Dutch & Belgian MJ fans

Ik ben "In His Own Words" weer aan het lezen (één van m'n favo boeken over Michael omdat het alleen maar directe quotes van hem zijn) en deze quote is nog altijd geweldig:

"Holland is the Europe that you dream about. London, England's city, can look like New York - a little - but if you go to Holland, man, you know it's real Europe."

:wub:

Misschien moet ik er een siggie van maken :D
 
^Aahhw dankjewel! Dat boek heb ik (nog) niet en die quote had ik nog niet eerder gezien..:wub: Zo leuk om te lezen! Ik vind dit ook altijd zo'n leuke: "When I go on tour and visit museums in Holland, Germany or England—you know those huge paintings?—I’m just amazed. You don’t think a painter could do something like that. I can look at a piece of sculpture or a painting and totally lose myself in it. Standing there watching it and becoming part of the scene"

Dat Michael heeft rondgelopen in onze musea!:D
 
"In his own words" is één van mijn favoriete boeken ook. Pure and simply Michael's words :wub:
 
Zijn er hier fans die foto's hebben gemaakt van de shows in Rotterdam en Amsterdam?

Ik wil ze zien!!!

Post ze aub!
 
Ik post het hier ook, je weet maar nooit...

I usually don't post requests but I would really appreciate it if anyone could help me with this. I am looking for a picture of Michael wearing an orange T-shirt with "Holland" written on it and an image of a windmill. The picture is from the late 1970s / early 1980s. I've seen it before but I can't find it anywhere on Google. It's probably a long shot but you never know, perhaps someone has saved this picture on his/her computer?

^ Heeft iemand die foto toevallig? :)
 
Hm. De foto waar jij het over hebt ken ik niet geloof ik, Linda. Maar ik ken wel deze:

tumblr_lteey3j6271qbm5vio2_250.gif
 
Was hij ook daadwerkelijk in NL? En was het tijdens een bepaald event ofzo..? Ik kan wel even voor je zoeken op mjphotocollectors :yes:
 
op mjphotocollectors.com heb ik een account:yes: Je zei eind 70's begin 80's dus ben gaan zoeken in OTW gallery per jaartal;D Daar stond ie bij in 1980:D
 
Haha, ja dat zijn van die lastig te vinden foto's.. omdat er geen 'oranje', 'holland' of 'molen' in de naam of omschrijving zit:D Hij heeft Jackson5inOTWera ofzo, dus dat ga je nooit vinden:p. Maar die site is wel heel fijn, staat superveel op! :)
 
Hey allemaal, Wow een eeuwigheid niet meer geweest hier lolz ;) Zit meestal op FB tegenwoordig. Cool dat deze thread nog steeds bestaat! Zal binnenkort alles eens bijlezen :)
 
Hey Lars grappig dat je hier ook nog komt.
Tijd niks van je gehoord.

Je gaat echt wat missen als je er niet bij bent!

Even een aanklik video versie van de 2de teaser dan kunnen jullie hem gewoon ter plekke bekijken.
 
Last edited:
Hey Angela, klopt idd!
Nieuw avontuur is voor mij begonnen, nieuwe school, vrienden, hobby's etc.
Dus ja, weinig tijd voor mj (behalve mjjc dan)
Hoe is het met je en je vriend? (waarvan ik de naam nu al ben vergeten)

Ja ik ga zeker wat missen, ik denk ook echt dat het weer zo'n tof event wordt waar elke fan bij moet zijn.
Beetje zoals 2010 Dynamo achtig?

Aan de ene kant wil ik wel, maar je weet mijn achtergrond he.
Dus als er filmpjes worden gemaakt, check ik ze later wel.
 
Almost New Year is anyone planning to do something?
I'll just be at home with my dog I don't want to leave her alone during the fireworks.
w.png
 
Almost New Year is anyone planning to do something?
I'll just be at home with my dog I don't want to leave her alone during the fireworks.
w.png

Hello Azoner :ciao:

I had NEW year about 3 months ago and I don't really celebrate holidays :eek:

That's kind of you to care for your dog cause I'm sure they don't like fireworks hey :blush:

Well, almost Happy New year to you :clapping:
 
Heyy allemaal :waving: Gaan er hier nog mensen naar de seminar van Brad Sundberg in Amsterdam? Misschien tot dan! :) Ben erg benieuwd, nog 4 weekjes :)

Ik ga er niet heen ...word me een beetje teveel ...zondag en maandag weg vanwege het MJ event in Reusel en dan de vrijdag ervoor nog naar Amsterdam voor het seminar ...dat lukt me gewoon niet met mijn gezin en werk ...Maar ik ken wel iemnad die gaat ..je bent dus in ieder geval niet de enige, Veel plezier!
 
Hocus;3973381 said:
Heyy allemaal :waving: Gaan er hier nog mensen naar de seminar van Brad Sundberg in Amsterdam? Misschien tot dan! :) Ben erg benieuwd, nog 4 weekjes :)

Ik heb er helaas niet de :timer: en de :2cents: ervoor maar het moet een 'unieke' ervaring zijn :wild:
Zeker ook wat emotioneel zwaar :blush: en ik wil mijn 'energie' sparen voor het EJE event dus...

Maar als je gaat, veel plezier hé :clapping:
 
Back
Top