hebben :)
 
Re: Dutch MJ Fans

Ik ga vandaag in dat boek van Jermaine beginnen. Ik zag het boek bij toeval liggen op het vliegveld in London een paar weken geleden en em gelijk meegenomen. Denk dat ik er vanavond in ga beginnen, ben erg benieuwd.
 
Re: Dutch MJ Fans

Misschien toch maar op mijn kerstlijst zetten dan. Wat een weekend. Vrijdag naar Berlijn vertrokken voor een concert, kwam ik gisteren thuis en hoor ik dat Murray schuldig is bevonden en er lag een kaartje op me te wachten. Ben net een maandje bezig met postcrossing:D
 
Re: Dutch MJ Fans

Gisteren was echt een rare avond. Ik heb de trial dagelijks gevolgd en nu is het gewoon voorbij. Het was zenuwslopend gisteren toen eenmaal bekend was dat de jury tot een besluit was gekomen. We moesten nog 2 uur wachten. Ik was zo blij met de vele fans die in de chat waren om elkaar te steunen er brak echt even iets bij mij toen het verlossende woord eindelijk kwam.

Post crossing doet een collega van mij ook lijkt me wel grappig :)
 
Ja ik ben ook zo blij met de uitspraak, heb het niet gevolgd gisteravond want ik was pas om 10 uur thuis en echt kapot van het reizen dat ik zoiets had van ik lees het nog wel. Ik weet alleen niet wat ik van die 4 jaar cel moet vinden maar ik ben in ieder geval blij dat hij waarschijnlijk niet meer als arts mag werken, dan maakt ie in ieder geval niet nog meer slachtoffers.

Na mijn laatste bericht hoorde ik ook dat een van de Koreaanse boybands die ik leuk vind de World Act Award heeft gewonnen bij de EMA in Belfast op 6 november. Wel grappig dat ze zelfs van Britney Spears hebben gewonnen in die categorie:dancin:

En Postcrossing is ook heel leuk. Heb al kaartjes moeten sturen naar USA, Rusland, Wit Rusland, Polen en Tsjechië. En ik heb nu 2 kaartjes uit Duitsland en eentje uit Zuid Korea ontvangen. En iemand uit China heeft mij een bericht gestuurd om een kaartje uit te wisselen. Dat gaat dan weer buiten de site om maar toch leuk:yes: Ga deze week of volgende week weer wat adressen opvragen.
 
Re: Dutch MJ Fans

Die 4 jaar is nog maar de vraag. 29 november is de uitspraak en ik hoorde van mijn moeder dat ze in hoger beroep gaan dus het is nog niet afgelopen...
 
Re: Dutch MJ Fans

Wow, wat een rare avond nu ineens. Wekenlang ging ik direct naar de chat en stream om te kijken, bespreken en delen met iedereen. En vanavond is het gewoon afgelopen...... Ik ben heel blij met de uitspraak en de rechter leek al meteen vastbesloten dat Murray niet op straat mocht lopen. Dat maakt me heel benieuwd naar de strafuitspraak. Maar idd er komt waarschijnlijk wel een hoger beroep en dan begint het weer opnieuw. 1 ding weten we zeker en dat is dat Murray voorlopig achter de tralies zit.

Ik denk dat ik vanavond maar is gewoon tv ga kijken. Het nieuwe seizoen van two and a half men begint vanavond.
 
Re: Dutch MJ Fans

Ik zit al even de top 1000 te luisteren op qmusic en had nog geen MJ gehoord dus dacht eens kijken hoe vaak hij erin staat dit jaar. Vind het wel tegenvallen dat de hoogste plek die hij heeft dit jaar 25 is. Tenzij hij nog in de top 10 staat maar aangezien BJ op 25 staat verwacht ik dit eigenlijk niet...

qtop1000.jpg
 
Re: Dutch MJ Fans

28 januari wil ik weer een avondje discobowlen met MJ fans organiseren. De bowlingbaan in Woerden was in mei al enthousiast over dit idee dus ik ga het daar doen. Bowlen met MJ muziek en videoschermen :D

Dus als je zin hebt om mee te doen geef het door 28 januari van 19:00 - 21:00 uur in Woerden bij Star Bowling naast het station.
Waarschijnlijk zullen er nog plannen omheen komen zoals eten bij de Mac en er waren zelfs fans die na het bowlen nog naar de bios wilden.
 
Re: Dutch MJ Fans

Ik wil iedereen een hele fijne Sinterklaas wensen voor als je het viert ergens deze dagen!!!!

28 Januari heb ik een mini reunie met wat studiegenoten staan. Ook heel leuk natuurlijk aangezien ik die al jaren niet gezien heb, maar jammer dat ik niet mee kan :( Woerden is lekker dichtbij ook.
 
Re: Dutch MJ Fans

Kan best zijn dat het een andere datum gaat worden hoor ik moet eerst nog maar zien hoeveel fans er op die dag wel kunnen. Goed om te weten dat je wel mee zou willen doen in elk geval :)
 
Re: Dutch MJ Fans

Aanstaande zondag zullen er een groep(je) fans naar Best gaan, er zullen tussen de 12 en 20 fans zijn dus als jullie niks te doen hebben kom gezellig langs. Ik weet zelf nog niet hoe laat ik er precies zal zijn de meeste zijn er geloof ik vanaf 13:00 uur tot 's avonds.
 
Re: Dutch MJ Fans

Helaas had ik wat anders gepland vandaag wat erg gezellig was waardoor ik de tijd vergat. Was pas om half 7 thuis dus het had niet echt veel zin meer om naar het beeld te gaan want eer dat ik op het station ben, de trein heb en dan met de bus bij het beeld ben zou het minstens half 9 zijn geworden. Als ik het eerder had geweten dan was ik zeker gekomen.

Maar ik hoop dat jullie het gezellig hebben gehad bij het beeld :)
 
oké mooi dat het gezellig was Angela!
Ik heb heel veel zin in dat bowling avondje:D
Weer gezellig, ik hoop ook dat Diana er deze keer bij is en misschien Debbie en Frans?
Oh Charlotte zou ook gezellig zijn, maar die zien we denk ik niet meer:p

Lo en ik zijn sowieso van de partij!
 
Re: Dutch MJ Fans

Ik wilde Charlotte uitnodigen maar ze blijkt geen Facebook meer te hebben en ik heb haar telefoonnummer niet meer sinds de reparatie van mijn telefoon :(
Debbie en Frans komen als het goed is wel Deb moest even oppas regelen voor Jaden.

Ik zit eraan te denken om het een weekje op te schuiven zodat Sunflowers ook mee kan :D

Edit: Ik heb Charlotte en Samantha via de mail uitgenodigd in totaal heb ik nu 22 fans uitgenodigd.

Cap
Charlotte
Claudia
Conchita
Debbie
Els
Ersin
Frans
Inge
Isabel
Lars
Louise
Melissa
Murielle
Natasja
Ollie
Patrick
Pim
Samantha
Saskia
Veronique
Willy van Doorn
 
Last edited:
L&L=L.O.V.E.;3491837 said:
Dit topic is dood gegaan doordat iedereen op Facebook praat over Michael.
Tevens ben ik niet eens zo vaak meer online, ik moet alleen weten wanneer The Immortal tour hier in Europa komt.
Zodat ik kan gaan bestellen.:)
Heb je al kaarten besteld Lars? Ik zag dat ze in Dtl. komen?

Smnth;3495820 said:
Heb nog niet dit hele topic weer bijgelezen, dat ga ik nog doen.
Met mij persoonlijk gaat het op het moment. Morgen is het twee maanden geleden van mijn vader. Ik heb zo mijn ups en downs, aan de ene kant alles weer gewoon opgepakt, maar wel nog met hier en daar wat instortmomentjes.

En behoorlijk verkouden op het moment:p Net een uur gezumbaat. Erg lekker, maar dacht wel dat ik bijna zou ontploffen, haha.
:( Heel veel sterkte Samantha :huggy:

Staffordshire Bullterrier;3509724 said:
Anyway, ik ben oom geworden. Mijn broer en zijn vriendin hun kindje is eergisteren geboren om 21:15, het is een jongetje genaamd Jasper René, de laatste naam is van onze vader. Ben er gisteren even geweest en tjonge jonge....wat een wondertje toch zoiets he. Je ziet het dan in films en series all the time..maar als je het dan in het echt meemaakt, wow zeg. Schitterend gewoon....het is wel een vreselijk dubbelop jaar, er word een leven genomen en en er word leven geboren...maar daar doe je niks aan he.
Heyy wat leuk, gefeliciteerd! :) Ja moeilijk is dat he, pfff :( Maar wat mooi dat hij vernoemd is naar jullie vader.

Dudie;3523889 said:
Heeft iemand toevallig al dat boek van Jermaine waar ik nu steeds een banner van zie? Vraag me af of het een goed boek is of niet want ik ben nu bezig met mijn kerstlijstje. Ja I know het is vroeg maar we trekken dit jaar weer vroeg lotjes omdat ik er dingen op heb staan die er wat langer over doen om aan te komen.
Heb hem hier liggen maar nog steeds niet in begonnen...

Angela_MJJ;3549458 said:
28 januari wil ik weer een avondje discobowlen met MJ fans organiseren. De bowlingbaan in Woerden was in mei al enthousiast over dit idee dus ik ga het daar doen. Bowlen met MJ muziek en videoschermen :D

Dus als je zin hebt om mee te doen geef het door 28 januari van 19:00 - 21:00 uur in Woerden bij Star Bowling naast het station.
Waarschijnlijk zullen er nog plannen omheen komen zoals eten bij de Mac en er waren zelfs fans die na het bowlen nog naar de bios wilden.
Laat maar ff weten hoe en wat. Ik wil op zich wel mee maar bowlen hoeft voor mij alleen niet zo... :p Maar naar de Mac en de bios ben ik zeker voor in! ;)
 
Re: Dutch MJ Fans

Deb en ik waren het er vorige week over eens dat er de komende tijd weinig soeps draait in de bios helaas.
Maar als de datum vast staat zet ik het hier neer ;)
 
Back
Top